Ondanks dat je in WLR heel wat gewend bent, is het toch iedere keer weer schrikken als je je moet realiseren dat 99% van de users hier gewoon totaal niet serieus te nemen is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna heel WLR zit er naar te kijken behalve jij, @:Koffieplanter en @:rellende_rotscholier
Spanje is Nederland (op alle fronten) voorbij?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het beste geval drie centimeter, dat is peanuts met wat er in Spanje gaande was. We zijn op elk vlak achterhaald. Zelfs het weer is niet meer voor ons.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 02:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook even feliciteren met jou. Stel je voor dat @:slobeend in zijn eendje op deze winkel moest passen.
Henk en techniek is een bijzondere combinatie, je zou denken dat hij het erom doet.quote:
Gezien zijn goede vorm dit seizoen heb ik weinig om hem over af te vallen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:59 schreef DeeBee het volgende:
Sowieso, voetballers zoals Kieran Trippier.
Ow als voetballer zal hij het vast prima doen, maar een interessante persoonlijkheid vind ik het niet. Lekker je handen dichtknijpen en je miljoentjes tellen zou ik denken, maar dan weten ze zichzelf altijd nog weer onnodig in de nesten te werken...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien zijn goede vorm dit seizoen heb ik weinig om hem over af te vallen.
Hier zul je niet meer dan een paar pond op in kunnen zetten. Levert zo'n bookmaker veel meer op aan reclame als het ergens in de media opgepakt wordt.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:59 schreef DeeBee het volgende:
Nu kan elke pundit of commentator z'n vrienden gaan inlichten over wat hij in de uitzending exact gaat zeggen ofzo? En dan worden ze mokerrijk?
Sowieso, voetballers zoals Kieran Trippier.
Dubbel feest want er staan ook DRIE Nederlanders op het veld bij Atalanta v Genoa.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Vandaag zowel bij het EK Allround als bij het EK sprint bij de mannen én bij de vrouwen een Nederlandse winnaar @:el-stinho![]()
![]()
![]()
.
quote:Strootman direct in de basis in ‘Nederlands affiche’
Kevin Strootman start direct in de basis bij zijn nieuwe club Genoa. De nummer zeventien van de Serie A gaat om 18.00 uur op bezoek bij Atalanta, waar Marten de Roon en Hans Hateboer in de basis staan.
Goud met een "Nederlands tintje" als hij een wedstrijd wint?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Nils van der Poel binnenkort ook geclaimd wordt als Nederlander.
Uiteraard. Samen met TJ Flowersquote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goud met een "Nederlands tintje" als hij een wedstrijd wint?
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Vandaag zowel bij het EK Allround als bij het EK sprint bij de mannen én bij de vrouwen een Nederlandse winnaar @:el-stinho![]()
![]()
![]()
.
Dat was geen veelwinnaar als ik mij goed herinner. In tegenstelling tot bijv. LANDVERRADER Bart Veldkamp.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard. Samen met TJ Flowers![]()
Vroeger was ik geobsedeerd door Marnix ten Kortenaar
Erg mooi.quote:
7 jaar geleden hadden we al een mooi voorproefje van wat we kunnen verwachten:quote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vroeger was ik geobsedeerd door Marnix ten Kortenaar
Bloemen is natuurlijk wel geboren en getogen in Nederland en heeft ook lange tijd voor Nederland geschaatst. Van der Poel heeft alleen maar Nederlandse grootouders, dat is gewoon een Zweed.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Rojler balen dat zijn Zweedsthialfrecord uit de boeken is gereden?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Niels is een waardig opvolger voor Sebastian Falk en Johan Röjler.
Johan Röjler Skridsko Träningsrådgivning Äventyrquote:Op zondag 17 januari 2021 21:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou Rojler balen dat zijn Zweedsthialfrecord uit de boeken is gereden?
Inderdaad, in het mooie Inzell.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Johan Röjler Skridsko Träningsrådgivning Äventyr
På plats i vackra Inzell tillsammans med Nils vd Poel. Jag coachar Nils i hans satsning mot Peking OS 2022. Fint här now
Als mijn google translate goed werkt, staat hier hij hem zelf coacht op weg naar Beijing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |