Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:41 schreef waxmask het volgende:
karig pannetje swarma, die vreet ik alleen nog wel op
Het is een foksport geworden en het is ok. (zeggen ze)quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
Snelle TopicStarters tegenwoordig
Er zijn nog meer broodjes, Nick dacht zo'n 3 pp.quote:
Dan ga je toch Neflix ofzo kijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt One Flew Over the Cuckoo's Nest nu daar. Stelletje zwakzinnige met een breiwerkje. Dit moet niet te lang duren want er moet wel TV gemaakt worden natuurlijk.
Kapen was vroeger de sport, maar met 0,5 sec geen enkele mogelijkheidquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een foksport geworden en het is ok. (zeggen ze)
Over 2 uur iedereen weer snaaien uit de koelkast denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het lijkt me niet echt genoeg ... als ik het zo zag
Maar vind het natuurlijk wel erg fijn voor ze
Ja beetje kut soms, zeker als ze te lui zijn om de TT aan te passen. Ik scrol vaak op TT of ik iets mis of nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kapen was vroeger de sport, maar met 0,5 sec geen enkele mogelijkheid
Vroeger toen alles beter was en je nog 2min kreeg om te kapen
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:46 schreef spapaars het volgende:
Thomas doet een Belgen-actie met z'n shoarma.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:46 schreef spapaars het volgende:
Ik wil dat Terror Leo vanavond zijn entree maakt met twee kratten bier en inside info over Nathalies gekonkelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Het is echt One Flew Over the Cuckoo's Nest nu daar. Stelletje zwakzinnige met een breiwerkje. Dit moet niet te lang duren want er moet wel TV gemaakt worden natuurlijk.
In de verpakking schiet niet opquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Er zijn nog wel meer broodjes
[ afbeelding ]
en het was volgens mij een 750 gram swarma pakquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben we gemist?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:46 schreef spapaars het volgende:
Ja maar geen vleesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
en het was volgens mij een 750 gram swarma pak
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:49 schreef waxmask het volgende:
kijk els houdt ook van een broodje knoflook met wat vlees
lekkah met kaas ui sambal augurkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niet meer vleesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
flikkert brood op het vlees ipv van vlees erin
Daar zullen ze nog wel even mee wachten. Misschien donderdag pas een nieuwe.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:47 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Ik wil dat Terror Leo vanavond zijn entree maakt met twee kratten bier en inside info over Nathalies gekonkel. Maar zal wel breien en vroeg slapen worden
Ik zag het al aankomenquote:
Oh ja weet alles beter, zou Theo niet terug komen. Trolquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zullen ze nog wel even mee wachten. Misschien donderdag pas een nieuwe.
Thomas is meer ervaren met pitabroodjes snijden denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het al aankomen
Al dacht ik eigenlijk dat het bij het gestuntel van Thomas al mis zou gaan
Kijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog niet gehoord over Theo die zeker terug zou komen
Heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja weet alles beter, zou Theo niet terug komen. Trol
Goeie vraag, aanvullen naar weer 12 of bouwen ze af naar 3 finalistenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zullen ze nog wel even mee wachten. Misschien donderdag pas een nieuwe.
Bij bestellen zijn die vaak al voorgesneden toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Thomas is meer ervaren met pitabroodjes snijden denk ik
Die komt niet terug nee. Dat was toch wel duidelijk donderdag.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog niet gehoord over Theo die zeker terug zou komen
Nee dat is waarquote:
Naomi plakt een pleister en geeft een kusje erop.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjowi is gewond
halve duim dr af
kan niet doen met Breien
vreselijk drama
Nao you! Naomiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Naomi plakt een pleister en geeft een kusje erop.
@:capuchon_jongen puntje voor Naomi!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Een vegetariër die Shoarma staat te bakken...de ironie.
Srirachaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:55 schreef waxmask het volgende:
mis toch de sambal/siracha en die rode swarma saus van de jumbo
valt mee ze vinden wel gretig aftrekt, thoma 2 schijven, en jowi 3quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
Ik vind die schijfjes komkommer erbij wel schattig. Die gaan de prullenbak in
Minpuntjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zo te zien leftover penne van gisteren. Lust geen shoarma.
bij de egyptenaar om de hoek kan je ook pasta/swarma bestellenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar wel een volle buik
Daantje doet me denken aan die Dollie Dot Angela Groothuizenquote:
Heb je ook iets van dat bandje van Nick zelf ? Onder een spoiler ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:57 schreef D. het volgende:
Oja, ik had het verzoekje van Nick nog onder de copy/paste staan
Ik dacht even dat er een kat zatquote:
De meesten snijden dat broodje helemaal in tweeën.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:56 schreef engine het volgende:
Thomas heeft het principe van een broodje ook begrepen!
Dan ben je echt wanhopigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die linker oma zou ik nog doen...
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je ook iets van dat bandje van Nick zelf ? Onder een spoiler ofzo.
Jij blijft en bent ook niet meer de jongste he?quote:
Ik ving dit nummer op, niets meegekregen van de bandquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je ook iets van dat bandje van Nick zelf ? Onder een spoiler ofzo.
23 jaar getrouwd meid, dus niet wanhopig, was maar een uitspraak. Trouwens, wacht de volgende keer even 2minuten voordat je een topic kaapt. Wel zo netjes.quote:
Precies ja.. Ook zo'n geile cougar die niet van ophouden weet ...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Daantje doet me denken aan die Dollie Dot Angela Groothuizen
Volgens mij is ze heel jongquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij blijft en bent ook niet meer de jongste he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |