ja precies. Even in de gaten houden hoe het loopt morgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon niet mogelijk zonder ongelukken.
Be careful, gewoon NIET doen als het te gevaarlijk is
Nee ik last even een pauze in en bewaar het voor later.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:12 schreef Prisha het volgende:
@:Shiitake hoever ben je? Laatste restje uit fles ook in glas geschoknen?
Mja die zal dan weer zurig smaken na de bitterzoete Rochefort.quote:
Jij hebt 'm bijna op?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:12 schreef Prisha het volgende:
@:Shiitake hoever ben je? Laatste restje uit fles ook in glas geschoknen?
Ik ga voor Rochefort 9 t/m 16quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik drink een lekkere frisse groene knuppel!
Oh oh...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:13 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nog 5 of 6 kleine kipkluifjes in de vriezer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Heb nog de helft van t flesje. Wel ingeschonken maar dat gaat weer even duren.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh oh...
Denk aan hamburgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan denk je ff aan die boon... en het gaat er in als ranja !quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja die zal dan weer zurig smaken na de bitterzoete Rochefort.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh oh...
Denk aan hamburgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Wat is een groene knuppel?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Doe je goedquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:15 schreef tonja het volgende:
Opperdepop!![]()
Ik vond m erg lekker. Meestal als het alcoholpercentage zo hoog is vind ik het lastig door te slikken, bijvoorbeeld bij Duvel. Dat was met dit biertje niet zo. Ik vond de smaak lekker zoetig met wat aardsmaken, beetje notig. En I like the buzz.
Zo, dat bierproefbluffen kan ik ook![]()
![]()
Beste reclame ooitquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:15 schreef tonja het volgende:
Opperdepop!![]()
Ik vond m erg lekker. Meestal als het alcoholpercentage zo hoog is vind ik het lastig door te slikken, bijvoorbeeld bij Duvel. Dat was met dit biertje niet zo. Ik vond de smaak lekker zoetig met wat aardsmaken, beetje notig. En I like the buzz.
![]()
*noteert voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:15 schreef tonja het volgende:
Opperdepop!![]()
![]()
wutquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Al bijna tradiesiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weeke![]()
Prooost allen, lsuper leuk nog steeds.
Het biertjes zoeken, scroren en drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |