Die tweede dronk makkelijk weg, maar was wel 9%quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit hier half te spacen...
Die eerste heeft wat met mijn hoofd gedaan.
Die tweede geeft een zacht roesje.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
It's Janet, Miss Jackson if you're nasty.
Nee tochquote:
Als er een volgende ronde komt sla ik misschien wel overquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie dat Mr. Hop 'm heeft, dus nomineren mag
Tsja, soms is het grappig en soms gaat het te ver...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nouja, je bent toch nieuwsgierig
Ramptoeristje spelen
Is het een stuk van je enkel of van je kuitbeen? (in mijn geval)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee tochIk zie mezelf echt niet over de sneeuw glibberen met krukken en een afgebroken stuk bot in mijn enkel
Lekker nummer dat ook, zomers!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Haha heerlijk hèr !
als we dan toch quoten , uit die vorige vind ik:
"I live among the creatures of the night" ook zo'n lekker zinnetje.
Kuitbeen, dat is een onderdeel van de enkelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een stuk van je enkel of van je kuitbeen? (in mijn geval)
Yep. Zou dat niet doen als ik jou was, recipe voor disaster.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee tochIk zie mezelf echt niet over de sneeuw glibberen met krukken en een afgebroken stuk bot in mijn enkel
Sleetje rijden!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Je onderbeen naast je scheenbeen tot onder je kniequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Kuitbeen, dat is een onderdeel van de enkel
Waxinelichtjes en een aansteker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Zou dat niet doen als ik jou was, recipe voor disaster.
Ik moet morgenavond de weg op, En avonds laat ook weer. Zit even te denken wat handig is.
Nee dat is gewoon niet mogelijk zonder ongelukken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond de weg op, En avonds laat ook weer. Zit even te denken wat handig is.
check!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waxinelichtjes en een aansteker.
En een plan B.
Jij zit wel in de hoek waar er aardig wat kan vallen, inderdaad even goed overwegen hoe en of je dat gaat doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |