abonnement Unibet Coolblue
pi_197429278
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
updates gepauzeerd Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
updates gepauzeerd
Wat een lap tekst als je het zo neerzet
  vrijdag 15 januari 2021 @ 17:48:18 #277
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_197429279
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_197429283
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef aloa het volgende:
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
:o
pi_197429287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Met Rum of Beerenburg.
Is Beerenburg eigenlijk puur te drinken. Heb dat nog nooit gehad. Heb alleen ooit die premixen in blikjes op
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 15 januari 2021 @ 17:49:05 #280
74056 crew  ToT
pi_197429290
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
updates gepauzeerd Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
updates gepauzeerd
Ik wilde er nog een murp-knipperende versie van gemaakt, maar nah! :')
pi_197429312
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Is Beerenburg eigenlijk puur te drinken. Heb dat nog nooit gehad. Heb alleen ooit die premixen in blikjes op
Sonnema heeft een Jubileum editie,die is echt lekker met wat ijs.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197429315
Deze shit moet gewoon weg Murp Ik denk elke keer dat ik ban heb
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 januari 2021 @ 17:50:52 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_197429317
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 17:51:17 #284
388664 crew  Dotteke
pi_197429321
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef aloa het volgende:
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
Daar zitten we hier toch voor om een spel te spelen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 15 januari 2021 @ 17:51:25 #285
74056 crew  ToT
pi_197429323
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Is Beerenburg eigenlijk puur te drinken. Heb dat nog nooit gehad. Heb alleen ooit die premixen in blikjes op
Ja hoor, prima! :Y Verschilt wel per merk; de één is scherper dan de ander.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 15 januari 2021 @ 17:51:26 #286
485843 crew  Jippie
pi_197429324
quote:
80s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik wilde er nog een murp-knipperende versie van gemaakt, maar nah! :')
Gaaf man!
pi_197429328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
Deze shit moet gewoon weg Murp Ik denk elke keer dat ik ban heb
Is bij jou ook niet raar. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_197429331
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef aloa het volgende:
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
Dat durf ik te betwijfelen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 17:53:17 #289
388664 crew  Dotteke
pi_197429352
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:51 schreef Jippie het volgende:

[..]

Gaaf man!
ToT kan dat wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_197429353
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:51 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Dat durf ik te betwijfelen
_O-
pi_197429365
pi_197429367
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:51 schreef FreshFruit het volgende:

[..]

Is bij jou ook niet raar. _O-
Jij weet :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197429368
*O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 17:55:07 #294
388664 crew  Dotteke
pi_197429384
quote:
Hey Giz :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 januari 2021 @ 17:55:34 #295
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197429389
quote:
80s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:34 schreef ToT het volgende:

[..]

TR GEMACHT! :(
rare TR!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_197429390
@murp

Is het een idee om een topic aan te maken met de "regels" die sticky zetten en in de TP een link zetten naar dat topic?
pi_197429393
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey Giz :W
Dot.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 januari 2021 @ 17:56:35 #298
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_197429404
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
Deze shit moet gewoon weg Murp Ik denk elke keer dat ik ban heb
Ben je nou eens klaar met klagen en zuur doen, ik zie je al een uur ofzo zuren
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 17:56:40 #299
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_197429407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Murp

Is het een idee om een topic aan te maken met de "regels" die sticky zetten en in de TP een link zetten naar de regels?
Gewoon quoten. Dan zie je ze niet.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 17:56:47 #300
388664 crew  Dotteke
pi_197429411
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dot. [ afbeelding ]
We zijn weer losgelaten :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')