Gelukkig komen er hele diverse puzzels voor in de Kerstpuzzel, dus geef niet bij voorbaat al opquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:37 schreef thaGcollector het volgende:
Nou.... Als de teaser voor mij al zo lastig is. Dan gaat de echte puzzel wat worden dit jaar.
Ik zit al aan mijn 6e theorie over de oplossing. Maar ben nog geen snars verder gekomen.
Een tikkie in de juiste richting zou helpende zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Gelukkig komen er hele diverse puzzels voor in de Kerstpuzzel, dus geef niet bij voorbaat al op![]()
Ik heb ieder jaar weer ruzie met de teaser, zo ook dit jaar, maar weet toch altijd wel een eindje te komen met de echte puzzel.
Zo'n teaser is toch altijd wel weer goed voor het moreel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Gelukkig komen er hele diverse puzzels voor in de Kerstpuzzel, dus geef niet bij voorbaat al op![]()
Ik heb ieder jaar weer ruzie met de teaser, zo ook dit jaar, maar weet toch altijd wel een eindje te komen met de echte puzzel.
never mind. Wat het natuurlijk wel moeilijk maakt voor jezelf is dat je wel de juiste oplossing weet, maar het vervolgens foutief op je kladblaadje schrijft. Tja.... dan staar je jezelf ineens blindquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:44 schreef thaGcollector het volgende:
[..]
Een tikkie in de juiste richting zou helpende zijn
Ik ben nog niet zo forum-vaardig dat ik dat durf. Even bekijken hoe ik die spoiler-balk doe enzoquote:
Dank voor het overwegen! Ik heb de oplossing gevondenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:00 schreef thaGcollector het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo forum-vaardig dat ik dat durf. Even bekijken hoe ik die spoiler-balk doe enzo
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:00 schreef thaGcollector het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo forum-vaardig dat ik dat durf. Even bekijken hoe ik die spoiler-balk doe enzo
Pfff, niet handig als je 2 verschillende emoji's als dezelfde ziet...quote:Op donderdag 9 december 2021 17:17 schreef Jurian95 het volgende:
Nu al frustraties, gaat snel dit jaar....
Dacht dat hij niet zo moeilijk was, toch wel
Rauw talent.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef Erbo79 het volgende:
Waarom lost iedereen de teaser op behalve ik?
Oh nee,quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef Erbo79 het volgende:
Dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:26 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Pfff, niet handig als je 2 verschillende emoji's als dezelfde ziet...
Mijn allereerste idee was gewoon goed
Nouja opgelost dus! Op naar de start.
Is ook lastig, een tekst zonder Elfjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:38 schreef Erbo79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |