Regering lijkt nu vol in te zetten op een afrekencultuur.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:45 schreef VoMy het volgende:
Ik zou gewoon nog een weekje wachten met die avondklok. De besmettingscijfers lopen lekker omlaag, de regering moet ook proberen de sfeer in de ploeg te houden.
Het kan zijn dat je over een week ziet dat het de verkeerde kant op gaat + dat ook 'het publiek' ziet dat de afname stagneert, zoiets.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:46 schreef JosMert het volgende:
[..]
Wat heeft het voor een zin het over een week dan wel in te stellen?
Als er met miljarden gestrooid wordt of dat het pepernoten zijn, moet er voor de gewone burger ook wel ergens wat te vinden zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Belonen werkt beter dan straffen, maar hoe doen we dat?
Ja joh en dan straks overspoeld raken door die mutaties zeker.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:45 schreef VoMy het volgende:
Ik zou gewoon nog een weekje wachten met die avondklok. De besmettingscijfers lopen lekker omlaag, de regering moet ook proberen de sfeer in de ploeg te houden.
Maar als over een week de besmettingen nog verder zijn afgenomen lukt het nooit meer die avondklok in te voerenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:45 schreef VoMy het volgende:
De truc is nu om in te grijpen voordat de Britse variant volop aanwezig is.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef MoreDakka het volgende:
Een probleem is ook dat er een moment komt dat de daling weer stagneert. Dat hebben we tot nu toe elke keer gezien na een verzwaring. Het gaat heel belangrijk worden hoe men daar op reageert, als dan wordt gezegd 'zie je wel het is de Britse variant' dan kunnen we er vanuit gaan dat we sowieso tot pasen in deze ellende zitten.
Win - win.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als over een week de besmettingen nog verder zijn afgenomen lukt het nooit meer die avondklok in te voeren
Ja, maar dat isd an alleen maar goed.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als over een week de besmettingen nog verder zijn afgenomen lukt het nooit meer die avondklok in te voeren
BTW-korting op producten die je laat bezorgen om te beginnen.quote:
een avondklok schrijft toch niet voor dat je in het huis moet zijn waarin je staat ingeschreven bij de BPR?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:51 schreef Fred het volgende:
[..]
BTW-korting op producten die je laat bezorgen om te beginnen.
Dagelijks rondes langs de huizen doen en aanbellen: ben je thuis? dan krijg je per aanwezige inwoner 50 euro, zijn alle ingeschreven inwoners thuis? Dan wordt het totaal bedrag verdubbeld. Uiteraard moet je dan nog wel iets verzinnen die voor hun werk niet thuis kunnen werken.
Werkgevers kan je eenzelfde manier belonen als ze aantoonbaar hun kantoren leeghouden voor personeel dat er echt niet hoeft te zijn.
Klopt als de reden er niet meer is dan gebeurt het ook niet....quote:Op zondag 17 januari 2021 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op zondag 17 januari 2021 13:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
een avondklok schrijft toch niet voor dat je in het huis moet zijn waarin je staat ingeschreven bij de BPR?
Die kunnen dat zowiezo niet beslissen, want die hebben die bevoegdheid nietquote:Op zondag 17 januari 2021 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet voor de types die ons tot de zomer in lockdown willen houden
Tot nu toe slagen ze er aardig in!quote:Op zondag 17 januari 2021 13:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Die kunnen dat zowiezo niet beslissen, want die hebben die bevoegdheid niet
Oh jammer, ik dacht daadwerkelijk dat je met serieuze plannen zou komen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:51 schreef Fred het volgende:
[..]
BTW-korting op producten die je laat bezorgen om te beginnen.
Dagelijks rondes langs de huizen doen en aanbellen: ben je thuis? dan krijg je per aanwezige inwoner 50 euro, zijn alle ingeschreven inwoners thuis? Dan wordt het totaal bedrag verdubbeld. Uiteraard moet je dan nog wel iets verzinnen voor de mensen die hun werk niet thuis kunnen werken.
Werkgevers kan je eenzelfde manier belonen als ze aantoonbaar hun kantoren leeghouden voor personeel dat er echt niet hoeft te zijn.
Oh sorry... ik snap dat Mark Rutte hier dagelijks is....quote:
Ik weet niet waar jij woont, maar in NL is het nog winterquote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:54 schreef Janneke141 het volgende:
Oh jammer, ik dacht daadwerkelijk dat je met serieuze plannen zou komen.
Pak je het boodschappenuurtje van het verzorgingstehuis meequote:Op zondag 17 januari 2021 13:56 schreef MoreDakka het volgende:
In de avond is er toch bijna niemand buiten. Ik pleit wederom voor een ochtendklok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |