Dan zitten ze daar met deze bagger.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
Geef @:atypisch eens een unban @:ggmm
Hij begint een beetje raar te doen
eensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Caland het volgende:
Geef @:atypisch eens een unban @:ggmm
Hij begint een beetje raar te doen
btc weer down.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
hoeveel handtekeningen heeft de petitie al?
Aangenomen in de ouderenzorg en ze mag een opleiding doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Wat een schatje en fantastisch persoon @:caland
Leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn tweet richting Tjerrie is een groot succes.
Ja ik ga ondanks dat ik morgenmiddag moet werken erg lekker het weekend in. Straks patat eten. @Drizzt_DoUrdenquote:
Ik was nummer 100quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn tweet richting Tjerrie is een groot succes.
Jouw tijd komt ook wel weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:56 schreef Caland het volgende:
Ik was de 113e
Het zijn natuurlijk niet de 300+ likes die ik laatst had maar alsnog gewoon een mooi aantal natuurlijk.
Nah, Den Ouden zat er die is altijd wel realistisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben hunnie er nog wat vertrouwen in voor zondag?
Douchen, met je bloedkop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, Den Ouden zat er die is altijd wel realistisch.
Nee jij dan met je fok dagbesteding. Walgelijk ditquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aangenomen in de ouderenzorg en ze mag een opleiding doen?![]()
Dat geldt voor letterlijk iedereen die dat wil (en verder niets kan)
Ik had vandaag een lekker dagje vrij. Toch mezelf nog even nuttig gemaakt door het internet te fixen bij mijn zus thuis (geen pics)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan met je fok dagbesteding. Walgelijk dit
Het is dat ik NU eindelijk weekend heb
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels vandaag 3 nieuwe stemmers voor Splinter geworden via de Cupmaat stemwijzer
Ik heb deze week 63x3 asfaltboringen + fundatie onderzoek verricht en ben nu zo moe dat zelf het weekend mij niet kan boeien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had vandaag een lekker dagje vrij. Toch mezelf nog even nuttig gemaakt door het internet te fixen bij mijn zus thuis (geen pics)
Morgen wel werreke.
Geeneens een grap. Het voordeel van met ietwat simpelere mensen werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig, politiek dier dat je bent.
Dan is dat een welverdiend drankje dunkt mij, geniet ervan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb deze week 63x3 asfaltboringen + fundatie onderzoek verricht en ben nu zo moe dat zelf het weekend mij niet kan boeien.
Derhalve ga ik mijn kop er straks afzuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |