Heeft ze wel een goede? aangezien je er zo de nadruk op legt.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Dochter Niemann kan er helemaal geen REET van.
Als je de laatste foto's ziet niet meerquote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef Max23 het volgende:
Met die dochter van Gunda Niemann is niks mis mee
https://www.instagram.com/victoria_stirnemann/?hl=nl
Was trouwens de vriendin van Roest, geen idee of dat nog zo is
Stuk beter te pruimen dan mamsquote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef Max23 het volgende:
Met die dochter van Gunda Niemann is niks mis mee
https://www.instagram.com/victoria_stirnemann/?hl=nl
Was trouwens de vriendin van Roest, geen idee of dat nog zo is
Geen idee, maar ze heeft al 2 of 3 jaar geen PR meer gereden, en die waren van toen ze 15/16 was.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft ze wel een goede? aangezien je er zo de nadruk op legt.
Ik zeg: Ivanka Trump. Of ben ik de enige die dat ziet?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je de laatste foto's ziet niet meer
Neequote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef VoMy het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend of Beune deze tijd van Sablikova aan kan?
En dan zitten 3 zogenaamde kenners in de studie die dat bewerenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef VoMy het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend of Beune deze tijd van Sablikova aan kan?
Eins, zwei, Polizei.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
Hier krijg ik het wel warm van.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrquote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoek.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Roest komt ergens in 2019 terug op foto's jaquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je de laatste foto's ziet niet meer
Loopt al behoorlijk achter. Moet nog uitkijken voor Voronina zo.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit reed Beune op het WKKT:
200m 20.22 (20.22)
600m 51.83 (31.61)
1000m 1:23.97 (32.14)
1400m 1:56.67 (32.70)
1800m 2:29.57 (32.90)
2200m 3:02.71 (33.14)
2600m 3:36.09 (33.38)
3000m 4:09.57 (33.48)
3400m 4:43.34 (33.77)
3800m 5:17.28 (33.94)
4200m 5:51.60 (34.32)
4600m 6:26.25 (34.65)
5000m 7:00.93 (34.68)
Ganz geil.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tenen krommen altijd zo pijnlijk bij de reacties van dit soort ventjes waarvan je gewoon weet dat ze met de broek op de enkels op dergelijke tieners zitten te geilen, waarbij ze dan van die 'lekker originele' en 'grappige' maar eigenlijk gewoon enorm creepy comments plaatsen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ja, dit opportunisme van onze commentatoren is lachwekkend.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Loopt al behoorlijk achter. Moet nog uitkijken voor Voronina zo.
In de boeien ermee en een inwendig onderzoek! Zodat ze het hopelijk niet meer doet.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn tenen krommen altijd zo pijnlijk bij de reacties van dit soort ventjes waarvan je gewoon weet dat ze met de broek op de enkels op dergelijke tieners zitten te geilen, waarbij ze dan van die 'lekker originele' en 'grappige' maar eigenlijk gewoon enorm creepy comments plaatsen.
[ afbeelding ]
Manfred gaat wel even in haar DM's slidenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn tenen krommen altijd zo pijnlijk bij de reacties van dit soort ventjes waarvan je gewoon weet dat ze met de broek op de enkels op dergelijke tieners zitten te geilen, waarbij ze dan van die 'lekker originele' en 'grappige' maar eigenlijk gewoon enorm creepy comments plaatsen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:27 schreef franklop het volgende:
Hoorde gisteren juf Annouk als analyticus bij de radio.
Benieuwd hoe die daar beland isNatuurlijk niet, zo gaan dat soort dingen nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rikvah is zo bij de NOS beland, door haar (toenmalige?) vriendin Jolanda Keizer.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zo gaan dat soort dingen nooit!
De liefdesbaby van Herbert en Hersmanquote:Op zondag 17 januari 2021 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Herman die in de zon op een terras zat?
Ja, als de rollen Voronina <-> Schouten nou omgedraaid waren geweest had die eerste met een kamikaze-actie De Jong nog wel uit de tent kunnen lokken. Maar Schouten rijdt gewoon vlakvlakvlak en dan hoeft De Jong ook niet zenuwachtig te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:39 schreef Marcoss het volgende:
Wtf Dijkstra met je tactisch fantastisch gereden.. dit was toch gewoon een normaal ingedeelde race? Door de tactiek van Schouten hoefde ze niks raars te doen
Halve Nederlandse Sablikova!quote:Op zondag 17 januari 2021 13:40 schreef Nober het volgende:
🇳🇱 🥇 DE JONG![]()
🇳🇱 🥈 SCHOUTEN![]()
#hallomedaljespiegel
Dat wordt geen bokaalquote:Op zondag 17 januari 2021 13:42 schreef franklop het volgende:
Het gebrek aan diversiteit in de kleuren van de vlaggen van de top 8 schokt mij
Martina Sablikova Willemsenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Halve Nederlandse Sablikova!
Start iig gemistquote:Op zondag 17 januari 2021 13:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Er rijdt ook eendus waarschijnlijk gaan we de 1e rit wel zien.
Ja er staat eenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Er rijdt ook eendus waarschijnlijk gaan we de 1e rit wel zien.
Maakt het uit?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:55 schreef Mansjester het volgende:
Waarom moet de Jong altijd huilen. Als ze wint of verliest,ze jankt altijd. Ze staat nu ook weer half te huilen.
Nou ja, Mark heeft wel mooi de Do Not Disturb-hangertjes kunnen laten zien en dat is ook belangrijk.quote:
Wie?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Gaan ze nu elke keer melden dat hij aan Ultralopen/-fietsen deed?
Nils?quote:
Hersman maakte er al een opmerking over, allemaal Zweedse muziek met ook een Nederlander in de baanquote:
De nieuwe Roglicquote:Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Gaan ze nu elke keer melden dat hij aan Ultralopen/-fietsen deed?
Taldma direct naar 31.7quote:Op zondag 17 januari 2021 14:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Marco Borsato, mijn God, dan stap je toch gelijk van het ijs af.
Ken ook weinig Zweedse schansspringersquote:Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef franklop het volgende:
Bobslee is ook niet direct een Zweedse sport Martin
Al zal @:heywoodu zo wel met 10 namen komen
Urbanus.quote:
Zweedse namen? Nee, echt geen idee. Broer en zus Svante en Tova Kohala doen aan rodelen in de World Cup en volgens mij is er onder de World Cup zo nu en dan een skeletonner, maar bobsleeën? Ik kan het me niet voor de geest halen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef franklop het volgende:
Bobslee is ook niet direct een Zweedse sport Martin
Al zal @:heywoodu zo wel met 10 namen komen
En schansspringen?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zweedse namen? Nee, echt geen idee. Broer en zus Svante en Tova Kohala doen aan rodelen in de World Cup en volgens mij is er onder de World Cup zo nu en dan een skeletonner, maar bobsleeën? Ik kan het me niet voor de geest halen.
Opa en oma.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef RipCity het volgende:
Is die van der poel half Nederlands oid?
Opa en oma zijn datquote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef RipCity het volgende:
Nederlandse voorouders.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef RipCity het volgende:
Leukquote:
Vergeet ook de Deen Jesper Stybar niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef franklop het volgende:
Bij Finland schijnt er een talent genaamd Jarne van Aert rond te rijden
Kan niet wachten op Jorrit Alaphilippe uit Duitslandquote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef franklop het volgende:
Bij Finland schijnt er een talent genaamd Jarne van Aert rond te rijden
Lage druk gebied wel nodigquote:Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef Aguero het volgende:
Op het WK wil ik een wereldrecord zien.
Bergsma, Van der Poel, Fish, Roest.
Of die rare Semerikov.
Zou hij zich helemaal leeg gaan rijden om in de buurt te komen of is hij al tevreden met een "degelijke" 10?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roest mag gezien de omstandigheden flink aan de bak om dit te halen.
Of Ki-Tae Boom uit Zuid-Korea.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op Jorrit Alaphilippe uit Duitsland
Bloemenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef Aguero het volgende:
Op het WK wil ik een wereldrecord zien.
Bergsma, Van der Poel, Fish, Roest.
Of die rare Semerikov.
Fish lacht hierom.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:09 schreef BasEnAad het volgende:
Dat wordt een mooie strijd op de Olumpische Spelen.
Vraag me af of die schaatsers niet gek worden. Als je net een kut nummer hoort dat je dan opeens afgeleid bent e.d.quote:
Is die niet opgepakt na de bestroming van het Capitool?quote:
Die woont enkel in België, dat is een Nederlands/Franse mixquote:Op zondag 17 januari 2021 14:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leuk
Die van der poel’s zijn wel reizigers. Die wielrenner ook al Belgisch.
Matig sportland? Gaat het wel met je?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:12 schreef VoMy het volgende:
Ik neem aan dat Zweden als matig sportland deze vdPoel wel een zak geld ter ondersteuning richting Peking gaat geven?
Zo goed als onzichtbaar, bij de mannen al jaren (Carl Nordin deed 6-7 jaar terug nog wel eens mee om een top-50-plek ofzo), bij de vrouwen doet een tiener af en toe eens mee.quote:
Ja ik zou hier niet vrolijk van worden. Springt echt alle kanten op ook qua stijlenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vraag me af of die schaatsers niet gek worden. Als je net een kut nummer hoort dat je dan opeens afgeleid bent e.d.
Denk dat schaatsers daar niet heel veel van mee krijgen eigenlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik zou hier niet vrolijk van worden. Springt echt alle kanten op ook qua stijlen
Zweden is veel meer een IJshockey en voetbal land toch? En dan nog langlaufen/biatlon.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo goed als onzichtbaar, bij de mannen al jaren (Carl Nordin deed 6-7 jaar terug nog wel eens mee om een top-50-plek ofzo), bij de vrouwen doet een tiener af en toe eens mee.
2x goud bij het skiën afgelopen OS, 2x bij het biatlon, 2x bij het langlaufen en 1x bij curlingquote:Op zondag 17 januari 2021 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zweden is veel meer een IJshockey en voetbal land toch? En dan nog langlaufen/biatlon.
En alpineskiën ook niet onaardig.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zweden is veel meer een IJshockey en voetbal land toch? En dan nog langlaufen/biatlon.
Ja, vraag gewoon aan de schaatsers wat ze willen horen of draai niets.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Deze kansloze muziek maakt er wel een circussport van.
Als je ze vergelijkt met Noren kunnen zijn het matige wintersporters, ondanks dat ze twee keer meer inwoners hebben. En in de zomerspelen presteren ze ook niet bijzonder.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Matig sportland? Gaat het wel met je?
Curlingquote:
Vergeleken met de Noren geldt dat voor elk landquote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je ze vergelijkt met Noren kunnen zijn het matige wintersporters, ondanks dat ze twee keer meer inwoners hebben. En in de zomerspelen presteren ze ook niet bijzonder.
En skicross natuurlijkquote:
Ja oke, maar qua aantallen sporters bedoel ikquote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2x goud bij het skiën afgelopen OS, 2x bij het biatlon, 2x bij het langlaufen en 1x bij curling
Zwemmen en Atletiek zijn er populair en dat zijn natuurlijk dure sporten wat betreft medaille-ROI.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je ze vergelijkt met Noren kunnen zijn het matige wintersporters, ondanks dat ze twee keer meer inwoners hebben. En in de zomerspelen presteren ze ook niet bijzonder.
Ijshockey is vast nummer 1 inderdaad op dat gebiedquote:Op zondag 17 januari 2021 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja oke, maar qua aantallen sporters bedoel ik
Bij IJshockey kan je op de OS maar 1 medaille per editie halen
Die rijdt zn eerste wedstrijden in 2,5 jaar. Dat wordt pijnlijk voor de concurrentie als hij nog wat kan oefenen met indelen komende weken richting het WK.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:18 schreef hhh38 het volgende:
Als je ziet hoe Van der Poel erbij staat had ie nog wel wat harder gekund
Dung Kristoff uit Vietnam kan goed sprinten en is ook een talent voor het Vlaamse werk heb ik mij laten vertellen.quote:
Je moet ze ook helemaal niet vergelijken met de Norenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is na Söderling echter wel helemaal weg, die hebben geen enkele speler in de huidige top100, denk ikquote:Op zondag 17 januari 2021 14:19 schreef -XOR- het volgende:
Borg, Edberg en Wilander konden een leuk stukje tennissen.
De broertjes Ymerquote:Op zondag 17 januari 2021 14:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is na Söderling echter wel helemaal weg, die hebben geen enkele speler in de huidige top100, denk ik
Oh, het ene broertje staat net top-100, zie ik, andere broertje buiten de top-200quote:
Dit was gewoon niet vol. Dat is Nederlanders hun eer te naquote:Op zondag 17 januari 2021 14:23 schreef VoMy het volgende:
In tegenstelling tot de eenheidsworstschaatsers uit de Nederlandse academie hebben de Russen wel altijd mooi afwijkende ritopbouwen.
Zo hebben de Amerikanen ook elk jaar een nieuw juniorentalent.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, het ene broertje staat net top-100, zie ik, andere broertje buiten de top-200
Daar werd ook iets meer van verwacht
Vast wel, volgens mij doet Somalië altijd mee aan dat WK en bestaat dat team uit in Zweden wonende Somaliërsquote:
Sven Kramer zegt hallo.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was gewoon niet vol. Dat is Nederlanders hun eer te na
Dit was gewoon vrij lafjes gereden.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:23 schreef VoMy het volgende:
In tegenstelling tot de eenheidsworstschaatsers uit de Nederlandse academie hebben de Russen wel altijd mooi afwijkende ritopbouwen.
Hier liggen mogelijkheden voor een Surinaams korfbalteam.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vast wel, volgens mij doet Somalië altijd mee aan dat WK en bestaat dat team uit in Zweden wonende Somaliërs
Sven Kramer is een uitzondering.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Sven Kramer zegt hallo.
En ik ben het er niet mee eens dat het niet vol is. Hij is in mindere doen dan vorig jaar op het WK Allround en de eindtijd scheelt niet eens zo gek veel. Trofimov rijdt wel vaker negatieve split, maar het leuke is ook dat hij het niet altijd doet.
Ik ga een eindje fietsen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
Wat we dachten van Joep Schreuder? Nou.
Dan kunnen ze beter Carlo daar neer zettenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
In mijn persoonlijke hel doet Joep Schreuder de interviewtjes. En die Thialf-DJ draait de liedjes.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
Wie presenteert en wie geeft commentaar?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke hel doet Joep Schreuder de interviewtjes. En die Thialf-DJ draait de liedjes.
Tom 'Verwarde man' Egbersquote:Op zondag 17 januari 2021 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie presenteert en wie geeft commentaar?
Ik mis het publiek ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef RipCity het volgende:
Jezus dit is niet aan te gluren zonder publiek. Totaal geen spanning. Schaatsen was echt de bomb jaren 90+/00 maar daarna zo hard afgegleden. Vroeger keek half Nederland naar die ek/WK’s.
Ook nog met die pokke Borsato nu
Joep zelf.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Zit er ook maar één iemand te wachten op dit soort kutstukjes van Joep?
In mijn hel geeft Koert Westerman commentaarquote:Op zondag 17 januari 2021 14:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Tom 'Verwarde man' Egbers
Erik van Dijk samen met Jan 'OWOWOW' Roelfs
Epische wedstrijd.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In mijn hel geeft Koert Westerman commentaar
NOS heeft ook helemaal geen rechten voor die voetjebal flauwekul, maar wel een 'verslaggever' naar het stadion sturen om een paar uur voor de wedstrijd 'verslag te geven'.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Jaloezie.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er nou weer mis met Joep Schreuder, behalve dat semi-gefluister?
De beste man zie je toch eens vijf minuten in een weekeinde, even tussen de sport door? Boeiend verder.
Koert! Die kun je helemaal niet hatenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In mijn hel geeft Koert Westerman commentaar
Heel veel. In zijn hoofd tollen permanent doremifasol gedachten rond.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Joep zorgt er ook elke keer voor dat ie bij elke 'topper' of 'kraker' op het veld staat daar en popi jopie gaat doenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk geen darts, maar als voetbalcommentator is het verschrikkelijkquote:Op zondag 17 januari 2021 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koert! Die kun je helemaal niet haten
quote:
Volgens mij hebben die amper fatsoenlijk kunnen trainen in deze RARE TIJDEN.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:21 schreef hhh38 het volgende:
Italianen zijn echt #viesslecht dit toernooi
Ik dacht Svein Erik Stiansen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:37 schreef hhh38 het volgende:
Mooi dat Pedersen z'n zoon heeft vernoemd naar Svein Tuft
Dat heb ik ook gehoord. We gaan de komende weken zien hoeveel ze zich nog kunnen verbeteren.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben die amper fatsoenlijk kunnen trainen in deze RARE TIJDEN.
Jij als pure sportliefhebber zou er geen fan van moeten zijn, want bij Joep draait het niet om de sport maar om Joep en zijn sesamstraat-verhaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef heywoodu het volgende:
De beste man zie je toch eens vijf minuten in een weekeinde, even tussen de sport door? Boeiend verder.
December pas het ijs op ofzo ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben die amper fatsoenlijk kunnen trainen in deze RARE TIJDEN.
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Jaloezie.
Joep heeft ooit Helene Hendriks geneukt.
Sooow.quote:. ‘In die periode hadden Hélène en Joep een relatie,’ weet een bron aan Story te vertellen. ‘Joep gaf Hélène een kans in de journalistiek en zij maakte daar misbruik van. Hélène deed alsof ze verliefd was op Joep, maar dat deed ze alleen om hogerop te komen. Toen ze in de gaten kreeg dat ze Joep niet langer nodig had voor haar tv-carrière, dumpte ze hem en bleef hij vol liefdesverdriet achter,’ beweert de bron.
Zit m in de naamquote:Op zondag 17 januari 2021 14:41 schreef VoMy het volgende:
Vaag figuur die Van der Poel. Wel rocksterpotentie.
Je mist Bony hequote:Op zondag 17 januari 2021 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jij als pure sportliefhebber zou er geen fan van moeten zijn, want bij Joep draait het niet om de sport maar om Joep en zijn sesamstraat-verhaal.
Voor plek 3/4 aan het koersen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:46 schreef hhh38 het volgende:
Dit is duidelijk afgesproken werk. Degene in de binnenbocht rijdt steeds harder.
Tot nu.
Dit is toch wel ernstig.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk die denkt dat Engebraten nog richting Pedersen kan in het klassement
Terwijl het verschil met Van der Poel in beeld staat.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk die denkt dat Engebraten nog richting Pedersen kan in het klassement
Ook goed om te zien dat zijn tweede dag beter is dan zijn eerste. Dan is het conditioneel in ieder geval op orde.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:51 schreef -XOR- het volgende:
Toch wel een goede tijd voor Engebrauten.
Jammer van de val in Amsterdam.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pedersen is toch niet uit de schaduw van Bokko kunnen stappen.
Teveel naar Kramer geluisterd waarschijnlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zakelijk uitschaatsen. Jammer, maar wel begrijpelijk.
Als je kijkt wat de rest rijdt, dan is het toch niet zo heel slecht?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was gewoon vrij lafjes gereden.
Dat niet, maar gezien zijn einde leek hij sneller hebben gekund.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je kijkt wat de rest rijdt, dan is het toch niet zo heel slecht?
Mja, Pedersen had paar jaar geleden gewoon wereldkampioen kunnen worden, dan is plek 3 juist een enorme achteruitgang!quote:Op zondag 17 januari 2021 14:55 schreef -XOR- het volgende:
Met al die goede prestaties van die Scandinavische boys, kunnen we spreken van een boreale revival?
Was wel een beetje voorspelbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |