Spoiler alert, man!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of wachten jullie liever tot 15:15? Spanning wel een beetje weg zo.
Kunnen we nu bepaalde sectoren (ik noem maar even geen namen) gaan opengooien?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
24 nieuwe COVID opnames op IC (24 minder dan gisteren)
Covid bezetting IC: 685 (3 minder dan gisteren)
217 nieuwe opnames kliniek (9 minder dan gisteren)
Bezetting kliniek COVID: 1784 (30 minder dan gisteren)
Ik zit er elke middag zo bij:quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of wachten jullie liever tot 15:15? Spanning wel een beetje weg zo.
Zoals je ziet dalen de ziekenhuiscijfers. Uiteindelijk is dat wat telt. Als expert op gebied van ziekenhuiscapaciteit zou ik adviseren om voorzichtig al wat sectoren open te gooien. Ik zou zelf beginnen met de Horeca, sportscholen en sportkantines.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen we nu bepaalde sectoren (ik noem maar even geen namen) gaan opengooien?
Graag je deskundige mening Lenny.
Stagnatiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
24 nieuwe COVID opnames op IC (24 minder dan gisteren)
Covid bezetting IC: 685 (3 minder dan gisteren)
217 nieuwe opnames kliniek (9 minder dan gisteren)
Bezetting kliniek COVID: 1784 (30 minder dan gisteren)
Bedankt voor deze deskundige analyse, ik stel dat zeer op prijs.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoals je ziet dalen de ziekenhuiscijfers. Uiteindelijk is dat wat telt. Als expert op gebied van ziekenhuiscapaciteit zou ik adviseren om voorzichtig al wat sectoren open te gooien. Ik zou zelf beginnen met de Horeca, sportscholen en sportkantines.
Je zit al klaar met kroegenopen.gif hè?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoals je ziet dalen de ziekenhuiscijfers. Uiteindelijk is dat wat telt. Als expert op gebied van ziekenhuiscapaciteit zou ik adviseren om voorzichtig al wat sectoren open te gooien. Ik zou zelf beginnen met de Horeca, sportscholen en sportkantines.
7daagsgemiddelde op IC is 36. Dan is 24 prima toch? Helemaal als het gisteren 48 was.quote:
nou ja, als gisteren gewoon een statistische uitschieter naar boven was en vandaag naar onder dan zit je nog op een gemiddelde van 36.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
7daagsgemiddelde op IC is 36. Dan is 24 prima toch? Helemaal als het gisteren 48 was.
Op kliniek is weekgemiddelde ook gedaald met 31 (218 afgelopen 7 dagen tov 249 daarvoor).
Ik ben niet ontevreden.
Ik doe hierover geen uitspraken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je zit al klaar met kroegenopen.gif hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is, hopelijk maakt de media dan wel even een kanttekening over dit 😂quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:15 schreef _serial_ het volgende:
Ben benieuwd of we Lanslingerland nu in de cijfers gaan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
7 gemeentes met 0 besmettingen
7 gemeentes met 1 besmettingen
41 gemeentes met 2-4 besmettingen
82 gemeentes met 5-9 besmettingen
75 gemeentes met 10-14 besmettingen
42 gemeentes met 15-19 besmettingen
42 gemeentes met 20-24 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
500 minder dan gisterenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 6.009 nieuw gemelde positieve testen
- 217 nieuwe ziekenhuisopnames
- 24 nieuwe IC-opnames
- 94 nieuwe overlijdens
Misschien in de file berichten, het schijnt nogal druk te zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:15 schreef _serial_ het volgende:
Ben benieuwd of we Lanslingerland nu in de cijfers gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |