wc met roeispanen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee holzspäne bedoel ik
wc met holzspäne
Wc met houtsnippers zegt google tegen mij.quote:
Apart welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wc met houtsnippers zegt google tegen mij.
Thuis wel maar op afgelegen gebieden is het wat anders.quote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Thuis wel maar op afgelegen gebieden is het wat anders.
Vriend.quote:
Bolluk, aloa!quote:
quote:
Ik blijf nog ff hoorquote:
Soms heb ik gelukquote:
Wel lezen hequote:
is er sneeuw?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Kan al niet wachten op al die media berichten over mensen die te dicht op elkaar staan die plezier hebben in de sneeuw
Moet ik hem slaan of moet ik hem vasthouden?quote:
Hallo Leonos. Kom je lekker bolken?quote:
Komt eraan morgenquote:
aloa kan bij mij in de pap schijten dus dat is niet nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem slaan of moet ik hem vasthouden?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
aloa kan bij mij in de pap schijten dus dat is niet nodig
ik heb het niet eens geprobeerdquote:
misschienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hallo Leonos. Kom je lekker bolken?
Waar ben jij mod van?quote:
oh ok..HiDiHo...aangenaamquote:
Erg gezelligquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie hier mods???? ik ken ze niet al is het nog zo, komen even lekker buurten en een puntje pakken?
Wel leuk
Die pakt volgende maand de winst hierquote:
Lekker gamen toch!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die pakt volgende maand de winst hier
Lekker belangrijk, 3x links is ook rechts.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zeggen ze?...weet je de weg nog terug te vinden ?
quote:
Die weg heb ik al eens bewandeld, dat liep niet goed afquote:
Hier valt ook genoeg te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb toch een beetje het idee dat DTS een verzamelplaats voor mods is
hmm ik ook...een soort van "ben je de weg kwijt, verzamelen in dts" ben je lekker mee!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb toch een beetje het idee dat DTS een verzamelplaats voor mods is
Ze hebben het maar druk hierquote:
Mwoh, 'niemand hinder van had' is misschien niet helemaal correct.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd erg genoten van de acts van @:haags en @:nattekat, lekker kloten met je modrechten waar niemand hinder van had maar toch iedereen kwaad om werd
iu staat niet op de kaart. Nieuwe poging. We zoeken een woord van 5 letters.quote:
ok..stop de tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
iu staat niet op de kaart. Nieuwe poging. We zoeken een woord van 5 letters.
Bolkk?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
iu staat niet op de kaart. Nieuwe poging. We zoeken een woord van 5 letters.
HALLO PAUL!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
lafjes hier hoor, zie je nieuwe gezichten, daag je een beetje uit...en...niks.
Oeps, verkeerde gequotequote:
Buiten de top 3 had niemand daar last van neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, 'niemand hinder van had' is misschien niet helemaal correct.![]()
Maar het zijn wel classics ja
En je schrijft het als 'bolluk'.quote:
Dat zou je van een mod niet verwachten neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Buiten de top 3 heeft niemand last van al het gekut.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buiten de top 3 had niemand daar last van nee
HALLO PAUL!quote:
boluk mag ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je schrijft het als 'bolluk'.
Maar klagen wel het meestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Buiten de top 3 heeft niemand last van al het gekut.![]()
Of nou ja, iig weinig last.
"je" was verkeerd, was niet echt iemand in persoon of het moet een mod zijn die hier ook kwam loeren.quote:
Mods ook altijd...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
"je" was verkeerd, was niet echt iemand in persoon of het moet een mod zijn die hier ook kwam loeren.
Ik dol alleen maar met mensen die ik ken want ik weet dat ze er tegen kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |