SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die was er al uit toch?quote:
Ik hoop dat ik Sep heb.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als ik de naam Sep zeg, doet dat dan iets?
Volgens mij wel, maar ik wilde even 'leuk' doen.quote:
Sepulveda is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik wilde even 'leuk' doen.
Die heb ik zes seconden lang overwogen.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend gaat weer opzichtig de mist in.
Die had ik idd leukerd. Enige andere opties naast Sepulveda zijn al met pensioen Lauri en Risto Sepa uit de Baltische landenquote:
Ik precies dit ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:06 schreef Bill_Hillie het volgende: Ach wat is dit spannend zeg...eigenlijk hoop ik vooral op een zekere Italiaan die ik sowieso graag zie schitteren.
Ik heb daar toch een beetje van af gezien omdat veel van die kleinere rondes waarschijnlijk niet doorgaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:08 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben niet toegekomen aan het grondig doornemen van de PRT teams
Dan hopen wij dat jij geen 60 miljoen hierop hebt gezet.quote:
Ik ben bang dat ik op mijn toprenners teveel gespreid heb.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb op 2 renners flink wat eurie gezet. Als ik die niet heb is het wel een flopshow.
Zie je het zonnig in?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:12 schreef Momo het volgende:
Zo lang je maar van de Italiaan afblijft waar ik op heb geboden.
Ik heb er 2 gekozen en ben daar wel vol voor gegaan, maar denk dat ik 1 van de 2 wel kan missen. De andere verwacht ik niet dat mensen daar helemaal leip op zouden gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik op mijn toprenners teveel gespreid heb.
BH? Die heb ik ook overwogen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb op een Scandinaviër geboden die ik liever niet zie schitteren. Dus ik win altijd.
Ja, ik denk ook dat het verstandig is om te focussen op de WT, maar toch handig om de krenten uit de PRT pap te kunnen vissen voor je lagere biedingenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb daar toch een beetje van af gezien omdat veel van die kleinere rondes waarschijnlijk niet doorgaan.
Ik heb mijn hoogste bod gedaan op een renner die hopelijk niet al te populair is. Maar zul je zien dat daar dan 8 mensen op gaan bieden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gekozen en ben daar wel vol voor gegaan, maar denk dat ik 1 van de 2 wel kan missen. De andere verwacht ik niet dat mensen daar helemaal leip op zouden gaan.
Ik heb voor 1 renner best wat neer gelegd en nog 2 anderen ook wel, hoop vooral dat ik die heb. Daarnaast een pas kleine bedraagjes op mindere goden gezet.quote:
Populair qua persoon of populair qua prestaties?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoogste bod gedaan op een renner die hopelijk niet al te populair is. Maar zul je zien dat daar dan 8 mensen op gaan bieden.
Cort is er al uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb op een Scandinaviër geboden die ik liever niet zie schitteren. Dus ik win altijd.
Dat ik ook, ik denk dat hij qua persoon niet populair is. Wel goed voor dit spel.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Populair qua persoon of populair qua prestaties?
Ik heb voor mijn duurste renner in ieder geval meer dan 20 miljoen geboden.
quote:
Daniel Oss.quote:
Kan Diederik Gommers nu ook al fietsen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ik ook, ik denk dat hij qua persoon niet populair is. Wel goed voor dit spel.
Is ie beter dan Cancellara?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ik ook, ik denk dat hij qua persoon niet populair is. Wel goed voor dit spel.
Ja, met Cancellara ga je weinig punten mee scoren.quote:
Nee die niet. Gewoon zo'n irritante die harder gaat dan ie zou moeten volgens de normale wielerwetten.quote:
die rijdt in dienst van Nibali?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:17 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
We vermoeden allemaal dat we op dezelfde Italiaan hebben geboden
Dan ben ik benieuwd over wie dit gaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee die niet. Gewoon zo'n irritante die harder gaat dan ie zou moeten volgens de normale wielerwetten.
Ik denk bij mijn renner hetzelfde. Ik twijfelde wel tussen 2, ik word heel boos als ik die andere voor hetzelfde bedrag wel had kunnen hebben en deze niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe een suggestiequote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd over wie dit gaat.
Antonio Nibaliquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
die rijdt in dienst van Nibali?
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:19 schreef Felagund het volgende:
Ah, Scandinavier. Kan dus ook Bjerg of een andere lollerDeen zijn.
Ik wil die lollerDeen wel hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:19 schreef Felagund het volgende:
Ah, Scandinavier. Kan dus ook Bjerg of een andere lollerDeen zijn.
25 miljoen is dat genoeg?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Jullie hebben toch niet massaal op MIJN Sonny geboden he?
Ja, maar dat zal wel niet genoeg zijn ben ik bang. Jij hebt ook al domme Marco van mij afgepakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Jullie hebben toch niet massaal op MIJN Sonny geboden he?
Ach de sprinters die nog over waren, lijken mij allemaal populair. Alsof er niemand op Stuyven ofzo gaat bieden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb die Italianen bewust gemeden in de hoop dat die heel populair zouden zijn, dat lijkt gelukt
Ik denk dat ik ook niet eens genoeg hebquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal wel niet genoeg zijn ben ik bang. Jij hebt ook al domme Marco van mij afgepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook een hint.Put these foolish ambitions to rest.
Ze zullen niet allemaal 20+ kosten denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach de sprinters die nog over waren, lijken mij allemaal populair. Alsof er niemand op Stuyven ofzo gaat bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit ook.Put these foolish ambitions to rest.
De Gmörkövquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb nog meer Scandinaviers, maar eentje is echt irritant.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Plaats je hier een Mention?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook een hint.
Ik denk dat bijna alle echte topsprinters wel voor die prijs weggaan nu, er is altijd wel iemand die er op biedt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zullen niet allemaal 20+ kosten denk ik.
Marco gaat weer een snipperjaar nemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal wel niet genoeg zijn ben ik bang. Jij hebt ook al domme Marco van mij afgepakt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Rui Costa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook een hint.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Is het een appelboer?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:25 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook op een renner geboden waar ik eigenlijk een schijthekel aan heb .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit ook.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Theo BoszSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit ook.
Dat kunnen er écht veel zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ligt Zwitserland in Scandinavië?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zet er een streep door.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:27 schreef hhh38 het volgende:
Deze rebus is een hint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de
[ afbeelding ]
T
Foss het megatalent hahaha.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eentje heb ik geen hekel aan en zie ik als megatalent.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tijd voor de troll-berichten van Wim.
Ik snap eindelijk ook een hint.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:27 schreef hhh38 het volgende:
Deze rebus is een hint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de
[ afbeelding ]
T
Maar het is een perfect antwoord op je hint.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dit echt meent.
Jasperr de Pijptquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:27 schreef hhh38 het volgende:
Deze rebus is een hint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de
[ afbeelding ]
T
Nee, dat zou kant nog Wal raken.quote:
Nou, ik weet niet of een van deze bedragen genoeg gaat zijn.quote:
Wat een monsterbudget jemigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of een van deze bedragen genoeg gaat zijn.
9,36
12,33
4,33
4,33
5,74
6,55
5,11
3,52
3,33
5,33
Ik heb 3 boden hoger dan jouw hoogste bod.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
9,36
12,33
4,33
4,33
5,74
6,55
5,11
3,52
3,33
5,33
Oef, nou wordt het spannend met Sepquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
9,36
12,33
4,33
4,33
5,74
6,55
5,11
3,52
3,33
5,33
Je mag hoop houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
9,36
12,33
4,33
4,33
5,74
6,55
5,11
3,52
3,33
5,33
Ik vond die ook te riskant.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:30 schreef Momo het volgende:
Ik twijfelde lang om voor de Capibara te gaan, toch niet gedaan, is dat een fout?
Ik moest al 5x 0,11 bieden ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een monsterbudget jemig
Nu al? Lead singers voor de band?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb op 2 continentale renners geboden.
Eentje is kaal dus dat wordt sowieso een achtergrondzanger.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nu al? Lead singers voor de band?
Hopelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:30 schreef Momo het volgende:
Ik twijfelde lang om voor de Capibara te gaan, toch niet gedaan, is dat een fout?
Dit maakt de tweede ronde zo leukquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:31 schreef Faraday01 het volgende:
Mijn hoogste bod is lager dan alle biedingen hierboven
Jouw hoogste bod is hoger?quote:
Die van mij 17,4, maar is het dezelfde?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:34 schreef hhh38 het volgende:
Mijn hoogste bod is 17 miljoen en een beetje
Die moet nu zijn eigen lijstje in elkaar zetten zonder dat het opvalt.quote:
Matig budget zegt diequote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
60 miljoen is een matig budget. Straks biedt iemand 40 met veel minder budget op de renner die ik wilde
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
60 miljoen is een matig budget. Straks biedt iemand 40 met veel minder budget op de renner die ik wilde
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niets gaat boven 100 miljoen van @:noodgang
Geboden op Uran Uran Uran?quote:
Jij hebt geen geld meer, toch?quote:
Ik kan nog makkelijk overal naast zitten met mijn biedstrategie. Heb misschien te hoog ingezet.quote:
Ik ben vooral voor random gegaan, waarschijnlijk alsnog teveel risicoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben je voor zekerheid of voor risico gegaan?
Met zo'n budget kan je je verzekeren van minimaal 2 toppersquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan nog makkelijk overal naast zitten met mijn biedstrategie. Heb misschien te hoog ingezet.
Ik heb 5 keer een fooi geboden en 5 keer een serieus bedrag.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan nog makkelijk overal naast zitten met mijn biedstrategie. Heb misschien te hoog ingezet.
Heb 3x XX.XX gebodenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met zo'n budget kan je je verzekeren van minimaal 2 toppers
Gezellig.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben vooral voor random gegaan, waarschijnlijk alsnog teveel risico
Ik niet, maar vorig jaar had ik het dubbele over van nuquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb op veel betere renners geboden dan vorig jaarDus dat wordt niks.
Mes stond wel viesdik toen toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:41 schreef Momo het volgende:
Zul je nog alsnog zien dat er een (sub)topper niet gekozen is als Mes en Betiol vorig jaar
Dit geloof ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:42 schreef Steven184 het volgende:
Overwogen om 22mln op EBH te zetten
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:42 schreef Steven184 het volgende:
Overwogen om 22mln op EBH te zetten
Same here. Ik had na ronde 2 18 renners. Nu wel aan de andere kant vrees ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:41 schreef Felagund het volgende:
Vorig jaar zat ik volgens mij na een paar rondes al vol, maar toen heb ik (vooral in ronde 2) waarschijnlijk wat te conservatief geboden.
Tweede keer vandaag dat we op hetzelfde moment bijna hetzelfde posten.quote:
Ik zet liever wat hoger in, dan dat ik nu alles mis. Een leuke kneus uitzoeken is niks mis mee. Krieger was een prima aankoop.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Same here. Ik had na ronde 2 18 renners. Nu wel aan de andere kant vrees ik.
Het lijkt mij ook sterk, maar je weet het nooit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tweede keer vandaag dat we op hetzelfde moment bijna hetzelfde posten.
GMTAquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tweede keer vandaag dat we op hetzelfde moment bijna hetzelfde posten.
Heb deze ronde op 8 'namen' geboden en 2 jonge renners die wel kunnen verbeteren, maar afgelopen jaar amper punten haalden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zet liever wat hoger in, dan dat ik nu alles mis. Een leuke kneus uitzoeken is niks mis mee. Krieger was een prima aankoop.
Ik heb dat lijstje ingestuurd, al hoop ik dat ik iig het hoogste bod haal en een paar van de anderen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:45 schreef Momo het volgende:
Ik had eerst een lijstje voor ronde 2 dat eigenlijk alleen maar mis kon lopen, dus aangepast naar wat conservatiever.
Vorige keer kwam het voor 23u. Maar toen waren er ook al een hoop spoilers geweest. Nu niets van dat al.quote:
Denk je dat Wim die telt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige keer kwam het voor 23u. Maar toen waren er ook al een hoop spoilers geweest. Nu niets van dat al.
Behalve mijn domme fout
Er zijn een hele hoop renners heel populairquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:47 schreef Momo het volgende:
@:wimderon wie is het meest populair in ronde 2?
Dat kloptquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Frozen op Valverde heeft geboden.
Tenzij er een continentale renner is die precies zo heet neem ik aan dat ie het door de vingers zietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Wim die telt?
Er zal wel ergens darts zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige keer kwam het voor 23u. Maar toen waren er ook al een hoop spoilers geweest. Nu niets van dat al.
Behalve mijn domme fout
Emmen gaat verliezen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wim kijkt natuurlijk naar samenvattingen van de Eredivisie
Anders ik wel. Huilen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:52 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb steeds meer de verwachting op 0 renners
Altijd op minstens een prutser bieden om het moraal hoog te houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:52 schreef Fretwork het volgende:
ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:52 schreef Fretwork het volgende:
Heb je iig drank?quote:
Als ik er niet minstens 2 heb is er echt iets fout gegaanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:52 schreef Fretwork het volgende:
Aniolkowski was al bezetquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Altijd op minstens een prutser bieden om het moraal hoog te houden
Och de eerste ronde was goed genoeg, die laatste 8 zijn bonusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Altijd op minstens een prutser bieden om het moraal hoog te houden
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat er in een biedronde door iedereen 0 renners wordt binnen gehaald?
Als iedereen voor een stel voetballers gaat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat er in een biedronde door iedereen 0 renners wordt binnen gehaald?
Biedronde 5 vorig jaarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Wie bood er toen op een gestopte Pardini?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iedereen voor een stel voetballers gaat?
Dakantoghemaalnietiemoer!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Rui Costa bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Als iedereen voor een stel voetballers gaat?
Ik heb net een fles gerijpte jenever gekregen van een vriend. Kennelijk had die stokerij het eerste telefoonnummer van Den Haag. Waarmee drank dus belangrijker wordt geacht dan politiek en royalty.quote:
Jij kwam wel sterk uit de eerste ronde idd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Och de eerste ronde was goed genoeg, die laatste 8 zijn bonus
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie bood er toen op een gestopte Pardini?
Jenever vind ik sowieso niet te zuipen, dus daar mis ik weinig aanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb net een fles gerijpte jenever gekregen van een vriend. Kennelijk had die stokerij het eerste telefoonnummer van Den Haag. Waarmee drank dus belangrijker wordt geacht dan politiek en royalty.
Mwoah, het is net scherpe whisky met zoveel houtcontactquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jenever vind ik sowieso niet te zuipen, dus daar mis ik weinig aan
Als ie ronde 2 had gehaald had ik er ook op gebodenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel een beetjeIk heb toch wel veel bericht over deze mooie jongen
Allemaal mooie jongens op de tourquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel een beetjeIk heb toch wel veel bericht over deze mooie jongen
Is niets over gezegdquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wachten we tot nieuw topic of?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga niet wachten tot een nieuw topic. Welterusten!
Je zou vorig jaar al stoppen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
In dat geval doe ik maar even een sigaretje.
Daar weet ik niets over.quote:
Ik ben wel twee maand gestopt geweest dit jaar, maar ik ben alweer een tijd op zoek naar mijn ruggegraat.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zou vorig jaar al stoppen.
De Erica Terpstra onder de Pokemon?quote:
Op een Italiaan.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn laagste bod is trouwens op Thymen Arensman. Heb ergens nog steeds de hoop dat die gast een keer gaat doorbreken, al is het risico wel groot dat het zo'n eeuwig talent blijft. Maar goed, soms moet je gokken.
Wat. Die gozer is 21quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn laagste bod is trouwens op Thymen Arensman. Heb ergens nog steeds de hoop dat die gast een keer gaat doorbreken, al is het risico wel groot dat het zo'n eeuwig talent blijft. Maar goed, soms moet je gokken.
Oh echt? Dacht dat hij al ouder was. Dan is het niet zo'n gek bod misschien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou iemand het risico met Cavendish hebben genomen?
[..]
Wat. Die gozer is 21
Vast wel, maar ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou iemand het risico met Cavendish hebben genomen?
[..]
Wat. Die gozer is 21
Archibaldquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:11 schreef hhh38 het volgende:
Dit lijken compleet random letters achter elkaar.
Welke wielrenner klinkt als een pokemonnaam? Ik stem op Sajnok
Vingegaard zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:11 schreef hhh38 het volgende:
Dit lijken compleet random letters achter elkaar.
Welke wielrenner klinkt als een pokemonnaam? Ik stem op Sajnok
Ik twijfelde. Wolfpack bonus en alles. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik er geen vertrouwen in had.quote:
Nu maar zien of Wim klaar is, anders moeten we nog een topic...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Momo is op dreef. Dat topic komt er
Ach nee he...die wilde ik zo graag behouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:13 schreef wimderon het volgende:
Er is drie keer op Jan Hiert geboden, maar niet door Mani. Dit kan niet.
WLR, ESF en POKEMON hooliganquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Momo is op dreef. Dat topic komt er
De altijd sympathieke diesel HIERT is helaas niet bruikbaar in dit spel.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:13 schreef wimderon het volgende:
Er is drie keer op Jan Hiert geboden, maar niet door Mani. Dit kan niet.
Nochtans de beste renner van Wanty. Wat een bak ellende voor een WT-team is dat zeg, jeetje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De altijd sympathieke diesel HIERT is helaas niet bruikbaar in dit spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |