abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197439587
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 16 januari 2021 @ 08:50:12 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439594
Voor vertrek én bij aankomst, oh wow :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197439605
Ik ben dan weer zo'n ei wat dat niet zag gebeuren ( ik lees vaak genoeg mee,maar heb dan gewoon geen waardevolle input -O- ) soms zou ik willen dat ik wat mee vooraan hed gestaan bij de rij " hoe om te gaan met mensen " :+

Anyway.vsnsvond weer terug.. zin in *O* en morgen maar eens mn kerstboom aftuigen _O- eens kijken hoe ik er daar vanaf kom :{
pi_197439636
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:50 schreef Molo het volgende:
Voor vertrek én bij aankomst, oh wow :D
Ja.beetje over de top maar vooruit..

Sneltest of pcr in de 24 uur voordat je vliegt.. dus sneltest want pcr weet ik niet zeker dat de uitslag op tijd is.. en dan moet ik van mn werk een negatieve pcr hebben na het vliegen om op kantoor te mogen komen.. en dan moet ik eigenlijk van de regering daar OOK nog op dag 5 na aankomst testen , maar dat doe ik alleen als ik geen symptomen heb... :{w
  zaterdag 16 januari 2021 @ 08:57:54 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439657
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja.beetje over de top maar vooruit..

Sneltest of pcr in de 24 uur voordat je vliegt.. dus sneltest want pcr weet ik niet zeker dat de uitslag op tijd is.. en dan moet ik van mn werk een negatieve pcr hebben na het vliegen om op kantoor te mogen komen.. en dan moet ik eigenlijk van de regering daar OOK nog op dag 5 na aankomst testen , maar dat doe ik alleen als ik geen symptomen heb... :{w
Bedoel je bij dat laatste 'wel symptomen'?

En ik snap het wel, op zich, hoe ruk ook. En ook dit is geen 100% veiligheid natuurlijk

Moet je daar echt op een locatie werken trouwens? Hoe gaat dat? Ik weet niet wat je nu doet :+
pi_197439658
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:51 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben dan weer zo'n ei wat dat niet zag gebeuren ( ik lees vaak genoeg mee,maar heb dan gewoon geen waardevolle input -O- ) soms zou ik willen dat ik wat mee vooraan hed gestaan bij de rij " hoe om te gaan met mensen " :+

Anyway.vsnsvond weer terug.. zin in *O* en morgen maar eens mn kerstboom aftuigen _O- eens kijken hoe ik er daar vanaf kom :{
Geen idee of dat te leren is. Ik heb het trouwens heel selectief hoor. Ik kan in 99% van de gevallen prima 'boeien, niet mijn probleem, geen zin in' denken.

Succes met de stok weer. En de kerstboom. Die is hier morgen ook aan de beurt.
Spoilers!
pi_197439776
Goedemorgen
Succes met de testen weer Barrel.

Ik geloofde nooit zo dat je pittig eten de volgende dag ook kon voelen zeg maar.
Maar ben er nu achter dat het geen fabeltje is :+
pi_197439798
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:35 schreef Aure het volgende:
Hoe bevalt het eigenlijk zonder pil Myraela?
Het wisselt. De week voor m'n ongesteldheid blijft niet fijn, maar gelukkig heb ik nu twee maanden niet meer die extreme duizeligheid gehad. Dus dat is wel fijn, sta er wel weer een stuk positiever in daardoor.
pi_197439870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik geloofde nooit zo dat je pittig eten de volgende dag ook kon voelen zeg maar.
:D :D :D
pi_197439890
Mogge!

Poeh @Barreltje, twee testen, ben je net van de kriebelneus af komt de volgende

Fijn dat je er weer helemaal bent @Tele6

Waarom niet even wachten op sneeuw @fietsie, als het goed is komt hetvstraks
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:30:12 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439919
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes met de testen weer Barrel.

Pittig eten, twee keer plezier van hebben O+
pi_197439932
Wij gaan voornamelijk opruimen in de stal enzo vandaag. Verder de materialen uit de moestuin van de buren halen, bed verschonen, paar wassen draaien, brood bakken. Vanavond de laatste krokettenparty en veel sport.
Spoilers!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 09:31:47 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439941
Koos en kind gaan pannekoeken bakken voor ontbijt :r :r

Ik draai me nog mooi even om, laterssss
pi_197439948
Pannenkoeken voor ontbijt. :9
pi_197439962
Ik ga kleien. Maar echt, voordat iemand na alle poeppraat iets anders denkt.

Corona-hobby #98
pi_197440002
Lekker, pannenkoeken :9~

Ik wil het fotoalbum 2019 afmaken, beginnen met 2020 en wat verder met een jurk. En wandelen wil ik ook nog
pi_197440024
Nog even terugkomen op de kwesties van gisteravond en ook nog vanmorgen over angst en dreigend urineverlies. FWIW.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een actie Lucky👍🏼 En aan het eind krokettenfeest :Y)
Deed mij denken aan pannenkoeken ( lopend) afhalen, alleen is sneeuw en glad in het donker een tegenvaller. Uitstellen dan maar.
Edit: Molo heeft al pannenkoeken in het vooruitzicht, zie ik.
pi_197440176
Oh, hier staat ook alles klaar voor de pannekoeken :9
Op dit moment is liefste nog even aan het hollen op de band, en als hij klaar is ga ik een half uurtje bandhollen. Daarna uitblazen, dan pannekoeken bakken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197440248
Iedereen aan de pannenkoeken :D Hier staan ze voor morgen op de planning.
Spoilers!
pi_197440251
Toelichting: in de keuken red ik mij wel met allerlei baksels, kan alleen geen pannenkoeken bakken.
Alhoewel: met de nieuwe pan eens kijken hoe het gaat. Aha.
pi_197440281
Tjonge, gisteren keken we een hele (!) film en vanochtend geslapen tot kwart voor 8. Het moet niet gekker worden. :P Gelukkig staan er nog 300 pagina's literatuur en 2,5 uur videomateriaal op het programma die ik doorgewerkt moet hebben voor maandag *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197440296
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:59 schreef AnneX het volgende:
Toelichting: in de keuken red ik mij wel met allerlei baksels, kan alleen geen pannenkoeken bakken.
Alhoewel: met de nieuwe pan eens kijken hoe het gaat. Aha.
Dat dus :Y mij hielp een nieuwe pan ook niet.
pi_197440437
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 09:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het wisselt. De week voor m'n ongesteldheid blijft niet fijn, maar gelukkig heb ik nu twee maanden niet meer die extreme duizeligheid gehad. Dus dat is wel fijn, sta er wel weer een stuk positiever in daardoor.
Dat klinkt in ieder geval wel leefbaar. Hopelijk gaat het steeds nog wat beter :)
pi_197440448
Oeh pannenkoeken, dat zou ik ook wel willen ;(
pi_197440697
Klaar met kleien.
Nog altijd geen pannenkoeken.
En ook geen sneeuw.
Over een uurtje wel lekker de deur uit om te gaan wandelen en de lunchbox te halen. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')