Leuk initiatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Zipportal het volgende:
DRT / Vrijdag 22 januari om 20:00 live Q&A met Jacques Nieuwlaat!
De nieuwe JR tekening is uit!!!!!!!!!!!!!
Zie edit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk initiatief
Jammer dat @:scrummie zich weer als een mongool moet gedragen
Oh ik dacht het zo'n topic was dat je nu vragen kon stellen en dat hij ze dan volgende week gaat beantwoorden.quote:
Ik waardeer dat je mijn rug hebt maar ik geloof niet dat je mij kunt helpen tegen de online haters.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Je kan merken dat ik de OP niet echt heb gelezen.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht het zo'n topic was dat je nu vragen kon stellen en dat hij ze dan volgende week gaat beantwoorden.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:
Graag gedaan maatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de like op Twitter
Dus ik denk dat zal wel op Twitter zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik waardeer dat je mijn rug hebt maar ik geloof niet dat je mij kunt helpen tegen de online haters.
Je bent erg opzoek naar een likequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden LR! Als het mis gaat kom ik ook voor jou in actie.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan maat
Ik kon dit bericht niet helemaal plaatsen:
[..]
Dus ik denk dat zal wel op Twitter zijn.
Dat was niet zo, maar ik zag toen die andere tweet die @:onlogisch geen like heeft gegeven ondanks dat je voor hem speciaal die foto hebt gemaakt.
Nou, als er zoiets onrechtvaardigs plaatsvindt grijp ik in.
Dat had betrekking op deze post in combinatie met zijn zichtbare falen hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat je niet tegenhouden LR! Als het mis gaat kom ik ook voor jou in actie.
Ik snap het nuquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat had betrekking op deze post in combinatie met zijn zichtbare falen hier.
Heeft Els je alweer in haar hart gesloten, of kotst haar hart nog steeds van je?quote:
Die bemiddeling van @Scrummie heeft NIKS geholpenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft Els je alweer in haar hart gesloten, of kotst haar hart nog steeds van je?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bemiddeling van @:scrummie heeft NIKS geholpen
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer dat Sander de Kramer nog ademt. @:wereldgozer
DUMMIEquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht het zo'n topic was dat je nu vragen kon stellen en dat hij ze dan volgende week gaat beantwoorden.
Neemt niet weg dat jij gewoon aanwezig bent dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb de OP inmiddels gelezen, misschien moet jij dat ook eens doen.
HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jij gewoon aanwezig bent dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |