SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DTS REGELS
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.
• Iedereen mag hier posten
• Iedereen mag iedereen bolken
• iedereen mag de LaPo
• Iedereen mag Kapen
• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven
• iedereen mag niet steken onder water geven
• iedereen mag niet de moderatie aanvallen
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent
• iedereen doet gezellig mee
• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb
• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.
• iedereen is welkom hier
• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.
• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind
• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.
• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.
• iedereen weet dat overdaad schaad
• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag
• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
• iedereen mag niet de OP aanpassenGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Zelfs een mod die kaapt.94257 - 478969
Note: Maak geen ruzie met mods. Kloontjes zijn er niet op FOK! Slik je drol in! Negeer getroll. Reageer niet op gezuig. Je kan users ook blokkeren. Kapen is kut, maar het mag wel in dts. Slechte modjes zijn ook maar mensen. Een mod is overal mod.![]()
Dat is niet eerlijk TT aanpassen 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Je bent wel in punten gezakt nu @Paul.94257 - 478969
Note: Maak geen ruzie met mods. Kloontjes zijn er niet op FOK! Slik je drol in! Negeer getroll. Reageer niet op gezuig. Je kan users ook blokkeren. Kapen is kut, maar het mag wel in dts. Slechte modjes zijn ook maar mensen. Een mod is overal mod.![]()
de regel is al wegquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Wat één vervelende kaap zeg
94257 - 478969
• Iedereen mag Kapenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Paul dacht snel te score. Door snel achter Murp te posten toen topic op slot was. Alleen Murp was slimmerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Jeetje mina, wat errug.quote:94257 - 478969
nee juist nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet die regels wel even in een spoilerGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
Missquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet die regels wel even in een spoiler
94257 - 478969
Nare kaperquote:
94257 - 478969
Denk je dat men daar kijkt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet die regels wel even in een spoilerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Nee, maar denk ook niet dat iedereen die regels echt gaat lezenquote:
Leave a little sparkle, wherever you go. ✨️![]()
Ik denk nu steeds dat jij een vrouw bentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
quote:
94257 - 478969
Heb veel DM's gehad die me toch overtuigd hebben te blijven, maar ik moet dus m'n bek houden?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat je niet zoveel te zeggen hebt als je al aangekondigd hebt te vertrekken![]()
![]()
Abdulquote:94257 - 478969
je moet doen wat je wilt, maar als je weggaat heeft het weinig zin om regels te bepalen toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb veel DM's gehad die me toch overtuigd hebben te blijven, maar ik moet dus m'n bek houden?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gewoon mee kletsen ToTquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb veel DM's gehad die me toch overtuigd hebben te blijven, maar ik moet dus m'n bek houden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Bek gaat eigenlijk al te verquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb veel DM's gehad die me toch overtuigd hebben te blijven, maar ik moet dus m'n bek houden?
94257 - 478969
Bek bekt wel lekker.94257 - 478969
Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet doen wat je wilt, maar als je weggaat heeft het weinig zin om regels te bepalen toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
ik heb uitstekend geslapen maar ik word een beetje ziek van die mensen die DTS gijzelen met regels die ingevoerd moeten worden en anders dat ze weggaanquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je weet wie die regels heeft bedacht?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb uitstekend geslapen maar ik word een beetje ziek van die mensen die DTS gijzelen met regels die ingevoerd moeten worden en anders dat ze weggaan94257 - 478969
@murpquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Je weet wie die regels heeft bedacht?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
DTS gijzelen. Hoe dan? Is voor iedereen toegankelijk. Als je het goed nagaat is alles van Danny en mogen wij er gebruik van makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb uitstekend geslapen maar ik word een beetje ziek van die mensen die DTS gijzelen met regels die ingevoerd moeten worden en anders dat ze weggaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Ik heb ze niet bedacht 😉quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Je weet wie die regels heeft bedacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Dan weet je bij wie je moet zijn.quote:94257 - 478969
Lekkerquote:
94257 - 478969
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kun je ajb stoppen met je kinderachtige acts? Ook naar vrouwen toe.quote:
Of je bent erg grappig, of je bent sim, of je bent een onzeker schaap of je bent een domme lul. Ik denk geen van 4.
Het stoort. (mij)
Grow a pair.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
S O Wquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kun je ajb stoppen met je kinderachtige acts? Ook naar vrouwen toe.
Of je bent erg grappig, of je bent sim, of je bent een onzeker schaap of je bent een domme lul. Ik denk geen van 4.
Het stoort. (mij)
Grow a pair.Vaarwel FOK! 2007-2021.![]()
Ik ben erg grappig kies ik voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kun je ajb stoppen met je kinderachtige acts? Ook naar vrouwen toe.
Het stoort. (mij)
Grow a pair.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!![]()
lekkerfietsenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Even boodschappen doen.94257 - 478969
Note: Maak geen ruzie met mods. Kloontjes zijn er niet op FOK! Slik je drol in! Negeer getroll. Reageer niet op gezuig. Je kan users ook blokkeren. Kapen is kut, maar het mag wel in dts. Slechte modjes zijn ook maar mensen. Een mod is overal mod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: