SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben dan vast geen playstationquote:Op zondag 17 januari 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie bij het winkelcentrum altijd genoeg hangjeugd. Het is wel allemaal een beetje hetzelfde type wat er hangt
Een neef had werkelijk alles van Thunderdome in huis. Dat was een bijzondere introductie in de wereld van de elektronische muziek.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Alleen geen kale kop. Wel gemillimeterd. En een Australian trainingspak
Mocht siswet willenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Siswet? (geen idee hoe die eruit ziet)
Pics van je zusje!quote:Op zondag 17 januari 2021 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje wel.
Ik zat in het andere spectrum van grunch en rock.
Dat zou zomaar kunnen. Of misschien wel maar vinden ze het gezelliger om blikjes energy te drinken en te blowen in de parkeergaragequote:Op zondag 17 januari 2021 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben dan vast geen playstation
Je weet niet hoe siswet er uit ziet?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Siswet? (geen idee hoe die eruit ziet)
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanquote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
En toen was ik weer thuis in mijn ijskamer.
We hebben je niet op de live stream gezienquote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
En toen was ik weer thuis in mijn ijskamer.
Oh ja want wat weten we allemaal goed hoe iemand anders zijn leven moet leidenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben je niet op de live stream gezien
De jeugd nu heeft die sweaters ook weer aan en weten ook niet wat voor muziek ze makenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanOuders hadden geen idee wat voor muziek ze maakten, kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Is ze een Fokster?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet niet hoe siswet er uit ziet?![]()
Ga eens naar haar topic in kpd dan
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanOuders hadden geen idee wat voor muziek ze maakten, kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Eens het kan nu wel maar ik heb niet zo'n luxe mooie smoker/ei barbecue. Ik heb een slagers barbecue. Wat ook fijn is maar met dit weer wat lastiger.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
barbecue kan nu ook. de Joe Junior staat op te warmen voor biefstuk
Als ik 'm aansteek, kom je dan langs?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh BBQ-n heb ik ook wel zin in.
Janken toen die dood ging johquote:Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De jeugd nu heeft die sweaters ook weer aan en weten ook niet wat voor muziek ze maken
Zo'n joe junior is niet zo gek duur hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens het kan nu wel maar ik heb niet zo'n luxe mooie smoker/ei barbecue. Ik heb een slagers barbecue. Wat ook fijn is maar met dit weer wat lastiger.
[..]
Als ik 'm aansteek, kom je dan langs?
ikeaquote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Webshops die claimen spul op voorraad te hebben maar het dan blijkbaar toch niet hebben.
wat ga je eten?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens het eten bakken
Dat helaas niet. Maar ze heeft wel een eigen fan topic hierquote:
Wat ga je eten?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens het eten bakken
Definieer duur?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n joe junior is niet zo gek duur hoor
We hebben 'met z'n allen' naar de stream van de demonstratie in Amsterdam zitten koekeloeren. Popcorn welquote:
shit happensquote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Webshops die claimen spul op voorraad te hebben maar het dan blijkbaar toch niet hebben.
Ahhhh achsoquote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Maar ze heeft wel een eigen fan topic hier
Ik weet nog goed dat ik net een 70cc op mijn crossbrommer zat te sleutelen toen dat nieuws op de radio werd gezegd.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Janken toen die dood ging joh![]()
#puberproblemen....
Wow, ik vind een BBQ van 100 al genoeg uitgavequote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
euh.. 499?
maar er zijn goedkopere varianten. oa grill guru/yakinuki
Neequote:Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens het kan nu wel maar ik heb niet zo'n luxe mooie smoker/ei barbecue. Ik heb een slagers barbecue. Wat ook fijn is maar met dit weer wat lastiger.
[..]
Als ik 'm aansteek, kom je dan langs?
Best een leuk meisje hoor, om te zien.quote:
Oh nice haha, ja gemist helaas.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben 'met z'n allen' naar de stream van de demonstratie in Amsterdam zitten koekeloeren. Popcorn wel
Maar daaruit leid ik ook af dat jij meer van het vlees cremeren bentquote:Op zondag 17 januari 2021 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, ik vind een BBQ van 100 al genoeg uitgave
Pikanto en een frikandel speciaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snel even bedenken welke snacks ik bij de frietjes wil hebben.
Foei!quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met mijn goedkope BBQ kan ik nog steeds direct en indirect verwarmen natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar daaruit leid ik ook af dat jij meer van het vlees cremeren bentipv het volledig potentieel van een kamado te gebruiken.
Die joe junior staat hier zeker wekelijks aan hoor. En als ik een grotere zou hebben dan ook wel. Maar goed, toen moest ik zo nodig het roer om gooien
Die compacte eitjes zijn nog wel redelijk betaalbaar.
bitterballenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
pikanto is toch zo'n nep Mexicano?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pikanto en een frikandel speciaal.
Heb er wel nog extra kaas overheen gedaanquote:
Nee mexicano mayo en een berehap met satésausquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pikanto en een frikandel speciaal.
Gehaktstaaf noemen ze het ook wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pikanto is toch zo'n nep Mexicano?
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is pas over half uurtje klaar hoor.
er zijn meerdere wegen die naar Rome leidenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn goedkope BBQ kan ik nog steeds direct en indirect verwarmen natuurlijk
watjesmexicano in de vorm van een gehaktstaaf jaquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahja Carrero is zo'n Mexicano unitquote:Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gehaktstaaf noemen ze het ook wel.
oh laat maar danquote:Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb er wel nog extra kaas overheen gedaanWas beetje weinig.
Ik zat even in een verkeerd denktreintjequote:De Amerikaanse muziekproducer Phil Spector is overleden. Spector, die wordt gezien als een van de invloedrijkste producers aller tijden, was 81 jaar.
Spector overleed tijdens zijn gevangenisstraf van negentien jaar die hij uitzat voor voor het ombrengen van actrice Lana Clarkson in 2003. Volgens de gevangenisautoriteiten in Californië was het een natuurlijke dood en moet de officiële doodsoorzaak nog worden bevestigd,
er is ook weinig echts aan een mexicano dan :/quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heerlijk ambachtelijk separatorvleeschquote:Op zondag 17 januari 2021 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
er is ook weinig echts aan een mexicano dan :/
Linkje?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n joe junior is niet zo gek duur hoor
Ik wil ook coronaverlofquote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
28 MINUTEN GELEDEN
Kabinet werkt aan 'coronaverlof' voor thuiswerkende ouders
Het kabinet overlegt met werkgevers en vakbonden over een 'coronaverlof'. Dat is bedoeld voor ouders die thuis moeten werken en door de sluiting van de scholen ook voor hun kinderen moeten zorgen. Vandaag bevestigde minister Slob dat de scholen niet vervroegd opengaan en tot zeker 9 februari dicht blijven.
De bedoeling is dat het kabinet daar financieel aan gaat bijdragen. De komende weken worden de plannen verder uitgewerkt, zegt Slob.
En na veel demissionaire tijd, moeite en belastinggeld is de conclusie dat de regeling in concept klaar is op het moment dat..... het niet meer nodig isquote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
28 MINUTEN GELEDEN
Het kabinet overlegt met werkgevers en vakbonden over een 'coronaverlof'. Dat is bedoeld voor ouders die thuis moeten werken en door de sluiting van de scholen ook voor hun kinderen moeten zorgen. Vandaag bevestigde minister Slob dat de scholen niet vervroegd opengaan en tot zeker 9 februari dicht blijven.
De bedoeling is dat het kabinet daar financieel aan gaat bijdragen. De komende weken worden de plannen verder uitgewerkt, zegt Slob.
quote:
quote:
Slaburgers, Wokgroente en aardappeltjesquote:
Zou je ook verlof krijgen voor een Foster Parent-kindje?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we samen een kind kopen Buda?
Jij krijgt gratis het werk van je collega's met kinderen erbijquote:
Of voor je geadopteerde pinguin?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je ook verlof krijgen voor een Foster Parent-kindje?
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij krijgt gratis het werk van je collega's met kinderen erbijhad ik ook toen de scholen hier dicht waren
https://www.vuurenrook.nl/nl/kamado-joe-junior.htmlquote:Op zondag 17 januari 2021 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Linkje?
Ik wil eigenlijk een vuurkuil maken in de tuin waar je ook in kan zitten en dan zo'n grote barbecue schaal er boven kunnen hangen.
De werkgever van Bitterbal zal daar vast het geld voor aanvragen. Echt zo’n regeling die onmogelijk te controleren is.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je ook verlof krijgen voor een Foster Parent-kindje?
nee ze krijgen geen steunquote:Op zondag 17 januari 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De werkgever van Bitterbal zal daar vast het geld voor aanvragen. Echt zo’n regeling die onmogelijk te controleren is.
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, althans, ik betaal er elke maand voor
wie van de vele uit sister act?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, althans, ik betaal er elke maand voor
Ergens op antarcticaquote:Op zondag 17 januari 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Waar woont die vogel dan? In een dierentuin?
Aaawwwquote:
Ik heb bij de 'aanschaf' zo'n pakket met papieren met info gekregen, maar vraag me niet waar ze zijnquote:
Lijkt me vreemd. Want die zullen ook wel aantoonbaar omzetverlies hebben. Of door al het creatieve boekhouden durven ze dat niet aan.quote:
Dat zou ik de hele dag doen als het zo wasquote:Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
heptie ook een vijfgee tsjip van de roverheid ingespoten zodat je em ken folgen?
Pinguin Kiev.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bij de 'aanschaf' zo'n pakket met papieren met info gekregen, maar vraag me niet waar ze zijn
Geen idee, maar eens een reis er naartoe maken om 'm te zoekenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawwwHeeft hij/zij een naam? En hangt er een kaartje aan “Deze pinguin wordt mede mogelijk gemaakt door Kwiwi”?
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd. Want die zullen ook wel aantoonbaar omzetverlies hebben. Of door al het creatieve boekhouden durven ze dat niet aan.
Hoe zou dat smaken eigenlijk? Beetje een kruising tussen walvis en kip denk ikquote:Op zondag 17 januari 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pinguin Kiev.
Warm de oven voor op 200 graden...
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar eens een reis er naartoe maken om 'm te zoeken
Dat had ik nog niet gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik durf het niet precies te zeggen maar ze zeggen nergens recht op te hebben en daarom hebben we dus die vakantiedagen moeten inleveren.
hoe smaakt walvis?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zou dat smaken eigenlijk? Beetje een kruising tussen walvis en kip denk ik
Ja, zoiets. Beetje vissig.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zou dat smaken eigenlijk? Beetje een kruising tussen walvis en kip denk ik
oh mja nou ja moest niet maar goed zo on the spot durfde ik geen nee te zeggen :pquote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gehoord.![]()
In je proeftijd heb je natuurlijk weinig te willen, maar beetje een naaiactie is het wel.
"Hallo overheid wij zijn S&S en wij zijn enorm zielig want we moeten ons personeel doorbetalen BOEHOEquote:Op zondag 17 januari 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik durf het niet precies te zeggen maar ze zeggen nergens recht op te hebben en daarom hebben we dus die vakantiedagen moeten inleveren.
Weinig aan. Beetje ziltig. Heel diep donker paars is het.quote:
Dat zei ik ook maar daar werd op gezegd dat dat niet zo is.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar afhankelijk hoe die bedrijven aan elkaar geknoopt zijn komen ze echt wel in aanmerking voor de NOW regeling om loonkosten deels betaald te krijgen.
Oh je hebt dat echt gegeten?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig aan. Beetje ziltig. Heel diep donker paars is het.
Oude baliebal die 2 euro per uur extra kreeg is er om bedrijfs-economische redenen natuurlijk uitgegaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hallo overheid wij zijn S&S en wij zijn enorm zielig want we moeten ons personeel doorbetalen BOEHOEGeef geld!"
-"Ja en wie is dat dan?"
"Nieuwe baliebalNet aangenomen
"
-"Ja doei koekeloei met je geld"
Ga jij ook niet over. En zolang je werk hebt en er met plezier zit is het goed toch.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar daar werd op gezegd dat dat niet zo is.
Zal wel
Mwa nee heel andere structuur.quote:
Ik vind het ook wat raar maar ja paar maanden volhouden. verhuizen en huis verhuren en dan kan ik verder kijkenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oude baliebal die 2 euro per uur extra kreeg is er om bedrijfs-economische redenen natuurlijk uitgegaan.
Dat trucje doen er wel meer. Evenementenbranche was daar ook snel mee voor bepaalde contracten.
nicequote:Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
AAAAH AAAH NAGELLAKREMOVER IN SNIJWOND AAAAAAH
Mja het is ook geen vis natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwa nee heel andere structuur.
Qua structuur vind ik 't dus op biefstuk lijken met een vissige smaak. Niet vies, maar ook niet waarvan je zegt: morgen bestel ik het in een restaurant.
ja ok, maar is er chocolaquote:Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
vis?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja het is ook geen vis natuurlijk
nee, maar tonijn welquote:Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja het is ook geen vis natuurlijk
HELMOND SPORT KAMPIOENUHHHHHHquote:Op zondag 17 januari 2021 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij de lokale frituur staan wat mensen buiten met een biertje voetbal te kijken.
Precies.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat raar maar ja paar maanden volhouden. verhuizen en huis verhuren en dan kan ik verder kijken
Eerst op fok postenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Nee omdat fles dieppaars zei dacht ik aan tonijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, maar tonijn weln daar lijk het geheel niet op vind ik. Hooguit qua kleur als 't rauw is.
En misschien valt het allemaal ook mee, dan is het goed als ik kan blijven om andere werkevervaring op te doen.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NEEE AAAARHH
EN IN M'N ANDERE HAND ZIT EEN KARTONSNEETJE AAARGH
Zelfverminkingquote:Op zondag 17 januari 2021 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NEEE AAAARHH
Het was gister wel verleidelijk om een foto te maken van dat bloederige keukenpapier.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst op fok posten
dan driehonderd foto's op Insta delen
dan 112 bellen
Ik hoorde alleen maar chocolaquote:Op zondag 17 januari 2021 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NEEE AAAARHH
Daarna naar de Rabobank. Of banketbakker.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En misschien valt het allemaal ook mee, dan is het goed als ik kan blijven om andere werkevervaring op te doen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna naar de Rabobank. Of banketbakker.
je hebt sowieso mega ervaring met ragout en paneermeelquote:
ja dat zeker. Om op te etenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je hebt sowieso mega ervaring met ragout en paneermeel
ja dat lijkt me wel saai.quote:
Wat je niet wilt zien als die broek omlaag gaatquote:
Zigeunerschnitzel?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat lijkt me wel saai.
carpaccio/sashimi/sushi vind ik over 't algemeen ook ontzettend saai zonder saus erbij. En als het gerecht het met hebben van de saus, tja dan vind ik 't gerecht al kutmaar de saus goed
even serieus, komt door mijn chronische onverklaarbare hoofdpijnen.. word je HEEL agressief van op een gegeven moment.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig aan. Beetje ziltig. Heel diep donker paars is het.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat is niet goedquote:Op zondag 17 januari 2021 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even serieus, komt door mijn chronische onverklaarbare hoofdpijnen.. word je HEEL agressief van op een gegeven moment.
Wat irritant/ Helpt advil ofzo niet?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even serieus, komt door mijn chronische onverklaarbare hoofdpijnen.. word je HEEL agressief van op een gegeven moment.
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet wilt zien als die broek omlaag gaat
nee man, al jaren ellende...quote:Op zondag 17 januari 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet goedWord je daarvor behandeld of zo?
Advil gebruik ik nooit meer. Gewone ibu is veel goedkoper.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat irritant/ Helpt advil ofzo niet?
niets werkt... nou ja, zes doosjes ibuprofen op een gegeven moment, maar dat vinden de nieren weer niet prettig.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat irritant/ Helpt advil ofzo niet?
Das vreemd? Stress? verkeerde houding?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niets werkt... nou ja, zes doosjes ibuprofen op een gegeven moment, maar dat vinden de nieren weer niet prettig.
punt is: "we kunnen niks vinden". Lekker dan.
Tijd voor een lobotomie dan maarquote:Op zondag 17 januari 2021 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niets werkt... nou ja, zes doosjes ibuprofen op een gegeven moment, maar dat vinden de nieren weer niet prettig.
punt is: "we kunnen niks vinden". Lekker dan.
Ja dat zeggen ze al jaren: "stress"...quote:Op zondag 17 januari 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das vreemd? Stress? verkeerde houding?
Hmmja, dacht zelf aan de guillotine, maar dat vond de Arbo wat rigoureus en gewoon tegen de regels.quote:
Ja zou dat kunnen?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze al jaren: "stress"...
Moet je aan etto vragen. Het is niet mijn hoofdquote:
Scalperen?quote:
oh jaquote:Op zondag 17 januari 2021 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je aan etto vragen. Het is niet mijn hoofd
Ach waarom niet. Als we er toch al gaatjes in aan het boren zijquote:Op zondag 17 januari 2021 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scalperen?
En dan drogen tot het perkament is. Kan hij zijn eigen historische documentje spelen
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door te links te denken en je daar druk over maken.
da's waar, misschien proberen gewoon eens domrechts te worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt door te links te denken en je daar druk over maken.
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
28 MINUTEN GELEDEN
ABJECTquote:Op zondag 17 januari 2021 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt he... schandalig en infaam.
Leuk je gekend te hebben.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wees blij, Bal gaat nu mij opjagen
Ja iedereen onderschat dat balletje hier maar, dat is de grootste fout die je kunt makenquote:
Ben harstikke lief johquote:Op zondag 17 januari 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja iedereen onderschat dat balletje hier maar, dat is de grootste fout die je kunt maken
Dit klinkt ook niet lief.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja iedereen onderschat dat balletje hier maar, dat is de grootste fout die je kunt maken
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lucht op hé?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
DAAR MOET EEN MANNELIJK GESLACHTSDEEL IN...
BORSTEN
Nja, begint met oefenen he.
Aan de andere kant zit ik hier nog niet lang genoeg dus misschien heeft hij wel gelijk.quote:
Nee echt niet!!!quote:Op zondag 17 januari 2021 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit ik hier nog niet lang genoeg dus misschien heeft hij wel gelijk.
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit ik hier nog niet lang genoeg dus misschien heeft hij wel gelijk.
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, kijk eens wat ik vind
[ afbeelding ]
Begrijpelijk welquote:Op zondag 17 januari 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
dat was die poes die mij niet wilde laten gaan
De woeste bergleeuw die jou bijna met huid en haar verscheurdequote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De woeste bergleeuw die jou bijna met huid en haar verscheurde
Best een leuke bezigheid, geld kopen.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou bijna uit verveling weer op eBay biljetjes gaan schuimenmaar ik heb nog 15 zendingen onderweg en ik heb ook nog een stuk of 10 liggen die ik eerst nog moet invoeren en opbergen. Dus er hoeft helemaal niet zo nodig weer geld uitgegeven te worden
alle uitgaven van het 500 euro biljetquote:Op zondag 17 januari 2021 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een leuke bezigheid, geld kopen.
Zijn er nog biljetten die je echt graag zou willen hebben?
Hobbies mogen best geld kosten.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alle uitgaven van het 500 euro biljet
ach. ik ga ook maar niet op tellen wat ik uitgegeven heb sinds ik in oktober thuis ben gekomenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hobbies mogen best geld kosten.
Wil ook niet teveel nadenken hoeveel in in vrij korte tijd uitgegeven heb om muziek te maken. En dan nog eigenlijk pas de basis ken
Jawel, meer van Spitsbergen. En van Cuba. Maar van Spitsbergen lijkt er momenteel bijzonder weinig leuks in de markt te zitten tenzij ECHT heel duur en van Cuba moet wel een hoop zijn maar ik weet niet waar. Cuba is ook lastig. EBay en Paypal zijn sowieso al geen optie. Ik haal wel wat spul uit Spanje maar echt opschieten wil het niet. Wordt tijd dat er weer eens een grote beurs doorgaat of zo.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een leuke bezigheid, geld kopen.
Zijn er nog biljetten die je echt graag zou willen hebben?
nee die zijn saai en lelijk. Bah.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alle uitgaven van het 500 euro biljet
Op zich wel, maar ik heb bijvoorbeeld elke paar maanden een nieuwe hobby waar ik dan alles voor aanschaf om er een paar keer mee aan de gang te gaan, om vervolgens weer 15 jaar te laten liggenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hobbies mogen best geld kosten.
Als je er nog een paar hebt liggen waar je vanaf wilt mag je ze wel opsturen hoor.quote:
oh dat ken ik ook welquote:Op zondag 17 januari 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik heb bijvoorbeeld elke paar maanden een nieuwe hobby waar ik dan alles voor aanschaf om er een paar keer mee aan de gang te gaan, om vervolgens weer 15 jaar te laten liggenDan kan het maar beter niet teveel kosten
Maar ja als ik iedereen hier moet geloven ben jij een kleine dikke buitenlander die niet lief is. Dat lijkt me ook niet helemaal te kloppen.quote:
Dat kan bij mij ook wel eens gebeuren. Heb er sowieso een handje van dat ik - voor mijn budget - het beste wil hebben dat er te krijgen is. Soms ben ik ook echt dagenlang bezig met dingen vergeiljken.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik heb bijvoorbeeld elke paar maanden een nieuwe hobby waar ik dan alles voor aanschaf om er een paar keer mee aan de gang te gaan, om vervolgens weer 15 jaar te laten liggenDan kan het maar beter niet teveel kosten
Samequote:Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan bij mij ook wel eens gebeuren. Heb er sowieso een handje van dat ik - voor mijn budget - het beste wil hebben dat er te krijgen is. Soms ben ik ook echt dagenlang bezig met dingen vergeiljken.
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ja als ik iedereen hier moet geloven ben jij een kleine dikke buitenlander die niet lief is. Dat lijkt me ook niet helemaal te kloppen.
Ze is geen kleine dikke buitenlander inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ja als ik iedereen hier moet geloven ben jij een kleine dikke buitenlander die niet lief is. Dat lijkt me ook niet helemaal te kloppen.
Waar haal je dat vandaanquote:Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Door alles wat er hier over haar gezegd wordt 🤷🏼♂️quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is geen kleine dikke buitenlander inderdaad.
tegenbroekquote:Op zondag 17 januari 2021 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb zo een heel fijne GoreTex PacLite tegenbroek die ik vast nooit nodig ga hebben
Iddquote:Op zondag 17 januari 2021 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Door alles wat er hier over haar gezegd wordt 🤷🏼♂️
Fijn, dank je. Ik zal even kijkenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je er nog een paar hebt liggen waar je vanaf wilt mag je ze wel opsturen hoor.
Ik vind het niet kunnenquote:
Je had vast kunnen raden dat het een r moest zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegenbroekdus je hebt een pakje gebakken lucht gekocht?
Meh. Bami gezondigdquote:Op zondag 17 januari 2021 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even uitbuiken met koffie. Straks nog toetje![]()
De bitterbenenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:39 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, kijk eens wat ik vind
[ afbeelding ]
Katten doen dat bijna nooit bij mij. Meestal vinden ze de fietstas van mijn bezorgfiets fijner om te kroelen..quote:
dat heb ik met legoquote:Op zondag 17 januari 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou bijna uit verveling weer op eBay biljetjes gaan schuimenmaar ik heb nog 15 zendingen onderweg en ik heb ook nog een stuk of 10 liggen die ik eerst nog moet invoeren en opbergen. Dus er hoeft helemaal niet zo nodig weer geld uitgegeven te worden
Ik heb voor 1000 euro aan campingspullen die ik vast ooit eens kan gebruiken.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb zo een heel fijne GoreTex PacLite regenbroek die ik vast nooit nodig ga hebben
quote:
dat wil niks zeggen ¯\_(ツ)_/¯ Ben ook 50% belgquote:Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel vlak bij België woont
Vette bekquote:Op zondag 17 januari 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat wil niks zeggen ¯\_(ツ)_/¯ Ben ook 50% belg
heb wel vaak zin in friet, maar als je het dan t of op hebt. dan is 't weer gewoon 'meh, vette bek'
die zijn lekker joh met fritessausquote:Op zondag 17 januari 2021 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ik echt heel veel honger heb.. dan smaken zelfs mcdonalds frietjes goed
die bestel ik al helemaal nooitquote:Op zondag 17 januari 2021 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij ik echt heel veel honger heb.. dan smaken zelfs mcdonalds frietjes goed
Fritessausquote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zijn lekker joh met fritessaus
zijn al koud zodra ze de toonbank over komenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik een keer naar Zwitserland ga dan laat ik mijn tent thuis en leen die bij jou wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb voor 1000 euro aan campingspullen die ik vast ooit eens kan gebruiken.
quote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Samen met Kwiwi hebben we gewoon een hele Belg in de KSC
Prima, heb me toen een hele set aan lightweight gear laten aansmerenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een keer naar Zwitserland ga dan laat ik mijn tent thuis en leen die bij jou wel.
Ik kende die partij uberhaupt nietquote:Op zondag 17 januari 2021 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
En de volgende kansloze kutpartij die uit elkaar dondert OLÉ![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)-weet-van-niets.html
snel opetenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn al koud zodra ze de toonbank over komen
en smaken naar karton
99% van de keren zijn die slap en/of niet doorbakkenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |