Geeft niet. Tablet liep bij hetmaken van het nieuwe deel, vastquote:Op vrijdag 15 januari 2021 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry duurde lang en je ging slapen dus dacht dat je het zou zijn vergeten
Kijk opgelostquote:Op vrijdag 15 januari 2021 02:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft niet. Tablet liep bij hetmaken van het nieuwe deel, vast
ik ga wel die kant op maar zonder Thomasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 02:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Pcies. Nu ga ik een "Thomasje" doen 😴😴😴😴😴😴
Hey ik ook zonder. 😅😅😅🤣quote:Op vrijdag 15 januari 2021 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga wel die kant op maar zonder Thomas
stream 1 zijn geluiden erger kann nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 04:38 schreef Dotteke het volgende:
Alles nog in diepe rust
[ afbeelding ]
Ja ik hoorde het. Een voordeel voor ons is dat wij het geluid uit kunnen zettenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 04:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
stream 1 zijn geluiden erger kann niet![]()
ik moet zacht hebben sonst gaat me dequote:Op vrijdag 15 januari 2021 04:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Een voordeel voor ons is dat wij het geluid uit kunnen zetten![]()
Je zal er maar slapen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 04:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet zacht hebben sonst gaat me de
nachbar neighbor vragen of ik zo laut snurk
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 04:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet zacht hebben sonst gaat me de
nachbar neighbor vragen of ik zo laut snurk
Hij snurkt wel heel hard.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 04:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is we erg voor degene die zo hard snurkt. Zelf merkt die persoon vaak niets van. Maar voor degene die bij die persoon slapen is het een ramp.
Ja, die wil je niet naast je in bed hebben.quote:
Arme jongen.quote:
Niet....hij heeft er geen last vanquote:
Als ze hem er op aanspreken,zie je hem krimpen van schaamte.quote:
Ok dat is zielig voor hemquote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze hem er op aanspreken,zie je hem krimpen van schaamte.
quote:
blonde d'aquitainequote:
Dat is sneu, je kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze hem er op aanspreken,zie je hem krimpen van schaamte.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is sneu, je kan er niets aan doen.
Maar dat het vervelend voor de andere is snap ik dan wel weer.
Hey Pullup,quote:
Begreep dat ze per dag een vergoeding krijgen, dus ze worden nog slapend rijk ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:47 schreef Toweler het volgende:
Goedemorgen in BB zullen voorlopig nog wel effe slapen
Damnit, ik sliepquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, de beelden waren mooi vannacht.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |