Ze hebben dan ook 60 miljoen inwoners.. ook zij zullen afhankelijk zijn van leveranciersquote:Op zondag 17 januari 2021 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of ze vaccineren gewoon in een fatsoenlijk tempo door, zitten al op 1,2 miljoen.
Dan vind ik het ook tellen als je niet tot een risicogroep behoort.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet voor meer priveleges voor mensen die zijn gevaccineerd, helemaal omdat we nu de risico groepen gaan vaccineren waar een hele hoop mensen toch 10 maanden (and counting) voor binnen hebben gezeten. Dat zou wat mij betreft krom zijn om hen weer eerder toegang tot het normale leven te geven. Maar ALS ze het al doen, vind ik dat een doorgemaakte infectie als vaccinatie moet tellen.
Maar zij zitten inmiddels op 1.85% van de bevolking en wij op 0.32%. Dat is toch wel een fors verschil. Alhoewel ik hoop dat nu meer locaties open zijn gegaan we snel ernaar toe werken.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook 60 miljoen inwoners.. ook zij zullen afhankelijk zijn van leveranciers
Een doorgemaakte infectie geeft nóg meer kans op immunisatie dan middels een vaccinatie (vaccinatie kan mis gaan of niet aanslaan).quote:Op zondag 17 januari 2021 10:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet voor meer priveleges voor mensen die zijn gevaccineerd, helemaal omdat we nu de risico groepen gaan vaccineren waar een hele hoop mensen toch 10 maanden (and counting) voor binnen hebben gezeten. Dat zou wat mij betreft krom zijn om hen weer eerder toegang tot het normale leven te geven. Maar ALS ze het al doen, vind ik dat een doorgemaakte infectie als vaccinatie moet tellen.
Zelf had ik dan een andere oplossing... Als dat mee gaat tellen dan raak ik morgen besmetquote:Op zondag 17 januari 2021 10:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dan vind ik het ook tellen als je niet tot een risicogroep behoort.
is wel beter maar nog verre van goed, wij kunnen pas tempo gaan maken als het Oxford vaccin er is waar zij nu al 2 weken mee prikkenquote:Op zondag 17 januari 2021 10:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar zij zitten inmiddels op 1.85% van de bevolking en wij op 0.32%. Dat is toch wel een fors verschil. Alhoewel ik hoop dat nu meer locaties open zijn gegaan we snel ernaar toe werken.
Zou zeker ook kunnen, en m.i. moeten meetellen jaquote:Op zondag 17 januari 2021 10:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dan vind ik het ook tellen als je niet tot een risicogroep behoort.
Ze naderen al 2 procent van de totale bevolking, wij zitten op 0,3.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook 60 miljoen inwoners.. ook zij zullen afhankelijk zijn van leveranciers
Italie prikt al met Oxford?quote:Op zondag 17 januari 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel beter maar nog verre van goed, wij kunnen pas tempo gaan maken als het Oxford vaccin er is waar zij nu al 2 weken mee prikken
Ja inderdaad, maar eigenlijk verwacht ik wel dat zo rond april/mei elke 50plusser een vaccin heeft kunnen krijgen (of eerste shot). Dan moet alles toch wel weer redelijk normaal kunnen gaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Een doorgemaakte infectie geeft nóg meer kans op immunisatie dan middels een vaccinatie (vaccinatie kan mis gaan of niet aanslaan).
De duur van bescherming is wel een onzekerheid, bij beide vormen van immunisatie trouwens.
Dus helemaal mee eens, de uitvoering hiervan is wel ingewikkeld want ongoing process terwijl je de uitkomst eigenlijk nuuuuuu al.zou willen hebben
Vaccineren ze in Italie al met AstraZeneca? Of bedoel je de UK.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel beter maar nog verre van goed, wij kunnen pas tempo gaan maken als het Oxford vaccin er is waar zij nu al 2 weken mee prikken
Dat is al een tijdje toch? Mijn Italiaanse collega's gingen voor kerst alweer buiten de deur lunchen.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:30 schreef alpeko het volgende:
ItaIië versoepelt. Gele regio’s openen horeca, winkels en musea (tot 18u)
Zelfs Denemarken heeft al dik 160K gezet, met minder inwoners dan wij.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar zij zitten inmiddels op 1.85% van de bevolking en wij op 0.32%. Dat is toch wel een fors verschil. Alhoewel ik hoop dat nu meer locaties open zijn gegaan we snel ernaar toe werken.
Ja het enige probleem zou zoals nu kunnen zijn waarbij Pfizer niet weet hoe groot de volgende doses zullen zijn. Alhoewel ze wel flink gaan uitbreiden en later dus veel meer kunnen leveren. Ik ben erg benieuwd wat dit betekend voor de leveringen van Q2. Zou mooi zijn als daar door Hugo de Jonge nog geen rekening mee is gehouden en we dus positief verrast worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze naderen al 2 procent van de totale bevolking, wij zitten op 0,3.
En als je je dosissen opmaakt en daarna meteen door kunt met de volgende batch loopt zo'n programma lekker door.
Normaal gesproken brengt diegene een directe link. Zodat iedereen het nieuwsbericht kan lezen.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Teletekst. Het is niet alsof ik dit verzin
Teletekst pagina 136? Zo goed?quote:Op zondag 17 januari 2021 10:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Normaalgesproken brengt diegene een directe link. Zodat iedereen het nieuwsbericht kan lezen.
Nee inderdaad niet al te best. Alhoewel het pas echt relevant gaat worden denk ik wanneer we met AZ zouden kunnen beginnen en hopelijk op niet al te lange termijn Janssen.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs Denemarken heeft al dik 160K gezet, met minder inwoners dan wij.
Ik heb er wel vertrouwen in dat wij gaan opschalen maar onze start is echt niet zo best geweest.
5 van de hoeveel regio's. 20?quote:Op zondag 17 januari 2021 10:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Teletekst pagina 136? Zo goed?
https://nos.nl/teletekst#136
Ja wat is precies je bedoeling? Ik meld nieuws van onze Staatsomroep. Geef er een link bij. Fair enough en dan ga je me daar op aanvallen? Ik geef het enkel door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |