SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben dan vast geen playstationquote:Op zondag 17 januari 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie bij het winkelcentrum altijd genoeg hangjeugd. Het is wel allemaal een beetje hetzelfde type wat er hangt
Een neef had werkelijk alles van Thunderdome in huis. Dat was een bijzondere introductie in de wereld van de elektronische muziek.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Alleen geen kale kop. Wel gemillimeterd. En een Australian trainingspak
Mocht siswet willenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Siswet? (geen idee hoe die eruit ziet)
Pics van je zusje!quote:Op zondag 17 januari 2021 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje wel.
Ik zat in het andere spectrum van grunch en rock.
Dat zou zomaar kunnen. Of misschien wel maar vinden ze het gezelliger om blikjes energy te drinken en te blowen in de parkeergaragequote:Op zondag 17 januari 2021 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben dan vast geen playstation
Je weet niet hoe siswet er uit ziet?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Siswet? (geen idee hoe die eruit ziet)
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanquote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
En toen was ik weer thuis in mijn ijskamer.
We hebben je niet op de live stream gezienquote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
En toen was ik weer thuis in mijn ijskamer.
Oh ja want wat weten we allemaal goed hoe iemand anders zijn leven moet leidenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben je niet op de live stream gezien
De jeugd nu heeft die sweaters ook weer aan en weten ook niet wat voor muziek ze makenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanOuders hadden geen idee wat voor muziek ze maakten, kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Is ze een Fokster?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet niet hoe siswet er uit ziet?![]()
Ga eens naar haar topic in kpd dan
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanOuders hadden geen idee wat voor muziek ze maakten, kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Eens het kan nu wel maar ik heb niet zo'n luxe mooie smoker/ei barbecue. Ik heb een slagers barbecue. Wat ook fijn is maar met dit weer wat lastiger.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
barbecue kan nu ook. de Joe Junior staat op te warmen voor biefstuk
Als ik 'm aansteek, kom je dan langs?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh BBQ-n heb ik ook wel zin in.
Janken toen die dood ging johquote:Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De jeugd nu heeft die sweaters ook weer aan en weten ook niet wat voor muziek ze maken
Zo'n joe junior is niet zo gek duur hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens het kan nu wel maar ik heb niet zo'n luxe mooie smoker/ei barbecue. Ik heb een slagers barbecue. Wat ook fijn is maar met dit weer wat lastiger.
[..]
Als ik 'm aansteek, kom je dan langs?
ikeaquote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Webshops die claimen spul op voorraad te hebben maar het dan blijkbaar toch niet hebben.
wat ga je eten?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens het eten bakken
Dat helaas niet. Maar ze heeft wel een eigen fan topic hierquote:
Wat ga je eten?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens het eten bakken
Definieer duur?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n joe junior is niet zo gek duur hoor
We hebben 'met z'n allen' naar de stream van de demonstratie in Amsterdam zitten koekeloeren. Popcorn welquote:
shit happensquote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Webshops die claimen spul op voorraad te hebben maar het dan blijkbaar toch niet hebben.
Ahhhh achsoquote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Maar ze heeft wel een eigen fan topic hier
Ik weet nog goed dat ik net een 70cc op mijn crossbrommer zat te sleutelen toen dat nieuws op de radio werd gezegd.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Janken toen die dood ging joh![]()
#puberproblemen....
Wow, ik vind een BBQ van 100 al genoeg uitgavequote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
euh.. 499?
maar er zijn goedkopere varianten. oa grill guru/yakinuki
Neequote:Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens het kan nu wel maar ik heb niet zo'n luxe mooie smoker/ei barbecue. Ik heb een slagers barbecue. Wat ook fijn is maar met dit weer wat lastiger.
[..]
Als ik 'm aansteek, kom je dan langs?
Best een leuk meisje hoor, om te zien.quote:
Oh nice haha, ja gemist helaas.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben 'met z'n allen' naar de stream van de demonstratie in Amsterdam zitten koekeloeren. Popcorn wel
Maar daaruit leid ik ook af dat jij meer van het vlees cremeren bentquote:Op zondag 17 januari 2021 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow, ik vind een BBQ van 100 al genoeg uitgave
Pikanto en een frikandel speciaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snel even bedenken welke snacks ik bij de frietjes wil hebben.
Foei!quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met mijn goedkope BBQ kan ik nog steeds direct en indirect verwarmen natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar daaruit leid ik ook af dat jij meer van het vlees cremeren bentipv het volledig potentieel van een kamado te gebruiken.
Die joe junior staat hier zeker wekelijks aan hoor. En als ik een grotere zou hebben dan ook wel. Maar goed, toen moest ik zo nodig het roer om gooien
Die compacte eitjes zijn nog wel redelijk betaalbaar.
bitterballenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
pikanto is toch zo'n nep Mexicano?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pikanto en een frikandel speciaal.
Heb er wel nog extra kaas overheen gedaanquote:
Nee mexicano mayo en een berehap met satésausquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pikanto en een frikandel speciaal.
Gehaktstaaf noemen ze het ook wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pikanto is toch zo'n nep Mexicano?
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is pas over half uurtje klaar hoor.
er zijn meerdere wegen die naar Rome leidenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met mijn goedkope BBQ kan ik nog steeds direct en indirect verwarmen natuurlijk
watjesmexicano in de vorm van een gehaktstaaf jaquote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahja Carrero is zo'n Mexicano unitquote:Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gehaktstaaf noemen ze het ook wel.
oh laat maar danquote:Op zondag 17 januari 2021 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb er wel nog extra kaas overheen gedaanWas beetje weinig.
Ik zat even in een verkeerd denktreintjequote:De Amerikaanse muziekproducer Phil Spector is overleden. Spector, die wordt gezien als een van de invloedrijkste producers aller tijden, was 81 jaar.
Spector overleed tijdens zijn gevangenisstraf van negentien jaar die hij uitzat voor voor het ombrengen van actrice Lana Clarkson in 2003. Volgens de gevangenisautoriteiten in Californië was het een natuurlijke dood en moet de officiële doodsoorzaak nog worden bevestigd,
er is ook weinig echts aan een mexicano dan :/quote:Op zondag 17 januari 2021 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heerlijk ambachtelijk separatorvleeschquote:Op zondag 17 januari 2021 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
er is ook weinig echts aan een mexicano dan :/
Linkje?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n joe junior is niet zo gek duur hoor
Ik wil ook coronaverlofquote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
28 MINUTEN GELEDEN
Kabinet werkt aan 'coronaverlof' voor thuiswerkende ouders
Het kabinet overlegt met werkgevers en vakbonden over een 'coronaverlof'. Dat is bedoeld voor ouders die thuis moeten werken en door de sluiting van de scholen ook voor hun kinderen moeten zorgen. Vandaag bevestigde minister Slob dat de scholen niet vervroegd opengaan en tot zeker 9 februari dicht blijven.
De bedoeling is dat het kabinet daar financieel aan gaat bijdragen. De komende weken worden de plannen verder uitgewerkt, zegt Slob.
En na veel demissionaire tijd, moeite en belastinggeld is de conclusie dat de regeling in concept klaar is op het moment dat..... het niet meer nodig isquote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
28 MINUTEN GELEDEN
Kabinet werkt aan 'coronaverlof' voor thuiswerkende ouders
Het kabinet overlegt met werkgevers en vakbonden over een 'coronaverlof'. Dat is bedoeld voor ouders die thuis moeten werken en door de sluiting van de scholen ook voor hun kinderen moeten zorgen. Vandaag bevestigde minister Slob dat de scholen niet vervroegd opengaan en tot zeker 9 februari dicht blijven.
De bedoeling is dat het kabinet daar financieel aan gaat bijdragen. De komende weken worden de plannen verder uitgewerkt, zegt Slob.
quote:
quote:
Slaburgers, Wokgroente en aardappeltjesquote:
Zou je ook verlof krijgen voor een Foster Parent-kindje?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we samen een kind kopen Buda?
Jij krijgt gratis het werk van je collega's met kinderen erbijquote:
Of voor je geadopteerde pinguin?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je ook verlof krijgen voor een Foster Parent-kindje?
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij krijgt gratis het werk van je collega's met kinderen erbijhad ik ook toen de scholen hier dicht waren
https://www.vuurenrook.nl/nl/kamado-joe-junior.htmlquote:Op zondag 17 januari 2021 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Linkje?
Ik wil eigenlijk een vuurkuil maken in de tuin waar je ook in kan zitten en dan zo'n grote barbecue schaal er boven kunnen hangen.
De werkgever van Bitterbal zal daar vast het geld voor aanvragen. Echt zo’n regeling die onmogelijk te controleren is.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je ook verlof krijgen voor een Foster Parent-kindje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |