door de blender dan maarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gewoon beetje doorprakken, past altijd!![]()
Geen zorgen hoor, Tijger. Je krijgt het. Hoe dan ook.
Wacht jij maar totdat ik de deur weer uitmag!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gewoon beetje doorprakken, past altijd!![]()
Geen zorgen hoor, Tijger. Je krijgt het. Hoe dan ook.
Beheers je toch eens, jongen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zou je dan gewoon naar binnen sleuren.....die quarantaine kan me dan ff wat
dan kan ze de volgende dag niet meer lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wacht jij maar totdat ik de deur weer uitmag!
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ga dromen van hamburgers en boobies.
Hij wel! Eindelijk naar ... eh.... het park! Yeah!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dan kan ze de volgende dag niet meer lopen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 01:47 schreef DonDruiper het volgende:
Net voor de grap even BNW corona topic doorgebladerd...
Goeiedag zeg
Jaawel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 01:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ja? Is dat een goeie tip voor de verveelmomenten?
Het wordt net zoals al werd geschetst.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 01:45 schreef Draak31 het volgende:
Avondklok. Fuck dat, ik ga mijn huis uit wanneer ik wil.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Het wordt net zoals al werd geschetst.
De jongeren gaan ze niet handhaven want dan escaleert de hele bende maar Henk die wat uit de auto moet pakken krijgt een boete van 839,- euro.
Gisteravond reed ik om 20:30u naar huis en ik zag echt niemand buiten met dit koude hoeren weer. Niet eens een wandelaar met een honT. Zo'n avondklok gaat echt wonderen doen.
Daarna niet meer of is er niet meer data beschikbaar dan 5 maanden terug?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:55 schreef Monolith het volgende:
Studie in Engeland concludeert dat eerdere corona besmetting 83% effectief is tegen herbesmetting in de eerste 5 maanden:
https://www.theguardian.c(...)rotection-to-vaccine
ze hebben er weer een excuusje bijquote:Politie klaar voor avondklok, maar 'sommige taken zullen worden stilgelegd'
Gewoon wraak nemen door 's nacht keiharde techno te draaienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:51 schreef Predator40 het volgende:
wederom wakker gestampt door het boven buurmeisje, waarschijnlijk weer een opdrachtje van school.
( springen, springtouwen, oid )
ah ja, nog ff volhouden, nu aan de koffie
Dat laatste.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarna niet meer of is er niet meer data beschikbaar dan 5 maanden terug?
ik behou liever de vrede hier in de buurt.......quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon wraak nemen door 's nacht keiharde techno te draaien
Dat is mooi nieuws iigquote:
Beter gaan ze snel de sportschool in..oh wacht..quote:
ik heb nu inmiddels zelf maar een soort van crossfit schemaatje in elkaar geflanst thuis en een springtouw gekocht ( heb amper ruimte voor een hometrainer )quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Beter gaan ze snel de sportschool in..oh wacht..
Ik hoorde hier dat jongeren hun hardloopschoenen willen aantrekken en dan om 20:00u buiten willen verzamelen.
Heeft dat jongere volk ook eens wat te doen 's avonds.
Wat goed! Ik kan wel wat KB trainingen dm-en. Ik zit erop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:05 schreef Predator40 het volgende:
jezus en dan kom je je nest uit
[..]
ik heb nu inmiddels zelf maar een soort van crossfit schemaatje in elkaar geflanst thuis en een springtouw gekocht ( heb amper ruimte voor een hometrainer )
ik doe nu kettlebell training met een zak voer van een kilo of 12![]()
na de eerste dag wel gelijk spierpijn na maanden niks meer gedaan te hebben
Dank voor het delen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:55 schreef Monolith het volgende:
Studie in Engeland concludeert dat eerdere corona besmetting 83% effectief is tegen herbesmetting in de eerste 5 maanden:
https://www.theguardian.c(...)rotection-to-vaccine
Voor de mensen die denken dat een besmetting je vervolgens volledig immuun maakt misschien niet, maar in de basis is een immuniteit vergelijkbaar met vaccinatie prima wat mij betreft.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! Ik kan wel wat KB trainingen dm-en. Ik zit erop.
Ik adviseer mensen altijd een kb te kopen als ze thuis moeten trainen. Mogelijkheden zijn onbeperkt.
Kettlebell en 2 hex dumbbells en je bent weken zoet.
Je kunt natuurlijk voor de conditie ook eerst de pitbulls/staffords van de loklale tokkies pesten, en daarna het hek open doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb nu inmiddels zelf maar een soort van crossfit schemaatje in elkaar geflanst thuis en een springtouw gekocht ( heb amper ruimte voor een hometrainer )
ik doe nu o.a kettlebell training met een zak voer van een kilo of 12, en dips op een poef en de bank![]()
na de eerste dag wel gelijk spierpijn na maanden niks meer gedaan te hebben
vooral dat springtouwen is zwaarder dan gedacht.
die zijn helaas verhuisd....een paar deuren verderop had een jong "stoer" gezin inderdaad 3 staffordsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk voor de conditie ook eerst de pitbulls/staffords van de loklale tokkies pesten, en daarna het hek open doen
Open deur is openquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat RIVM heeft ook niet stilgezeten zeg. Wat een BAANBREKEND onderzoek![]()
![]()
![]()
Straks concluderen ze dat carnaval in grote groepen wordt gevierd!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Voortschrijdend inzichtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Straks concluderen ze dat carnaval in grote groepen wordt gevierd!
En nog maar 44% houd 1.5m met bezoek. Ja de meerderheid wilt graag een legpuzzel kunnen liggen of samen koken of een boordspel spelen met vrienden of wat dan ook, duh.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Hebben we eigenlijk een apart topic voor dit soort berichten? Ik zie hem nu toevallig in dit topic, maar vind het wel mooi om dit soort berichten te zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor de mensen die denken dat een besmetting je vervolgens volledig immuun maakt misschien niet, maar in de basis is een immuniteit vergelijkbaar met vaccinatie prima wat mij betreft.
Boordspellenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
En nog maar 44% houd 1.5m met bezoek. Ja de meerderheid wilt graag een legpuzzel kunnen liggen of samen koken of een boordspel spelen met vrienden of wat dan ook, duh.
En ik vermoed dat de 20% ofzo die echt tegen de coronaregels is ook niet mee gaat werken aan zo'n onderzoek, dus het zal in de praktijk nog wel lager liggen. 😂
Volgens mij niet. Op Tweakers hebben ze een 'wetenschappelijke ontwikkelingen omtrent corona'-topic dat ik nog wel lees, maar daar is de moderatie ook wel vrij strikt om te zorgen dat de boel niet volgebaggerd wordt, dus ik weet niet of dat hier werkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk een apart topic voor dit soort berichten? Ik zie hem nu toevallig in dit topic, maar vind het wel mooi om dit soort berichten te zien.
Ik ga hem straks denk ik ook delen in ons crisisoverleg.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:18 schreef RipCity het volgende:
Famke Louise doet niet meer mee
Politie deelt 66 coronaboetes uit bij clipopname Famke Louise
https://www.ad.nl/show/po(...)mke-louise~a80c68d7/
Diederik wil vast een goed woordje voor haar doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:18 schreef RipCity het volgende:
Famke Louise doet niet meer mee
Politie deelt 66 coronaboetes uit bij clipopname Famke Louise
https://www.ad.nl/show/po(...)mke-louise~a80c68d7/
Wat is er ongelooflijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
het is toch echt ongelofelijk he
Ja ho, van de vaccins is nog niet bekend of ze ook beschermen tegen verspreiding.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor de mensen die denken dat een besmetting je vervolgens volledig immuun maakt misschien niet, maar in de basis is een immuniteit vergelijkbaar met vaccinatie prima wat mij betreft.
Hier lijkt er, maar de bewoording laat flink wat ruimte over, geen of minder bescherming tegen verspreiding te zijn.quote:The findings show that while people are unlikely to become reinfected soon after their first infection, it is possible to catch the virus again and potentially spread it to others.
open deuren intrappen .....onderzoek naar open deuren doen.quote:
Misschien was hij er zelf bijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Diederik wil vast een goed woordje voor haar doen.
weer een tv momentje erbij, we zitten inmiddels op 1169quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Diederik wil vast een goed woordje voor haar doen.
Calisthenics.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed! Ik kan wel wat KB trainingen dm-en. Ik zit erop.
Ik adviseer mensen altijd een kb te kopen als ze thuis moeten trainen. Mogelijkheden zijn onbeperkt.
Kettlebell en 2 hex dumbbells en je bent weken zoet.
het grootste probleem is dat als je die mensen het vraagt ze zullen zeggen dat ze zich toch aan de regels houdenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
open deuren intrappen .....onderzoek naar open deuren doen.
iedereen wist dit al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |