Zijn stem is idd vreselijk, daar zal het dan aan liggen..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nick is ook okay, alleen zijn stem niet
Franny?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn stem is idd vreselijk, daar zal het dan aan liggen..
Tranny was een slettebakquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt alleen dat Franny nog een schoonheid was in vergelijking met Nathalie
Italianen zijn daar zelf helemaal niet zo stellen over hoor. Google maar eens op "Penne (of pasta) con pollo e crema di formaggio"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
https://ambiance.be/deze-(...)maal-niet-italiaans/
Theo was een smaakmaker en dat mist het programmaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu Theo weg is.. als die het al was.
Wie zien jullie nu als het Alfa mannetje/vrouwtje in de groep?
"krijg de pest pokke tyfus"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill aan het schelden
Waarschuwing!
Nickquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niemand gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahaha, dat is heel lastig... nieuwe bewoner misschienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie zien jullie nu als het Alfa mannetje/vrouwtje nu in de groep?
Niet geheel wat ik vroeg, maar ik snap je.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Theo was een smaakmaker en dat mist het programma
Dat dan wel weerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt alleen dat Franny nog een schoonheid was in vergelijking met Nathalie
Mwhaahh een paar schuddende billenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet geheel wat ik vroeg, maar ik snap je.
Al was er zonder smaakmaker gister toch een goed feesie.
Hmm vind ik niet.quote:
Daar neig ik ook naar.quote:
Het ging mij meer om het loskomen, en weer een beetje bonden tussen de landen en mensen. En schuddende billen.quote:
Gespeelde leuk zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het loskomen, en weer een beetje bonden tussen de landen en mensen. En schuddende billen.
Wodt hier helemaal geil vanquote:
Lieze kan goed relativeren , zo zie ik hetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm vind ik niet.
[..]
Daar neig ik ook naar.
Alhoewel Liese een bepaald overwicht heeft, wat ze al dan niet zelf beseft heb ik het idee.
Mensen kijken naar haar op, en ze lijkt alles heel relaxed aan te kunnen.
Ummmquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vond het iig beter dan bankhangen.
Wie het iig wel ziet is Daan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lieze kan goed relativeren , zo zie ik het![]()
Ik zie niet dat ze overwicht heeft , maar ze heeft wel een luisterend oor voor anderen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wodt hier helemaal geil van![]()
Echt?? Daan is het moedertje en is wat neurotischquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie het iig wel ziet is Daan.
Die moet niet veel van Lieze hebben heb ik het idee, die ziet daar concurrentie, vaginanijd.
Mooi!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill dacht dat er niet zoveel afwas was maar het is best veel. Jill is in Suriname geweest.
nee ze 'zingt' een liedje van brittquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi!
Weer eens wat anders als Costa del Snol.
Ik zie Daan af en toe naar Lieze kijken en ook ontwijken.. ik voel daar wat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt?? Daan is het moedertje en is wat neurotisch
Lieze id veel chiller en down to earth
Vaginanijd zou goed kunnen,.
Jill niet, dat zingt Britt dekkerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill dacht dat er niet zoveel afwas was maar het is best veel. Jill is in Suriname geweest.
Fakking vetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee ze 'zingt' een liedje van britt
Nathalie ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie Daan af en toe naar Lieze kijken en ook ontwijken.. ik voel daar wat.
Had ik al verteld dat ik HS ben
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dag in dag uit zeggen Jill en René weet niet wat het betekend maar ja.
Dat is een gezegde over iets wat maar voort duurt.... en voort... en voort...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dag in dag uit zeggen Jill en René weet niet wat het betekend maar ja.
Is blijkbaar van Britt Dekker die Jill nadoet ik dacht dat het serieus was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi!
Weer eens wat anders als Costa del Snol.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is een gezegde over iets wat maar voort duurt.... en voort... en voort...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ken die Britt Dekker dan weer niet...
Maar de mensen die hier nu roepen dat ze moet stoppen, blijkbaar heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]Tja, wat kan ik daar over zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets moet je voelen.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ze kunnen alle drie goed met elkaar toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef Rhosyn het volgende:
Naomi weer gespannen. Ik denk omdat Lieze een fijn gesprek heeft met Zoe.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
René is echt los gekomen hij praat nu veel meer . Hij gaat zich meer thuis voelen.
Ja dat is best positief. Sfeer is fijner om naar te kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
René is echt los gekomen hij praat nu veel meer . Hij gaat zich meer thuis voelen.
Daar kan ik je niet mee helpenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik daar over zeggen.
Zoiets moet je voelen.
Ja.. maar vanmiddag bij de haard deden ze het ook al...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kunnen alle drie moet elkaar toch?
Vind je het gek? Die Theo onderdrukte de boel behoorlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zeg rare dingen , ik bedoelde goed met elkaarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. maar vanmiddag bij de haard deden ze het ook al...
Oh oh.
Gek hè dat 1 persoon zo de stempel drukt in een groepquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Die Theo onderdrukte de boel behoorlijk.
Jawel. Maar ik denk dat Naomi zich maar kan hechten aan 1 persoon. En dat ze Lieze leuk vindt. Als Lieze geen aandacht voor haar heeft wordt Naomi gespannen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kunnen alle drie moet elkaar toch?
Ja jammer dat hij weg isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Gek hè dat 1 persoon zo de stempel drukt in een groep
Alles uit haar mond komt er zo dreinend uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef puzziepie het volgende:
Nathalie weer aan het zeiken over niets
Is ook mooi om te zien een echt meiden ding samen kletsen en tutten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zeg rare dingen , ik bedoelde goed met elkaar
Vanmiddag zaten ze ook al gezellig te kletsen . Zoey , Naomi en Liese gaan ook niet op elkaar stemmen
Aha Inspector Gadgetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik denk dat Naomi zich maar kan hechten aan 1 persoon. En dat ze Lieze leuk vindt. Als Lieze geen aandacht voor haar heeft wordt Naomi gespannen.
Gisteren rende Naomi van tafel en ging hard huilend in bed liggen. Lieze was aan tafel gaan zitten met eten en Naomi moest aan het andere eind.
Toen Lieze haar op zocht in de slaapkamer kwam ze onder het dekbed vandaan en stopte al snel met huilen.
Ik ben er op gaan letten.
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef puzziepie het volgende:
Nathalie weer aan het zeiken over niets
Ik mis 'mquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik niet gezien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik denk dat Naomi zich maar kan hechten aan 1 persoon. En dat ze Lieze leuk vindt. Als Lieze geen aandacht voor haar heeft wordt Naomi gespannen.
Gisteren rende Naomi van tafel en ging hard huilend in bed liggen. Lieze was aan tafel gaan zitten met eten en Naomi moest aan het andere eind.
Toen Lieze haar op zocht in de slaapkamer kwam ze onder het dekbed vandaan en stopte al snel met huilen.
Ik ben er op gaan letten.
Ja dat is raar iddquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is ook mooi om te zien een echt meiden ding samen kletsen en tutten.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Daan en Els hebben dezelfde ketting
Misschien is Naomi wel erg gevoelig en sluit niet makkelijk contacten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien eerlijk gezegd
Ik denk wel dat als er spanningen zijn Naomi daar last van gaat krijgen en zich wat afsluit
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nathalie deed gisteren nasty tegen Naomi , en toen brak zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Misschien is Naomi wel erg gevoelig en sluit niet makkelijk contacten.
Nee niet raar ik zei mooi.quote:
Oh ik ga graag alléénquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee niet raar ik zei mooi.
Ze moet d'r Thaise Curry Waffel houden tegen Naomi.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nathalie deed gisteren nasty tegen Naomi , en toen brak ze
Nou nouquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:48 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Ze moet d'r Thaise Curry Waffel houden tegen Naomi.
Eensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:48 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nou is Nathalie ook erg bot en als je gevoelig bent komt dat soms hard aan. Alleen vreemd dat als het Nathalie overkomt ( wauw) dan moet iedereen begrip hebben voor haar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nathalie deed gisteren nasty tegen Naomi , en toen brak ze
Thaise Curry is lekker...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:48 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nathalie is vooral van ik ikke mij ikke en alles is negatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nou is Nathalie ook erg bot en als je gevoelig bent komt dat soms hard aan. Alleen vreemd dat als het Nathalie overkomt ( wauw) dan moet iedereen begrip hebben voor haar.
BB is echt heel leerzaam voor Naomi en dan doet ze het tot nu toe goed
Hot ook .quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Thaise Curry is lekker...
Als je daar een week alleen mee bent wordt je geheid depressief.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nathalie is vooral van ik ikke mij ikke en alles is negatief
Heb je een heul goed puntquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Thaise Curry is lekker...
Optimistisch. Geef het 15 minuten en ik yeet mezelf van een flat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als je daar een week alleen mee bent wordt je geheid depressief.
Echt wel ... Nathalie is een energie zuigerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als je daar een week alleen mee bent wordt je geheid depressief.
Nathalie weet niet eens hoe die er uit zienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natalie vind Rene een kamper
Ik regel een datequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:51 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Optimistisch. Geef het 15 minuten en ik yeet mezelf van een flat.
Die zijn "Schoon" zei zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Nathalie weet niet eens hoe die er uit zien
Regel jij maar een cursus "Hoe stof ik mijn zure pruim af" van de LOI.quote:
Ben je aan het spiegelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Els kijkt steeds naar de billen van Nick.
Nou ja stom mens hoezo dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natalie vind Rene een kamper
Hihiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:54 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Regel jij maar een cursus "Hoe stof ik mijn zure pruim af" van de LOI.
Denk dat ze Nick bedoeldequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nou ja stom mens hoezo dan?
Daarom lijkt ze op een "Kamper"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn "Schoon" zei ze
Daar heeft ze wel gelijk in, en Rene heeft een fobi wat dat betreft....daarom zit hij daar ook in....alles heeft een plekje en wat er niet hoort moet ook snel opgeruimd worden. Ook zijn was liever niet met andere in de wasmachine....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn "Schoon" zei ze
Goed, ik ben niet zo thuis op dat gebied en voor mij is dat een pot nat: wat is het verschil?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Daarom lijkt ze op een "Kamper"
Het verschil tussen Kampers en Woonwagenbewoners niet kennen
Let jij maar op de streams in plaats op de mensen hier in de cos dan heb je genoeg te doen lijkt mij .quote:
Nu na een week versta ik hem ook steeds beterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik versta Nick gewoon goed, woon zelfs niet in de buurt van Belgie... Hoe kunnen zij daar nu allemaal zo moeite mee hebben.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Let jij maar op de streams in plaats op de mensen hier in de cos dan heb je genoeg te doen lijkt mij .
Hij zegt dat West Vlamingen hem niet begrijpen. Ik ben een rasechte West Vlaming en ik begrijp hem heel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik versta Nick gewoon goed, woon zelfs niet in de buurt van Belgie... Hoe kunnen zij daar nu allemaal zo moeite mee hebben.
Idem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat komt omdat Nick zei dat hij uit de Kempen komt ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Kempen_(streek) )quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat ze Nick bedoelde
Maar ze bedoelde het niet verkeerd... maar dit zijn geen handige dingen.
Arme psycholoog. Die moet na zo'n gesprek zelf ook naar een collega toe. Snap je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie gaat elke week naar de psycholoog. Heeft ze nodig, anders houdt ze het niet vol![]()
Hoe komt zij dan in BB als labielquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie gaat elke week naar de psycholoog. Heeft ze nodig, anders houdt ze het niet vol![]()
Aandachtsorgelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier in BB of ook dagelijks leven ik heb geen geluid meer hebben jullie daar ook last van ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |