Lord Kill The Pain is mijn favoriete liedje om uit volle borst mee te zingen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete nummers ooit. Al is dat hele album magistraal. Grace Cathedral Park, Take Me Out, Mistress, Mistress (Piano Version), etc.
Daarna spring je wel van een brug, maar dat maakt niet uit.
Alleen tokkies consumeren dat.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in 15 jaar een ijskoud blikje Bullit opgeslurpt. Was best weer een prettige kennismaking.
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alleen tokkies consumeren dat.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Je bent niet leuk nu Koffieplanter, of ja nooit eigenlijk.
"We're all gonna die"quote:
Mooi liedje, maar ik cringe altijd een beetje bij de rare zoetsappige stukjes tekst.quote:
Jason MolinaGodquote:Op donderdag 14 januari 2021 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Depressief kijkende uil als album cover. Passend wel.
quote:
Ben Elliot Smith gaan luisteren, erg mooi, maar erg vrolijk is het ook niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Denk dat iedereen nu wel depressief is.
Miss Misery, Angeles en Pitseleh zijn ongekend mooie liedjes waarvan ik een drankprobleem wil krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben Elliot Smith gaan luisteren, erg mooi, maar erg vrolijk is het ook niet.
Dat je nog niets van The Antlers hebt gepost. Daar word ik ook altijd lichtelijk depressief van.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De schreeuw aan het eind van dit nummer gaat altijd door merg en been.
Ik wil ook niet iedere keer dezelfde muziek posten, maar vooruit, hier heb je een lekker depressief nummer van The Antlers:quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat je nog niets van The Antlers hebt gepost. Daar word ik ook altijd lichtelijk depressief van.
Waltz #02 is denk ik mijn favoriet, Alameda is ook fantastisch. Ook niet heel fijn aan zijn einde gekomen trouwens.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Miss Misery, Angeles en Pitseleh zijn ongekend mooie liedjes waarvan ik een drankprobleem wil krijgen.
Bizar verhaal is dat ja. Wel weer passend.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waltz #02 is denk ik mijn favoriet, Alameda is ook fantastisch. Ook niet heel fijn aan zijn einde gekomen trouwens.
Wel mooie liedjes achter gelaten:quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jackson C. Frank, die had pas een triest levensverhaal.
Dat album is fantastisch, vooral deze.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Wat leuk, allemaal liedjes om langzaam je polsen bij door te snijden!
Toepasselijke intro leader song jingle dinges voor Op1, Jinek, of elke andere willekeurige kuttalkshow.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat album is fantastisch, vooral deze.
Sorry hoor, maar Joy Division is wel een beetje de ABBA van de deprimerende kutmuziek.quote:
Sigur Ros staat op 6 van mijn meest geluisterde artiestenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg mooi inderdaad @:slobeend
Je mag pas weer posten in dit topic als je een Vullingslus hep.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:39 schreef Slobeend het volgende:
Joost Vullings is ook niet van de tv af te slaan.
De haarlijn van Kees van der Staaij is het enige lichtpuntje van deze avond.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:39 schreef Slobeend het volgende:
Joost Vullings is ook niet van de tv af te slaan.
Inderdaad, het was pas een signaal als alleen Wiebes, Rutte en Hoekstra zouden opstappen en die laatste twee hun lijsttrekkerspositie zouden opgevenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk. Opstappen, terwijl er niks gaat veranderen ten opzichte van aanblijven.
Cupfighters, jawel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
@:Rellende_Rotscholier Marcelino.
Ik heb 'm in 2.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag pas weer posten in dit topic als je een Vullingslus hep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op1 is stuk.
Klopt dit @maxi-mus?quote:Net zoals dat men, bij wijze van spreken, in Friesland Berenburg drinkt en in Zeeland bolussen eet, kan het zijn dat men in bepaalde delen van Nederland meer euthanasie toepast.
Ik wil mezelf ook even feliciteren met jou. Stel je voor dat @Slobeend in zijn eendje op deze winkel moest passen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil jullie allemaal van harte feliciteren met mezelf.
"Een verklaring kan zijn dat artsen in sommige postcodegebieden vaker euthanasie aanbieden. Dan zegt een patiënt waarschijnlijk vaker 'ja' dan als een arts het niet aanbiedt."quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)n-25-keer-vaker.html
Ik zou ook euthanasie willen als ik in de Kop van Noord-Holland zou wonenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)n-25-keer-vaker.html
In het beste geval drie centimeter, dat is peanuts met wat er in Spanje gaande was. We zijn op elk vlak achterhaald. Zelfs het weer is niet meer voor ons.quote:
Daarom de FVD aan de macht, daar is het altijd witte kerst.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het beste geval drie centimeter, dat is peanuts met wat er in Spanje gaande was. We zijn op elk vlak achterhaald. Zelfs het weer is niet meer voor ons.
Ik zou niet eens de moeite nemen om naar een arts te gaan, DIY.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou ook euthanasie willen als ik in de Kop van Noord-Holland zou wonen
Jarig?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil jullie allemaal van harte feliciteren met mezelf.
Zeer zeker.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Danku.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Een verklaring kan zijn dat artsen in sommige postcodegebieden vaker euthanasie aanbieden. Dan zegt een patiënt waarschijnlijk vaker 'ja' dan als een arts het niet aanbiedt."
Gevaarlijke uitspraak dit
Ja, daar komt het wel een beetje op neer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh van harte ouwe reus! Eenzaam aan de drank vanavond?
Ik ben volgende week jarig maar laat het ook maar gaan denk ik. (behalve (schoon)ouders die even langskomen)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel een beetje op neer.
Niet echt de meest enerverende verjaardag ooit. Morgen ga ik het nog wel enigszins vieren, binnen de geldende regels uiteraard want ik ben een brave borst.
Gelukkig heb je ons nog, gefeliciteerd lieve jongen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet echt de meest enerverende verjaardag ooit. Morgen ga ik het nog wel enigszins vieren, binnen de geldende regels uiteraard want ik ben een brave borst.
Is de Night Stalker wat? Ik overweeg eraan te beginnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons nog, gefeliciteerd lieve jongen!
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Maar vind het niet zo heel erg eigenlijk, ik ben liever op een feest dan dat ik er zelf één geef.
Van harte gefeliciteerd ouwe pik reus!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is de Night Stalker wat? Ik overweeg eraan te beginnen.
Dankje! Uitstekende muziekkeuze ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd ouwe pik reus!![]()
Nog wel speciaalbiertjes ingeslagen voor jezelf vanavond?
Teleurstellend dat het niet gewoon met een mooie val in de kamer gebeurd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Het kabinet is gevallen allen. TOETERTJES.
Ardy is present!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Op Politiek 24 hadden ze, ik vermoed per ongeluk, Ardy in beeld genomen terwijl hij voorbereidingen aan het treffen was om live te gaan op NPO1. Hij stond ruzie te maken op het Binnenhof.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Nee vrijwel niets maar wel een grote symbolische waarde. Al is het jammer dat ze daarmee waarschijnlijk volgende week niet hun verantwoording afleggen in kamerquote:
Als ze waren blijven zitten was het groter entertainment geweestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rumoer is leuk, rumoer is entertainment.
En Joël Veltman.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier deelt zijn verjaardag met Ben Shapiro, best wel grappig.
Is dit een quote van iemand?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Nederland moet zich doodschamen dat een kabinet, dat niet eens te maken heeft met dit, al kan vallen om zoiets kleins.
Alleen om een politiek verantwoordelijkheid ervoor.
Echt belachelijk dat zoiets in dit landje kan gebeuren![]()
![]()
En dat ook in deze periode. Lekker bezig hoor Nederland.....
Van wie is deze copypasta?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Nederland moet zich doodschamen dat een kabinet, dat niet eens te maken heeft met dit, al kan vallen om zoiets kleins.
Alleen om een politiek verantwoordelijkheid ervoor.
Echt belachelijk dat zoiets in dit landje kan gebeuren![]()
![]()
En dat ook in deze periode. Lekker bezig hoor Nederland.....
POL / Rutte III gevallenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een quote van iemand?
En met Andreas Klier en de oude Noè. Van harte!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier deelt zijn verjaardag met Ben Shapiro, best wel grappig.
En Marc Bartra!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
En met Andreas Klier en de oude Noè. Van harte!
Pellizotti en Fondriest ook, jeetje. Bedankt hoor!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
En met Andreas Klier en de oude Noè. Van harte!
Hij is een beetje de Nederlandse Angela Merkel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles afgeschoven, Mark doet het.
Maar dan amoreel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is een beetje de Nederlandse Angela Merkel.
Wel Baskisch gebak?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wist nog niet wat ik vanavond ging eten, maar dit is wel een idee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van harte R_R!!
Baskisch feestmaaltijd vanavond?
Wat is datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wist nog niet wat ik vanavond ging eten, maar dit is wel een idee.
Pintxos
Verantwoordelijkheid nemen is een rekbaar begrip.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef Steven184 het volgende:
Teflon Mark in optima forma aan het werk
De Baskische variant van tapas.quote:
Ik zou graag een ''verantwoordelijkheid'' supercut willen zien van deze persco.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel mijn verantwoordelijkheid maar ook weer niet
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En jij durft hier nog te posten? Oef..
R_R is een aardige jongen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Baskische variant van tapas.
Grapje, ik was linkje voor je aan het zoeken: https://laurenonlocation.com/self-guided-pintxos-san-sebastian/quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
R_R is een aardige jongen.
Klinkt uitstekend!
Zouden alle zwemmers verstandelijk beperkt zijn, of alleen Amerikaanse zwemkampioenen?quote:Olympisch zwemkampioen Klete Keller aangeklaagd voor bestorming Capitool
Het Amerikaanse ministerie van Justitie heeft de olympische zwemkampioen Klete Keller aangeklaagd voor zijn betrokkenheid bij de bestorming van het Capitool door aanhangers van president Donald Trump, op 6 januari.
Geen wentelteefjes à la Mani?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wist nog niet wat ik vanavond ging eten, maar dit is wel een idee.
Pintxos
Fenomenaal. Mensen met deurwaarders en dwangsommen ten onrechte diep in de schulden werken en dan hun compensatiebedrag willen innen omdat ze nu eenmaal die schulden hebben.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen wentelteefjes à la Mani?
[ afbeelding ]
Wat is die man gewoon gebleven hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, Jeroen, hij was op de fiets. Wij kijken ook.
Ziet er, uhm, appetijtelijk uit...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen wentelteefjes à la Mani?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
Als de irritante klootzak Eric Wiebes maar niet terugkeert in de politiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Onmiddellijk Jeroen Pauw invliegenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Peak Op1 is Astrid Joosten en Paul de Leeuw als hosts op de dag dat het Kabinet is gevallen.
Ik hou het bij het Oog vanavond en lees de rest in de altijd sympathieke zaterdagkrant.quote:
Hoe ontspant Gommers, ja, dat is wel echt wat het volk wil weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Hoe ontspant Gommers? Door elke dag op tv te zitten haha!
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Hoe ontspant Gommers? Door elke dag op tv te zitten haha!
Op1 is stuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Peak Op1 is Astrid Joosten en Paul de Leeuw als hosts op de dag dat het Kabinet is gevallen.
Straks de val bespreken met Joost Eerdmans, Jack de Vries en Jurgen Rayman.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Welke krant lees je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hou het bij het Oog vanavond en lees de rest in de altijd sympathieke zaterdagkrant.
Misschien kan Marion dit even komen toelichten bij Op1, Jimek of Shownieuws?quote:
Alleen zit Marion in China met een WHO-team. Daarnaast bijzonder dat zij opeens verstand van staatsrecht lijkt te hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien kan Marion dit even komen toelichten bij Op1, Jimek of Shownieuws?
Beetje in China zitten terwijl het #CodeZwart is in talkshowland.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen zit Marion in China met een WHO-team. Daarnaast bijzonder dat zij opeens verstand van staatsrecht lijkt te hebben?
Beetje zoals de vroegere moderators op SPT.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eindverantwoordelijk.
Maar niet betrokken.
Betrokken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eindverantwoordelijk.
Maar niet betrokken.
Dit was minder random dan jouw poging, en van recidivist bianconeri.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dit wel leuk en toen ik dat deed niet
Hier roddelen we niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje zoals de vroegere moderators op SPT.
@Nattekatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:hahaneegrapjehierroddelenwewel
Jullie boffen maar met ons.
Bob.quote:
yvonne heeft er ontzettend veel verstand van.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Yvonne wilde me niet als mod van TDF
Mooi, geen gratis PCS punten voor al die Afrikaanse nonvaleurs en DirectEnergie proleten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Tour du Rwanda is uitgesteld. Niet alleen goed nieuws vandaag dus.
Probeer je me zelfs op mijn verjaardag uit de tent te lokken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi, geen gratis PCS punten voor al die Afrikaanse nonvaleurs en DirectEnergie proleten.
Sorry, ik zit in een ander tijdzone. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Probeer je me zelfs op mijn verjaardag uit de tent te lokken?
Mooi eufemisme.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, ik zit in een ander tijdzone. Mijn excuses.
Ja sorry ik zit inmiddels gewoon aan mijn 4de tequilla sunrise. Hoe is je verjaardag?quote:
Best prima hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sorry ik zit inmiddels gewoon aan mijn 4de tequilla sunrise. Hoe is je verjaardag?
Allicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best prima hoor.
Al heb jij zo te lezen meer gedronken dan ik.
Hoe moeten we subtiel voor elkaar krijgen dat hij Marcel met de grond gelijk maakt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht al mijn mede DRT fans as. Vrijdag.
DRT / Vrijdag 22 januari om 20:00 live Q&A met Jacques Nieuwlaat!
Shit 1 fout, ik dacht dat Adam Aids naar Trek ging.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:39 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2021(...)-team~1610713619451/
Dit is wel wat voor @:heywoodu, die er doorgaans ergens in mei achter komt dat renner x inmiddels voor team y rijdt.
Ik durf niet meer mezelf te zijn als ik weet dat Zjaks mee leest.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe moeten we subtiel voor elkaar krijgen dat hij Marcel met de grond gelijk maakt?
3 foutenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:39 schreef wimderon het volgende:
Dit is wel wat voor @:heywoodu, die er doorgaans ergens in mei achter komt dat renner x inmiddels voor team y rijdt.
Twee fout, ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:39 schreef wimderon het volgende:
quote:Nederland blijft mogelijk tot de zomer in een lockdown. ,,Ik zeg niet dát het gaat gebeuren maar het zou zomaar kunnen’’, stelt OMT-lid en voorzitter van de Vereniging voor Intensive Care, Diederik Gommers. Hij zegt geschrokken te zijn van de mogelijke gevolgen van de Britse variant van het coronavirus, dat veel besmettelijker is. Volgens berekeningen van het Landelijk Netwerk Acute Zorg zou dit in maart tot een nieuwe coronagolf kunnen leiden.
Wat moeten ze anders uitzenden nu, waar ze de rechten van hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
NPO1 en Radio1 terroriseren ons met schaatsen, schaatsen en schaatsen.
Bijna heel WLR zit er naar te kijken behalve jij, @Koffieplanter en @Rellende_Rotscholierquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
NPO1 en Radio1 terroriseren ons met schaatsen, schaatsen en schaatsen.
Ondanks dat je in WLR heel wat gewend bent, is het toch iedere keer weer schrikken als je je moet realiseren dat 99% van de users hier gewoon totaal niet serieus te nemen is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna heel WLR zit er naar te kijken behalve jij, @:Koffieplanter en @:rellende_rotscholier
Spanje is Nederland (op alle fronten) voorbij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het beste geval drie centimeter, dat is peanuts met wat er in Spanje gaande was. We zijn op elk vlak achterhaald. Zelfs het weer is niet meer voor ons.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 02:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook even feliciteren met jou. Stel je voor dat @:slobeend in zijn eendje op deze winkel moest passen.
Henk en techniek is een bijzondere combinatie, je zou denken dat hij het erom doet.quote:
Gezien zijn goede vorm dit seizoen heb ik weinig om hem over af te vallen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:59 schreef DeeBee het volgende:
Sowieso, voetballers zoals Kieran Trippier.
Ow als voetballer zal hij het vast prima doen, maar een interessante persoonlijkheid vind ik het niet. Lekker je handen dichtknijpen en je miljoentjes tellen zou ik denken, maar dan weten ze zichzelf altijd nog weer onnodig in de nesten te werken...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien zijn goede vorm dit seizoen heb ik weinig om hem over af te vallen.
Hier zul je niet meer dan een paar pond op in kunnen zetten. Levert zo'n bookmaker veel meer op aan reclame als het ergens in de media opgepakt wordt.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:59 schreef DeeBee het volgende:
Nu kan elke pundit of commentator z'n vrienden gaan inlichten over wat hij in de uitzending exact gaat zeggen ofzo? En dan worden ze mokerrijk?
Sowieso, voetballers zoals Kieran Trippier.
Dubbel feest want er staan ook DRIE Nederlanders op het veld bij Atalanta v Genoa.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Vandaag zowel bij het EK Allround als bij het EK sprint bij de mannen én bij de vrouwen een Nederlandse winnaar @:el-stinho![]()
![]()
![]()
.
quote:Strootman direct in de basis in ‘Nederlands affiche’
Kevin Strootman start direct in de basis bij zijn nieuwe club Genoa. De nummer zeventien van de Serie A gaat om 18.00 uur op bezoek bij Atalanta, waar Marten de Roon en Hans Hateboer in de basis staan.
Goud met een "Nederlands tintje" als hij een wedstrijd wint?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Nils van der Poel binnenkort ook geclaimd wordt als Nederlander.
Uiteraard. Samen met TJ Flowersquote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goud met een "Nederlands tintje" als hij een wedstrijd wint?
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Vandaag zowel bij het EK Allround als bij het EK sprint bij de mannen én bij de vrouwen een Nederlandse winnaar @:el-stinho![]()
![]()
![]()
.
Dat was geen veelwinnaar als ik mij goed herinner. In tegenstelling tot bijv. LANDVERRADER Bart Veldkamp.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard. Samen met TJ Flowers![]()
Vroeger was ik geobsedeerd door Marnix ten Kortenaar
Erg mooi.quote:
7 jaar geleden hadden we al een mooi voorproefje van wat we kunnen verwachten:quote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger was ik geobsedeerd door Marnix ten Kortenaar
Bloemen is natuurlijk wel geboren en getogen in Nederland en heeft ook lange tijd voor Nederland geschaatst. Van der Poel heeft alleen maar Nederlandse grootouders, dat is gewoon een Zweed.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Rojler balen dat zijn Zweedsthialfrecord uit de boeken is gereden?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Niels is een waardig opvolger voor Sebastian Falk en Johan Röjler.
Johan Röjler Skridsko Träningsrådgivning Äventyrquote:Op zondag 17 januari 2021 21:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou Rojler balen dat zijn Zweedsthialfrecord uit de boeken is gereden?
Inderdaad, in het mooie Inzell.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Johan Röjler Skridsko Träningsrådgivning Äventyr
På plats i vackra Inzell tillsammans med Nils vd Poel. Jag coachar Nils i hans satsning mot Peking OS 2022. Fint här now
Als mijn google translate goed werkt, staat hier hij hem zelf coacht op weg naar Beijing.
Dat interesseert me natuurlijk geen reet. Schaatsen is lachwekkende folklore.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach, je kan een keer ergens niet over meepraten.
Kijk je wel naar Inter-Juve?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat interesseert me natuurlijk geen reet. Schaatsen is lachwekkende folklore.
Ik wel, niet leuk.quote:
Jij bent voor Juve?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik wel, niet leuk.
Meer genoten van ons aller dit weekend vanmiddag.
Ja, iedereen heeft zo z'n gebreken. Het is de schuld van Pavel Nedved.quote:
Ik lees veel ergernis over Talitha.quote:Op maandag 18 januari 2021 00:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Talitha en Sven hebben furore gemaakt vanavond, wat een prachtduo.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde types die Klaver een warm hart toedragen.quote:Op maandag 18 januari 2021 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees veel ergernis over Talitha.
Waarom?quote:Op maandag 18 januari 2021 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde types die Klaver een warm hart toedragen.
Dat lijkt me een beetje het volk waarmee jij je identificeert.quote:
Los van dat rare FvD-tweetje kun je toch iets vinden van haar manier van presenteren zonder politieke inkleuring?quote:Op maandag 18 januari 2021 00:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje het volk waarmee jij je identificeert.
Slob 🐐quote:
Ik kijk altijd. Fantastisch programma.quote:Op maandag 18 januari 2021 00:32 schreef Slobeend het volgende:
Jullie moeten allemaal Media Inside terugkijken.
Geen idee, kun jij dat?quote:Op maandag 18 januari 2021 00:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Los van dat rare FvD-tweetje kun je toch iets vinden van haar manier van presenteren zonder politieke inkleuring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |