SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben dan vast geen playstationquote:Op zondag 17 januari 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie bij het winkelcentrum altijd genoeg hangjeugd. Het is wel allemaal een beetje hetzelfde type wat er hangt
Een neef had werkelijk alles van Thunderdome in huis. Dat was een bijzondere introductie in de wereld van de elektronische muziek.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Alleen geen kale kop. Wel gemillimeterd. En een Australian trainingspak
Mocht siswet willenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Siswet? (geen idee hoe die eruit ziet)
Pics van je zusje!quote:Op zondag 17 januari 2021 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje wel.
Ik zat in het andere spectrum van grunch en rock.
Dat zou zomaar kunnen. Of misschien wel maar vinden ze het gezelliger om blikjes energy te drinken en te blowen in de parkeergaragequote:Op zondag 17 januari 2021 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben dan vast geen playstation
Je weet niet hoe siswet er uit ziet?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Siswet? (geen idee hoe die eruit ziet)
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanquote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
En toen was ik weer thuis in mijn ijskamer.
We hebben je niet op de live stream gezienquote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
En toen was ik weer thuis in mijn ijskamer.
Oh ja want wat weten we allemaal goed hoe iemand anders zijn leven moet leidenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben je niet op de live stream gezien
De jeugd nu heeft die sweaters ook weer aan en weten ook niet wat voor muziek ze makenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanOuders hadden geen idee wat voor muziek ze maakten, kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Is ze een Fokster?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet niet hoe siswet er uit ziet?![]()
Ga eens naar haar topic in kpd dan
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanOuders hadden geen idee wat voor muziek ze maakten, kregen ze later van anderen te horen dat dat niet zo gepast was
Eens het kan nu wel maar ik heb niet zo'n luxe mooie smoker/ei barbecue. Ik heb een slagers barbecue. Wat ook fijn is maar met dit weer wat lastiger.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
barbecue kan nu ook. de Joe Junior staat op te warmen voor biefstuk
Als ik 'm aansteek, kom je dan langs?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh BBQ-n heb ik ook wel zin in.
Janken toen die dood ging johquote:Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De jeugd nu heeft die sweaters ook weer aan en weten ook niet wat voor muziek ze maken
Zo'n joe junior is niet zo gek duur hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens het kan nu wel maar ik heb niet zo'n luxe mooie smoker/ei barbecue. Ik heb een slagers barbecue. Wat ook fijn is maar met dit weer wat lastiger.
[..]
Als ik 'm aansteek, kom je dan langs?
ikeaquote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Webshops die claimen spul op voorraad te hebben maar het dan blijkbaar toch niet hebben.
wat ga je eten?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens het eten bakken
Dat helaas niet. Maar ze heeft wel een eigen fan topic hierquote:
Wat ga je eten?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens het eten bakken
Definieer duur?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo'n joe junior is niet zo gek duur hoor
We hebben 'met z'n allen' naar de stream van de demonstratie in Amsterdam zitten koekeloeren. Popcorn welquote:
shit happensquote:Op zondag 17 januari 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Webshops die claimen spul op voorraad te hebben maar het dan blijkbaar toch niet hebben.
Ahhhh achsoquote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Maar ze heeft wel een eigen fan topic hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |