Zou Rojler balen dat zijn Zweedsthialfrecord uit de boeken is gereden?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Niels is een waardig opvolger voor Sebastian Falk en Johan Röjler.
Johan Röjler Skridsko Träningsrådgivning Äventyrquote:Op zondag 17 januari 2021 21:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou Rojler balen dat zijn Zweedsthialfrecord uit de boeken is gereden?
Inderdaad, in het mooie Inzell.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Johan Röjler Skridsko Träningsrådgivning Äventyr
På plats i vackra Inzell tillsammans med Nils vd Poel. Jag coachar Nils i hans satsning mot Peking OS 2022. Fint här now
Als mijn google translate goed werkt, staat hier hij hem zelf coacht op weg naar Beijing.
Dat interesseert me natuurlijk geen reet. Schaatsen is lachwekkende folklore.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach, je kan een keer ergens niet over meepraten.
Kijk je wel naar Inter-Juve?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat interesseert me natuurlijk geen reet. Schaatsen is lachwekkende folklore.
Ik wel, niet leuk.quote:
Jij bent voor Juve?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik wel, niet leuk.
Meer genoten van ons aller dit weekend vanmiddag.
Ja, iedereen heeft zo z'n gebreken. Het is de schuld van Pavel Nedved.quote:
Ik lees veel ergernis over Talitha.quote:Op maandag 18 januari 2021 00:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Talitha en Sven hebben furore gemaakt vanavond, wat een prachtduo.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde types die Klaver een warm hart toedragen.quote:Op maandag 18 januari 2021 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees veel ergernis over Talitha.
Waarom?quote:Op maandag 18 januari 2021 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde types die Klaver een warm hart toedragen.
Dat lijkt me een beetje het volk waarmee jij je identificeert.quote:
Los van dat rare FvD-tweetje kun je toch iets vinden van haar manier van presenteren zonder politieke inkleuring?quote:Op maandag 18 januari 2021 00:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje het volk waarmee jij je identificeert.
Slob 🐐quote:
Ik kijk altijd. Fantastisch programma.quote:Op maandag 18 januari 2021 00:32 schreef Slobeend het volgende:
Jullie moeten allemaal Media Inside terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |