Donker haar, 18, houdt van naakt en kan koken ook nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
Blond, 19, houdt van naakt en kan nog zingen ook
veel beter krijg je ze niet
Was net live op tv. The voice of hollandquote:
Als ze nog kan koken ook word ik gekquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Donker haar, 18, houdt van naakt en kan koken ook nog.
Dat zou nog beter zijn
Gezellig samen koken 😛quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Donker haar, 18, houdt van naakt en kan koken ook nog.
Dat zou nog beter zijn
Heb ik nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was net live op tv. The voice of holland
Deze sneer vind ik nou weer niet leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.
Deze sneer naar @:aloa is dan wel weer leuk
Ik begrijp niet dat ze de engelsen nog overal toelaten, vorige week hier naar Nederland, vliegtuigen volquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o o. Snap niet dat men de grenzen niet dicht gooit hoor.
Kijk maar goed uit als je naar buiten gaat.
ja in kärnten zijn geen engelsequote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o o. Snap niet dat men de grenzen niet dicht gooit hoor.
Kijk maar goed uit als je naar buiten gaat.
Dacht he een nieuwe. Maar je hebt een keertje een nieuwe UIquote:
TR gezetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
-iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.
Deze sneer naar @:aloa is dan wel weer leuk
Aloa en ik gaan way backquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze sneer vind ik nou weer niet leuk.
Ik snap dat ook niet hoor. Ze moeten gewoon allemaal dicht gooien. Alleen vrachtvluchten nog toestemming gevenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze de engelsen nog overal toelaten, vorige week hier naar Nederland, vliegtuigen vol
wij moeten maar pas op de plaats maken, winkels dicht, je kunt geen flikker en laat de rotzooi nederland maar binnenkomen, man ik word er woest van.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht he een nieuwe. Maar je hebt een keertje een nieuwe UI
brokeback?quote:
Ze komen overal binnen. Ik geloof hier van de week op 1 dag 14 vliegtuigen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja in kärnten zijn geen engelse
maar de tirolse idioten moeten toch
weten dat ze niet engelse gasten
binnenlaten mogen
Alsof ik een vrouw vertrouw met iets wat ingewikkelder is dan een lepelquote:
We hebben een land te reddenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komen overal binnen. Ik geloof hier van de week op 1 dag 14 vliegtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |