Aanspreken? Gelijk het vuur openen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof er niet echt in dat ze straks iedereen op straat gaan aanspreken.
Klere wat gaat het traag.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Het uhm.. stagneert nogal helaas
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:57 schreef Noek het volgende:
Maar samenkomsten van jongeren zijn al verboden, daar gaat een avondklok niks aan veranderen. Dan is het dubbel verboden?
-30 is toch geen stagneren? Dat is op het totaal van kliniek een afname van 2%quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben ook helemaal de capaciteit niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof er niet echt in dat ze straks iedereen op straat gaan aanspreken.
Ik wacht wel om het hoekje totdat ik een vriendelijke wijkgenoot met een hond tegenkom en dan ga ik daar wel 1.5 meter achter lopen
Ik had de post in kwestie waar ik op reageerde geinterpreteerd als buiten. Ik zie dat dat er niet expliciet stond. My bad. En ik weet wat het idee van de avondklok isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet alleen. Een deel van het idee achter de spertijd is dat je ook binnen-bijeenkomsten aanpakt omdat je niet de straat op mag om van A naar B te gaan, en later op de avond weer terug naar A.
Al kunnen ze wel bv het kentekenregistratiesysteem van de snelweg gebruiken om mensen aan te spreken die 's avonds de weg op zijn geweest. Ik ben bang dat ze dat soort middelen wel gaan inzetten, aangezien dat systeem nu ook al te pas en te onpas wordt gebruikt voor zaken waar het nooit voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben ook helemaal de capaciteit niet.
Hoe werkt dat als je 3 minnetjes ziet?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
We moeten toch niet naar dagcijfers kijken volgens jou?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoe werkt dat als je 3 minnetjes ziet?
Als je het meerdere keren kunt krijgen bouw je dus geen immuniteit op.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er geen immuniteit opgebouwd wordt? Dat handjevol mensen dat het nog een keer heeft gekregen op het totaal is toch niet indicatief voor alles?
Dat artikel zegt niets over immuniteit hoor?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je bouwt wel immuniteit op.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)in-bloed-aantoonbaar
... en nog veel meer bronnen als je even je best doet. Dat er hier en daar niet wetenschappelijk onderbouwde tweede besmettingen zijn gevonden zegt natuurlijk niet zoveel, maar dat begrijp jij ook wel.
Terwijl ook juist dat zeer waarschijnlijk niet de jongeren zullen zijn, in die auto's.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al kunnen ze wel bv het kentekenregistratiesysteem van de snelweg gebruiken om mensen aan te spreken die 's avonds de weg op zijn geweest. Ik ben bang dat ze dat soort middelen wel gaan inzetten, aangezien dat systeem nu ook al te pas en te onpas wordt gebruikt voor zaken waar het nooit voor bedoeld is.
Je post hier nu zelf dagcijfers, zegt dat het stagneert terwijl je een afname rapporteert, wat wil je dan precies zeggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We moeten toch niet naar dagcijfers kijken volgens jou?
Ik post ook de grafieken die het verloop laten zien, wel op blijven letten he.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je post hier nu zelf dagcijfers, zegt dat het stagneert terwijl je een afname rapporteert, wat wil je dan precies zeggen?
Dus een handjevol mensen die het een tweede keer heeft gekregen is indicatief voor iedereen? Er is in zoveel verschillende onderzoeken al laten zien dat je anti-stoffen minimaal 6 maanden in je bloed blijven, waarom zou je dan niet immuun zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je het meerdere keren kunt krijgen bouw je dus geen immuniteit op.
[..]
Dat artikel zegt niets over immuniteit hoor?
Alleen dat er wat anti-stoffen in je bloed blijven waardoor je lichaam sneller gaat reageren. Ipv van 0 naar 100 te moeten ga je van 20 naar 100.
Dus heel leuk wat je zegt en een deel van de mensen zal er de 2e keer beter op reageren, maar
je wordt simpelweg niet immuun.
Dat hangt er vanaf wie ze met "jongeren" bedoelen. Soms zijn dat kinderen van 12, soms iedereen onder de 60quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Terwijl ook juist dat zeer waarschijnlijk niet de jongeren zullen zijn, in die auto's.
Politie ziet volgens mij ook helemaal niet op een avondklok te wachten, want links- rechtsom wordt het een gigantische rompslomp en puinhoop met handhaven.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al kunnen ze wel bv het kentekenregistratiesysteem van de snelweg gebruiken om mensen aan te spreken die 's avonds de weg op zijn geweest. Ik ben bang dat ze dat soort middelen wel gaan inzetten, aangezien dat systeem nu ook al te pas en te onpas wordt gebruikt voor zaken waar het nooit voor bedoeld is.
En daarin zie je dat het afneemt. Niet stagneert. Wel kijken wat je post he.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik post ook de grafieken die het verloop laten zien, wel op blijven letten he.
Nee, dit is toch een duidelijke daling.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een stagnering wat mij betreft als je kijkt naar die laatste 14 dagen..
Ben ik het niet mee eens, die afname vind ik verwaarloosbaar. Maar goed, blijf maar mierenneuken hierover - wat we nu zien is gewoon niet echt bemoedigend wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
En daarin zie je dat het afneemt. Niet stagneert. Wel kijken wat je post he.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, dit is toch een duidelijke daling.
Kwestie van interpretatiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, die afname vind ik verwaarloosbaar. Maar goed, blijf maar mierenneuken hierover - wat we nu zien is gewoon niet echt bemoedigend wat mij betreft.
Dat kunnen ze op dit moment echt niet. ANPR heeft alleen het kenteken, verder niets. Daar moet dus allerlei info bij gezocht worden bij RDW of politie (ANPR camerás zijn volgens mij van de politie).quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Die afname is 20-30 over een periode van 2 weken. Vorige week lagen er op vrijdag 708 op de IC, nu zijn het er 690. Afname = afname.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, die afname vind ik verwaarloosbaar.
En kijk nu eens naar dat grafiekje voor de verpleegafdelingen. IC daalt altijd het langzaamst en als laatst.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een stagnering wat mij betreft als je kijkt naar die laatste 14 dagen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |