Net de batterijen van mijn camera opgeladen. Morgen sneeuwquote:
Mario verdiend het wel om aardig tegen te zijn. Soms moet je hem een beetje helpen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat heel netjes zegt, ik had wat anders in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Met mijn blote voeten op het koude zeil
Hopelijk in het westen al in de middagquote:
Mooie plaatjes schietenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net de batterijen van mijn camera opgeladen. Morgen sneeuw![]()
![]()
Kan haast niet missen als er sneeuw ligtquote:
Ook goedquote:
met mijn grote, blote voeten op het koude zeil...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Met mijn blote voeten op het koude zeil
ik heb geen zinquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
met mijn grote, blote voeten op het koude zeil...
Ligt eraan waar in het westenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hopelijk in het westen al in de middag
Misschien mag ik het volgende week weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
met mijn grote, blote voeten op het koude zeil...
Bedoeld hij niet de pad van de laptop dat vierkante ding wat de functies van een muis heeftquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario, ik snap niet wat je bedoeld.
deze mensen kennt selfs inquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dschungleshow zonder dschungel
met c-bekannte![]()
S avonds pas las ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net de batterijen van mijn camera opgeladen. Morgen sneeuw![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |