SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben dan vast geen playstationquote:Op zondag 17 januari 2021 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie bij het winkelcentrum altijd genoeg hangjeugd. Het is wel allemaal een beetje hetzelfde type wat er hangt
Een neef had werkelijk alles van Thunderdome in huis. Dat was een bijzondere introductie in de wereld van de elektronische muziek.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Alleen geen kale kop. Wel gemillimeterd. En een Australian trainingspak
Mocht siswet willenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Siswet? (geen idee hoe die eruit ziet)
Pics van je zusje!quote:Op zondag 17 januari 2021 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje wel.
Ik zat in het andere spectrum van grunch en rock.
Dat zou zomaar kunnen. Of misschien wel maar vinden ze het gezelliger om blikjes energy te drinken en te blowen in de parkeergaragequote:Op zondag 17 januari 2021 17:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben dan vast geen playstation
Je weet niet hoe siswet er uit ziet?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Siswet? (geen idee hoe die eruit ziet)
Ik moest als opstandige puber vroeger met mijn ouders mee naar de kerk. Dat heb ik ooit heel demonstratief gedaan met een Nirvana sweater aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |