Klinkt als Els of Kin?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:13 schreef puzziepie het volgende:
Nick heeft Theo een mes in de rug gestoken![]()
Vals wijf
Liese, Naomi, Jill en Zoey. Vier leuke meiden in een BB. Nog niet vaak voorgekomen.quote:
Vreselijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill is kneedbaar![]()
Nathalie der woorden
Ook gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
Wow. Smerige sokken van René gespot.
Leuk voor een bitch fight ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese, Naomi, Jill en Zoey. Vier leuke meiden in een BB. Nog niet vaak voorgekomen.
Ik denk dat er nog wat kneedpogingen gaan komenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vreselijk.
Laat die meid lekker met rust.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk voor een bitch fight ja.ik vind ze echt niet alle vier leuk. Liese mag van mij wel weg.
Vlak Zoey niet uit. Die is echt sneaky. Heeft een bondje met Liese en Naomi, maar schuift ook graag aan bij Jowi.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese, Naomi, Jill en Zoey. Vier leuke meiden in een BB. Nog niet vaak voorgekomen.
Sorry, ze kijkt zo valsquote:
Ja, dat is heel vervelend. Ik ben daar te oud voor... denk ik.quote:
Hip gedoe zo randomquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat is heel vervelend. Ik ben daar te oud voor... denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |