Ik huil nuquote:
Oh KUT !!!quote:
Ik denk dat ze een puppet on a string isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk jij dat Willeke een pruik heeft?
Echt? Niet een mater familia van De Molletjes?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een puppet on a string is
Om eerlijk te zijn de hele mokkel boeit me voor geen meterquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Niet een mater familia van De Molletjes?
Niet?! Ze is wel een beetje truttig, maar volgens mij heel aardig, met of zonder pruik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn de hele mokkel boeit me voor geen meter
Nuttig voor wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ze is wel een beetje truttig, maar volgens mij heel aardig, met of zonder pruik.
Oh !! Ja nuttig truttig.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Truttig, ik zei truttig niet nuttig.
Ik, oh neequote:
Ik heb haar ooit ontmoet en ze is idd. heel aardig.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ze is wel een beetje truttig, maar volgens mij heel aardig, met of zonder pruik.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:55 schreef FaithHealer het volgende:
Willeke doet veel voor mensen in verpleeghuizen.
Lijkt me een lief mens.
@Souryquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit ontmoet en ze is idd. heel aardig.
Dan kunnen de koeien eroverheenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Laysa het volgende:
Je kunt de sloot dempen met aardige mensen.
Ok ze is aardig en nuttigquote:
Dat is dan weer niet aardigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Laysa het volgende:
Je kunt de sloot dempen met aardige mensen.
Hier begint ook anderhalve vlok te vallen.quote:
Aardig zijn is niet wat iedereen op fok wil.quote:
Bijna afgelopen hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:05 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Hier begint ook anderhalve vlok te vallen.
ik kijk nu oa Sparta - PSV veld is niet schoongemaakt en ze spelen met een witte bal .... Dat kan alleen in Nederland..quote:
De oranje ballen zijn op?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ik kijk nu oa Sparta - PSV veld is niet schoongemaakt en ze spelen met een witte bal .... Dat kan alleen in Nederland..
Lekker danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden er eentje (in ja Rotterdam weer) , maar dat was een 3tje ipv 5je
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs het KNMI was beter voorbereid me code geel
Ja grappigquote:
Zo laat nog ... Ah oh ja je woont op afstandquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Begint hier nu een beetje wit te worden.
Hier ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Begint hier nu een beetje wit te worden.
Ik blijf in bed. Die 3 mm is wegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:05 schreef FaithHealer het volgende:
Morgen heel vroeg op met de camera, voor de hondenuitlaters.
Het gaat vannacht regenen, zeggen ze.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:05 schreef FaithHealer het volgende:
Morgen heel vroeg op met de camera, voor de hondenuitlaters.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat vannacht regenen, zeggen ze.
Ik vind het wel leuk zo, weer met onbekende personenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb voor de wedstrijd gekeken wie er in zaten ... maar veel zei me niets
Maar eigenlijk zijn het BNrsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, weer met onbekende personen
Gaat gezellig wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er woensdag nog iemand mee rellen bij het Capitool?
Denk het ook, ze zijn ook al onderweg voor het feestquote:
Ik bekijk het wel van af hierquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er woensdag nog iemand mee rellen bij het Capitool?
Zou zomaar morgen al wat kunnen gebeuren.. Die datum was toch getagd door Trumpquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het ook, ze zijn ook al onderweg voor het feest
https://www.ad.nl/buitenl(...)ington-d-c~a253703e/
Ze gaan er vast een knalfuif van makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
En alle 50 staten hebben een eigen capitool. Bij alle 51 verwachten ze rellen...
Liever morgen dan woensdag, woensdag zijn er waarschijnlijk toch meer mensen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou zomaar morgen al wat kunnen gebeuren.. Die datum was toch getagd door Trump
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
En alle 50 staten hebben een eigen capitool. Bij alle 51 verwachten ze rellen...
Goed planquote:
Geen idee. Bij mij niet zichtbaar in elk geval.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:11 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of er nog een leuke film op Film1 is ... Is dat voor andere Ziggo gebruikers ook gratis nu ?
Ziggo 101-104 sinds ik mn abo 2 -3 jaar geleden opgezegd heb kan ik het nog steeds bekijken, maar ik had ook gelezen dat Ziggo het toen met de Corona lockdown vorig jaar had vrijgegeven voor iedereen ..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Bij mij niet zichtbaar in elk geval.
Ik kijk naar Stargate op Veronica
Dat is wel apart.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
101
[..]
Ziggo 101-104 sinds ik mn abo 2 -3 jaar geleden opgezegd heb kan ik het nog steeds bekijken,
Ja, in het voorjaar had ik die ook een tijdje.quote:maar ik had ook gelezen dat Ziggo het toen met de Corona lockdown vorig jaar had vrijgegeven voor iedereen ..
Maar nu niet meer .?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel apart.
[..]
Ja, in het voorjaar had ik die ook een tijdje.
Hier niet in ieder geval. Al kijk ik wel via ziggo go en heb een basisbasis pakket nog.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:11 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of er nog een leuke film op Film1 is ... Is dat voor andere Ziggo gebruikers ook gratis nu ?
Nee, zijn nu zwart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook gewandeld, maar was een gure wind. Er ligt nu nog een beetje sneeuw hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier helaas ook, maar heb heerlijk gewandeld vanmiddag door de sneeuw
Er is gestrooid hier, misschien ligt er ergens anders nog meer hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 00:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb ook gewandeld, maar was een gure wind. Er ligt nu nog een beetje sneeuw hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op zondag 17 januari 2021 00:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Er is gestrooid hier, misschien ligt er ergens anders nog meer hoor.Ja jammer, maar vind ik niet erg hoor die foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2021 00:14 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja jammer, maar vind ik niet erg hoor die foto's.
Zal even kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Flory op 17-01-2021 01:22:03 ]Gone...
Leuke foto!quote:
Er waren hier echt veel sneeuwpoppen gemaakt enzo, maar niet heel veel gevallen, net genoeg om er van te genieten. Kids op een sleetje enzoquote:Op zondag 17 januari 2021 00:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Leuke foto!Veel sneeuw inderdaad. Zoveel is er hier niet gevallen.
Ja maar sneeuw is ook leuk!quote:Op zondag 17 januari 2021 00:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Er waren hier echt veel sneeuwpoppen gemaakt enzo, maar niet heel veel gevallen, net genoeg om er van te genieten. Kids op een sleetje enzo![]()
Ik word echt zo blij van sneeuw![]()
Serieus ... wat een verspilling weerquote:Op zondag 17 januari 2021 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
Er is 4,5 miljoen kilo zout gestrooid vandaag.
Ja zo wordt het echt iets bijzonders, terwijl het vroeger zo normaal was elke winter.quote:Op zondag 17 januari 2021 00:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar sneeuw is ook leuk!Was al weer even geleden, twee jaar hoorde ik.
De wereld ziet er zo mooi uit met een verse laag sneeuw.quote:Op zondag 17 januari 2021 00:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja zo wordt het echt iets bijzonders, terwijl het vroeger zo normaal was elke winter.
Laatste keer voor mij was sept '19 in de bergen in Italië
Prachtig! Ik hou er zo van!quote:Op zondag 17 januari 2021 00:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
De wereld ziet er zo mooi uit met een verse laag sneeuw.
En stiller....... .quote:Op zondag 17 januari 2021 00:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
De wereld ziet er zo mooi uit met een verse laag sneeuw.
Hier is het al weg ..quote:Op zondag 17 januari 2021 09:27 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen
Sneeuw is al flink aan het smelten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |