Waar is dit ook alweer van? IRC?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:06 schreef Coco het volgende:
GGMM slaps Herman around a bit with a large trout
Dat heb ik met mensen die voor een bepaalde club worden op latere leeftijd.quote:
Heb je een ranking per seizoen?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja mIRC
Daardoor moet ik aan Mr. Robot denken
Gisteren seizoen 3 afgezien.
8,5/10
@:scrummie @:yvonne @:maxi-mus @:lenny_leonard
Zover ben ik nog niet. Maar prima review.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja mIRC
Daardoor moet ik aan Mr. Robot denken
Gisteren seizoen 3 afgezien.
8,5/10
@:scrummie @:yvonne @:maxi-mus @:lenny_leonard
Jaquote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je een ranking per seizoen?
Waar ligt bij jou de grens wanneer je je keuze gemaakt moet hebben?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die voor een bepaalde club worden op latere leeftijd.
Krabby kan het dus eigenlijk nooit goed doen voor mij.
Dat heb ik al gedaan, maar blijkbaar heb jij mijn berichten van seizoen 1 en 2 gemist.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dit met ons kunnen delen?
Bij mij op 5 jaar.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ligt bij jou de grens wanneer je je keuze gemaakt moet hebben?
Alleen al de suggestie dat je een club kiest is pertinent fout. Het is altijd opvoeding en/of de regio waar je vandaan komtquote:Op maandag 18 januari 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar ligt bij jou de grens wanneer je je keuze gemaakt moet hebben?
Seizoen 1 had eerst wel een 7,5 (om even volledig te zijn).quote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar blijkbaar heb jij mijn berichten van seizoen 1 en 2 gemist.
Volgens mij had ik voor seizoen 1 een 8 en seizoen 2 een 8,5
Oh dat is wel prima, al vond ik S2 volgens mij minder dan S1. Maar bij het bingewatchen ervaar je dat wellicht anders.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar blijkbaar heb jij mijn berichten van seizoen 1 en 2 gemist.
Volgens mij had ik voor seizoen 1 een 8 en seizoen 2 een 8,5
Dat ws toen ik nog maar 3 afleveringen had gezienquote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Seizoen 1 had eerst wel een 7,5 (om even volledig te zijn).
Ik lust het AD rauw.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Foei
* GGMM slaat Herman met een opgerolde krant op zijn neus
Ah oke. Dan schrappen we die review uit de geschiedenisboeken!quote:Op maandag 18 januari 2021 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ws toen ik nog maar 3 afleveringen had gezien
Dus die beoordeling was niet op basis van het hele seizoen!
Heb jij een paar jaar geleden laten testen of Feyenoord daadwerkelijk in je DNA zat?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen al de suggestie dat je een club kiest is pertinent fout. Het is altijd opvoeding en/of de regio waar je vandaan komt
Al het andere kan ik niet serieus nemen
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 18 januari 2021 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een paar jaar geleden laten testen of Feyenoord daadwerkelijk in je DNA zat?
wel gedeeltelijk eens al heeft een 5 jarige nu veel meer info tot z'n beschikking dan in bijvoorbeeld mijn tijd, dus ook niet zo vreemd als ze clubs als Real Madrid kiezenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen al de suggestie dat je een club kiest is pertinent fout. Het is altijd opvoeding en/of de regio waar je vandaan komt
Al het andere kan ik niet serieus nemen
Voor de oorlog ?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
Als ik aan Feyenoord denk moet ik altijd denken aan die open dag dat mensen zelf commentaar mochten geven bij de 4-2 overwinning op Ajax
En dan denk ik oh, wat zielig.
Je zoekt het elders als Feyenoorder. Begrijp ik wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kutdag.
Gelukkig is er vanavond haxball @:Coco
dat is wel treurig inderdaad, die dvd ook wel in 05/06quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
Als ik aan Feyenoord denk moet ik altijd denken aan die open dag dat mensen zelf commentaar mochten geven bij de 4-2 overwinning op Ajax
En dan denk ik oh, wat zielig.
Mijn neefje van 5 denkt dat de keuze tussen Barcelona en Ajax is.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gedeeltelijk eens al heeft een 5 jarige nu veel meer info tot z'n beschikking dan in bijvoorbeeld mijn tijd, dus ook niet zo vreemd als ze clubs als Real Madrid kiezen
Beter dan Feyenoord en Trencin.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje van 5 denkt dat de keuze tussen Barcelona en Ajax is.
Als je de stukjes leest die hij over Feyenoord schrijft (zou ik niet doen) krijg je niet het idee dat hij een supporter is.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.
Neequote:Op maandag 18 januari 2021 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Caland jij was bij die partij in Trencin toen, toch?
Heb je daar nog je snikkel in Slowaakse gehangen?
Bietjesquote:Op maandag 18 januari 2021 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken.
ik heb die wedstrijd op een mobieltje in slowakije gekeken toenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Caland jij was bij die partij in Trencin toen, toch?
Heb je daar nog je snikkel in Slowaakse gehangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |