Wat!? Die wilden voorrang??quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zorgmanagers spannen de kroon wel deze week.....zum kotsen
Als dat met ze is afgesproken dan is het toch niet raar dat ze eisen dat de minister die afspraak nakomt?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:21 schreef Heph844 het volgende:
Die huisartsen![]()
Hup, achteraan verpleeghuizen, wij eerst! Anders gaan we staken.
sommigen hebben een vaccinatie gekregen/genomen...quote:
Ja, echt hé? Ik vind het vrij bizar eigenlijk. We zullen er toch op één of andere manier mee moeten leren leven, want die IC opnames gaan echt niet meer naar < 3 per dag. Ik denk dat we zo langzamerhand maar moeten accepteren dat het blijft steken bij een bepaald aantal besmettingen en dat het niet meer lukt om het zo te krijgen zoals in de zomer.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
Wat er ook in staat: het RKI (Duitse RIVM) wil in elk geval een strengere lockdown. Het begint zo langzamerhand een wedstrijdje verpissen te worden in welk land de heren virologen de meest vergaande maatregelen kunnen bedenken. En invoeren.
Beetje een opgeblazen verhaal. Meander (een ziekenhuis) had wat vaccins over die nog 2 uur houdbaar waren en hebben ze toen maar bij wat medewerkers die toevallig aanwezig waren ingespoten ipv ze weg te gooien.quote:
Die afspraak is afgedwongen door een felle publieke lobby te voeren tegen een minister die al op zijn rug lag. Dat kun je inderdaad de minister verwijten. Maar dit onderstreept nog even extra het egoïsme van de huisartsen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dat met ze is afgesproken dan is het toch niet raar dat ze eisen dat de minister die afspraak nakomt?
Als je dat niet wil moet je de afspraak niet maken.
Voorrang genomen dus.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
sommigen hebben een vaccinatie gekregen/genomen...
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En terecht dat ze dat gekregen hebben
Zonder hen valt de hele zorg stil
Dat De Jonge niet capabel is wist ik al. Maar dan nog zie ik niet wat de huisartsen op dit moment verkeerd doen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Die afspraak is afgedwongen door een felle publieke lobby te voeren tegen een minister die al op zijn rug lag. Dat kun je inderdaad de minister verwijten. Maar dit onderstreept nog even extra het egoïsme van de huisartsen.
toevallig waren er opeens managers aanwezig....yeah rightquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje een opgeblazen verhaal. Meander (een ziekenhuis) had wat vaccins over die nog 2 uur houdbaar waren en hebben ze toen maar bij wat medewerkers die toevallig aanwezig waren ingespoten ipv ze weg te gooien.
Als je even naar de cijfers van het VK kijkt over de afgelopen weken dan zie je waarom.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je vraag je zo langzamerhand af wat er aan de hand is. Het lijkt mij eerder oprechte zorg dan een stom wedstrijdje. Ik denk dat men vreselijk bang is voor die Britse variant.
Juist huisartsen zouden wel begrip moeten hebben voor de keuze om nog even te wachten op het AstraZeneca vaccin. Er is al zovaak een advies uitgebracht dat het pfizer/moderna vaccin vooral naar ouderen zou moeten gaan. Die paar weken kunnen ze ook best even wachten op het AstraZeneca vaccin.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat De Jonge niet capabel is wist ik al. Maar dan nog zie ik niet wat de huisartsen op dit moment verkeerd doen.
Ja die werken in een ziekenhuis. Raar joh.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
toevallig waren er opeens managers aanwezig....yeah right
Zeg, ga nou niet vervelend doen met feiten, hoor, dan kunnen we nergens meer boos en verontwaardigd over zijn! Schande!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje een opgeblazen verhaal. Meander (een ziekenhuis) had wat vaccins over die nog 2 uur houdbaar waren en hebben ze toen maar bij wat medewerkers die toevallig aanwezig waren ingespoten ipv ze weg te gooien.
Alsof mensen met (morbide) obesitas ooit in een sportschool komen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Fijn dat sporten zo gestimuleerd wordt bij een virus wat vooral dikke mensen opvreet.
Echt fantastisch goed over na gedacht
Ze werken bewust de voorrangsvolgorde die de Gezondheidsraad heeft vastgesteld tegen. Een volgorde die is vastgesteld om zoveel mogelijk doden te voorkomen. Dat vind ik erg kwalijk, voor medici.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat De Jonge niet capabel is wist ik al. Maar dan nog zie ik niet wat de huisartsen op dit moment verkeerd doen.
Oh dan prima. Beter dan weggooien. Alleen moeten ze ze nu wel tracken voor hun tweede dosis...quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Juist huisartsen zouden wel begrip moeten hebben voor de keuze om nog even te wachten op het AstraZeneca vaccin. Er is al zovaak een advies uitgebracht dat het pfizer/moderna vaccin vooral naar ouderen zou moeten gaan. Die paar weken kunnen ze ook best even wachten op het AstraZeneca vaccin.
Maar als er eerder een andere afspraak met ze is gemaakt. Dan is het toch niet gek dat ze boos worden als die afspraak niet wordt nagekomen en de minister vervolgens ook nog eens als een kat in het nauw om zich heen begint te slaan...quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:29 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ze werken bewust de voorrangsvolgorde die de Gezondheidsraad heeft vastgesteld tegen. Een volgorde die is vastgesteld om zoveel mogelijk doden te voorkomen. Dat vind ik erg kwalijk, voor medici.
Van wat ik las is dat alleen als er genoeg doses van het moderna vaccin geleverd zouden worden, maar inmiddels hebben we minder doses van het moderna vaccin dan dat zij willen hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Maar als er eerder een andere afspraak met ze is gemaakt. Dan is het toch niet gek dat ze boos worden als die afspraak niet wordt nagekomen en de minister vervolgens ook nog eens als een kat in het nauw om zich heen begint te slaan...
De manier waarop die afspraak tot stand kwam getuigde al niet van heel veel schoonheid. Ik heb in dit verhaal niet zo heel veel sympathie voor de huisartsenbond eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Maar als er eerder een andere afspraak met ze is gemaakt. Dan is het toch niet gek dat ze boos worden als die afspraak niet wordt nagekomen en de minister vervolgens ook nog eens als een kat in het nauw om zich heen begint te slaan...
Euh ja, ik heb hele groepen begeleid.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof mensen met (morbide) obesitas ooit in een sportschool komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |