Jill dusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Danielle zit binnen .. is dus iemand anders .. geen idee wie
budah mediteert en is op een andere plane of excistencequote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh ... Thomas die slaapt en niet snurkt
Ik ook, kan ik eindelijk popcorn uit de kast halen.quote:
Was een lijntje coke snuiven op het mengpaneel van de camera'squote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stagiair die met de knopjes speelde
Hopelijk gaan ze nu Theo er niet meer is ook wat later slapen. Hij was daar steeds de aanvoerder in.quote:
Zanddeegkoekjesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat maken die mensen nu? Ik hoorde oliebollen, maar die aan niet in de oven natuurlijk
Nathalie was ook wel erg. Die deed er 4 uur over om uberhaupt de eerste keer haar bed in te stappenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu Theo er niet meer is ook wat later slapen. Hij was daar steeds de aanvoerder in.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik eindelijk popcorn uit de kast halen.
Was een aanname ... helaas niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om 21"00 uur zou er iets gaan gebeuren zei @:Benny
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was een aanname ... helaas niet.
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn, na de uitzending van vanavond. Met een melding schakel nu over naar de streams, er staat een nieuwe bewoner klaar.quote:
Oh, goed punt!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn, na de uitzending van vanavond. Met een melding schakel nu over naar de streams, er staat een nieuwe bewoner klaar.
Is water nat...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef puzziepie het volgende:
Nathalie probeert Jill te bewerken ?
Klinkt wel aannemelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn, na de uitzending van vanavond. Met een melding schakel nu over naar de streams, er staat een nieuwe bewoner klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |