Die bemiddeling van @Scrummie heeft NIKS geholpenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft Els je alweer in haar hart gesloten, of kotst haar hart nog steeds van je?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bemiddeling van @:scrummie heeft NIKS geholpen
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer dat Sander de Kramer nog ademt. @:wereldgozer
DUMMIEquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht het zo'n topic was dat je nu vragen kon stellen en dat hij ze dan volgende week gaat beantwoorden.
Neemt niet weg dat jij gewoon aanwezig bent dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb de OP inmiddels gelezen, misschien moet jij dat ook eens doen.
HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jij gewoon aanwezig bent dan.
wel verdommequote:Op maandag 11 januari 2021 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier roddelen we niet.
@:Skysherrif
Leonard en jij zijn echt beste maatjes, fijn om te zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen minsen. Kijk uit voor ironie. Dat kan tot een ban leiden. Bedankt voor je lieve PB leonard.
Welkom terug, Tong.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen minsen. Kijk uit voor ironie. Dat kan tot een ban leiden. Bedankt voor je lieve PB leonard.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug, Tong.
Hoe was het in de FOK gevangenis?
Ik zie dat jij een goede verstandhouding hebt met Tong.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug, Tong.
Hoe was het in de FOK gevangenis?
NSBer gespot.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een goede verstandhouding hebt met Tong.
Bij misdragingen zal ik nu ook naar jou kijken.
4 pratto 2 berghuisquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
NSBer gespot.
Ik verheug me op de 6-0 morgen![]()
Denk je echt dat het zo erg wordt? Ik denk niet dat Feyenoord er 6 maakt hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
NSBer gespot.
Ik verheug me op de 6-0 morgen![]()
Ik ben niet gevraagd. Erg teleurstellend. En ik rij nog wel motor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ich-zorgen~a194efd2/
#Tilburged
@:Lenny_Leonard
Capo Keesquote:Ook de man die zich in een buiten het Willem II-stadion ‘capo dei tifosi’ laat noemen, behoort tot de verdachten. ‘Capo Kees’ is de man die voorop gaat bij de corteo’s: supportersoptochten door de stad. Dat zijn geen geruisloze evenementjes: op 21 december 2019 liepen bijna tweeduizend fans door de Heuvelstraat. Tijdens de thuiswedstrijden zweept de Capo anderhalf uur lang - en met tomeloze energie - de KingSide op.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk je echt dat het zo erg wordt? Ik denk niet dat Feyenoord er 6 maakt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |