Ze heeft er 1 met een micropenis gehad...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, met nog een sacherijnige kop erop ook. Zou ze ooit een vriendje hebben gehad?
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iemand op dat kerkhof wil liggen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef JACM het volgende:
JFC, Nathalie met een enorme sneer. Wat een grafhoerEen zeikkindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:27 schreef JACM het volgende:
[..]
Ze heeft er 1 met een micropenis gehad...
Ik denk dat ze hem af heeft gebeten
Was echt even een momentje waarbij de ware Nathalie naar boven kwam op de voorgrond van de hele groepquote:
ls ze hem al kon vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:27 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja meende iets opgevangen te hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Was echt even een momentje waarbij de ware Nathalie naar boven kwam op de voorgrond van de hele groep
Mislukte koekjesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat zijn die allemaal aan het eten nog zo laat.
Leuk dat zo voor heel Nederland te vertellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:27 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja daarna Naomi die een beetje vreemd rondkeekquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gemene sneer richting Naomi die iets vroeg
Lette niet 100% op
koekjes.. Nat is misluktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Heb je het over de koekjes of Nathalie nu?
Wat zij ze dan? Kan alleen stream 1 helaas kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill heeft nauwelijks een ander gespreksonderwerp dan Thomas, maar ze heeft geen gevoelens voor hem
Ik ga toch even kijken omdat ik wil zien hoe ze neergezet worden.quote:
Ik dacht zon sletterige vlinder ofzoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:37 schreef suzi1 het volgende:
heeft daan nou een kip als tattoe boven dr reet??
onder het pijpen vroeg ze aan die piemel; "snap juh" toen trok ie zich terugquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:27 schreef JACM het volgende:
[..]
En Daan wordt ff als heilige neergezet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:38 schreef GayGuy het volgende:
Rtl moet schijnbaar NaatTraantje perse in de uirzending hebben. Deze aflevering begint als een NaatTraantje show. Ga je geen kijkers mee trekken
Alleen niet die van Theo?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:42 schreef JACM het volgende:
Die extra informatie waren dus de motivaties van hun medekandidaten die op hun hadden gestemd
Opmerkelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:44 schreef JACM het volgende:
[..]
Die miste ik ook. Dacht dat ik niet goed oplette
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:44 schreef lonneberga het volgende:
Dus Els weet nu dat die kale op haar heeft gestemd?
Apart. Wel echt een regiekeuzequote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:44 schreef suzi1 het volgende:
nee dat weet els niet. theoos nominaties zaten er niet tussen
Ja erg jammer toch. Kerel loopt zelf weg en als je laat zien dat hun grote held niet eens te vertrouwen was gaan ze allemaal twijfelen.quote:
De kinderachtige stook spelletjes van Els, Nathalie en de restquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:49 schreef JACM het volgende:
Zei Els nou dat ze de voorwerpen eigenlijk niet gunde aan de groep?
De ware Els komt naar boven. Wat een vreselijk mensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:51 schreef Was-beer het volgende:
[..]Ze had het liefst alle naambordjes verkeerd gelegd
Graftak, kannie wachten tot ze weg is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:51 schreef JACM het volgende:
[..]
De ware Els komt naar boven. Wat een vreselijk mens
Stond toch voor ons kijkers wel in beeld?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:54 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vermoedde al dat Els en René iets over de nominaties te weten waren gekomen. Jammer dat er niet bij stond wie wat had gezegd.
De Belgen moeten gewoon samen met René en Jill op Naat stemmen, grote kans dat ze dan een nominatie te pakken heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:53 schreef puzziepie het volgende:
Lieze weet al waar een stem van haar naar toe gaat
Ik gok Nathalie
Waarom?quote:
Ze zijn leuk en vooral echt in contact met elkaarquote:
Op wie? De roddeltantes?quote:
Volgens mij gaan ze dat ook doen ...of nou ja Rene en Jill hebben meer met de Belgen en gaan op Nathalie (zeiden ze vanmiddag) Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De Belgen moeten gewoon samen met René en Jill op Naat stemmen, grote kans dat ze dan een nominatie te pakken heeft.
Als er 3 genomineerden zijn met René, Els en Nathalie stem ik op Els eruitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dat ook doen ...of nou ja Rene en Jill hebben meer met de Belgen en gaan op Nathalie (zeiden ze vanmiddag) Ik ben benieuwd
Er zijn mindere BB-huizen geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:56 schreef lonneberga het volgende:
Wel een heerlijk huis waar ze zitten,al die ruimte,en tuin.
Dat huis uit BB1 was echt heel klein als je dat terug zietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn mindere BB-huizen geweest.
Ik ben benieuwd wie er naast Rene komt te staanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Als er 3 genomineerden zijn met René, Els en Nathalie stem ik op Els eruit
Van mij mag ze blijven en dat de anderen dan achter de waarheid komen als ze er nog zit, zodat ze de deksel op haar kin krijgt. Die ellende verdient zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk gaat Nathalie weg. Vind haar Hele gezicht gewoon vervelend.
Zal wel weer een nieuwe zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er naast Rene komt te staan
Dat gaat nog wel knallen. Liese zei laatst al dat ze zich een beetje inhoudt, terwijl ze er in de buitenwereld meteen bovenop springt als iets haar niet bevalt.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:59 schreef JACM het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven en dat de anderen dan achter de waarheid komen als ze er nog zit, zodat ze de deksel op haar kin krijgt. Die ellende verdient ze
Ik vind haar steeds leuker ..ze is chill ,maar je moet niet te ver gaan met gestookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel knallen. Liese zij laatst al dat ze zich een beetje inhoudt, terwijl ze er in de buitenwereld meteen bovenop springt als iets haar niet bevalt.
"Maar ik laat me niet doen", zei ze.
Graag,en dan maakt het me niet eens uit welke van de twee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of Nathalie of hopelijk toch Els
ik snapjuhlie, els stapt dan zelf wel op want dan heeft ze geen echt maatje meerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Als er 3 genomineerden zijn met René, Els en Nathalie stem ik op Els eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een serpent moet je er wel in hebben. Heerlijk voor de sfeer en zalig om je aan te ergeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:59 schreef JACM het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven en dat de anderen dan achter de waarheid komen als ze er nog zit, zodat ze de deksel op haar kin krijgt. Die ellende verdient ze
Ik las iets met Davina Michelle of zo. Maar heb hem nog niet 1x gehoordquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:03 schreef Ireth het volgende:
Ik besef me net dat ik het liedje van BB1 nog woordelijk kan meezingen en ik geen flauw idee heb wat voor nummer er bij deze versie zit?
Ze is afgelopen week heel rustig geweest maar die laat niet over zich heen lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar steeds leuker ..ze is chill ,maar je moet niet te ver gaan met gestook
En ze heeft groot gelijk
Nee heerlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is afgelopen week heel rustig geweest maar die laat niet over zich heen lopen
deze week kan er toch weinig positiefs uitkomen of ze moeten echt enorm gaan knippen en plakkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
Van die hele roddelsessie van een uur van gisteren in de badkamer is het enige wat in de tv-uitzending zit Nathalie die tegen Els zegt “ik hoop gewoon dat ze zeggen: jullie hoeven niet weg”.
Ze proberen haar echt positief neer te zetten. In de DBK-stukjes die je ziet komt ze ook altijd poeslief over.
Ze is in haar gat gebeten maar beseft niet dat degene die het hardst gebeten heeft niet meer in het huis zit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:51 schreef JACM het volgende:
[..]
De ware Els komt naar boven. Wat een vreselijk mens
Als je enkel afgaat op de tv uitzendingen krijg je ook verknipt beeldquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:05 schreef danilel het volgende:
[..]
deze week kan er toch weinig positiefs uitkomen of ze moeten echt enorm gaan knippen en plakken
ja dat klopt, daarom keek ik die ook nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je enkel afgaat op de tv uitzendingen krijg je ook verknipt beeld![]()
Dat knippen en plakken was in UTO ook zo erg
was te zien aan de hottubquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Els kon vandaag eindelijk weer eens goed naar de wx.
TMI Els.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:08 schreef danilel het volgende:
[..]
ja dat klopt, daarom keek ik die ook nooit.
ik probeer het snap jequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:09 schreef suzi1 het volgende:
proberen jullie wel jezelf te blijven hier
Mijn moeder keek dagelijks de uitzending , maar die keek naar een heel ander Utopiaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:10 schreef danilel het volgende:
[..]
ergerde me er rot aan hoe die lot zo poeslief werd weggezet, net zoals nu nathalie dus
quote:
Bij BB moet je wel kijken, anders mis je alle dagboekkamer gesprekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder keek dagelijks de uitzending , maar die keek naar een heel ander Utopia
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bij BB moet je wel kijken, anders mis je alle dagboekkamer gesprekken.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:14 schreef suzi1 het volgende:
ligt het aan mijn geluid, of praat daan heel idioot?
Maak ff danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:15 schreef JACM het volgende:
Nog geen gifjes van Liese die haar benen verzorgt?
Nee joh. Het zijn wel vaak de wat saaiere personen maar nooit zo inwisselbaar als deze.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Die mag van mij ook wel riebedebie,![]()
Helaas maakt dit soort kleurloze figuren nog kans op de winst ook.![]()
[ afbeelding ]
Vind hem een beetje zielig. Hij wil wel, maar niemand doet moeite. Alleen Jill.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Die mag van mij ook wel riebedebie,![]()
Helaas maakt dit soort kleurloze figuren nog kans op de winst ook.![]()
[ afbeelding ]
was net te laatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:15 schreef JACM het volgende:
Nog geen gifjes van Liese die haar benen verzorgt?
Niet voordat ze haar tieten heeft laten zienquote:
Gaat er dit weekend nog wel wat gebeuren in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:17 schreef Was-beer het volgende:
Beelden van vanmorgen in de uitzending, gaat de goede kant op
Je weet niet hoelang ze bezig zijn geweest, hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:16 schreef Ireth het volgende:
Els en René zijn veel langer in de gameroom geweest dan deze 2 opdrachten vroegen qua tijd...
volgende keer als ze weer haar witte badpak aanheeft shop ik ze er wel opquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Niet voordat ze haar tieten heeft laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |