Ik huil nuquote:
Oh KUT !!!quote:
Ik denk dat ze een puppet on a string isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk jij dat Willeke een pruik heeft?
Echt? Niet een mater familia van De Molletjes?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een puppet on a string is
Om eerlijk te zijn de hele mokkel boeit me voor geen meterquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Niet een mater familia van De Molletjes?
Niet?! Ze is wel een beetje truttig, maar volgens mij heel aardig, met of zonder pruik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn de hele mokkel boeit me voor geen meter
Nuttig voor wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ze is wel een beetje truttig, maar volgens mij heel aardig, met of zonder pruik.
Oh !! Ja nuttig truttig.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Truttig, ik zei truttig niet nuttig.
Ik, oh neequote:
Ik heb haar ooit ontmoet en ze is idd. heel aardig.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Ze is wel een beetje truttig, maar volgens mij heel aardig, met of zonder pruik.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:55 schreef FaithHealer het volgende:
Willeke doet veel voor mensen in verpleeghuizen.
Lijkt me een lief mens.
@Souryquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit ontmoet en ze is idd. heel aardig.
Dan kunnen de koeien eroverheenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Laysa het volgende:
Je kunt de sloot dempen met aardige mensen.
Ok ze is aardig en nuttigquote:
Dat is dan weer niet aardigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Laysa het volgende:
Je kunt de sloot dempen met aardige mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |