Nee, over Diana Ross.quote:
VVV, MVV en Fortuna moeten eens wijs worden en fuseren.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
MVV staat er ook niet lekker voor.
Gisteren een stukje gekeken, ik ken bijna geen een van die schaatsers meer.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik verlang zelfs een beetje terug naar het schaatsen.
Die heeft de fake lach en face lift uitgevonden.quote:
Dat heb ik ook. Ard en Keesie.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren een stukje gekeken, ik ken bijna geen een van die schaatsers meer.
MVV, Fortuna en Roda wellicht. Moeilijk uit te leggen voor iemand die niet uit Limburg komt, maar Venlo - Maastricht is een tyfuseind hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VVV, MVV en Fortuna moeten eens wijs worden en fuseren.
Ik heb maar één missie in het leven en dat is dezelfde baard als James Harden te ontwikkelen. Tot op heden geen succes.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Keepertje heeft wel een goeie baard @:bolasie
Gewoon een bult Nederlanders naturaliseren zie ik. België, Oostenrijk, Zweden en Duitsland hebben genaturaliseerde Nederlanders mee schaatsen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren een stukje gekeken, ik ken bijna geen een van die schaatsers meer.
Die zet ik ook maar even op.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Napoli v Fiorentina is een fantastische voetbalshow.
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NACquote:Op zondag 17 januari 2021 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VVV, MVV en Fortuna moeten eens wijs worden en fuseren.
Ballerquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb maar één missie in het leven en dat is dezelfde baard als James Harden te ontwikkelen. Tot op heden geen succes.
Wat een prachtige pruik onder de kinquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb maar één missie in het leven en dat is dezelfde baard als James Harden te ontwikkelen. Tot op heden geen succes.
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips. Verder is je grap niet leuk.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NAC
En Excelsior en Sparta op eigen benen laten? Voor de rest een prima plan.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NAC
Een geweldig stukje haar voor een waanzinnige speler. Afgelopen nacht ook weer iedereen de moer gesnoerd na een weergaloze show voor de Nets.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een prachtige pruik onder de kin
Volgens mij is er bijna geen land ter wereld waar ze een beetje serieus aan hardschaatsen doen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon een bult Nederlanders naturaliseren zie ik. België, Oostenrijk, Zweden en Duitsland hebben genaturaliseerde Nederlanders mee schaatsen.
Noorwegen, Nederland en met name Friesland.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is er bijna geen land ter wereld waar ze een beetje serieus aan hardschaatsen doen.
ik heb net een 2 weken baard geschoren, begon te jeuken met een mondkapje, voelt wel lekker schoon zonderquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En Canada ook een beetje dacht ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noorwegen, Nederland en met name Friesland.
Tegen Rutte.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Waartegen wordt nu weer geprotesteerd
De aanstaande nederlaag van feyenoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, alleen die reacties zijn wel aardig.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
VS ook wel rond de olympische spelen, goed voor de medaillespiegelquote:Op zondag 17 januari 2021 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En Canada ook een beetje dacht ik.
Die zijn er wel goed in om zich op dat soort dingen te focussen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
VS ook wel rond de olympische spelen, goed voor de medaillespiegel
quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
MED / F.Sinatra gaat verder in het zwart
Nieuwe MED is uit. @:onlogisch
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)monstratie-ontbinden
Kim Jong-Un zou trots zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)monstratie-ontbinden
Waar was hij mod vanquote:Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
MED / F.Sinatra gaat verder in het zwart
Nieuwe MED is uit. @:onlogisch
Na die keer bij de Arena zullen ze daar wel heel erg terughoudend mee zijn. Ze hopen vooral dat het afschrikt.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor het waterkanon, dit schiet natuurlijk niet op.
Volgens mij heb ik hier een tijdje terug ook al eens een filmpje van haar langs zien komen.quote:
Die staat blijkbaar dagelijks bij de tweede kamer om te vragen hoe het met de ziel van Hugo de Jonge isquote:Op zondag 17 januari 2021 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier een tijdje terug ook al eens een filmpje van haar langs zien komen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:18 schreef yvonne het volgende:
Waar is m'n mooie glitterplaatje in de OP
Durf ik nietquote:
AVG maatquote:Op zondag 17 januari 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met een hamburger en tuinbonen.
Peeenstampquote:Op zondag 17 januari 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met een hamburger en tuinbonen.
Wel de V van Vechain, en jij?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Hebben jullie al een vaccinspuitje in je twitternaam gezet?
Een keertje op 23u naar bed gaan is ook geen schandequote:Op zondag 17 januari 2021 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vaste momentje wordt nu ook al bedorven door bitcoin.
Paniek want de koers is een paar procent lagerquote:Op zondag 17 januari 2021 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vaste momentje wordt nu ook al bedorven door bitcoin.
Tering, wat een slechte wedstrijd.quote:
Ja dit is denk ik wel de slechtste wedstrijd die ik van Ajax heb gezien dit seizoen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tering, wat een slechte wedstrijd.
Stukje kelderboxquote:Op zondag 17 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Vermist: Phoebe (16)
SMS Phoebe Uit naar 4045.
Jezus wat een namen weer.
Stukje Friendsquote:Op zondag 17 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
blacked @Cocoquote:Op zondag 17 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Jullie zouden allebei eens Catcher in the Rye moeten lezen.quote:
Gaat over honkbal?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden allebei eens Catcher in the Rye moeten lezen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden allebei eens Catcher in the Rye moeten lezen.
quote:
Ik vind dat zo'n leuke rubriek. Die gaat hier maanden over janken.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit.![]()
VBL / [La Liga #138] Hup Frenkie
@:Zipportal @:wereldgozer @:maxi-mus
Link?quote:Op maandag 18 januari 2021 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Flink wat boomers met een huis die zich druk maken over bitcoin (in COR).
Wat een fluitketels @:onlogisch @:atypisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |