quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal het toegeven...
Ik heb vorige week de biertjes opgedronken van de laatste vrijdag.
Ik heb zelfs opgezocht welke de laatste waren zodat ik meer tijd heb om ze te vervangen.
Het liep zo.
Laura Branigan wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
jesus jullie hebben ook totaal geen self control of wat
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal het toegeven...
Ik heb vorige week de biertjes opgedronken van de laatste vrijdag.
Ik heb zelfs opgezocht welke de laatste waren zodat ik meer tijd heb om ze te vervangen.
Het liep zo.
Schrale troost... het was zo laat dat ik niet meer exact weet hoe ze smaakten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik heb bewondering voor je eerlijkheid
Geloof dat sommige (de ergste) behoorlijk verwijderd zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop op een compilatie van de leukste Zoom-bloopers
Ik heb dat wel. Sowieso met dit. Het juist leuk om het zo te ontdekken. Jezelf inhouden en de spanning laten opbouwen, des te lekkerder is het dan als je los "mag" gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Met bier heb ik dat gelukkig wel. Met wijn minder.
Er lag ook nog een Zatte koud, maar die heeft mijn dochter gisteren opgedronken :dquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, da's jammer
Al had je, nou dat je 'm geproefd had, 'm toch niet meer genomineerd
GMTAquote:
Dat zei ze, of heb je ook even geproefd?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er lag ook nog een Zatte koud, maar die heeft mijn dochter gisteren opgedronken :d
Ook wel nominabel.
Mooie tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ietsje minder vroeg want het is toch te koud morgenochtend. Ga er om 9 uur zijn
Morgen sneeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ietsje minder vroeg want het is toch te koud morgenochtend. Ga er om 9 uur zijn
Dan had je net zo goed een paar flesjes Heineken weg kunnen tikkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schrale troost... het was zo laat dat ik niet meer exact weet hoe ze smaakten.
Dus ik kan er die vrijdag gewoon weer Bleu in
Jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat sommige (de ergste) behoorlijk verwijderd zijn
In de middag jaquote:
Heineken heb ik sowieso nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed een paar flesjes Heineken weg kunnen tikken
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat sommige (de ergste) behoorlijk verwijderd zijn
Ja die van 't IJ, ik heb een slokje geproefd en smaakte prima, niet heel bijzonder, maar ik vond hem lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei ze, of heb je ook even geproefd?
Is dat t'IJ Zatte?
Ik zit hier half te spacen...quote:
Ik zie dat Mr. Hop 'm heeft, dus nomineren magquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die van 't IJ, ik heb een slokje geproefd en smaakte prima, niet heel bijzonder, maar ik vond hem lekker.
Die tweede dronk makkelijk weg, maar was wel 9%quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit hier half te spacen...
Die eerste heeft wat met mijn hoofd gedaan.
Die tweede geeft een zacht roesje.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
It's Janet, Miss Jackson if you're nasty.
Nee tochquote:
Als er een volgende ronde komt sla ik misschien wel overquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie dat Mr. Hop 'm heeft, dus nomineren mag
Tsja, soms is het grappig en soms gaat het te ver...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nouja, je bent toch nieuwsgierig
Ramptoeristje spelen
Is het een stuk van je enkel of van je kuitbeen? (in mijn geval)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee tochIk zie mezelf echt niet over de sneeuw glibberen met krukken en een afgebroken stuk bot in mijn enkel
Lekker nummer dat ook, zomers!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Haha heerlijk hčr !
als we dan toch quoten , uit die vorige vind ik:
"I live among the creatures of the night" ook zo'n lekker zinnetje.
Kuitbeen, dat is een onderdeel van de enkelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een stuk van je enkel of van je kuitbeen? (in mijn geval)
Yep. Zou dat niet doen als ik jou was, recipe voor disaster.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee tochIk zie mezelf echt niet over de sneeuw glibberen met krukken en een afgebroken stuk bot in mijn enkel
Sleetje rijden!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Je onderbeen naast je scheenbeen tot onder je kniequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Kuitbeen, dat is een onderdeel van de enkel
Waxinelichtjes en een aansteker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Zou dat niet doen als ik jou was, recipe voor disaster.
Ik moet morgenavond de weg op, En avonds laat ook weer. Zit even te denken wat handig is.
Nee dat is gewoon niet mogelijk zonder ongelukken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond de weg op, En avonds laat ook weer. Zit even te denken wat handig is.
check!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waxinelichtjes en een aansteker.
En een plan B.
Jij zit wel in de hoek waar er aardig wat kan vallen, inderdaad even goed overwegen hoe en of je dat gaat doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |