Jill dusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Danielle zit binnen .. is dus iemand anders .. geen idee wie
budah mediteert en is op een andere plane of excistencequote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh ... Thomas die slaapt en niet snurkt
Ik ook, kan ik eindelijk popcorn uit de kast halen.quote:
Was een lijntje coke snuiven op het mengpaneel van de camera'squote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stagiair die met de knopjes speelde
Hopelijk gaan ze nu Theo er niet meer is ook wat later slapen. Hij was daar steeds de aanvoerder in.quote:
Zanddeegkoekjesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat maken die mensen nu? Ik hoorde oliebollen, maar die aan niet in de oven natuurlijk
Nathalie was ook wel erg. Die deed er 4 uur over om uberhaupt de eerste keer haar bed in te stappenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu Theo er niet meer is ook wat later slapen. Hij was daar steeds de aanvoerder in.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik eindelijk popcorn uit de kast halen.
Was een aanname ... helaas niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om 21"00 uur zou er iets gaan gebeuren zei @:Benny
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was een aanname ... helaas niet.
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn, na de uitzending van vanavond. Met een melding schakel nu over naar de streams, er staat een nieuwe bewoner klaar.quote:
Oh, goed punt!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn, na de uitzending van vanavond. Met een melding schakel nu over naar de streams, er staat een nieuwe bewoner klaar.
Is water nat...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Nathalie probeert Jill te bewerken ?
Klinkt wel aannemelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn, na de uitzending van vanavond. Met een melding schakel nu over naar de streams, er staat een nieuwe bewoner klaar.
Gelijk wat traffic naar je streams en zo creëer je een mooi momentum.quote:
Ik lachtte hardop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:09 schreef engine het volgende:
Mensen hebben vaak bij Naat dat ze denken dat zij flirt omdat ze zo aardig is
ja vresselijk vannacht moest ik zacht hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh ... Thomas die slaapt en niet snurkt
rijzen doe je op kamertemperatuurquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moet dat deeg eerst laten rusten in de koelkast?
Smack My Bitch Up is volgens mij voor haar geschrevenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:09 schreef engine het volgende:
Mensen hebben vaak bij Naat dat ze denken dat zij flirt omdat ze zo aardig is
Gelukkig was Jill al redelijk duidelijk dat ze haar ging nominerenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Nathalie probeert Jill te bewerken ?
Je Loog Tegen Mij van Drukwerk ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:11 schreef JACM het volgende:
[..]
Smack My Bitch Up is volgens mij voor haar geschreven
Ik hoop dat dat zo blijft ... Nathalie is zo sneakyquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Gelukkig was Jill al redelijk duidelijk dat ze haar ging nomineren
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Gelukkig was Jill al redelijk duidelijk dat ze haar ging nomineren
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef JACM het volgende:
Naomi en Liese weer in hetzelfde shot te zien![]()
Bekijk de bakstream danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:11 schreef mario390 het volgende:
ik kann dat geroddel buiten
niet luisteren![]()
![]()
jill is zeker niet fake
Jill is leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:11 schreef mario390 het volgende:
ik kann dat geroddel buiten
niet luisteren![]()
![]()
jill is zeker niet fake
Ze blijven in herhaling gaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:12 schreef puzziepie het volgende:
En verder stoken ..nu over Nick want die moet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |