iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
numlockquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je je pad niet gebruikt dan kan je die ook uitzetten.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Als je je pad niet gebruikt dan kan je die ook uitzetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nnee dat gebeurd soms als ik bij de pad ankomActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
om op te staanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Proost!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik zie niemand vallenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik zou best een dagje minder willen werken eigenlijk hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dat je lekker aan het werk bent dan thuis moet zitten toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Probeer op zijn minst begrijpbaar over te komenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mario, ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee deze pad in de mid van de keyboardActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Touchpad of keypad?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee deze pad in de mid van de keyboardAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik vind dat je dat heel netjes zegt, ik had wat anders in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario, ik snap niet wat je bedoeld.![]()
Big Brother?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Soms hé.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Vanavond gaat het sneeuwenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo glad is het toch nog niet buiten?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wel frisjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo glad is het toch nog niet buiten?![]()
Net de batterijen van mijn camera opgeladen. Morgen sneeuwquote:![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mario verdiend het wel om aardig tegen te zijn. Soms moet je hem een beetje helpen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat heel netjes zegt, ik had wat anders in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Met mijn blote voeten op het koude zeil
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hopelijk in het westen al in de middagquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mooie plaatjes schietenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net de batterijen van mijn camera opgeladen. Morgen sneeuw![]()
![]()
![]()
![]()
Kan haast niet missen als er sneeuw ligtquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ook goedquote:
met mijn grote, blote voeten op het koude zeil...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Met mijn blote voeten op het koude zeil![]()
ik heb geen zinquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
met mijn grote, blote voeten op het koude zeil...![]()
Ligt eraan waar in het westenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hopelijk in het westen al in de middag![]()
![]()
Misschien mag ik het volgende week weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
met mijn grote, blote voeten op het koude zeil...![]()
![]()
Snap jeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waarschijnlijk vallen zaterdagmiddag tussen 14.00 en 15.00 uur de eerste vlokken al omlaag in Zeeland en sneeuwt het tegen de avond in de hele westelijke helft. Op dat moment ligt er in Zeeland en Zuid-Holland plaatselijk al zo'n 3 tot 4 centimeter.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bedoeld hij niet de pad van de laptop dat vierkante ding wat de functies van een muis heeftquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario, ik snap niet wat je bedoeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
deze mensen kennt selfs inquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dschungleshow zonder dschungel
met c-bekannte![]()
duitsland bijna niemand ,zijn
nur van dome koppelshows bekannt![]()
S avonds pas las ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net de batterijen van mijn camera opgeladen. Morgen sneeuw![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En als je dat gelezen heb heb ik hier nog wat leesvoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Bekant betekent hier bijnaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze mensen kennt selfs in
duitsland bijna niemand ,zijn
nur van dome koppelshows bekannt![]()
![]()
ff gesaved
Voor het geval datAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
AmaiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik ga dat nieuws gewoon negeren hoorAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb het nu al zo vaak gehoord dat ik niet anders verwacht maaaaaarrrrrrr man moet onverwacht met zoon naar Hengelo////dus Uden-Hengelo en hoopt vlak na de middag weer terug te zijn daarna mag het lossss gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:37 schreef mazaru het volgende:
Waarschijnlijk vallen zaterdagmiddag tussen 14.00 en 15.00 uur de eerste vlokken al omlaag in Zeeland en sneeuwt het tegen de avond in de hele westelijke helft. Op dat moment ligt er in Zeeland en Zuid-Holland plaatselijk al zo'n 3 tot 4 centimeter.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij zouden morgen mensen gaan helpen met verhuizen maar hebben het opgeschoven naar zondag ....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het nu al zo vaak gehoord dat ik niet anders verwacht maaaaaarrrrrrr man moet onverwacht met zoon naar Hengelo////dus Uden-Hengelo en hoopt vlak na de middag weer terug te zijn daarna mag het lossss gaan.![]()
![]()
ZULLEN WE EEN SNEEUWPOP MAKEN?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hengelo is tegen de avond pas aan de beurt volgens het schemaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het nu al zo vaak gehoord dat ik niet anders verwacht maaaaaarrrrrrr man moet onverwacht met zoon naar Hengelo////dus Uden-Hengelo en hoopt vlak na de middag weer terug te zijn daarna mag het lossss gaan.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
HATSEFLATSAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
A NIFFO!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Verstandig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zouden morgen mensen gaan helpen met verhuizen maar hebben het opgeschoven naar zondag ....![]()
De boel stagneertAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:42 schreef mario390 het volgende:
met en doctor bob
de helemal geen doctor is![]()
Ik las boktorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:42 schreef mario390 het volgende:
met en doctor bob
de helemal geen doctor is![]()
![]()
Muppetsshow is en blijft...quote:![]()
![]()
Dolf Jansen had een goede grap over die manquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga met je blote voeten eerst maar op een legoblokje staan.![]()
[ afbeelding ]
Dolf Jansen is een lul.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dolf Jansen had een goede grap over die manActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
mwa ik kan wel om hem lachenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Jij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:47 schreef mario390 het volgende:
lol nur 2 min warmwater
bij het douchen
wat zegen jullie vor späne???quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:45 schreef mario390 het volgende:
man man en toilethok
zonder water nur met
späne![]()
![]()
Ik lach meer om degene die ik in de badkamer in de spiegel zie. Ohw wacht.quote:
Goed gesprek weer om het weekend mee in te gaan heren, dames en ander gespuis
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lach meer om degene die ik in de badkamer in de spiegel zie. Ohw wacht.
Stomme Spanjaard.quote:
een jungleshow zonder junglequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee rtl dschungleshow
deze keer zonder dschungel
Doe eens een plaatje?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Schiet mij maar lekAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Spanje?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Spatel, wasborstel?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Splinters?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee holzspäne bedoel ik
wc met holzspäne
Waar gaaaaat het over?!![]()
ja sonst is dat uit australie maar wegenquote:
corona mag niet, ze moeten
in duitsland challenges spelen
dit show is engelse vorbeeld "Im a star ,let me out![]()
quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
wc met roeispanen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee holzspäne bedoel ik
wc met holzspäne![]()
![]()
Wc met houtsnippers zegt google tegen mij.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Apart welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wc met houtsnippers zegt google tegen mij.![]()
Hee hoo here she go
Topicpointer is beter zo
Groetjes, jullie huisvriend~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Thuis wel maar op afgelegen gebieden is het wat anders.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
tvpAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja precies.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Thuis wel maar op afgelegen gebieden is het wat anders.![]()
bolukAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vriend.quote:
Bolluk, aloa!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
jajaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:
Mooi..het gaat morgen sneeuwenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik blijf nog ff hoorquote:
Soms heb ik gelukquote:
Kan al niet wachten op al die media berichten over mensen die te dicht op elkaar staan die plezier hebben in de sneeuw
~FEYENOORD~
Wel lezen hequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
is er sneeuw?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Kan al niet wachten op al die media berichten over mensen die te dicht op elkaar staan die plezier hebben in de sneeuw![]()
Moet ik hem slaan of moet ik hem vasthouden?quote:
Hallo Leonos. Kom je lekker bolken?quote:
Komt eraan morgenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
aloa kan bij mij in de pap schijten dus dat is niet nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem slaan of moet ik hem vasthouden?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
aloa kan bij mij in de pap schijten dus dat is niet nodig![]()
![]()
ik heb het niet eens geprobeerdquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
misschienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hallo Leonos. Kom je lekker bolken?![]()
Waar ben jij mod van?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
oh ok..HiDiHo...aangenaamquote:
Ik zie hier mods???? ik ken ze niet al is het nog zo, komen even lekker buurten en een puntje pakken?
Wel leuk![]()
![]()
Erg gezelligquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie hier mods???? ik ken ze niet al is het nog zo, komen even lekker buurten en een puntje pakken?
Wel leuk~FEYENOORD~
Die pakt volgende maand de winst hierquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lekker gamen toch!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die pakt volgende maand de winst hier
~FEYENOORD~
Lekker belangrijk, 3x links is ook rechts.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zeggen ze?...weet je de weg nog terug te vinden ?
quote:
Ik heb toch een beetje het idee dat DTS een verzamelplaats voor mods isAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die weg heb ik al eens bewandeld, dat liep niet goed afquote:~FEYENOORD~
Hier valt ook genoeg te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb toch een beetje het idee dat DTS een verzamelplaats voor mods is~FEYENOORD~
Zeg maar een soort speelplein
hmm ik ook...een soort van "ben je de weg kwijt, verzamelen in dts" ben je lekker mee!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb toch een beetje het idee dat DTS een verzamelplaats voor mods is![]()
Ze hebben het maar druk hierquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
iuAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mwoh, 'niemand hinder van had' is misschien niet helemaal correct.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd erg genoten van de acts van @:haags en @:nattekat, lekker kloten met je modrechten waar niemand hinder van had maar toch iedereen kwaad om werd![]()
Maar het zijn wel classics ja
Net te laat
iu staat niet op de kaart. Nieuwe poging. We zoeken een woord van 5 letters.quote:
ok..stop de tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
iu staat niet op de kaart. Nieuwe poging. We zoeken een woord van 5 letters.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Bolkk?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
iu staat niet op de kaart. Nieuwe poging. We zoeken een woord van 5 letters."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HALLO PAUL!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
lafjes hier hoor, zie je nieuwe gezichten, daag je een beetje uit...en...niks."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
boluk
maar die had ik alAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Oeps, verkeerde gequotequote:
Buiten de top 3 had niemand daar last van neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, 'niemand hinder van had' is misschien niet helemaal correct.![]()
Maar het zijn wel classics ja
~FEYENOORD~
En je schrijft het als 'bolluk'.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat zou je van een mod niet verwachten neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
lafjes hier hoor, zie je nieuwe gezichten, daag je een beetje uit...en...niks.
Wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
lafjes hier hoor, zie je nieuwe gezichten, daag je een beetje uit...en...niks.![]()
![]()
~FEYENOORD~
Buiten de top 3 heeft niemand last van al het gekut.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buiten de top 3 had niemand daar last van nee![]()
Of nou ja, iig weinig last."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HALLO PAUL!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
boluk mag ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je schrijft het als 'bolluk'.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Maar klagen wel het meestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten de top 3 heeft niemand last van al het gekut.![]()
Of nou ja, iig weinig last.![]()
Zo bedoelde ik dat
~FEYENOORD~
"je" was verkeerd, was niet echt iemand in persoon of het moet een mod zijn die hier ook kwam loeren.quote:![]()
Zoek maar op
@Paul negeerde mij eerder deze avond, dan mag hij nu ook lekker de tering krijgen~FEYENOORD~
Mods ook altijd...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
"je" was verkeerd, was niet echt iemand in persoon of het moet een mod zijn die hier ook kwam loeren.I'm surrounded by morons!
Ik dol alleen maar met mensen die ik ken want ik weet dat ze er tegen kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
lafjes hier hoor, zie je nieuwe gezichten, daag je een beetje uit...en...niks.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
okéquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
"je" was verkeerd, was niet echt iemand in persoon of het moet een mod zijn die hier ook kwam loeren.
~FEYENOORD~
Paul is meer van de Hit and runAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het is watAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nou was dat tussen NaKa en Haagse op een gegeven moment ook echt wel voor iedereen kut, als ze de reeks voor de duizendste keer gesloopt hadden en murp de boel weer moest komen fixen. "JA DA'S DE SCHULD VAN NATTEKAT! NIETUS, VAN HAAGS!1!!"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar klagen wel het meest![]()
Zo bedoelde ik dat![]()
![]()
Een collega van mij is vandaag ziek naar huis gegaan, toevallig is ook de verkering uit sinds vandaag.
Ik heb daar een pittige mening over~FEYENOORD~
Gisteren nog een hit and run op z'n zusje gedaan.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik mag Paul wel als mod ook al neem ik hem graag in de maling.quote:
Dat z'n ex 'm een SOA heeft gegeven>?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Een collega van mij is vandaag ziek naar huis gegaan, toevallig is ook de verkering uit sinds vandaag.
Ik heb daar een pittige mening over"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik had er net bekant 3 ...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Er valt verdomme ook geen puntje te behalen hier op het moment hè?![]()
![]()
Is die beter dan die van Haags?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog een hit and run op z'n zusje gedaan.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
Er valt verdomme ook geen puntje te behalen hier op het moment hè?![]()
![]()
Daar heb ik hardop om gelachenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou was dat tussen NaKa en Haagse op een gegeven moment ook echt wel voor iedereen kut, als ze de reeks voor de duizendste keer gesloopt hadden en murp de boel weer moest komen fixen. "JA DA'S DE SCHULD VAN NATTEKAT! NIETUS, VAN HAAGS!1!!"![]()
![]()
![]()
Maar soms wel irritant ja als je midden in een gesprek zat met iemand
~FEYENOORD~
Heb je nog veel kleding aan of ben je aan het winnen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:26 schreef Leonos het volgende:
ben ook pokeren dus reageer niet altijdActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik vind mijn collega gewoon een mietje, ze hadden net een jaartje ietsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat z'n ex 'm een SOA heeft gegeven>?
~FEYENOORD~
Hij doet omgekeerde strippoker. Heeft al 5 broeken aan, 4 shirts, 3 truien en 2 bontjassenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog veel kleding aan of ben je aan het winnen?![]()
![]()
Voor geld of voor de lol?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:26 schreef Leonos het volgende:
ben ook pokeren dus reageer niet altijdAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hij doet omgekeerde strippoker. Heeft al 5 broeken aan, 4 shirts, 3 truien en 2 bontjassen![]()
![]()
DAT MAG NIETquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
met vrienden, 20 man nu, 5 euro p.p.![]()
![]()
online, met vrienden en anderen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
met vrienden, 20 man nu, 5 euro p.p.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat is wel een reden waarom ik niet online voor geld speelquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb ooit eens een pokertoernooi gewonnen, hoofdprijs en alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb ooit eens een pokertoernooi gewonnen, hoofdprijs en alVan hoeveel spelers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Was ergens in de 70 dacht ikquote:~FEYENOORD~
Goed gedaan, ik waag mij er niet aan.quote:
vaag dat mensen nog steeds online voor geld pokerenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb ooit eens een pokertoernooi gewonnen, hoofdprijs en alMaakt niet uit, gewonnen is gewonnen. Zelf ook meerdere Klaverjas tournooien gewonnen, kantine, buurthuizen,,noem maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjesquote:
Ik deed vet mijn best, maar later ook gewoon aan het bier gegaan, ging steeds gekker en zat ineens aan de finaletafelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed gedaan, ik waag mij er niet aan.![]()
Puur geluk geweest~FEYENOORD~
Ik gok alleen als ik er zeker van ben dat ik win.
whyquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vaag dat mensen nog steeds online voor geld pokeren![]()
te fraude gevoeligquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ligt eraan hoe inderdaadquote:
Maar ga maar eens met 4 vrienden op pokerstars zitten met zoom of een chat openAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mja, kan, als hij echt hoteldebotel was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind mijn collega gewoon een mietje, ze hadden net een jaartje iets
Ik ben er ook wel eens letterlijk ziek van geweest. Niet dat ik me toen ziek meldde, maar ik liep wel gewoon letterlijk te zwalken op het werk met wallen tot op m'n knieën.
"Jezus Grrrrrrrr, gaat het wel?"
-"Ja hoor! Niks aan de hand!"
En ondertussen overal een puinhoop van maken
Het is niet voor niets verboden in AmerikaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Met vrienden lijkt mij het toch te moeten kunnen. Als het niet om grote bedragen gaat lijkt het mij geen probleem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe inderdaad
Maar ga maar eens met 4 vrienden op pokerstars zitten met zoom of een chat openActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Met alleen vrienden is het iets anders natuurlijk...feit blijft dat je altijd je kaarten door kunt geven aan iemandquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met vrienden lijkt mij het toch te moeten kunnen. Als het niet om grote bedragen gaat lijkt het mij geen probleem.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik duik haar wel achterna.quote:
Ja het is natuurlijk kut, maar ik ken hem al jaren en weet dat hij zich vooral veel aanstelt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, kan, als hij echt hoteldebotel was.
Ik ben er ook wel eens letterlijk ziek van geweest. Niet dat ik me toen ziek meldde, maar ik liep wel gewoon letterlijk te zwalken op het werk met wallen tot op m'n knieën.
"Jezus Grrrrrrrr, gaat het wel?"
-"Ja hoor! Niks aan de hand!"
En ondertussen overal een puinhoop van maken
Kan het natuurlijk nog zo zijn maar niemand geloofd er meer in
~FEYENOORD~
En het blijft natuurlijk internetAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja ok, dat soort types kennen we allemaal, dan wordt het vermoeiendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk kut, maar ik ken hem al jaren en weet dat hij zich vooral veel aanstelt.
Kan het natuurlijk nog zo zijn maar niemand geloofd er meer in
Niet de plaats waar iedereen het beste met je voor hebt
En dan druk ik mij nog netjes uit
komt wel goedquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met alleen vrienden is het iets anders natuurlijk...feit blijft dat je altijd je kaarten door kunt geven aan iemand![]()
![]()
Het is jouw geldquote:
lolquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Tsja![]()
Normaal koop ik twee halve liters, nu potje poker
voor 5 euro spelen doe je ook niet om rijk te worden
POLLquote:Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.-Iedereen mag hier posten-Iedereen mag iedereen bolken-iedereen mag de LaPo-Iedereen mag Kapen-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven-iedereen mag niet steken onder water geven-iedereen mag niet de moderatie aanvallen-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent-iedereen doet gezellig mee-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.-iedereen is welkom hier-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.-iedereen weet dat overdaad schaad-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af![]()
doe ik toch ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol
voor 5 euro spelen doe je ook niet om rijk te worden![]()
![]()
5 euro inzet of ik het gelezen heb of niet.quote:
Het is meer dat je 25 biertjes kan winnen geloof ikquote:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.-Iedereen mag hier posten-Iedereen mag iedereen bolken-iedereen mag de LaPo-Iedereen mag Kapen-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven-iedereen mag niet steken onder water geven-iedereen mag niet de moderatie aanvallen-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent-iedereen doet gezellig mee-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.-iedereen is welkom hier-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.-iedereen weet dat overdaad schaad-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
Tldr![]()
Fantastischquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:49 schreef m1st1g het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.-Iedereen mag hier posten-Iedereen mag iedereen bolken-iedereen mag de LaPo-Iedereen mag Kapen-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven-iedereen mag niet steken onder water geven-iedereen mag niet de moderatie aanvallen-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent-iedereen doet gezellig mee-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.-iedereen is welkom hier-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.-iedereen weet dat overdaad schaad-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
TldrAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:49 schreef m1st1g het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.
-Iedereen mag hier posten
-Iedereen mag iedereen bolken
-iedereen mag de LaPo
-Iedereen mag Kapen
-Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven
-iedereen mag niet steken onder water geven
-iedereen mag niet de moderatie aanvallen
-iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent
-iedereen doet gezellig mee
-iedereen gaat weg als hij het niet leuk vindt
-iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
-iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb-iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
-iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.
-iedereen is welkom hier
-iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken hebt.
-iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.
-iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
-iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
-iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind
-iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
-iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.
-iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten
-iedereen weet dat overdaad schaadt
-iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per nacht
-iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.
-iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
-iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af![]()
Als je het nu nog niet gelezen hebt....
goed ideequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is meer dat je 25 biertjes kan winnen geloof ik![]()
![]()
Willem vind het niet verantwoord van MarkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Over het kapen ben ik het niet direkt eens geef degene met de lapo de tijd om een nieuw deel te openen. Duurd het meer dan 30 sec. kaap dan maar.quote:
Niet kloten met op stond ook tussen de regels maar Paul heeft die er uit gehaald.
Niet klagen over de regels ook
quote:
BOOM!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Jezelf qouten.quote:
Niet klotenquotenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat is sneu, alleen mario mag dat.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is sneu, alleen mario mag dat.![]()
![]()
Waar is FF?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niet liegen tegen SBE.quote:
Ik snap het wel, dat scheelt de moderatie gezeik. Maar idd, ik wacht ook altijd netjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Over het kapen ben ik het niet direkt eens geef degene met de lapo de tijd om een nieuw deel te openen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Alweer met vakantie?quote:
Ah ja..in de groentelaquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: