Ik vind het wel leuk zo, weer met onbekende personenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:27 schreef chufi het volgende:
Ik heb voor de wedstrijd gekeken wie er in zaten ... maar veel zei me niets
Maar eigenlijk zijn het BNrsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, weer met onbekende personen
Gaat gezellig wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er woensdag nog iemand mee rellen bij het Capitool?
Denk het ook, ze zijn ook al onderweg voor het feestquote:
Ik bekijk het wel van af hierquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er woensdag nog iemand mee rellen bij het Capitool?
Zou zomaar morgen al wat kunnen gebeuren.. Die datum was toch getagd door Trumpquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het ook, ze zijn ook al onderweg voor het feest
https://www.ad.nl/buitenl(...)ington-d-c~a253703e/
Ze gaan er vast een knalfuif van makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
En alle 50 staten hebben een eigen capitool. Bij alle 51 verwachten ze rellen...
Liever morgen dan woensdag, woensdag zijn er waarschijnlijk toch meer mensen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou zomaar morgen al wat kunnen gebeuren.. Die datum was toch getagd door Trump
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
En alle 50 staten hebben een eigen capitool. Bij alle 51 verwachten ze rellen...
Goed planquote:
Geen idee. Bij mij niet zichtbaar in elk geval.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:11 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of er nog een leuke film op Film1 is ... Is dat voor andere Ziggo gebruikers ook gratis nu ?
Ziggo 101-104 sinds ik mn abo 2 -3 jaar geleden opgezegd heb kan ik het nog steeds bekijken, maar ik had ook gelezen dat Ziggo het toen met de Corona lockdown vorig jaar had vrijgegeven voor iedereen ..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Bij mij niet zichtbaar in elk geval.
Ik kijk naar Stargate op Veronica
Dat is wel apart.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
101
[..]
Ziggo 101-104 sinds ik mn abo 2 -3 jaar geleden opgezegd heb kan ik het nog steeds bekijken,
Ja, in het voorjaar had ik die ook een tijdje.quote:maar ik had ook gelezen dat Ziggo het toen met de Corona lockdown vorig jaar had vrijgegeven voor iedereen ..
Maar nu niet meer .?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel apart.
[..]
Ja, in het voorjaar had ik die ook een tijdje.
Hier niet in ieder geval. Al kijk ik wel via ziggo go en heb een basisbasis pakket nog.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:11 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of er nog een leuke film op Film1 is ... Is dat voor andere Ziggo gebruikers ook gratis nu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |