Ja.beetje over de top maar vooruit..quote:
Bedoel je bij dat laatste 'wel symptomen'?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja.beetje over de top maar vooruit..
Sneltest of pcr in de 24 uur voordat je vliegt.. dus sneltest want pcr weet ik niet zeker dat de uitslag op tijd is.. en dan moet ik van mn werk een negatieve pcr hebben na het vliegen om op kantoor te mogen komen.. en dan moet ik eigenlijk van de regering daar OOK nog op dag 5 na aankomst testen , maar dat doe ik alleen als ik geen symptomen heb...
Geen idee of dat te leren is. Ik heb het trouwens heel selectief hoor. Ik kan in 99% van de gevallen prima 'boeien, niet mijn probleem, geen zin in' denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:51 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben dan weer zo'n ei wat dat niet zag gebeuren ( ik lees vaak genoeg mee,maar heb dan gewoon geen waardevolle input) soms zou ik willen dat ik wat mee vooraan hed gestaan bij de rij " hoe om te gaan met mensen "
![]()
Anyway.vsnsvond weer terug.. zin inen morgen maar eens mn kerstboom aftuigen
eens kijken hoe ik er daar vanaf kom
Het wisselt. De week voor m'n ongesteldheid blijft niet fijn, maar gelukkig heb ik nu twee maanden niet meer die extreme duizeligheid gehad. Dus dat is wel fijn, sta er wel weer een stuk positiever in daardoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:35 schreef Aure het volgende:
Hoe bevalt het eigenlijk zonder pil Myraela?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik geloofde nooit zo dat je pittig eten de volgende dag ook kon voelen zeg maar.
Maar ben er nu achter dat het geen fabeltje is
Pittig eten, twee keer plezier van hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes met de testen weer Barrel.
Ik geloofde nooit zo dat je pittig eten de volgende dag ook kon voelen zeg maar.
Maar ben er nu achter dat het geen fabeltje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een actie Lucky👍🏼 En aan het eind krokettenfeest![]()
Deed mij denken aan pannenkoeken ( lopend) afhalen, alleen is sneeuw en glad in het donker een tegenvaller. Uitstellen dan maar.
Edit: Molo heeft al pannenkoeken in het vooruitzicht, zie ik.
Dat dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:59 schreef AnneX het volgende:
Toelichting: in de keuken red ik mij wel met allerlei baksels, kan alleen geen pannenkoeken bakken.
Alhoewel: met de nieuwe pan eens kijken hoe het gaat. Aha.
Dat klinkt in ieder geval wel leefbaar. Hopelijk gaat het steeds nog wat beterquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wisselt. De week voor m'n ongesteldheid blijft niet fijn, maar gelukkig heb ik nu twee maanden niet meer die extreme duizeligheid gehad. Dus dat is wel fijn, sta er wel weer een stuk positiever in daardoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |