Hihiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:54 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Regel jij maar een cursus "Hoe stof ik mijn zure pruim af" van de LOI.
Denk dat ze Nick bedoeldequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nou ja stom mens hoezo dan?
Daarom lijkt ze op een "Kamper"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn "Schoon" zei ze
Daar heeft ze wel gelijk in, en Rene heeft een fobi wat dat betreft....daarom zit hij daar ook in....alles heeft een plekje en wat er niet hoort moet ook snel opgeruimd worden. Ook zijn was liever niet met andere in de wasmachine....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die zijn "Schoon" zei ze
Goed, ik ben niet zo thuis op dat gebied en voor mij is dat een pot nat: wat is het verschil?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Daarom lijkt ze op een "Kamper"
Het verschil tussen Kampers en Woonwagenbewoners niet kennen
Let jij maar op de streams in plaats op de mensen hier in de cos dan heb je genoeg te doen lijkt mij .quote:
Nu na een week versta ik hem ook steeds beterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik versta Nick gewoon goed, woon zelfs niet in de buurt van Belgie... Hoe kunnen zij daar nu allemaal zo moeite mee hebben.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Let jij maar op de streams in plaats op de mensen hier in de cos dan heb je genoeg te doen lijkt mij .
Hij zegt dat West Vlamingen hem niet begrijpen. Ik ben een rasechte West Vlaming en ik begrijp hem heel duidelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik versta Nick gewoon goed, woon zelfs niet in de buurt van Belgie... Hoe kunnen zij daar nu allemaal zo moeite mee hebben.
Idem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat komt omdat Nick zei dat hij uit de Kempen komt ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Kempen_(streek) )quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat ze Nick bedoelde
Maar ze bedoelde het niet verkeerd... maar dit zijn geen handige dingen.
Arme psycholoog. Die moet na zo'n gesprek zelf ook naar een collega toe. Snap je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie gaat elke week naar de psycholoog. Heeft ze nodig, anders houdt ze het niet vol![]()
Hoe komt zij dan in BB als labielquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie gaat elke week naar de psycholoog. Heeft ze nodig, anders houdt ze het niet vol![]()
Aandachtsorgelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |