Ze zijn leuk en vooral echt in contact met elkaarquote:
Op wie? De roddeltantes?quote:
Volgens mij gaan ze dat ook doen ...of nou ja Rene en Jill hebben meer met de Belgen en gaan op Nathalie (zeiden ze vanmiddag) Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De Belgen moeten gewoon samen met René en Jill op Naat stemmen, grote kans dat ze dan een nominatie te pakken heeft.
Als er 3 genomineerden zijn met René, Els en Nathalie stem ik op Els eruitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dat ook doen ...of nou ja Rene en Jill hebben meer met de Belgen en gaan op Nathalie (zeiden ze vanmiddag) Ik ben benieuwd
Er zijn mindere BB-huizen geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:56 schreef lonneberga het volgende:
Wel een heerlijk huis waar ze zitten,al die ruimte,en tuin.
Dat huis uit BB1 was echt heel klein als je dat terug zietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn mindere BB-huizen geweest.
Ik ben benieuwd wie er naast Rene komt te staanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Als er 3 genomineerden zijn met René, Els en Nathalie stem ik op Els eruit
Van mij mag ze blijven en dat de anderen dan achter de waarheid komen als ze er nog zit, zodat ze de deksel op haar kin krijgt. Die ellende verdient zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk gaat Nathalie weg. Vind haar Hele gezicht gewoon vervelend.
Zal wel weer een nieuwe zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie er naast Rene komt te staan
Dat gaat nog wel knallen. Liese zei laatst al dat ze zich een beetje inhoudt, terwijl ze er in de buitenwereld meteen bovenop springt als iets haar niet bevalt.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:59 schreef JACM het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven en dat de anderen dan achter de waarheid komen als ze er nog zit, zodat ze de deksel op haar kin krijgt. Die ellende verdient ze
Ik vind haar steeds leuker ..ze is chill ,maar je moet niet te ver gaan met gestookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel knallen. Liese zij laatst al dat ze zich een beetje inhoudt, terwijl ze er in de buitenwereld meteen bovenop springt als iets haar niet bevalt.
"Maar ik laat me niet doen", zei ze.
Graag,en dan maakt het me niet eens uit welke van de twee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of Nathalie of hopelijk toch Els
ik snapjuhlie, els stapt dan zelf wel op want dan heeft ze geen echt maatje meerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:58 schreef JACM het volgende:
[..]
Als er 3 genomineerden zijn met René, Els en Nathalie stem ik op Els eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Een serpent moet je er wel in hebben. Heerlijk voor de sfeer en zalig om je aan te ergeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:59 schreef JACM het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven en dat de anderen dan achter de waarheid komen als ze er nog zit, zodat ze de deksel op haar kin krijgt. Die ellende verdient ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |