je moet doen wat je wilt, maar als je weggaat heeft het weinig zin om regels te bepalen toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb veel DM's gehad die me toch overtuigd hebben te blijven, maar ik moet dus m'n bek houden?
Gewoon mee kletsen ToTquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb veel DM's gehad die me toch overtuigd hebben te blijven, maar ik moet dus m'n bek houden?
Bek gaat eigenlijk al te verquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet doen wat je wilt, maar als je weggaat heeft het weinig zin om regels te bepalen toch?
ik heb uitstekend geslapen maar ik word een beetje ziek van die mensen die DTS gijzelen met regels die ingevoerd moeten worden en anders dat ze weggaanquote:
Je weet wie die regels heeft bedacht?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb uitstekend geslapen maar ik word een beetje ziek van die mensen die DTS gijzelen met regels die ingevoerd moeten worden en anders dat ze weggaan
@murpquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Je weet wie die regels heeft bedacht?
DTS gijzelen. Hoe dan? Is voor iedereen toegankelijk. Als je het goed nagaat is alles van Danny en mogen wij er gebruik van makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb uitstekend geslapen maar ik word een beetje ziek van die mensen die DTS gijzelen met regels die ingevoerd moeten worden en anders dat ze weggaan
Ik heb ze niet bedacht 😉quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Je weet wie die regels heeft bedacht?
Kun je ajb stoppen met je kinderachtige acts? Ook naar vrouwen toe.quote:
S O Wquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kun je ajb stoppen met je kinderachtige acts? Ook naar vrouwen toe.
Of je bent erg grappig, of je bent sim, of je bent een onzeker schaap of je bent een domme lul. Ik denk geen van 4.
Het stoort. (mij)
Grow a pair.
Ik ben erg grappig kies ik voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kun je ajb stoppen met je kinderachtige acts? Ook naar vrouwen toe.
Of je bent erg grappig, of je bent sim, of je bent een onzeker schaap of je bent een domme lul. Ik denk geen van 4.
Het stoort. (mij)
Grow a pair.
Hey onzichtbare manquote:
Kijk goed uit. Tot zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |