quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Loopt ie in zijn onderbroek door de kamer
Ik ga hem komende zomer zeker nog eens proberen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik leef nog! Ik was even aan het genieten van mijn biertje.
Ja dat geuzebiertje was wel apart, ik heb die in België eens gedronken in de zomer. Was heerlijk toen, weinig biertjes zijn zuur, dat kon ik wel waarderen. Maar tis niet ieders smaak natuurlijk, dat wist ik wel
Ach, als dat het ergste is...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Loopt ie in zijn onderbroek door de kamer
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef tonja het volgende:
Oké, we doen ook muziekjes hierdeze heb ik gisteren opgenomen. Niet geheel zuiver en naja er is nog zat ruimte voor verbetering maar ik vond het zelf niet geheel kut
Veilig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Die Kasteel, want daarvan wist ik zeker dat de supermarkt hier 'm ook heeft
En netjes om 20.30quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef Prisha het volgende:
t
[..]
toch !! Ik wist het!
Damn I'm good
Ow, da's jammerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend ook nog een Hop & Liefde gedronken, die viel tegen.
Op de verkeerde momentenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
jesus jullie hebben ook totaal geen self control of wat
jaja ik wíst hetquote:
BURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
Stash klinkt zo...stasherig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik denk dat als er een koud waren geweest hij nu de klos was geweest
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef tonja het volgende:
Oké, we doen ook muziekjes hierdeze heb ik gisteren opgenomen. Niet geheel zuiver en naja er is nog zat ruimte voor verbetering maar ik vond het zelf niet geheel kut
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal het toegeven...
Ik heb vorige week de biertjes opgedronken van de laatste vrijdag.
Ik heb zelfs opgezocht welke de laatste waren zodat ik meer tijd heb om ze te vervangen.
Het liep zo.
Heb je dat filmpje van die Belgische burgemeester gezien?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal het toegeven...
Ik heb vorige week de biertjes opgedronken van de laatste vrijdag.
Ik heb zelfs opgezocht welke de laatste waren zodat ik meer tijd heb om ze te vervangen.
Het liep zo.
secret stashquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stash klinkt zo...stasherig.
Maar misschien maar beter dat er niets meer koel ligt, jij moet er zeker weer bijtijds uit?
Ietsje minder vroeg want het is toch te koud morgenochtend. Ga er om 9 uur zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stash klinkt zo...stasherig.
Maar misschien maar beter dat er niets meer koel ligt, jij moet er zeker weer bijtijds uit?
Hoho!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, kon het stress-vrij doen, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan
Met bier heb ik dat gelukkig wel. Met wijn minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
Ik hoop op een compilatie van de leukste Zoom-bloopersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, als dat het ergste is...
Ik heb wat verhalen voorbij horen/zien komen de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |