Veel erger dan RKC-Willem 2 zal het niet zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme wat een kutdag. Ik zet de tv aan en er is schaatsen op.
NEC - Cambuur aan het kijken...quote:Op zondag 17 januari 2021 12:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Veel erger dan RKC-Willem 2 zal het niet zijn.
quote:
Ja, ik ook.quote:
Ja, het valt nogal tegen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot paar weken voor de winterstop was Cambuur best genieten met daadwerkelijk redelijk combinatiespel maar de terugval is ingezet.
Ik heb wedstrijden van mijn amateurclub gezien die beter waren.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is me een partij slecht.
Ik vind dat Almere City best prima voetbalt. Constant ook en met een idee. Dat laatste mis ik in deze wedstrijd compleet. Overgeschakeld naar Napoli - Fiorentina.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot paar weken voor de winterstop was Cambuur best genieten met daadwerkelijk redelijk combinatiespel maar de terugval is ingezet.
Ik verlang zelfs een beetje terug naar het schaatsen.quote:
Mijn jeugdliefde staat onderaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat Almere City best prima voetbalt. Constant ook en met een idee. Dat laatste mis ik in deze wedstrijd compleet. Overgeschakeld naar Napoli - Fiorentina.
Welkom terug Mien jong.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag. Bannetje zit er weer op.
6-0
Ik had een hele leuke vraag in het voetbalquiz topic die jij zeker had geweten.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
6-0
Vroeg naar de fles gegrepen?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
6-0
Over de Koreaan ?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had een hele leuke vraag in het voetbalquiz topic die jij zeker had geweten.
MVV staat er ook niet lekker voor.quote:
Welkom terug, ik heb je gemist.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef tong80 het volgende:
6-0
Tuurlijk. Hoort erbij als ontbijt.quote:
Scheids fluit wel erg in het voordeel van Napoli.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Napoli v Fiorentina is een fantastische voetbalshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |