abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 16 januari 2021 @ 17:02:48 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197447996
We hebben, mede door corona, een heel kalenderjaar niets van Marvel Studios gezien, maar gelukkig is er Disney+, die ons middenin de lockdown een nieuw vleugje MCU geeft.

Vanaf dit weekend verschijnen er op de komende zeven vrijdagen afleveringen van WandaVision, een serie over (je raadt het nooit) Wanda Maximoff en Vision. Ze wonnen happily ever after in suburban America en proberen aan hun buren te verbergen dat ze eigenlijk geen normaal stel zijn, maar dat is natuurlijk niet het enige dat opvalt aan deze serie. (spoiler volgt) Kijkers hebben immers Vision zien sterven in Avengers: Infinity War en de mind stone is vernietigd. Dus hoe kan het stel dan nu, in de jaren 50 nota bene, samen een gezinnetje vormen?



De eerste twee afleveringen zijn nu te zien. De eerste is opgenomen voor een live publiek en speelt zich af in de jaren 50, maar de tweede ziet er al meer uit als een sitcom uit de jaren 60. Ja, sitcom; de serie is (nog?) geen actiespektakel, maar een sitcom met een mysterieus verborgen laagje...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 16 januari 2021 @ 17:02:59 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197447998
Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gekeken. Zo nieuwsgierig was ik wel. :P

Eerste indruk: er is duidelijk een serieus mysterie aanwezig in de achtergrond. Wanda is gewoon Wanda zoals we haar kennen, maar ze spreekt met een strak Americaans accent (ipv haar Oost-Europese tongval) en lijkt het helemaal niet raar te vinden dat ze zich in de fifties bevindt én nog samen is met Vision.

Vision heeft bovendien, zoals een doorsnee Amerikaanse middenklasseman in de jaren vijftig, een kantoorbaan, terwijl Wanda het huishouden doet.

Er wordt flink gehint naar onthullingen in latere afleveringen, en dat is prima, maar wat ik erg leuk vond is dat deze twee afleveringen gewoon prima sitcom-afleveringen zijn. En Paul Bettany en Elizabeth Olsen zijn hier heel leuk in; erg goede comedy-acteurs.

Ik ben benieuwd of de hele serie een comedy blijft, of dat dat als effect van het verhaal langzaam iets anders wordt. Wel schuift de tijd langzaam meer richting het heden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197450524
Het is i.i.g. erg origineel en erg gedurft, voor disney. Veel mensen zullen denken, wat de neuk je is dit.
Maar voor mij puur genot.
pi_197450613
Als je bekend met het verhaal van House of M, zul je weten dat Wanda's krachten tot meer in staat zijn dan wat ze tot dusver heeft laten zien. Misschien is deze serie haar 'wishful thinking' gecombineerd met een sprinkeltje 'reality warping'?
  zondag 17 januari 2021 @ 01:03:09 #5
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197457736
Erg leuk tot nu toe en Elisabeth omnomnom zelfs in zwart/wit.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_197459181
Belachelijke opening van een serie... wie verzint zoiets.

Vond er echt helemaal niks grappig aan en dat zwart wit vind ik ook echt helemaal niks.
  Admin zondag 17 januari 2021 @ 13:41:52 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197463391
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 19:12 schreef Cockwhale het volgende:
Als je bekend met het verhaal van House of M, zul je weten dat Wanda's krachten tot meer in staat zijn dan wat ze tot dusver heeft laten zien. Misschien is deze serie haar 'wishful thinking' gecombineerd met een sprinkeltje 'reality warping'?
Ja, die heb ik gelezen. Ben verder niet heel bekend met Wanda, maar ik weet wel dat haar krachten in de comics verder gaan dan we tot nu toe in de films gezien hebben.

Zelf ga ik er gewoon vanuit dat we nu kijken naar een realiteit, droom of whatever in Wanda's hoofd of zoiets. Maar ik verwacht ook beslist niet dat "het allemaal maar een droom is", want dat is een compleet doorgezaagd cliché en ik verwacht iets originelers. Maar het zit vast in die hoek. Je hoort ook iemand roepen "Wanda, wie doet jou dit aan" en die hints zullen alleen maar sterker worden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 17 januari 2021 @ 13:48:19 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197463519
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:28 schreef Vinture het volgende:
Belachelijke opening van een serie... wie verzint zoiets.
Jac Schaeffer en Kevin Feige. ;)
quote:
Vond er echt helemaal niks grappig aan en dat zwart wit vind ik ook echt helemaal niks.
Haha. Ja, niet iedereen staat open voor een originele insteek. Dat kan natuurlijk. Niks mis mee hoor. Over een week of wat is er The Falcon and the Winter Solder voor een meer actiegerichte Marvel-serie.

Ik vind het juist leuk. Vooral het 4:3 beeldformaat en het zwart-wit. Ik moest al lachen toen de bekende Marvel fanfare aan het einde van fullcolor naar zwart-wit ging. Ik dacht "Leuk! Ze committen helemaal aan het fifties sitcom-idee" en die indruk bleek gegrond. De eerste aflevering was alles van slapstick tot farce, speelde met klassieke ideeën over het Amerikaanse gezin en respect voor de werkgever zonder de knipoog ernaar af te laten hangen van specifieke grapjes. Zoals ik hierboven al zei vind ik juist Bettany en Olsen hier heel sterk in. Ze spelen het bloedserieus maar met voldoende luchtigheid en een perfecte komedische timing. Ik heb in de afgelopen vijf jaar (beide personages zijn geïntroduceerd in 2015, als je Visions Jarvis-oorsprong niet meerekent) niet zulk goed werk van ze gezien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197463684
Het is heel iets anders en dat is eigenlijk wel fijn. Er komt vast wel een draai over manipulatie.
Wel fijn dat er nu weer kleur is :P
SOONY
  Admin zondag 17 januari 2021 @ 14:01:11 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197463796
Screen Rant heeft een artikel over de easter eggs in deze twee afleveringen, en raakt ook een aantal punten die kunnen duiden op het vervolg van de serie, zoals de overduidelijke aanwezigheid van SWORD:

https://screenrant.com/wa(...)-marvel-easter-eggs/
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197469024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 17:02 schreef Breuls het volgende:
Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gekeken. Zo nieuwsgierig was ik wel. :P

Eerste indruk: er is duidelijk een serieus mysterie aanwezig in de achtergrond. Wanda is gewoon Wanda zoals we haar kennen, maar ze spreekt met een strak Americaans accent (ipv haar Oost-Europese tongval) en lijkt het helemaal niet raar te vinden dat ze zich in de fifties bevindt én nog samen is met Vision.

Dat Amerikaanse accent was er toch al miraculeus na Winter Soldier?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 januari 2021 @ 17:36:16 #12
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_197469724
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:41 schreef Breuls het volgende:

Zelf ga ik er gewoon vanuit dat we nu kijken naar een realiteit, droom of whatever in Wanda's hoofd of zoiets.
gezien het einde van aflevering 1 leek het me juist een soort "droom" in een computer, waar waarschijnlijk Vision in zit opgeslagen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 17 januari 2021 @ 18:57:29 #13
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 17 januari 2021 @ 19:00:52 #14
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197472204
Theorie van Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)d_2_premiere_thread/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197475967
Nieuw trailer maakt een hoop duidelijk
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_197476178
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
Nieuw trailer maakt een hoop duidelijk
Ik ga er lekker van genieten. Die 2 afleveringen waren leuk.
  maandag 18 januari 2021 @ 00:05:34 #17
458679 Ruse
Super, man
pi_197478457
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 19:08 schreef christmastsunami het volgende:
Het is i.i.g. erg origineel en erg gedurft, voor disney. Veel mensen zullen denken, wat de neuk je is dit.
Maar voor mij puur genot.
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 01:03 schreef Devil010 het volgende:
Erg leuk tot nu toe en Elisabeth omnomnom zelfs in zwart/wit.
ik ken de comics niet en ik ben ook erg onder de indruk, aangenaam verrast en verwonderd, beide acteren ook erg overtuigend en Elizabeth Olsen is idd heel erg charmant
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  maandag 18 januari 2021 @ 00:19:44 #18
458679 Ruse
Super, man
pi_197478577
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Tokus het volgende:

[..]

gezien het einde van aflevering 1 leek het me juist een soort "droom" in een computer, waar waarschijnlijk Vision in zit opgeslagen.
ik heb het idee dat we dezelfde acteurs in verschillende rollen terug zien komen
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_197478612
Ik denk dat endgame een hallucinatie was van wanda

Zo nou u weer
pi_197481115
Valt tot nu toe nog tegen. Heb beetje het gevoel alsof ze dezelfde vibe als Doom Patrol (DC serie) neer willen zetten, alhoewel die nog veel donkerder is met galgenhumor.
  Admin maandag 18 januari 2021 @ 10:52:09 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197482184
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat Amerikaanse accent was er toch al miraculeus na Winter Soldier?
Wanda zat alleen in de coda van Winter Soldier. Ze werd pas echt geïntroduceerd in Age of Ultron.

Maar nee, mij is geen Amerikaans accent opgevallen. Olsen heeft naar mijn idee heel consistent een semi-oosteuropees accent aangehouden.
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Tokus het volgende:

[..]

gezien het einde van aflevering 1 leek het me juist een soort "droom" in een computer, waar waarschijnlijk Vision in zit opgeslagen.
Oeh, opgeslagen. Dat kan ook nog. Zou een manier kunnen zijn om hem terug te laten keren?
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Theorie van Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)d_2_premiere_thread/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die theorie werd ook genoemd in dat artikel van Screen Rant waar ik naar linkte. Het klikt aannemelijk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 18 januari 2021 @ 11:06:24 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197482381
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wanda zat alleen in de coda van Winter Soldier. Ze werd pas echt geïntroduceerd in Age of Ultron.

Maar nee, mij is geen Amerikaans accent opgevallen. Olsen heeft naar mijn idee heel consistent een semi-oosteuropees accent aangehouden.
[..]

Oeh, opgeslagen. Dat kan ook nog. Zou een manier kunnen zijn om hem terug te laten keren?
[..]

Die theorie werd ook genoemd in dat artikel van Screen Rant waar ik naar linkte. Het klikt aannemelijk. :)
In een interview vertelde Olsen dat ze dat accent expres hebben veranderd voor de serie omdat ze vooral de eerste afleveringen in Amerikaanse sitcoms zit. Geen idee of het accent later in de serie dan weer wat terug veranderd naar voorheen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_197482403
Is dit ook leuk om te kijken als je de MCU niet intensief hebt gevolgd en een aantal films hebt gemist?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_197482452
quote:
5s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is dit ook leuk om te kijken als je de MCU niet intensief hebt gevolgd en een aantal films hebt gemist?
Nee dat gaat deze keer niet, dan snap je er niets van.
pi_197482784
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In een interview vertelde Olsen dat ze dat accent expres hebben veranderd voor de serie omdat ze vooral de eerste afleveringen in Amerikaanse sitcoms zit. Geen idee of het accent later in de serie dan weer wat terug veranderd naar voorheen :)
Sowieso veranderd het accent tijdens de films al op gekke momenten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Admin maandag 18 januari 2021 @ 11:43:05 #26
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197483101
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In een interview vertelde Olsen dat ze dat accent expres hebben veranderd voor de serie omdat ze vooral de eerste afleveringen in Amerikaanse sitcoms zit. Geen idee of het accent later in de serie dan weer wat terug veranderd naar voorheen :)
Dat eerste concludeerde ik al uit de setting; dat tweede is sowieso mijn verwachting. Hoe meer realiteit er terugkeert, hoe meer haar accent weer normaal wordt, gok ik.
quote:
5s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is dit ook leuk om te kijken als je de MCU niet intensief hebt gevolgd en een aantal films hebt gemist?
Ik vond de eerste afleveringen leuk om te kijken omdat de comedy goed was. Maar veel van de "klucht" zat 'm er ook in dat je weet wat voor personages dit zijn, dus het kan zijn dat je een beetje moet weten wie dit zijn (al wordt het ook wel gewoon in de context uitgelegd).

Tot nu toe is het niet zo dat je de voorgaande films allemaal gezien moet hebben; gewoon een beetje weten wie ze zijn is voldoende. Dus ik zou zeggen, geef het gewoon een kans. :)

Wel relevant is trouwens dat in de films (is dit een spoiler? nee toch? zo ja, niet verder lezen ;) ) Vision niet meer leeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197483218
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat eerste concludeerde ik al uit de setting; dat tweede is sowieso mijn verwachting. Hoe meer realiteit er terugkeert, hoe meer haar accent weer normaal wordt, gok ik.
[..]

Ik vond de eerste afleveringen leuk om te kijken omdat de comedy goed was. Maar veel van de "klucht" zat 'm er ook in dat je weet wat voor personages dit zijn, dus het kan zijn dat je een beetje moet weten wie dit zijn (al wordt het ook wel gewoon in de context uitgelegd).

Tot nu toe is het niet zo dat je de voorgaande films allemaal gezien moet hebben; gewoon een beetje weten wie ze zijn is voldoende. Dus ik zou zeggen, geef het gewoon een kans. :)

Wel relevant is trouwens dat in de films (is dit een spoiler? nee toch? zo ja, niet verder lezen ;) ) Vision niet meer leeft.
Die gele infinity steen in zijn voorhoofd was toch eigenlijk verbonden met hem en zonder zou ie toch niet kunnen leven?
Wanda had die er toch uit getovert?
  Admin maandag 18 januari 2021 @ 12:06:14 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197483501
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:49 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Die gele infinity steen in zijn voorhoofd was toch eigenlijk verbonden met hem en zonder zou ie toch niet kunnen leven?
Wanda had die er toch uit getovert?
Wanda heeft die steen (de mind stone) gesloopt, inderdaad met haar 'toverkrachten'. Daarna heeft Thanos echter de tijd een stukje teruggedraaid om dat ongedaan te maken, waarna hij de steen uit Visions voorhoofd rukte. Dus ja, die steen is weg. :P

Maar ja, de mind stone was maar een deel van wat Vision was, dus wie weet met wat voor creatiefs ze komen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197483614
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:06 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wanda heeft die steen (de mind stone) gesloopt, inderdaad met haar 'toverkrachten'. Daarna heeft Thanos echter de tijd een stukje teruggedraaid om dat ongedaan te maken, waarna hij de steen uit Visions voorhoofd rukte. Dus ja, die steen is weg. :P

Maar ja, de mind stone was maar een deel van wat Vision was, dus wie weet met wat voor creatiefs ze komen.
Die thanos ook, met z'n blauwe balzak als z'n kin.
pi_197484487
Gisteren de eerste 2 afleveringen gezien van WandaVision. Het heeft mijn interesse gewekt. Benieuwd waar het naartoe gaat en welke invloed dit gaat hebben op alle andere films en series.

NewRockstars duikt ook al een tijdje in deze serie. Lijkt ook aardig te kloppen met eerder genoemde theorieën in dit topic. Check onderstaande spoiler voor breakdowns en Easter Eggs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast wijst hun theorie naar o.a.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197485424
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wanda zat alleen in de coda van Winter Soldier. Ze werd pas echt geïntroduceerd in Age of Ultron.

Maar nee, mij is geen Amerikaans accent opgevallen. Olsen heeft naar mijn idee heel consistent een semi-oosteuropees accent aangehouden.

Ah ja, Age of Ultron bedoelde ik.

Maar nu ik erop zoek wordt er online al jaren gesproken over haar verdwenen accent blijkbaar :P
https://www.quora.com/Why(...)e-an-American-accent

Ik heb deze week alle Avengers films opnieuw bekeken en haar accent is daar hetzelfde als in de serie voor mijn gevoel. Op Age of Ultron na dus.

Blijkbaar flink op Engelse les gezeten na Ultron 8-). Ze had ook wat tijd over toen ze opgesloten zat in die villa met Vision.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 18 januari 2021 @ 14:14:52 #32
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_197485834
Deze wil ik ook nog zien, maar ik wacht wel totdat het hele seizoen er op staat. Ik hou van bingewatchen.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
  maandag 18 januari 2021 @ 18:28:40 #33
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_197490969
-eindelijk weer MCU content *O*

- lekker sfeertje, niet zo trippy als Legion maar denk dat dat nog wel komt (nu ik eraan denk, ik moet nog eens aan S2+3 beginnen :@ )

- zwart/wit openings episodes vond ik eigenlijk wel verrassend goede afwisseling in deze tijd. (Die ene aflevering van AoS S7 vind ik ook prima te pruimen, beeld toch beter de periode beter uit op die manier)

- acteerwerk paste uitstekend bij de tijdsgeest.

- zoals verwacht weer enkele easter eggs, altijd leuk om die proberen te spotten.

Het maakt me dusdanig nieuwsgierig dat ik niet wil wachten op de volgende ep :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 18 januari 2021 @ 18:56:08 #34
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_197491479
Als niet Marvel kenner of kijker vond ik het wel vermakelijk maar Ik lijk wel heel veel achtergrond info te missen...
pi_197493942
ik heb de serie ook gezien en ik vond het wel interressant, had een dikke actieserie verwacht maar dit is toch wel van een ander niveau. Ik ben niet echt een super marvel fan maar ik kon het toch redelijk volgen (had van te voren even die twee afleveringen van marvel heroes gekeken voor wat achtergronden over Wanda en Vision)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  maandag 18 januari 2021 @ 21:20:10 #36
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_197494965
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:41 schreef DestroyerPiet het volgende: (had van te voren even die twee afleveringen van marvel heroes gekeken voor wat achtergronden over Wanda en Vision)
Legends ;)

Vond 't maar een slap compilatie filmpje van wat actie scènes. Had toch wel wat meer achtergrond bij mogen komen. storyboards, concept arts of vanuit de strips.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_197495238
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Legends ;)

Vond 't maar een slap compilatie filmpje van wat actie scènes. Had toch wel wat meer achtergrond bij mogen komen. storyboards, concept arts of vanuit de strips.
ja ik zag het meer als geheugen opfrisser over wie die Wanda en Vision ook alweer waren als opwarmer voor WandaVision

zoals ik al zei ben niet echt een groot marvel fan heb wel veel van de films gezien maar weet niet alle lore ereachter dus dit was wel fijn voor mij
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Public Relations / Redactie Film donderdag 21 januari 2021 @ 11:43:31 #38
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197547551
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:56 schreef mrPanerai het volgende:
Als niet Marvel kenner of kijker vond ik het wel vermakelijk maar Ik lijk wel heel veel achtergrond info te missen...
Nee hoor, dat hebben de doorgewinterde MCU fans nog ook. Dat is het concept van de serie.
pi_197580686
Tamelijk bizar wel tot dusver.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Admin zaterdag 23 januari 2021 @ 09:14:11 #40
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197585902
Wel steeds meer hints.

Ik denk nu dat alle buren gewoon S.W.O.R.D.-agents zijn. Zeker nu ik dat logo aan dat kettinkje heb gezien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197586201
Wanneer het seizoen afgelopen is zal ik de eerste afleveringen weer terug kijken, dan zal het wel veel duidelijker zijn dan nu :D
pi_197589499
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 09:14 schreef Breuls het volgende:
Wel steeds meer hints.

Ik denk nu dat alle buren gewoon S.W.O.R.D.-agents zijn. Zeker nu ik dat logo aan dat kettinkje heb gezien.
Sword? Waar komen dir vandan dan?
pi_197590090
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 09:14 schreef Breuls het volgende:
Wel steeds meer hints.

Ik denk nu dat alle buren gewoon S.W.O.R.D.-agents zijn. Zeker nu ik dat logo aan dat kettinkje heb gezien.
Ik denk, en screencrush denkt dat met mij, dat de buren worden bestuurd door Wanda. Het blijven zagen van Herb en het bijna iets kunnen zeggen van Herb en Agnes tegen Vision gebeurt op momenten dat Wanda enorm afgeleid is. Dat duidt er bij mij op dat zij de hele omgeving bestuurt (de twee terugspoelmomenten in afl 2 en 3 bewijzen dat ook) en op het moment dat ze is afgeleid dat er dingen loskomen of hun eigen leven gaan leiden, zoals de stofzuiger.

Moet wel zeggen dat ik 3 iets minder vond dat 1 en 2 maar het zat wel weer enorm strak in elkaar hoor. Er is heel veel zorg besteed aan de sfeer en aankleding.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_197590484
Jammer dat de zoons niet Thomas (Speed) en William (Wiccan) genoemd zijn
Website: Sneaker-forum.nl
  Admin zaterdag 23 januari 2021 @ 15:14:25 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197591004
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 13:32 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Sword? Waar komen dir vandan dan?
Het vermoeden is dat we ze al gezien hebben in Spider-Man: Far From Home. Maar waar ze vandaan komen, tja. Dat moet in de MCU nog worden toegelicht. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 januari 2021 @ 15:16:02 #46
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197591028
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:13 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik denk, en screencrush denkt dat met mij, dat de buren worden bestuurd door Wanda. Het blijven zagen van Herb en het bijna iets kunnen zeggen van Herb en Agnes tegen Vision gebeurt op momenten dat Wanda enorm afgeleid is. Dat duidt er bij mij op dat zij de hele omgeving bestuurt (de twee terugspoelmomenten in afl 2 en 3 bewijzen dat ook) en op het moment dat ze is afgeleid dat er dingen loskomen of hun eigen leven gaan leiden, zoals de stofzuiger.
Dat kan ook. Het is idd vreemd dat die twee buren zo'n gebrek aan controle over zichzelf hebben. Ik las dat meer als dat ze niet mochten praten van een partij die we nog niet hebben gezien. Maar jouw theorie is ook niet gek.

quote:
Moet wel zeggen dat ik 3 iets minder vond dat 1 en 2 maar het zat wel weer enorm strak in elkaar hoor. Er is heel veel zorg besteed aan de sfeer en aankleding.
Ik vond de eerdere afleveringen grappiger. Maar dat is mogelijk ook bewust; het werd toch een beetje serieuzer, ineens.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 23 januari 2021 @ 15:17:08 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197591045
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Jammer dat de zoons niet Thomas (Speed) en William (Wiccan) genoemd zijn
Die namen zeggen me niks, maar ze heten toch Tommy en Billy? Dat lijkt me mogelijk op die namen gebaseerd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 januari 2021 @ 02:46:33 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197602558
Leuke serie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197602570
Prima show.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_197603157
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 15:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

Die namen zeggen me niks, maar ze heten toch Tommy en Billy? Dat lijkt me mogelijk op die namen gebaseerd.
Kijk dit filmpje eens vanaf 6.16. Kwam ik toevalig van de week tegen en denk dat daarop de keuze voor Billy en Tommy in de serie is gevallen

Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_197604095
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 07:05 schreef franklop het volgende:

[..]

Kijk dit filmpje eens vanaf 6.16. Kwam ik toevalig van de week tegen en denk dat daarop de keuze voor Billy en Tommy in de serie is gevallen

Thanks! Er zijn dus drie verschillende namen gebruikt voor de zonen van Wanda en Vision (in de comics)
» Thomas en William
» Speed en Wiccan
» Tommy en Billy

Ik ben benieuwd waar dit naar toe zal gaan qua verhaallijn. Gaan we dan toch naar The Young Avengers?
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 24 januari 2021 @ 10:41:22 #52
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197604680
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik ben benieuwd waar dit naar toe zal gaan qua verhaallijn. Gaan we dan toch naar The Young Avengers?
Ik hoop het niet. Nuance: ze mogen uiteraard iets doen met de Young Avengers, maar als deze figuren daar ook in moeten zitten, dan moeten ze één van die ontzettende vervelende Marvel-clichés boven halen. Als een superheld een kind krijgt, waarbij er zelfs maar een vaag vermoeden is dat die ook krachten of talenten heeft, dan wordt die op één of andere domme manier binnen de 3 jaar volwassen, want dat personage moet meteen mee ass kicken. Ik hoop gewoon dat deze onzin wegblijft uit de MCU. Ze mogen Avengers worden in 2040, in phase 12.

Dat gezegd zijnde denk ik dat ze fictief zijn en blijven. Ik heb er zelfs twijfels bij of we Vision wel terugkrijgen op het einde van de reeks. Ik heb liever dat iedereen dood blijft in de MCU. OK, het is geen mens en het is niet onlogisch dat je hem opnieuw zou kunnen bouwen, maar het ondermijnt de opofferingen die in vorige films werden gebracht. De coole momenten van je eigen franchise ondermijnen is meer iets voor Star Wars.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_197615204
quote:
99s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:41 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Nuance: ze mogen uiteraard iets doen met de Young Avengers, maar als deze figuren daar ook in moeten zitten, dan moeten ze één van die ontzettende vervelende Marvel-clichés boven halen. Als een superheld een kind krijgt, waarbij er zelfs maar een vaag vermoeden is dat die ook krachten of talenten heeft, dan wordt die op één of andere domme manier binnen de 3 jaar volwassen, want dat personage moet meteen mee ass kicken. Ik hoop gewoon dat deze onzin wegblijft uit de MCU. Ze mogen Avengers worden in 2040, in phase 12.

Dat gezegd zijnde denk ik dat ze fictief zijn en blijven. Ik heb er zelfs twijfels bij of we Vision wel terugkrijgen op het einde van de reeks. Ik heb liever dat iedereen dood blijft in de MCU. OK, het is geen mens en het is niet onlogisch dat je hem opnieuw zou kunnen bouwen, maar het ondermijnt de opofferingen die in vorige films werden gebracht. De coole momenten van je eigen franchise ondermijnen is meer iets voor Star Wars.
Met het inbrengen van de Timestone is alles natuurlijk mogelijk.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 24 januari 2021 @ 21:48:38 #54
458679 Ruse
Super, man
pi_197621021
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:01 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Thanks! Er zijn dus drie verschillende namen gebruikt voor de zonen van Wanda en Vision (in de comics)
» Thomas en William
» Speed en Wiccan
» Tommy en Billy

Ik ben benieuwd waar dit naar toe zal gaan qua verhaallijn. Gaan we dan toch naar The Young Avengers?
hoezo verschillende namen? Thomas/Tommy is gewoon dezelfde naam, net als William/Billy, hooguit een variatie passend bij de jaren ‘60. Vision noemt zelfs letterlijk William.

Speed en Wiccan zijn hun alter ego’s...
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  Admin maandag 25 januari 2021 @ 07:54:30 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197626022
quote:
99s.gif Op zondag 24 januari 2021 21:48 schreef Ruse het volgende:

[..]

hoezo verschillende namen? Thomas/Tommy is gewoon dezelfde naam, net als William/Billy, hooguit een variatie passend bij de jaren ‘60.
Mja, dat was mijn punt hierboven ook, maar dat werd geloof ik een beetje gemist.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 25 januari 2021 @ 07:55:12 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197626025
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 18:17 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Met het inbrengen van de Timestone is alles natuurlijk mogelijk.
Welke time stone? Die is, als het goed is, pleite. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 januari 2021 @ 10:58:15 #57
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197628216
Wiccan vind ik geen leuk personage.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 januari 2021 @ 20:13:27 #58
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_197638012
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 07:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Welke time stone? Die is, als het goed is, pleite. :)
Met een Quantum Realm tijdmachine zijn die steentjes natuurlijk altijd om de hoek ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_197638730
Ik heb vandaag iets echt fucked up bedacht, Vision zat als acteur in 'A beautiful mind' met russel crowe als hallucinatie

die Wanda toch
pi_197639154
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 07:54 schreef Breuls het volgende:

[..]

Mja, dat was mijn punt hierboven ook, maar dat werd geloof ik een beetje gemist.
Idd gemist ✌

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 07:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Welke time stone? Die is, als het goed is, pleite. :)
Time Stone is idd pleite.... maar je weet het maar nooit, Kunnen ze vast wel iets op bedenken.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197647797
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar ik snap het uitgangspunt van de serie niet. De MCU films heb ik bijna allemaal gezien, verder geen andere series of boeken.
Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe Wanda en Vision in deze setting terecht zijn gekomen en hoe de tijdlijn zich verhoudt met de films?
pi_197647853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:33 schreef Cavalier het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar ik snap het uitgangspunt van de serie niet. De MCU films heb ik bijna allemaal gezien, verder geen andere series of boeken.
Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe Wanda en Vision in deze setting terecht zijn gekomen en hoe de tijdlijn zich verhoudt met de films?
Dat laatste zal ongetwijfeld in de volgende afleveringen duidelijk worden. Voor de meeste hier (zo niet iedereen) is dit onbekend.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_197647949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:33 schreef Cavalier het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar ik snap het uitgangspunt van de serie niet. De MCU films heb ik bijna allemaal gezien, verder geen andere series of boeken.
Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe Wanda en Vision in deze setting terecht zijn gekomen en hoe de tijdlijn zich verhoudt met de films?
ik denk dat het voortbeduurt op het verzinsel van een 'multiversum', dus meerdere universes, zoals in die spiderman tekenfilm, https://spiderman.fandom.com/wiki/Multiverse
pi_197648548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:33 schreef Cavalier het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar ik snap het uitgangspunt van de serie niet. De MCU films heb ik bijna allemaal gezien, verder geen andere series of boeken.
Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe Wanda en Vision in deze setting terecht zijn gekomen en hoe de tijdlijn zich verhoudt met de films?
Dit is na Avengers Endgame en de dood van Vision. Het is puur speculeren momenteel, maar hoe ik het zie: Vision is dood, Wanda heeft een trauma en vanwege haar abilities heeft ze een soort alternatieve realiteit gemaakt waarin ze haar happy ending heeft met Vision. Een soort psychose met superpowers. En dan is er nog de grote vraag wat S.W.O.R.D. ermee te maken heeft want die ken ik verder ook niet..het is duidelijk dat ze haar monitoren, maar wat het doel is dat is me nog niet duidelijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 26 januari 2021 @ 12:47:14 #65
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197648963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:33 schreef Cavalier het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, maar ik snap het uitgangspunt van de serie niet. De MCU films heb ik bijna allemaal gezien, verder geen andere series of boeken.
Kan iemand mij in het kort uitleggen hoe Wanda en Vision in deze setting terecht zijn gekomen en hoe de tijdlijn zich verhoudt met de films?
Wait and find out. Niks mis met een mysterie af en toe toch?
  Admin dinsdag 26 januari 2021 @ 13:42:23 #66
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197649808
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 20:52 schreef BasNijmegen het volgende:

Time Stone is idd pleite.... maar je weet het maar nooit, Kunnen ze vast wel iets op bedenken.
Ja, maar wil je dat? Is het zo langzamerhand niet eens klaar met die stenen en tijd voor andere dingen?

Ik zou graag zien dat ze die stenen even een tijdje buiten schot laten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 26 januari 2021 @ 13:43:24 #67
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197649820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:47 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Wait and find out. Niks mis met een mysterie af en toe toch?
Heerlijk juist.

Maar ja, we willen altijd graag antwoorden en hebben geen zin om erop te wachten. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 26 januari 2021 @ 13:52:50 #68
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197649985
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Heerlijk juist.

Maar ja, we willen altijd graag antwoorden en hebben geen zin om erop te wachten. :P
Ow nee ik vind dit juist heerlijk. Kijk echt uit naar de vrijdagen!
  Admin dinsdag 26 januari 2021 @ 13:59:35 #69
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197650117
Ik ook hoor. Ik bedoelde meer dat sommige film- en tv-kijkers het niet zo goed kunnen hebben als dat waarnaar ze kijken niet direct zichzelf verduidelijkt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197653996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:42 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, maar wil je dat? Is het zo langzamerhand niet eens klaar met die stenen en tijd voor andere dingen?

Ik zou graag zien dat ze die stenen even een tijdje buiten schot laten.
Nee, dat zou ik niet willen. Ik geef er alleen maar mee aan, dat alle verhalen en tijdlijnen mogelijk zijn. Wanneer de makers willen, kunnen ze elke verhaallijn aanpassen. Wat natuurlijk jammer zou zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:47 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Wait and find out. Niks mis met een mysterie af en toe toch?
Jazeker! Dat maakt deze serie juist interessant.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197654224
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 12:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit is na Avengers Endgame en de dood van Vision. Het is puur speculeren momenteel, maar hoe ik het zie: Vision is dood, Wanda heeft een trauma en vanwege haar abilities heeft ze een soort alternatieve realiteit gemaakt waarin ze haar happy ending heeft met Vision. Een soort psychose met superpowers. En dan is er nog de grote vraag wat S.W.O.R.D. ermee te maken heeft want die ken ik verder ook niet..het is duidelijk dat ze haar monitoren, maar wat het doel is dat is me nog niet duidelijk.
Het zou ook nog kunnen dat S.W.O.R.D. gelinkt is aan S.H.I.E.L.D. en een eigen soort T.A.H.I.T.I. heeft waar Wanda (en misschien Vision ook wel) worden opgelapt en tijdens die behandeling in een droomwereld leven.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_197654424
Van mij hoeft zeker niet alles direct uitgelegd te worden, als het kan blijven boeien is dat prima. Was ook niet als klacht bedoeld, ik was alleen bang dat ik misschien iets gemist had wat ik wel had moeten weten.
pi_197656843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:59 schreef Breuls het volgende:
Ik ook hoor. Ik bedoelde meer dat sommige film- en tv-kijkers het niet zo goed kunnen hebben als dat waarnaar ze kijken niet direct zichzelf verduidelijkt. :P
Lost trauma's!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  dinsdag 26 januari 2021 @ 20:03:25 #74
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197657110
Nu de eerste drie afleveringen gezien. Erg leuk tot dusver. Mysterie vooral wat op de achtergrond speelt. Krijg een beetje het idee alsof ze een dorp gehijacked heeft (uit rouw) en dat die S.W.O.R.D organisatie het aan het observeren is. En aan het proberen om haar terug te brengen naar de realiteit. Of zo. Zelfs de bewoners lijken door te hebben dat ze prisoners zijn. Kreeg die indruk toen Vision die buurvrouw en buurman aan het ondervragen was. Alleen Vision is een vraagteken dan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 28 januari 2021 @ 12:30:10 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197683520
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 14:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Jammer dat de zoons niet Thomas (Speed) en William (Wiccan) genoemd zijn
Eh, zo zijn ze juist wel genoemd.Tommy & Billy.
Dat zijn beide afkortingen van Thomas en William.

Duidelijk dus dat Young Avengers er aan komt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ang3l op 28-01-2021 12:58:43 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 28 januari 2021 @ 12:31:48 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197683550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 13:59 schreef Breuls het volgende:
Ik ook hoor. Ik bedoelde meer dat sommige film- en tv-kijkers het niet zo goed kunnen hebben als dat waarnaar ze kijken niet direct zichzelf verduidelijkt. :P
Echt he. geen geduld meer. Moet hap snap klaar zijn.
Ik vind t heerlijk zo. Mysterieus, langzaam scheuren in de sitcom.

Afl 4 schijnt t los te gaan.
Daarom hadden ze reviewers ook 1 t/m 4 gegeven.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin donderdag 28 januari 2021 @ 12:38:35 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197683657
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het zou ook nog kunnen dat S.W.O.R.D. gelinkt is aan S.H.I.E.L.D. en een eigen soort T.A.H.I.T.I. heeft waar Wanda (en misschien Vision ook wel) worden opgelapt en tijdens die behandeling in een droomwereld leven.
Mijn uitgangspunt is dat S.W.O.R.D. een soort van opvolger is van S.H.I.E.L.D. en dat Nick Fury daar nu leiding aan geeft. Ik denk dat dat ook de organisatie is waar we Fury/Talos mee hebben zien werken in Far From Home.

De naamgeving hint er ook naar, natuurlijk: schild, zwaard.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 13:10:36 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_197684262
Wacht heeft WandaVision misschien iets met agents of SHIELD te maken, dan ga ik het kijken. Leek me maar een rare serie maar ik ben nu overstag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_197684337
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Mijn uitgangspunt is dat S.W.O.R.D. een soort van opvolger is van S.H.I.E.L.D. en dat Nick Fury daar nu leiding aan geeft. Ik denk dat dat ook de organisatie is waar we Fury/Talos mee hebben zien werken in Far From Home.

De naamgeving hint er ook naar, natuurlijk: schild, zwaard.
Dat kan heel goed inderdaad :Y
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 28 januari 2021 @ 13:22:23 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197684503
quote:
99s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:10 schreef Karina het volgende:
Wacht heeft WandaVision misschien iets met agents of SHIELD te maken, dan ga ik het kijken. Leek me maar een rare serie maar ik ben nu overstag.
Ik denk niet met de serie zelf hoor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator donderdag 28 januari 2021 @ 13:27:51 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_197684597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk niet met de serie zelf hoor.
Ow dan had ik beter moeten lezen, jammer
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 28 januari 2021 @ 13:33:03 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197684666
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 10:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wiccan vind ik geen leuk personage.
Ik wel. Kan niet wachten tot ie z'n opwachting maakt met Hulkling. ;)
En verder zijn er nog wel meer hints en karakters klaargestoomd.
Young Avengers is vrijwel een feit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_197684786
Tenzij die baby's onderdeel zijn van de illusie en weer verdwijnen op het moment dat de bubble over Westview barst.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 januari 2021 @ 15:13:16 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197686124
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wel. Kan niet wachten tot ie z'n opwachting maakt met Hulkling. ;)
En verder zijn er nog wel meer hints en karakters klaargestoomd.
Young Avengers is vrijwel een feit.
Ik zie liever new avengers
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin donderdag 28 januari 2021 @ 15:21:18 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197686311
twitter


Ik zag deze tweet en heb het idee dat als je echt geen spoilers wilt, je de video beter niet kunt bekijken. Ik heb nu al nieuwe ideeën over wat er aan de hand is gebaseerd op alleen de beelden (ik had audio uit) en dat is eigenlijk zonde.

Dus wees gewaarschuwd. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 28 januari 2021 @ 15:26:13 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197686407
quote:
99s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:10 schreef Karina het volgende:
Wacht heeft WandaVision misschien iets met agents of SHIELD te maken, dan ga ik het kijken. Leek me maar een rare serie maar ik ben nu overstag.
Nee. Agents of S.H.I.E.L.D. was z'n eigen ding. Ik verwacht nul connecties. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197686485
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:21 schreef Breuls het volgende:
[ twitter ]

Ik zag deze tweet en heb het idee dat als je echt geen spoilers wilt, je de video beter niet kunt bekijken. Ik heb nu al nieuwe ideeën over wat er aan de hand is gebaseerd op alleen de beelden (ik had audio uit) en dat is eigenlijk zonde.

Dus wees gewaarschuwd. :P
na 10 seconden weggeklikt ik kijk morgen de aflevering wel.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:09:39 #88
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197704418
Hooooolyyyyyyyy fuck, wat een aflevering!

HEAVY SPOILER ALERT!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door slashdotter3 op 29-01-2021 16:25:42 ]
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:20:22 #89
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:35:44 #90
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197704807
Het enige verrassende vond ik dat we
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat had ik niet verwacht.

Rest van de onthullingen/verduidelijkingen vond ik gewoon de meest voor de hand liggende verklaringen. Hoop wel dat Wanda gewoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar vrees er toch een beetje voor.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:41:45 #91
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197704914
Heeft Monica nu al super powers of moet ze die nog krijgen? Leuk detail dat de SWORD boss haar heeft verboden om space missies te doen, dat geeft namelijk de hint dat ze in de toekomst dat wel gaat doen (in Captain Marvel 2 en misschien Eternals).

De films en series over space openen weer de deur voor Fase 5 Fantastic Four en Galactus films
  vrijdag 29 januari 2021 @ 16:37:07 #92
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 29 januari 2021 @ 16:39:33 #93
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197706993
Geweldige episode. _O_
Kippenvel _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_197707030
Mensen die na episode 3 zijn afgehaakt. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:21:02 #96
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197707492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:55 schreef superniger het volgende:
Mensen die na episode 3 zijn afgehaakt. :')
Ik was bijna afgehaakt na Episode 1, ik dacht van wat is dit voor jaren50 onzin en domme laughtrack :(
Toen ging ik wat reviews op YT checken en met dat ging ik E2 in. Sindsdien ben ik helemaal hooked _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 29-01-2021 19:01:28 ]
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:57:41 #97
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197708119

0:28, vrouw staat te huilen terwijl ze de was ophangt. Wordt zij net zoals Ms Hart uit E1 gedwongen een rol te spelen en is dit haar manier van uiten?

Einde van de trailer bestormt SWORD de barriere! Wow!

[ Bericht 8% gewijzigd door slashdotter3 op 29-01-2021 19:03:18 ]
pi_197710069
Top aflevering
Was het maar weer vrijdag

Wel jammer dat de credits hier ook 6 minuten duren. Toch best significant op 34 minuten totaal
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_197710807
Dus eigenlijk is het precies wat bijna iedereen dacht wat zou gaan gebeuren.
Niet erg, maar eigenlijk was vrij snel duidelijk dat dit de opzet zou gaan worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door DKUp op 29-01-2021 21:25:02 ]
SOONY
  zaterdag 30 januari 2021 @ 01:57:53 #100
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197716694
Ok, we zijn een dag verder spoilertags zijn niet meer nodig.

In de E5 Halloween trailer zie je dat Agnes 'wakker' wordt in de auto wanneer Vision haar aanraakt. Ze schrikt en vraagt of ze dood is? Vision zegt hoezo, Agnes: omdat jij dat bent.

In een van de E4 review videos op YT heeft de reviewer de tekst onder de foto's van de missing persons gelezen en daarin staat dat Vision mensen kan 'wakker' maken en dan herinneren zij zich hun echte leven maar hij kan hun ook weer terugbrengen in hun behekste toestand.

Mijn theorie is dat wanneer Wanda en Vision niet in de buurt zijn dat iedereen 'in slaap' valt en pas hun rol weer uitvoeren wanneer zij (of alleen Wanda) in de buurt zijn.

Je ziet Vision ook hoog de lucht in vliegen en door de barriere proberen te komen. Zou dit allemaal in de Halloween aflevering zijn?
  Admin zaterdag 30 januari 2021 @ 08:39:06 #101
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197718169
Wat een leuke aflevering zeg. Het duurde even een paar seconden voordat ik doorhad dat dat ont-dusten het einde van de Blip was. Maar wat tragisch voor Monica dat ze in slaap viel naast het ziekbed van haar moeder, wakker wordt en dan moet horen dat haar moeder drie jaar geleden is overleden. :o

Verder veel leuke lijntjes naar de twee laatste Avengers-films, Ant-Man and the Wasp, Captain Marvel (je hoort zelfs even Carol Danvers praten), Thor/Thor: The Dark World en natuurlijk Spider-Man: Far From Home. En dat allemaal voordat Wanda en Vision überhaupt in beeld kwamen deze aflevering (nou ja, behalve de referentie naar Infinity War dan, want die was te zien aan Visions hoofd).

Dus erg leuke fanmomentjes allemaal. En dan het verhaal zelf; inderdaad wat we al dachten op basis van veel theorieën. Wanda houdt dus zelf een soort van fictie overeind, vermoedelijk omdat ze het gewoon allemaal niet kan handelen. Je zag toen ze Monica naar buiten duwde dat zij zoiets had van "nee, hou op, ik steek mijn kop in het zand".

Goed dat ze in aflevering vier even uitgebreid wat antwoorden geven. Je moet vragen immers niet te lang laten hangen. Ben benieuwd hoe de mix tussen de sitcom-hommages en het doorlopende verhaal vanaf nu gaat lopen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197718259
Toffe aflevering.

Bijzonder dat alles van buitenaf zich aanpast aan de tijd binnen de reality van Wanda, maar andersom niet.
Die trailer van aflevering 5 bevat behoorlijk wat spoilers of ligt dat aan mij?
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 30 januari 2021 @ 10:23:30 #103
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197719143
Erg toffe aflevering, begint nu echt op gang te komen. Lijkt er wel op alsof Wanda inderdaad uit rouw haar krachten gebruikt heeft om het stadje te besturen of zo. En leuke referenties naar wat Marcel films O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 20:23:30 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197730296
Zou supercreepy zijn als Wanda de enige is die Vision in zijn levende vorm ziet en de rest van de townfolk hem in zijn echte dode lijkbleke gat in het voorhoofd vorm ziet maar door Wanda's hekserij gedwongen zijn hun rol te spelen

Brrr!
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 31 januari 2021 @ 13:32:27 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197742671
Leukste aflevering tot nu toe.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197742717
quote:
86s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou supercreepy zijn als Wanda de enige is die Vision in zijn levende vorm ziet en de rest van de townfolk hem in zijn echte dode lijkbleke gat in het voorhoofd vorm ziet maar door Wanda's hekserij gedwongen zijn hun rol te spelen

Brrr!
In voorstukjes lijkt dit niet geval.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
  zondag 31 januari 2021 @ 18:42:18 #107
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197750040

Jaaaaaaaaaa! Aflevering 5 en 6 aanstaande vrijdag!

Mijn gebeden zijn verhoord! _O_





Wanda en Vision in hun dorky comic book costumes! _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door slashdotter3 op 31-01-2021 18:49:43 ]
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:38:54 #108
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 2 februari 2021 @ 13:50:29 #109
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197777859
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Van de officiele Disney+ Instagram. Dit bevestigt dat Agnes een grotere rol speelt
Op zich niks nieuws, want je cast niet een dergelijk grote naam voor een kleine bijrol.
  donderdag 4 februari 2021 @ 22:23:55 #110
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Admin vrijdag 5 februari 2021 @ 10:04:30 #111
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197828757
Oh wow. Even in spoilers omdat de aflevering pas nét uit is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele leuke toevoeging; ben benieuwd wat het betekent.

Overigens; we hadden het hierboven over Wanda's accent, dat dat zo plat Amerikaans klinkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197829732
Weer een toffe aflevering.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Breuls het volgende:
Oh wow. Even in spoilers omdat de aflevering pas nét uit is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele leuke toevoeging; ben benieuwd wat het betekent.

Zeker een toffe toevoeging. Ik ben benieuwd wat dit gaat brengen.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 5 februari 2021 @ 12:21:14 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197831378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Breuls het volgende:
Oh wow. Even in spoilers omdat de aflevering pas nét uit is.
Ik gebruikte vorige week vrijdag ook spoilers maar nu vraag ik me af voor wie eigenlijk. Denk dat niemand op de dag dat er een nieuwe aflevering uit is hier komt en niet verwacht dat het besproken wordt. Dat zou hetzelfde zijn als die meme van die gast die fietsend een stok in zijn wiel steekt en op z'n smoel gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 05-02-2021 12:40:58 ]
  vrijdag 5 februari 2021 @ 12:24:06 #114
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197831421
Ben in de war dat Agnes vraagt of ze de scene opnieuw willen doen. Dat zou impliceren dat ze er meer vanaf weet en dan Wanda de touwtjes in handen heeft, maar in de Halloween trailer zien we dat ze net zoals Norm door Vision wakker wordt gemaakt in de auto. Of zou ze dat faken?

Agnes reageert totaal niet verbaast op dat de babies opeens 5 en 10 jaar oud zijn _O-

Ralph wordt weer eens genoemd maar niet getoond, zo overduidelijk dat er iets niet klopt hier. Denk dat in een toekomstige aflevering Vision zich afvraagt waarom we Ralph nooit zien en dan komt de big reveal (Mephisto?)

Apart die discussie over 'heeft Maximoff een alias? Een funny nickname?'. Dus het is Carol 'Captain Marvel' Danvers, Maria 'Photon' Rambeau maar niet Wanda 'Scarlett Witch' Maximoff?

De vraag van de kids of Wanda dat dode hondje weer tot leven wilt wekken, daar zit overduidelijk meer achter _O-

Dus Vision weet niets van zijn leven van voor Westview...

Wie is die aerospace engineer die Monica belt? Reed Richards?

Die transitie van Norm van mindcontrolled naar bevrijd naar weer mindcontrolled _O_

[ Bericht 18% gewijzigd door slashdotter3 op 05-02-2021 13:45:06 ]
  vrijdag 5 februari 2021 @ 12:25:32 #115
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197831453
Het grote episode 5 thread op Reddit:
https://www.reddit.com/r/(...)5_discussion_thread/

quote:
Reference in the ad:

Lagos was the city in Captain America: Civil War where Wanda accidentally destroyed a building.

Lagos ... for when you make a mess you didn't mean to.
quote:
I think it's because she said he was "far away" and not dead. So they pulled him from another universe since they didn't know her Pietro was gone.


[ Bericht 27% gewijzigd door slashdotter3 op 05-02-2021 14:33:50 ]
  Admin vrijdag 5 februari 2021 @ 12:42:15 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197831760
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:21 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ik gebruikte vorige week vrijdag ook spoilers maar nu vraag ik me af voor wie eigenlijk. Denk dat niemand op de dag dat er een nieuwe aflevering uit is hier komt en niet verwacht dat het besproken wordt. Dat zou hetzelfde zijn als die meme van die gast die fietsend een stok in zijn wiel steekt en op z'n smoel gaat.

Ja, true, maar je wil misschien toch overdag toch eens de neiging hebben het topic aan te klikken. Althans, dat heb ik wel eens. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 februari 2021 @ 13:22:13 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197832490
Omg _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin vrijdag 5 februari 2021 @ 13:37:23 #118
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197832809
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben in de war dat Agnes vraagt of ze de scene opnieuw willen doen. Dat zou impliceren dat ze er meer vanaf weet en dan Wanda de touwtjes in handen heeft, maar in de Halloween trailer zien we dat ze net zoals Norm door Vision wakker wordt gemaakt in de auto. Of zou ze dat faken?
Ik weet het niet. Het is misschien een teken dat Wanda de controle verliest, wat toch een beetje het thema van deze aflevering lijkt te zijn.
quote:
Apart die discussie over 'heeft Maximoff een alias? Een funny nickname?'. Dus het is Carol 'Captain Marvel' Danvers, Maria 'Photon' Rambeau maar niet Wanda 'Scarlett Witch' Maximoff?
Tja. Ik vind dat sowieso apart, want ze zijn in de MCU niet enorm van de superheldennamen. Ik heb Carol nog maar twee keer 'Captain Marvel' gehoord horen worden, en beide keren in haar afwezigheid. De eerste keer was in Spider-Man: Far From Home en dat deed me toen afvragen of ik niet goed had opgelet, want sinds wanneer heet Carol zo?

Ik bedoel, wij weten heus wel dat de titel van de film 'Captain Marvel' naar Carol Danvers verwijst, maar ze neemt nooit die naam aan (de enige mogelijke referentie is het feit dat Fury de naam Mar-Vell uitspreekt als 'Marvel').

En van Wanda vraag me me eerlijk gezegd ook af of zij in de films al een keer Scarlet Witch genoemd is. Volgens mij heb ik het wel eens in een aftiteling gezien, maar in dialoog? Weet iemand dat? Want ik twijfel.

Als ze nog nooit zo genoemd is dan is die scène dus een hint naar het feit dat ze een naam voor haar gaan bedenken. Darcy noemt het betoverde gebied al een "hex" vanwege de vorm, maar dat is natuurlijk een verwijzing naar "hex" als alias voor "witch" of "betovering" (en voor ons herkenbaar omdat het lijkt op "heks").

Overigens, als je naar Maria verwijst met 'Photon', dan moet je Carol 'Avenger' noemen. :P

quote:
De vraag van de kids of Wanda dat dode hondje weer tot leven wilt wekken, daar zit overduidelijk meer achter _O-
Ja, dat is een verwijzing naar Vision. Of zie je het anders?
quote:
Dus Vision weet niets van zijn leven van voor Westview...
Een duidelijk teken dat hij hartstikke dood is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:09:22 #119
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197833404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Apart die discussie over 'heeft Maximoff een alias? Een funny nickname?'. Dus het is Carol 'Captain Marvel' Danvers, Maria 'Photon' Rambeau maar niet Wanda 'Scarlett Witch' Maximoff?
Ik kwam dit tegen in het Reddit topic:

quote:
I think the lines about how she doesn’t have a nickname at all since Marvel didn’t have the rights to Scarlet Witch up to this point was hilariously meta.
Wel raar dat ze Vision wel hebben aangezien die 2 bij elkaar horen

Quicksilver:
quote:
He's supposed to be a version of John Stamos from Full House right?


[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 05-02-2021 14:20:15 ]
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:41:34 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:43:11 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197840777
Wat een heerlijke serie is dit.. Het is veel beter dan ik in eerste instantie dacht..
Vraag me wel af wanneer monica haar powers krijgt.. Zit er duidelijk aan te komen door die cmbr toch..
pi_197842001
De laatste twee afleveringen zijn heel tof _O_
De rol van Agnes wordt al groter :7
SOONY
pi_197844144
Ik vond sowieso vrij duidelijk dat deze aflevering gebaseerd was op full house, en idd Pietro als hulptroep-oom-jesse achtig.

Wanda was daar zelf erg door van slag dus wellicht dat Billy en Tommy hem hebben gecreëerd omdat Wanda het over hem had? Ze kunnen immers ook zichzelf ouder maken...

Misschien nemen ze uiteindelijk de hele show over en worden ze gevaarlijk en moet Wanda dan ingrijpen ofzo...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 5 februari 2021 @ 23:44:43 #125
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197844607
Huge deal deze aflevering. Gigantische impact op de hele MCU. In feite is de MCU ineens 12 films groter geworden (de hele X-Men franchise).

Continuïteit gaat een groot issue worden maar het publiek is hier inmiddels mee gegroeid dus we gaan het slikken als zoete koek!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 6 februari 2021 @ 00:58:21 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197845289
X-men _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197846856
Ik heb de Xmen nooit gezien, dus snapte de referentie niet helemaal. Gelukkig is er FOK en ook de diverse filmpjes op YouTube
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_197847267
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 08:58 schreef franklop het volgende:
Ik heb de Xmen nooit gezien, dus snapte de referentie niet helemaal. Gelukkig is er FOK en ook de diverse filmpjes op YouTube
X-men is hit or miss.. Sommige zijn goed, andere zijn verschrikkelijk. Maar ik zou er een paar toch kijken als je tijd hebt.
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 6 februari 2021 @ 10:13:35 #129
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197847563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 09:43 schreef aspi het volgende:

[..]

X-men is hit or miss.. Sommige zijn goed, andere zijn verschrikkelijk. Maar ik zou er een paar toch kijken als je tijd hebt.
1, 2, First Class, Days of Future Past en Logan. Dat zijn wel de goede.
pi_197849416
Eerst maar kijken of het de echte QuickSilver is :P
SOONY
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 6 februari 2021 @ 12:31:16 #131
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197849539
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef DKUp het volgende:
Eerst maar kijken of het de echte QuickSilver is :P
Dit is gewoon de start van de multiverse in de MCU en de kans om de goede dingen van het Z-Men universum de MCU binnen te halen. Deadpool is daar belangrijk onderdeel van.
pi_197849834
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Dit is gewoon de start van de multiverse in de MCU en de kans om de goede dingen van het Z-Men universum de MCU binnen te halen. Deadpool is daar belangrijk onderdeel van.
Dat is wel tof. Alleen lijkt hij wel een beetje op een acteur. Ik had al gehoord dat grotere namen uit de X-Men hoek vermoedelijk gaan terugkeren :P

Sony gaat natuurlijk los in Spider-Man 3 met Tom Holland. Morbius lijkt ook interessant.

Doctor Strange 2 :9~
SOONY
  zaterdag 6 februari 2021 @ 13:17:41 #133
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197850350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:09 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ik kwam dit tegen in het Reddit topic:
[..]

Wel raar dat ze Vision wel hebben aangezien die 2 bij elkaar horen

Quicksilver:
[..]

Ingewikkeld voor mensen die niet de comics volgen, maar zowel Wanda als Pietro zijn geïntroduceerd destijds in een X-men comic en daarom eigendom van Fox tot voor kort.

Vision is zover ik weet altijd een Avenger geweest en heeft dus waarschijnlijk ook daar zijn intrede gedaan.

Overigens denk ik dat een serie zoals deze wel echt veel achtergrond kennis (S.W.O.R.D. wat is dat? De opvolger van S.H.I.E.L.D.? LOL) vraagt. Zeker ook vanwege de sitcoms en de meeste fans die geboren zullen zijn in de jaren 90. En het einde van de laatste aflevering is ook een groot vraagteken wanneer je de laatste X-men films niet gezien hebt (en er zullen voldoende MCU only fans zijn).

Zelf volg ik het alleen een beetje via de reactie video's op youtube (dit is denk ik het meeste wat ik gezien heb aan MCU content). Wel grappig om te zien als je al weet wat Wanda allemaal kan doen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 6 februari 2021 @ 13:53:06 #134
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197850955
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:45 schreef aspi het volgende:
Wat een heerlijke serie is dit.. Het is veel beter dan ik in eerste instantie dacht..
Vraag me wel af wanneer monica haar powers krijgt.. Zit er duidelijk aan te komen door die cmbr toch..
In het begin zie je dat op die scan er niets te zien is wat raar is. Denk dat ze op dat punt die krachten al heeft en dat dit haar origin story is. (theorie schaamteloos gejat van Youtube comments :@ )
  zaterdag 6 februari 2021 @ 13:55:07 #135
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197850986
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:49 schreef DKUp het volgende:

Dat is wel tof. Alleen lijkt hij wel een beetje op een acteur. Ik had al gehoord dat grotere namen uit de X-Men hoek vermoedelijk gaan terugkeren :P

In elk geval niet de Professor X en Wolverine acteurs, die hebben het wel gehad met die rol.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:55:32 #136
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197854674
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik vond sowieso vrij duidelijk dat deze aflevering gebaseerd was op full house, en idd Pietro als hulptroep-oom-jesse achtig.
Eerder Family Ties met een snuifje Growing Pains.

[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 06-02-2021 17:12:15 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:10:17 #137
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197855016
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef DKUp het volgende:
Eerst maar kijken of het de echte QuickSilver is :P
Ik betwijfel het. Denk dat ze sowieso iets wilden doe met een "nieuwe" Quicksilver en ze zullen het wel geinig vinden om dan net Evan Peters te casten, kwestie van de speculatie bij de fans nog wat intenser te maken. Of Wanda heeft 'm uit de multiverse weggeplukt en dumpt hem daar terug na het einde van de reeks.

Zou het bijzonder dom vinden om de bestaande X-Men franchise echt naar hun MCU te gaan importeren. Dat heeft uiteraard sterke onderdelen, maar qua samenhang is dat één van de allerzwakste en meest chaotische cinematic universes die er bestaan, met die ramp willen ze hun relatief cleane MCU (qua continuïteit) toch niet gaan bevuilen.

Hoop dat er nog wel een Avenger opduikt, zou raar zijn indien Wanda hier een stadje overneemt en wat SWORD-figuren alles moeten oplossen in hun eentje.

[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 06-02-2021 17:21:29 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_197865404
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Eerder Family Ties met een snuifje Growing Pains.
Mwah dat picknicken in de intro zit ook in e full house intro en die trap in de woonkamer ook volgens mij...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 7 februari 2021 @ 02:52:14 #139
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 7 februari 2021 @ 10:25:26 #140
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197868634
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mwah dat picknicken in de intro zit ook in e full house intro en die trap in de woonkamer ook volgens mij...
Het begin van de intro is een witte tekening van het gezin die wordt ingekleurd, exact hetzelfde als Family Ties. Ook is het theme van de serie heel erg Family-Ties-esque qua opbouw en samenzang. En de fotocollage van baby tot huidige leeftijd komt rechtstreeks uit Growing Pains. Voor de rest hadden al die sets een trap in de woonkamer en een gelijkaardige melige gezinshumor.

Het zal wel een samenvoeging zijn van alle clichés van jaren '80 series, met verwijzingen naar verschillende series. Maar Family Ties was de eerste die dat deed (trouwens ook veruit de beste van die reeksen), dus ik kreeg toch het idee dat Family Ties nog net iets meer invloed had dan de overige reeksen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_197869115
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197869384
Misschien volgt volgende week een uncle Jesse verhaal in de 90's.
  zondag 7 februari 2021 @ 11:15:52 #144
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197869430
Gave aflevering weer, we blijven aan het raden hier. O+ Scene waar ze buiten Westview stapt vond ik het tofst. Al heb ik ergens nog steeds het idee dat zij niet degene is die volledig in control is. Ze hebben het telkens over ''watch out for HER'', of ''SHE is causing all of this''. Heel logisch om dan te denken dat ze het gewoon over Wanda hebben, maar aan het eind van Endgame kwam ze niet bepaald unhinged over. Ja, ze was in rouw, maar genoeg dat ze dit allemaal zou doen? Ik zie wel wat in de theorie dat haar mind en powers van buiten af (of door iemand anders in Westview) gebruikt worden voor bepaalde doeleinden. In de serie lijkt ze soms even oprecht verbaasd over bepaalde ontwikkelingen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 7 februari 2021 @ 11:16:04 #145
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_197869435
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk voorzien?
  zondag 7 februari 2021 @ 11:19:54 #146
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197869494
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:16 schreef mrPanerai het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk voorzien?
In totaal 9 afleveringen dit seizoen volgens IMDB. Nu zijn er 5 uitgezonden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 7 februari 2021 @ 12:16:17 #147
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_197870411
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef DKUp het volgende:
Eerst maar kijken of het de echte QuickSilver is :P
Alsjeblieft niet. Hoop dat dit niet meer is dan een lollige referentie naar het terugkrijgen van de rechten voor de FoX karakters, en dat die Pietro gewoon een van de inwoners van Westview blijkt te zijn.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_197871167
Is het eigenlijk al duidelijk wie van de personages in Westview de vermiste persoon is waarvoor Jimmy Woo in eerste instantie opgeroepen was?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197877301
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet. Hoop dat dit niet meer is dan een lollige referentie naar het terugkrijgen van de rechten voor de FoX karakters, en dat die Pietro gewoon een van de inwoners van Westview blijkt te zijn.
Dat lijkt me vreemd aangezien Wanda nogal verrast was toen ze hem zag. En ze weet als het goed is wie er in het stadje is toch.
  zondag 7 februari 2021 @ 19:52:00 #150
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_197877907
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:18 schreef aspi het volgende:

[..]

Dat lijkt me vreemd aangezien Wanda nogal verrast was toen ze hem zag. En ze weet als het goed is wie er in het stadje is toch.
Ze wist ook niet wie "Geraldine" was en heeft niet gemerkt dat ze van buiten de hex kwam. Dat duidt erop dat ze geen benul heeft van de personen achter de "acteurs".
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 7 februari 2021 @ 23:26:44 #151
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197881567
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In totaal 9 afleveringen dit seizoen volgens IMDB. Nu zijn er 5 uitgezonden.
Er zou sprake zijn van een extra aflevering of dat aflevering 9 een dubbele is dan zou het 10 zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  maandag 8 februari 2021 @ 09:50:41 #152
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_197884694
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Er zou sprake zijn van een extra aflevering of dat aflevering 9 een dubbele is dan zou het 10 zijn.
Zou wel leuk zijn, ben helemaal mee met het verhaal.

Ben eigenlijk niet zo'n fan van Marvel en DC maar da's omdat ik de films te lang vind.

Zo'n halfuurtjes is eigenlijk perfect... zouden ze veel meer moeten doen.
  maandag 8 februari 2021 @ 10:17:20 #153
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_197885069
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 09:50 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn, ben helemaal mee met het verhaal.

Ben eigenlijk niet zo'n fan van Marvel en DC maar da's omdat ik de films te lang vind.

Zo'n halfuurtjes is eigenlijk perfect... zouden ze veel meer moeten doen.
Dat gaat dan ook meer gebeuren met o.a. Falcon and the Winter Soldier, Loki, she-Hulk en nog een deel wat in ontwikkeling is voor D+.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 8 februari 2021 @ 10:36:01 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197885427
Wat ben ik blij met deze serie O+

Langzame aanloop vol mysterie, perfecte tijd-periodes neergezet (die fullhouse jaren 90 setting O+ ), Wiccan & Speed introductie, Quicksilver Multiverse... I am all in!

Ik zit op vrijdag echt te genieten om Disney+ op te starten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film maandag 8 februari 2021 @ 10:52:43 #155
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197885704
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 09:50 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn, ben helemaal mee met het verhaal.

Ben eigenlijk niet zo'n fan van Marvel en DC maar da's omdat ik de films te lang vind.

Zo'n halfuurtjes is eigenlijk perfect... zouden ze veel meer moeten doen.
De films te lang? De meeste Marvel films tikken onder de twee uur aan.
  Admin maandag 8 februari 2021 @ 15:35:25 #156
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197890410
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:37 schreef Breuls het volgende:

En van Wanda vraag me me eerlijk gezegd ook af of zij in de films al een keer Scarlet Witch genoemd is. Volgens mij heb ik het wel eens in een aftiteling gezien, maar in dialoog? Weet iemand dat? Want ik twijfel.
Nou, nee dus:
quote:
The framework of the MCU actually does refer to Wanda as Scarlet Witch in the credits, but there's never been any mention of her in dialog.
Why Wanda Is Not Called Scarlet Witch In The MCU
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 februari 2021 @ 15:52:55 #157
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197890757
quote:
Ik gok dat ze later in het seizoen voor de eerste keer zo genoemd gaat worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin maandag 8 februari 2021 @ 15:53:44 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197890771
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik gok dat ze later in het seizoen voor de eerste keer zo genoemd gaat worden.
Ja ik ook. Je ziet het vaak wel aankomen als een film of serie "toewerkt" naar het benoemen van superhelden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 februari 2021 @ 15:55:12 #159
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197890793
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja ik ook. Je ziet het vaak wel aankomen als een film of serie "toewerkt" naar het benoemen van superhelden.
Precies. Niet voor niets dat ze het de vorige aflevering hadden over nicknames van superhelden. En dat Wanda er nog geen had. Classic foreshadowing.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 8 februari 2021 @ 15:55:13 #160
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197890794
quote:
Het zou binnen de MCU ook niet logisch zijn om dan net die bijnaam te hebben, aangezien ze daar momenteel weinig tot niets met magie te maken heeft, daar waar dat in de comics wel het geval was (al zijn haar krachten daar al op 17 verschillende manieren geïnterpreteerd, want comics). In de comics had ze nu eenmaal heel vaag omschreven heks-achtige krachten, in de MCU was het voorlopig veel simpeler, concreter en uiteindelijk ook wetenschappelijker.

Los van negatieve connotaties van de term witch of van het "verdienen" van een nickname.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin maandag 8 februari 2021 @ 15:57:35 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197890847
quote:
14s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Precies. Niet voor niets dat ze het de vorige aflevering hadden over nicknames van superhelden. En dat Wanda er nog geen had. Classic foreshadowing.
Eh, ja. Daar heb ik het juist over. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 8 februari 2021 @ 16:00:58 #162
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197890928
quote:
99s.gif Op maandag 8 februari 2021 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het zou binnen de MCU ook niet logisch zijn om dan net die bijnaam te hebben, aangezien ze daar momenteel weinig tot niets met magie te maken heeft, daar waar dat in de comics wel het geval was (al zijn haar krachten daar al op 17 verschillende manieren geïnterpreteerd, want comics). In de comics had ze nu eenmaal heel vaag omschreven heks-achtige krachten, in de MCU was het voorlopig veel simpeler, concreter en uiteindelijk ook wetenschappelijker.

Los van negatieve connotaties van de term witch of van het "verdienen" van een nickname.
Ja, eens. In zo'n verfilming moet er een goede reden zijn. En zoals het artikel schrijft is het nu enigszins logisch dat niemand haar "heks" noemt. (Voor wie dat artikel leest, de schrijver verwart naar mijn idee de benoeming van "hex". Dat verwijst naar het gebied waarin Wanda de macht heeft, niet naar haarzelf.)

Daarom vond ik het ook niet gek dat Carol Danvers geen 'Captain Marvel' heette, want er was voor niemand aanleiding om haar zo te noemen. Dat nu deze serie en daarvoor Spider-Man: Far From Home die naam tóch noemden maakt me daarom des te nieuwsgieriger naar hoe dat zo is gekomen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 februari 2021 @ 19:26:27 #163
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197894981
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 19:18 schreef aspi het volgende:

[..]

Dat lijkt me vreemd aangezien Wanda nogal verrast was toen ze hem zag. En ze weet als het goed is wie er in het stadje is toch.
Ik hang voorlopig de theorie aan dat Wanda niet degene is geweest die Pietro heeft "teruggehaald", maar dat het de tweeling was. Zoals een aantal posts eerder ook al gezegd werd; ze zegt tegen de tweeling dat haar broer "far away" is om niet uit te hoeven leggen dat hij gestorven is. En "far away" kan in hun onwetende jeugdige onschuld betekenen; multiverse.
Eerder hebben we ook al gezien dat Wanda geen invloed heeft op Billy en Tommy (of slechts in beperkte mate), denk aan het ouder worden, het niet in slaap kunnen laten vallen, de ooievaar in de huiskamer en de regenbui.

Een andere optie zou zijn dat Agnes (en/of Ralph) hier meer mee te maken hebben dan wij denken.

Het lijkt me trouwens duidelijk dat dit meer is dan een lollige referentie, dit zet de deuren wagenwijd open voor de multiverse. Iets wat aan zou sluiten bij Strange 2 en de geruchten rond Spider-Man 3.
Waarom de moeite nemen om Evan Peters te casten als het alleen maar om een lolletje gaat? Het enige wat je daarmee bereikt is het onnodig zaaien van verwarring.
pi_197896689
Hm, interessante theorie over de tweeling. Dat zou best eens waar kunnen zijn.

Ik dacht zelf dat Agnes (naast Wanda) deels verantwoordelijk is voor de hex. Ze lijken beiden deels op de hoogte.
pi_197905030
Billy heeft dezelfde powers als Wanda, maar of hij al goed weet die te gebruiken..
Nouja nog een paar daagjes... :)
pi_197935661
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:39:05 #167
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:08:50 #168
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_197955140
quote:
9s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Is het al vrijdag?
Ja. Afhankelijk van waar je woont natuurlijk...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 12 februari 2021 @ 08:03:28 #169
458679 Ruse
Super, man
pi_197959338
het is vrijdag
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_197962072
Die verwijzingen vandaag dat hij er anders uitziet.. door meerdere personages _O_

Oh alsjeblieft Hugh jackman, nog één keertje als wolverine..
pi_197962871
Wanda powered even up..
  vrijdag 12 februari 2021 @ 16:07:14 #172
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 12 februari 2021 @ 17:25:34 #173
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197968472
Ik vind die theorieën in Youtube-videos altijd wel aandoenlijk. Een dozijn wilde gokken (meer gebaseerd op wishful thinking dan op echte clues) waarvan er hooguit eentje mogelijk half juist is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_197969350
QuickSilver blijft raar, dat kan nog alle kanten op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_197969646
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind die theorieën in Youtube-videos altijd wel aandoenlijk. Een dozijn wilde gokken (meer gebaseerd op wishful thinking dan op echte clues) waarvan er hooguit eentje mogelijk half juist is.
En toch kijk ik ze vrijwel allemaal. Tis vermakelijk voor me al die theorien... En het is ook wel 1 van de pluspunten van een wekelijkse aflevering.. Ik vind dit toch leuker dan het hele seizoen ineens..
  vrijdag 12 februari 2021 @ 20:00:30 #176
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197971219
Leuke aflevering weer. Blijft mysterieus. Lijkt er toch steeds meer op alsof ze er echt zelf achter zit. Dacht tot voorheen dat iemand haar krachten aan het gebruiken was zonder dat ze het door had. Agnes of zo.

Duidelijk dat die Hayward wat te verbergen heeft. Misschien was hij met het lichaam van Vision aan het experimenteren of iets en dat Wanda zijn lichaam enkel daarom gestolen heeft uit veiligheid. Tegelijkertijd weet ze zelf niet eens meer hoe ze het heeft gedaan.

Dat raden is leuk :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_197971864
Weer een heerlijke episode.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_197971977
Ik denk nog steeds dat er nog iemand of meerdere “mensen” achter zitten.
QuickSilver klopt niet, Agnes was nu opeens heel anders en de kinderen lijken door iemand anders gecreëerd.
SOONY
pi_197972675
Hoewel er veel in aflevering 6 zat, vond ik deze aflevering toch minder. Ik kan er nog niet de vinger op legger waarom ik dat vind. Geen slechte aflevering, maar de voorgaande afleveringen hadden meer..... (maar wat weet ik niet).

Wel weer veel interessante situaties:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 12 februari 2021 @ 21:37:29 #180
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197973077
Schijnt dat de laatste 2 afleveringen extra lang zijn, het totaal moet 6 uur zijn en we zijn nu na 6 afleveringen pas op 3 uur nog wat.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:14:55 #181
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197973790
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Schijnt dat de laatste 2 afleveringen extra lang zijn, het totaal moet 6 uur zijn en we zijn nu na 6 afleveringen pas op 3 uur nog wat.
Zou tof zijn O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:47:22 #182
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197974328
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Hoewel er veel in aflevering 6 zat, vond ik deze aflevering toch minder. Ik kan er nog niet de vinger op legger waarom ik dat vind. Geen slechte aflevering, maar de voorgaande afleveringen hadden meer..... (maar wat weet ik niet).

Wel weer veel interessante situaties:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk omdat deze aflevering niet de onthullingen heeft van de vorige afleveringen? Veel thema's deze aflevering waren een verdieping op zaken die we al wisten:

• Hayward als antagonist.
• Wanda die steeds meer de controle over de Hex en zijn inwoners kwijt raakt.
• Krachten van de tweeling bevestigd.
• Inwoners van Westview verkeren onvrijwillig in de macht van Wanda, meer bevestiging daarvan deze aflevering, maar we wisten het al natuurlijk.
• Pietro/Peter vermoeden uit ep 5 bevestigd, hij is volledig out-of-place. En hij zou onder invloed kunnen zijn van een externe partij?
• Vision is dood, geen jump-scare van zijn lijk deze keer, maar wel een bevestiging door het feit dat hij buiten de Hex niet lijkt te kunnen bestaan.
• Monica Rambeau maakt ook deze week een referentie naar haar aerospace engineer "he's my guy" (Reed Richards Reeds?), maar verder geen voortgang op dat gebied deze ep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 12-02-2021 22:56:51 ]
  vrijdag 12 februari 2021 @ 22:54:41 #183
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197974464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik denk omdat deze aflevering niet de onthullingen heeft van de vorige afleveringen? Veel thema's deze aflevering waren een verdieping op zaken die we al wisten:

• Hayward als antagonist.
• Wanda die steeds meer de controle over de Hex en zijn inwoners kwijt raakt.
• Krachten van de tweeling bevestigd.
• Inwoners van Westview verkeren onvrijwillig in de macht van Wanda, meer bevestiging daarvan deze aflevering, maar we wisten het al natuurlijk.
• Pietro/Peter vermoeden uit ep 5 bevestigd, hij is volledig out-of-place. En hij zou onder invloed kunnen zijn van een externe partij?
• Vision is dood, geen jump-scare van zijn lijk deze keer, maar wel een bevestiging door het feit dat hij buiten de Hex niet lijkt te kunnen bestaan.
• Monica Rambeau maakt ook deze week een referentie naar haar aerospace engineer "he's my guy" (Richard Reeds?), maar verder geen voortgang op dat gebied deze ep.
Richards is de achternaam, niet de voornaam dus het is Reed Richards.
De big baddie van Wandavision is Nightmare die nu in de vorm van Pietro een gastrol speelt, hij wordt heel subtiel 2 keer genoemd in deze aflevering
Nightmare - Marvel Fandom
Mephisto is niet de bad guy van Wandavision omdat dat problemen oplevert voor Marvel in China die iets tegen demonen (en skeletten) heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door slashdotter3 op 12-02-2021 23:16:02 ]
  zaterdag 13 februari 2021 @ 00:34:55 #184
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197978988
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Richards is de achternaam, niet de voornaam dus het is Reed Richards.
De big baddie van Wandavision is Nightmare die nu in de vorm van Pietro een gastrol speelt, hij wordt heel subtiel 2 keer genoemd in deze aflevering
Nightmare - Marvel Fandom
Mephisto is niet de bad guy van Wandavision omdat dat problemen oplevert voor Marvel in China die iets tegen demonen (en skeletten) heeft.
Nah denk t niet. Mephisto heeft meer te maken met Vision, Wanda en zeker de kinderen.
Enne Nightmare is ook een demon :P
pi_197987052
Gooi Mephisto er maar in.

Eigenlijk wel weer zin in flink wat chaos de aankomende series en films.

WandaVision is wel een hele toffe serie.
SOONY
pi_197987916
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 14 februari 2021 @ 00:55:59 #188
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 14 februari 2021 @ 00:59:21 #189
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197993986
Aangezien Vision buiten de Dome niet kan overleven...
Wat als Wanda in de laatste aflevering de Dome uitbreidt naar het gehele universum wat dus de trigger zal zijn voor de mutaties/mutants net zoals Monica
pi_197996001
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Aangezien Vision buiten de Dome niet kan overleven...
Wat als Wanda in de laatste aflevering de Dome uitbreidt naar het gehele universum wat dus de trigger zal zijn voor de mutaties/mutants net zoals Monica
Zoiets denk ik ook. Zou ook de mensen die gesnapped zijn ook meer kans hebben om mutants te worden?
  zondag 14 februari 2021 @ 11:37:22 #191
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197997342
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Aangezien Vision buiten de Dome niet kan overleven...
Wat als Wanda in de laatste aflevering de Dome uitbreidt naar het gehele universum wat dus de trigger zal zijn voor de mutaties/mutants net zoals Monica
Dat zou wel echt grappig zijn. Veel verhaal potentie. En zou ook haar rol in de Doctor Strange film verklaren.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 14 februari 2021 @ 12:28:59 #192
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_197998208
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Aangezien Vision buiten de Dome niet kan overleven...
Wat als Wanda in de laatste aflevering de Dome uitbreidt naar het gehele universum wat dus de trigger zal zijn voor de mutaties/mutants net zoals Monica
En omdat de laatste aflevering zich in de huidige tijd afspeelt verandert er verder niets, dat hebben we met de 2e drone al gezien, daarna gaat Doctor Strange zich er (rijkelijk laat) mee bemoeien, ze verslaan Nightmare maar de deur is geopend naar het multiverse en we gaan verder in Dr Strange 2

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 14-02-2021 12:35:30 ]
pi_197998825
En het is een gemiste kans als Darcy niet ongeveer zo eruit ziet: :P

  zondag 14 februari 2021 @ 16:45:40 #194
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_198003527
https://www.reddit.com/r/(...)k_is_looking_pretty/
This 4Chan WandaVision leak is looking pretty likely (October 2020)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door Mike op 15-02-2021 15:44:08 ]
pi_198009829
quote:
11s.gif Op zondag 14 februari 2021 16:45 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)k_is_looking_pretty/
This 4Chan WandaVision leak is looking pretty likely (October 2020)
[ afbeelding ]
Is die echt van 2020? Klinkt als iemand die er dicht op zit als dat zo is..
  maandag 15 februari 2021 @ 03:11:12 #196
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_198012435
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat als Wanda in de laatste aflevering de Dome uitbreidt naar het gehele universum wat dus de trigger zal zijn voor de mutaties/mutants net zoals Monica
maar dat zou wel heel bijzonder zijn want dat betekend dan dat ze iedereen in het universum kan/moet controleren. waar ze nu al moeite mee heeft. zou wel raar zijn als ze dat opeens wel kan.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  maandag 15 februari 2021 @ 12:25:07 #198
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 15 februari 2021 @ 12:47:35 #199
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198016029
quote:
11s.gif Op zondag 14 februari 2021 16:45 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)k_is_looking_pretty/
This 4Chan WandaVision leak is looking pretty likely (October 2020)
[ afbeelding ]
Als er een kans bestaat dat het een leak is dan misschien even in spoiler tags zetten voor de zekerheid?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 15 februari 2021 @ 14:30:45 #200
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198017800
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:20 schreef aspi het volgende:

[..]

Is die echt van 2020? Klinkt als iemand die er dicht op zit als dat zo is..
Ik vind het vooral geloofwaardig omdat het allemaal vrij bescheiden blijft qua impact. Je kan je daar nog afvragen wie of wat Pietro juist is, voor de rest is het wat zaken introduceren voor volgende films/series. En wordt dus niet het halve Marvel-universum voor de komende 15 jaar geïntroduceerd in een random aflevering van WandaVision.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 15 februari 2021 @ 14:50:36 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198018135
Ik stuiterde als comic fan bij t zien van de halloween outfits van Vision, Wanda, Pietro, Tommy, Billy en Agatha O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 15 februari 2021 @ 18:26:03 #202
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_198021881
https://en.wikipedia.org/wiki/Vision_(Marvel_Comics)
In de comics verliest Vision zijn kleur, menselijke persoonlijkheid en relatie met Wanda, ben benieuwd of WandaVision ook zo eindigt
pi_198029014
Mensen ik snap best dat je niet in de topics moet kijken als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar kunnen overige spoilers (uit de comics bv) niet ook gewoon in een spoiler? Ik wist niet dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees ik hier.
Ook dingen als 'in de comic ... ben benieuwd of dat in deze serie ook zal zijn' vind ik niet heel veel toevoegen aan dit topic (en eerder irritant) :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_198033850
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:10 schreef tombolafan het volgende:
Mensen ik snap best dat je niet in de topics moet kijken als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar kunnen overige spoilers (uit de comics bv) niet ook gewoon in een spoiler? Ik wist niet dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees ik hier.
Ook dingen als 'in de comic ... ben benieuwd of dat in deze serie ook zal zijn' vind ik niet heel veel toevoegen aan dit topic (en eerder irritant) :{
Eens.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_198034636
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:10 schreef tombolafan het volgende:
Mensen ik snap best dat je niet in de topics moet kijken als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar kunnen overige spoilers (uit de comics bv) niet ook gewoon in een spoiler? Ik wist niet dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees ik hier.
Ook dingen als 'in de comic ... ben benieuwd of dat in deze serie ook zal zijn' vind ik niet heel veel toevoegen aan dit topic (en eerder irritant) :{
Zal mn best doen om het eruit te laten. Maar ook gezegd hebbende, er is een verschil tussen een aflevering van vorige week spoilen en een comic van 20 jaar oud :P
  dinsdag 16 februari 2021 @ 14:06:45 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198034945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:10 schreef tombolafan het volgende:
Mensen ik snap best dat je niet in de topics moet kijken als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar kunnen overige spoilers (uit de comics bv) niet ook gewoon in een spoiler? Ik wist niet dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees ik hier.
Ook dingen als 'in de comic ... ben benieuwd of dat in deze serie ook zal zijn' vind ik niet heel veel toevoegen aan dit topic (en eerder irritant) :{
Ja snap wel dat dat voor mensen die de comics niet kennen een spoiler is :Y
Achteraf vergelijken met comics is wat anders, maar vooruitkijkend de comics erbij halen is wel een soort van spoiler ja.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 14:10:05 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198035031
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef aspi het volgende:

[..]

Zal mn best doen om het eruit te laten. Maar ook gezegd hebbende, er is een verschil tussen een aflevering van vorige week spoilen en een comic van 20 jaar oud :P
Dat vind ik dus niet. Want je hebt voorkennis op de serie t.o.v. niet-comic-lezers. Je gaat nu er vanuit alsof t een soort van algemene kennis is. "Had je kunnen weten! De comic is al 20j oud!". In de serie is t niet gebeurd, dus is het een spoiler voor enkel en alleen serie kijkers.

Het is exact hetzelfde als boekspoilers bij een Game of Thrones TV serie. Je moet ze gewoon niet maken. Ook al is t boek ouder dan de serie, het is geen algemene wereldkennis.

Ik probeer bij mn vrienden ook mn mond te houden, als ik bv bepaalde details zie waarvan ik weet waartoe ze gaan leiden (omdat ik dus wel de comics ken). Dat is voor niet-comic lezers gewoon een spoiler TODAT het in de serie ook gebeurd is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198035580
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet. Want je hebt voorkennis op de serie t.o.v. niet-comic-lezers. Je gaat nu er vanuit alsof t een soort van algemene kennis is. "Had je kunnen weten! De comic is al 20j oud!". In de serie is t niet gebeurd, dus is het een spoiler voor enkel en alleen serie kijkers.

Het is exact hetzelfde als boekspoilers bij een Game of Thrones TV serie. Je moet ze gewoon niet maken. Ook al is t boek ouder dan de serie, het is geen algemene wereldkennis.

Ik probeer bij mn vrienden ook mn mond te houden, als ik bv bepaalde details zie waarvan ik weet waartoe ze gaan leiden (omdat ik dus wel de comics ken). Dat is voor niet-comic lezers gewoon een spoiler TODAT het in de serie ook gebeurd is.
Zoals ik zei, ik ga mn best doen. Maar kan niet garanderen dat mn enthousiasme per ongeluk niet wat spoiled hoor :P
  donderdag 18 februari 2021 @ 19:16:16 #209
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198080032
Dit is zo goed :D
SOONY
pi_198080800
Modern Family!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_198085490
quote:
6s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:45 schreef franklop het volgende:
Modern Family!
ja :(

Meh, de hele aflevering was enorm meh voor mij. De slechtste tot nu toe, erg jammer.

[ Bericht 8% gewijzigd door aspi op 19-02-2021 11:36:11 ]
  vrijdag 19 februari 2021 @ 13:42:27 #213
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_198094229
Ik heb zo een voorgevoel welke kant ze op zullen gaan met Vision na de onthulling van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_198095108
Oh ja Modern Family. Kon er niet opkomen welke serie ze nu gebruikten.

Dacht trouwens dat de laatste 3 afleveringen een uur zouden duren.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 16:05:14 #215
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198096832
Hm. Geen aflevering van een uur, maar zelfs één van de kortste afleveringen die ze al gehad hebben, eindigend met de minst verrassende reveal ooit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel sneaky dat ze al weken eindigen met heel lange en oninteressante end-credits om er nu plots een mid-credit-scene tussen te gooien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_198097174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 14:30 schreef linebear het volgende:
Oh ja Modern Family. Kon er niet opkomen welke serie ze nu gebruikten.

Dacht trouwens dat de laatste 3 afleveringen een uur zouden duren.
Idd, wellicht alleen de laatste een lange aflevering misschien?
  vrijdag 19 februari 2021 @ 17:09:16 #217
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_198097831
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende: eindigend met de minst verrassende reveal ooit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig. Dat had dan ook niet geïntroduceerd moeten worden in een serie, en zeker met dat karakter/die acteur (maar goed, dat is mijn mening...)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_198098513
Nou ja hopelijk is er nog een laag achter deze reveal, want dit wisten we eigenlijk allemaal al meteen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 38% gewijzigd door DKUp op 19-02-2021 18:43:45 ]
SOONY
  vrijdag 19 februari 2021 @ 18:18:34 #219
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_198098641


quote:
99s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Geen aflevering van een uur, maar zelfs één van de kortste afleveringen die ze al gehad hebben, eindigend met de minst verrassende reveal ooit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel sneaky dat ze al weken eindigen met heel lange en oninteressante end-credits om er nu plots een mid-credit-scene tussen te gooien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 43% gewijzigd door Kleffe_Dop op 19-02-2021 18:39:26 ]
pi_198099163
Weer een heerlijke aflevering. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198099192
Mensen met voorkennis die klagen dat het zo voorspelbaar is. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198099200
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:10 schreef tombolafan het volgende:
Mensen ik snap best dat je niet in de topics moet kijken als je de aflevering nog niet gezien hebt, maar kunnen overige spoilers (uit de comics bv) niet ook gewoon in een spoiler? Ik wist niet dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lees ik hier.
Ook dingen als 'in de comic ... ben benieuwd of dat in deze serie ook zal zijn' vind ik niet heel veel toevoegen aan dit topic (en eerder irritant) :{
eens.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 19 februari 2021 @ 19:26:03 #223
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198099686
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:57 schreef superniger het volgende:
Mensen met voorkennis die klagen dat het zo voorspelbaar is. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_198099728
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198101346
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 18:08 schreef DKUp het volgende:
Nou ja hopelijk is er nog een laag achter deze reveal, want dit wisten we eigenlijk allemaal al meteen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de hele aflevering shit, maar dat liedje zit nog in mn kop.. :D
pi_198101881
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:38 schreef aspi het volgende:

[..]

Ik vond de hele aflevering shit, maar dat liedje zit nog in mn kop.. :D
Hier hetzelfde de hele tijd al sinds ik het heb gezien en gehoord :D _O-
Hopelijk gaan ze er iets tofs van maken, want met dit personage zou je best veel kunnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
  vrijdag 26 februari 2021 @ 12:49:30 #227
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198216154
Interessante aflevering. Opnieuw lijkt de ambitie en opzet van de hele serie véél kleiner te zijn dan hier en daar verwacht wordt en is dit vooral een manier om getalenteerde maar ondergebruikte MCU-acteurs zoals Olsen en Bettany hun shining moment te geven. En om de bepaalde aspecten van Wanda een andere invulling te geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_198218365
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Interessante aflevering. Opnieuw lijkt de ambitie en opzet van de hele serie véél kleiner te zijn dan hier en daar verwacht wordt en is dit vooral een manier om getalenteerde maar ondergebruikte MCU-acteurs zoals Olsen en Bettany hun shining moment te geven. En om de bepaalde aspecten van Wanda een andere invulling te geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd. Helaas, de laatste 2 afleveringen vallen enorm tegen voor me.. Wie weet maken ze het nog goed in de laatste, maar dat kan eigenlijk alleen maar met een grote twist..
pi_198220795
Weer een goede aflevering. _O_
Werd zelfs een beetje emotioneel. :'(
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_198222571
Volgende de week de laatste lange aflevering.

Verwacht nog wel een twist eigenlijk qua baddie.
SOONY
pi_198222896
SPOILER: Aflevering 8
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 26 februari 2021 @ 20:59:20 #232
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198223960
Fijne aflevering met wat antwoorden; ook al was het allemaal vrij logisch (geen schokkende twists). Benieuwd naar volgende week. :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198229635
Prima aflevering. Veel antwoorden, maar ook een hoop nieuwe vragen.
Ik kijk uit naar volgende week.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_198230735
Meer Agnes graag na Wandavision w/
SOONY
  donderdag 4 maart 2021 @ 01:28:29 #235
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198312928
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:14 schreef DKUp het volgende:
Meer Agnes graag na Wandavision w/
Isn't it ironic, don't you think
pi_198314183
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben erg benieuwd naar de laatste aflevering vind het een erg leuke en bijzondere serie.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 4 maart 2021 @ 09:52:35 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198315106
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Interessante aflevering. Opnieuw lijkt de ambitie en opzet van de hele serie véél kleiner te zijn dan hier en daar verwacht wordt en is dit vooral een manier om getalenteerde maar ondergebruikte MCU-acteurs zoals Olsen en Bettany hun shining moment te geven. En om de bepaalde aspecten van Wanda een andere invulling te geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comic book spoiler ook, dus lezen op eigen risico ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_198316114
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 08:32 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_198316332
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:14 schreef DKUp het volgende:
Meer Agnes graag na Wandavision w/
die actrice wekt altijd mijn lach op, altijd leuke rollen, heerlijk mens.
pi_198316435
quote:
2s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef Karstman het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_198316753
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 11:26 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comic book verhaallijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_198318988
"WandaVision director warns disappointment awaits fans ahead of finale, teases surprising but satisfying ending"

Oe dat ziet er niet al te veelbelovend uit :/
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:28:24 #243
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198319017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef aspi het volgende:
"WandaVision director warns disappointment awaits fans ahead of finale, teases surprising but satisfying ending"

Oe dat ziet er niet al te veelbelovend uit :/
Teleurgestelde fans zul je met dit soort grote series altijd wel hebben, dus ik lees er op zich niets geks in.

Je zal altijd wat mensen hebben die zo'n finale toch onbewust hypen voor zichzelf en dan teleurgesteld zijn als ze het ware eindresultaat zien.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198319071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Teleurgestelde fans zul je met dit soort grote series altijd wel hebben, dus ik lees er op zich niets geks in.

Je zal altijd wat mensen hebben die zo'n finale toch onbewust hypen voor zichzelf en dan teleurgesteld zijn als ze het ware eindresultaat zien.
Ja je kunt nooit iedereen tevreden houden.. Voor mezelf zou ik echt teleurgesteld zijn als ze bij marvel/disney diep bukken en voor china een aantal dingen uit de comics niet durven te doen in de series/films..
Nouja iig morgen rond deze tijd zullen we het weten :)
  donderdag 4 maart 2021 @ 14:35:16 #245
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198319124
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:32 schreef aspi het volgende:

[..]

Ja je kunt nooit iedereen tevreden houden.. Voor mezelf zou ik echt teleurgesteld zijn als ze bij marvel/disney diep bukken en voor china een aantal dingen uit de comics niet durven te doen in de series/films..
Nouja iig morgen rond deze tijd zullen we het weten :)
Ik ken de comics verder niet, dus geen idee of ik zou willen dat ze die verhaallijnen gaan gebruiken :P Ben in ieder geval erg benieuwd, ik heb me tot nu toe prima vermaakt met de serie. Fijn om wat meer van Wanda te zien.

Met het sitcom gedeelte had ik alleen wat minder, maar dat hoorde er nou eenmaal bij :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin donderdag 4 maart 2021 @ 16:35:22 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_198320817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

Met het sitcom gedeelte had ik alleen wat minder, maar dat hoorde er nou eenmaal bij :)
Ik vond de eerste afleveringen juist veel leuker. :P

Alle ontwikkelingen daarna zijn erg leuk en als vaste MCU-kijker kun je dat bijna niet anders dan boeiend vinden, maar die sitcom-parodieën vond ik juist echt vernieuwend. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 4 maart 2021 @ 16:37:18 #247
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198320843
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 16:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vond de eerste afleveringen juist veel leuker. :P

Alle ontwikkelingen daarna zijn erg leuk en als vaste MCU-kijker kun je dat bijna niet anders dan boeiend vinden, maar die sitcom-parodieën vond ik juist echt vernieuwend. :)
Vernieuwend was het zeker ja ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 4 maart 2021 @ 17:50:58 #248
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198321951
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef aspi het volgende:
"WandaVision director warns disappointment awaits fans ahead of finale, teases surprising but satisfying ending"

Oe dat ziet er niet al te veelbelovend uit :/
Tja, het was al weken duidelijk dat er een hoop mensen heel onrealistische verwachtingen hadden van wat er allemaal nog ging komen. Je kan er uiteraard over discussiëren of de schuld daarvoor bij die fans of bij de makers zelf ligt. Persoonlijk vond ik de bescheiden insteek al van het begin duidelijk, maar vooral de Quicksilver-stunt werd blijkbaar veel meer betekenis toegedicht dan de knipoog die het eigenlijk was.

Paul Bettany had trouwens gezegd dat hij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_198323039
quote:
99s.gif Op donderdag 4 maart 2021 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Paul Bettany had trouwens gezegd dat hij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_198325452
quote:
17s.gif Op donderdag 4 maart 2021 18:52 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198335290
Mehhh, kweenie hoor, Ik krijg niet uit mn hoofd dat ze halverwege de show dingen aangepast hebben in het verhaal. Een aantal dingen lopen sinds aflevering 5/6 gewoon niet lekker.. Net of ze verrast waren door het enorme succes en populariteit en toen besloten de plot voor andere series/film te gaan gebruiken...

Was wel een redelijke finale, maar toch had ik hele andere ideeën erover halverwege get seizoen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 13:58:40 #252
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_198336933
Al bij al een vrij logische en degelijke finale

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel geinig dat ze een reeks hebben gebruikt om enkele van hun zwakkere films (vooral Age of Ultron en in mindere mate Captain Marvel) toch wat meer gewicht te geven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 14:03:55 #253
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198337024
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 13:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Al bij al een vrij logische en degelijke finale

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel geinig dat ze een reeks hebben gebruikt om enkele van hun zwakkere films (vooral Age of Ultron en in mindere mate Captain Marvel) toch wat meer gewicht te geven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198340974
mooi einde. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 5 maart 2021 @ 18:18:54 #255
429367 DKUp
ON TOUR
pi_198341186
Nou, er kan een volgens seizoen komen met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk nul verrassingen deze aflevering. Gewoon een degelijk einde.
SOONY
  vrijdag 5 maart 2021 @ 21:12:48 #256
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_198345041
"boner, huhuh" :') gelukkig maar een inwoner :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 6 maart 2021 @ 02:26:48 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198349958
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 14:26 schreef aspi het volgende:
"WandaVision director warns disappointment awaits fans ahead of finale, teases surprising but satisfying ending"

Oe dat ziet er niet al te veelbelovend uit :/
Was wel een prima aflevering!

En dit :P

Isn't it ironic, don't you think
pi_198353024
quote:
iew jimmy fallon :( Maar Elizabeth is echt wel een topper hoor. Niet alleen de looks, maar ook de skills..
pi_198353173
Prima einde, maar heb toch het idee dat ze 1 à 2 afleveringen extra hadden kunnen toevoegen. De inwoners van het dorp, de kinderen, Wanda's invloed op de inwoners en "terugkeer" van Vision en Darcy krijgen uiteindelijk weinig aandacht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 maart 2021 @ 11:42:07 #260
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198353285
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:34 schreef Aether het volgende:
en "terugkeer" van Vision en Darcy krijgen uiteindelijk weinig aandacht.
Darcy voegde niets toe. Zoals meestal met rollen van Kat Dennings.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 6 maart 2021 @ 12:31:47 #261
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_198353865
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:42 schreef Tokus het volgende:

[..]

Darcy voegde niets toe. Zoals meestal met rollen van Kat Dennings.
Indd, al was deze uitbeelding van die rol een stuk meer te verdragen dan Thor 1 en 2, waar ze buiten een hoop ergernissen, niets van betekenis had.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 maart 2021 @ 12:47:27 #262
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198354118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:31 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Indd, al was deze uitbeelding van die rol een stuk meer te verdragen dan Thor 1 en 2, waar ze buiten een hoop ergernissen, niets van betekenis had.
ze was een stuk minder irritant, maar wel gewoon precies hetzelfde als ze altijd speelt: beetje chaotisch, rebels, smartass, proberen grappig te zijn. Maar ze is gewoon ook een echt hele slechte actrice.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 6 maart 2021 @ 13:46:28 #263
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198355050
Ik vind de serie eigenlijk maar matig. De eerste aflevering met moeite door gekomen. Een subplotje aan de de buitenkant van de Hex en een heks die als badguy even mag optreden.
Waarbij ze passant ook de backstory van Agatha compleet veranderen...
En dat Wanda wint met die ruines was nauwelijks een verrassing vond ik.

Ik had het vele malen interessanter gevonden als ze de Hex over de gehele wereld had geplaatst uiteindelijk.
House of M idee. Of nog een cameo van Doc Strange.

Ik hoop dat The Falcon & The Winter Soldier en Loki beter gaan worden dan dit.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198356809
Prima laatste aflevering. Misschien iets te snel in vergelijking met de voorgaande afleveringen. Het had beter in twee afleveringen gepast.

Ben benieuwd hoeveel invloed deze serie en storyline gaat hebben op de aankomende series en films.
Website: Sneaker-forum.nl
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 6 maart 2021 @ 15:43:11 #265
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198356821
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 15:42 schreef BasNijmegen het volgende:
Prima laatste aflevering. Misschien iets te snel in vergelijking met de voorgaande afleveringen. Het had beter in twee afleveringen gepast.

Ben benieuwd hoeveel invloed deze serie en storyline gaat hebben op de aankomende series en films.
Er is een directe connectie naar de nieuwe Doc Strange film.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 20:37:34 #266
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_198362312
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 15:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Er is een directe connectie naar de nieuwe Doc Strange film.
heb zo een vermoeden dat Wanda
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enter multiverse omdat er serieus veel meer mis gaat dan gepland.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_198373202
Ik kom er nu pas achter dat er 2 post credit scenes zijn.......
Website: Sneaker-forum.nl
pi_198379347
quote:
11s.gif Op zondag 7 maart 2021 12:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er 2 post credit scenes zijn.......
Dat verwacht je niet bij Marvel inderdaad.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_198381289
Genoten van de laatste eps!

Vraag me alleen af wat er met Agnes is gebeurd na de Hex.
  zondag 7 maart 2021 @ 19:55:51 #270
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198381322
Prima te pruimen serie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198387802
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:53 schreef Tegan het volgende:
Genoten van de laatste eps!

Vraag me alleen af wat er met Agnes is gebeurd na de Hex.
Ik ga er vanuit dat die door Wanda is vastgezet in de rol die ze zelf speelde onder de Hex. En dat dit losstaat van de Hex. Agnes woont nu in Westview.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 12:21 schreef aspi het volgende:
Mehhh, kweenie hoor, Ik krijg niet uit mn hoofd dat ze halverwege de show dingen aangepast hebben in het verhaal. Een aantal dingen lopen sinds aflevering 5/6 gewoon niet lekker.. Net of ze verrast waren door het enorme succes en populariteit en toen besloten de plot voor andere series/film te gaan gebruiken...

Nee ze gaan niet 3 weken voor de finale ineens dingen aan een aflevering opnieuw zitten editen en hele verhaallijnen eruit halen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_198388233
quote:
2s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:02 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat die door Wanda is vastgezet in de rol die ze zelf speelde onder de Hex. En dat dit losstaat van de Hex. Agnes woont nu in Westview.
[..]

Nee ze gaan niet 3 weken voor de finale ineens dingen aan een aflevering opnieuw zitten editen en hele verhaallijnen eruit halen.
Weet je dat wel zeker, ze zaten midden in een corona crisis en hebben zelfs af en toe op vreemde locaties moeten filmen. Je mocht toen ook niet eens reizen van en naar bepaalde plekken in de US/EU. :/
  Public Relations / Redactie Film maandag 8 maart 2021 @ 09:57:04 #273
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198388431
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:40 schreef aspi het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker, ze zaten midden in een corona crisis en hebben zelfs af en toe op vreemde locaties moeten filmen. Je mocht toen ook niet eens reizen van en naar bepaalde plekken in de US/EU. :/
De serie (het filmen althans) was al helemaal in kannen en kruiken voor corona toesloeg.
pi_198388869
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 09:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

De serie (het filmen althans) was al helemaal in kannen en kruiken voor corona toesloeg.
https://www.cbr.com/wanda(...)ilm-during-pandemic/

nou echt helemaal klaar...
  maandag 8 maart 2021 @ 11:29:37 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198389614
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 20:37 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

heb zo een vermoeden dat Wanda
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enter multiverse omdat er serieus veel meer mis gaat dan gepland.
Dat denk ik ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 8 maart 2021 @ 11:37:23 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_198389751
Ik werd wel ff enorm enthousiast toen het rkoontj (of de tiara) op haar hoofd verscheen O+
Scarlet Witch (en 1 van haar zonen) zijn 2 van mijn fav characters in de comics, dus was hier heel blij mee.
De serie is leuk gedaan, heel goed de tijdsbeelden bestudeerd (incl de trailers, de lengte van de afleveringen, de gimmicks, de aftercredits ja/nee), dat paste allemaal perfect, Je kan zien dat hij met zorg en liefde was gemaakt. Erg leuk dat ze zoiets gewaagds aandurfden.

Eenmaal buiten die hex vond ik de verhaallijntjes wel weer wat standaard MCU, maar niet slecht. Leuke introductie voor wat characters richting aankomende films ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat voornamelijk gaat zijn waar de series om gaan draaien, kleine achtergrond verhaallijnen en introducties. In principe moet je de films nog kunnen kijken zonder de series denk ik, dus echt schokkende zaken zullen er niet gebeuren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film maandag 8 maart 2021 @ 12:53:18 #277
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198390888
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:34 schreef aspi het volgende:

[..]

https://www.cbr.com/wanda(...)ilm-during-pandemic/

nou echt helemaal klaar...
I stand corrected. Ik dacht dat de issues voornamelijk bij FatW lagen maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Niks van corona maatregelen gemerkt tijdens het kijken naar de serie, dus kuddo's daarvoor!
pi_198392333
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 10:34 schreef aspi het volgende:

[..]

https://www.cbr.com/wanda(...)ilm-during-pandemic/

nou echt helemaal klaar...
En je hebt een beetje gelijk volgens dit artikel https://www.filmtotaal.nl/nieuws/79578 wilden ze toch een grote demon laten zien al leek die niet bij naam genoemd te worden. En qua tijd lag deze keuze ook ruim voor het uitzenden want zoals het hier staat was het wel gefilmd maar de CGI niet afgemaakt en dat doen ze niet terwijl de run al loopt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Public Relations / Redactie Film maandag 8 maart 2021 @ 15:06:33 #279
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198392895
quote:
2s.gif Op maandag 8 maart 2021 14:30 schreef Karstman het volgende:

[..]

En je hebt een beetje gelijk volgens dit artikel https://www.filmtotaal.nl/nieuws/79578 wilden ze toch een grote demon laten zien al leek die niet bij naam genoemd te worden. En qua tijd lag deze keuze ook ruim voor het uitzenden want zoals het hier staat was het wel gefilmd maar de CGI niet afgemaakt en dat doen ze niet terwijl de run al loopt.
Ja dat gebeurt continu bij dit soort grote producties.
  maandag 8 maart 2021 @ 15:48:58 #280
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198393584
Al met al een hele vermakelijke serie. Had ook niet echt verwacht alsof er hele schokkende dingen zouden veranderen; dat verwacht ik inderdaad eerder bij de films. Dat moment dat ze de Scarlet Witch werd vond ik wel echt super tof. Enorm mooi gemaakt ook O+ Erg benieuwd naar Dr Strange 2 nu. En ik hoop dat we Kathryn Hahn nog terug gaan zien in de toekomst. Fijn dat ze Wanda en Vision wat meer te doen gaven nu. Had wel wat meer Darcy willen zien in de finale, vind het wel een grappig karakter :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198396996
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198397178
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198432264
SPOILER: Analyse einde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198466273
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198470266
Is er al een Falcon en the Winter Soldier topic?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 12 maart 2021 @ 22:25:39 #286
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198470389
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 22:18 schreef superniger het volgende:
Is er al een Falcon en the Winter Soldier topic?
F&S / The Falcon and the Winter Soldier (Marvel/Disney +)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198494822
quote:
vond deze documentaire wel leuk om te zien. ook bijzonder dat ze die sitcom afleveringen ook echt hebben gedaan zoals dat vroeger gedaan werd dus met live publiek en als een toneelstuk
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_198519335
0:00 French
1:03 German
2:06 Italian
3:10 Japanese
4:14 Portuguese (Brazilian)
5:18 Spanish
6:22 French (Canadian)
7:26 Spanish (Latin American)
8:30 English

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_198549641
Van genoten. Die darkhold komt overigens ook veel voor in Agents of Shield.
pi_198552038
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:12 schreef Solstice1 het volgende:
Van genoten. Die darkhold komt overigens ook veel voor in Agents of Shield.
Maar ziet er daar heel anders uit.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 17 maart 2021 @ 19:15:24 #291
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_198552849
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:12 schreef Solstice1 het volgende:
Van genoten. Die darkhold komt overigens ook veel voor in Agents of Shield.
Heel ander uiterlijk...


Kunt ondertussen wel stellen dat AoS nauwelijks nog canon is met de het MCU.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_198576895
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:15 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Kunt ondertussen wel stellen dat AoS nauwelijks nog canon is met de het MCU.
Volgens mij heeft Marvel ook aangegeven dat AoS volledig los staat van de MCU (qua verhaallijn).
Weet ik niet meer 100% zeker.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_199930734
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206488307
'WandaVision' krijgt spin-off met Paul Bettany in de hoofdrol
https://www.filmvandaag.n(...)ttany-in-de-hoofdrol
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:03:35 #295
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_206488710
Ik vind het persoonlijk nog steeds de slechtste marvel series tot nu toe.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:13:30 #296
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206489914
Ik heb weinig met Vision; ik keek Wandavision eigenlijk alleen voor Wanda en wat bij rollen. Dus een serie draaiende om Vision klinkt niet heel aanlokkelijk
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 30 oktober 2022 @ 07:43:42 #297
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206495404
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind het persoonlijk nog steeds de slechtste marvel series tot nu toe.
Ik de beste juist jammer dat die dr strange film wanda zo de nek om draaide.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 31 oktober 2022 @ 09:38:55 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206507114
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind het persoonlijk nog steeds de slechtste marvel series tot nu toe.
Ik juist de leukste :Y
Heel origineel gedaan.

Al heb ik meer met Wanda dan met Vision.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')