abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197460773
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:11 schreef Blackst4r het volgende:
Ik zie nergens dat Trump expliciet heeft gezegd dat mensen het capitool moeten bestormen?
Stand back, stand by.

Met een hele vette glimlach tegen een groep die als wetteloos en gewelddadig bekend staat. In combinatie met de latere uitspraken is dit in gewone mensentaal een oproep om je vooral niet in te houden. Captain Henk zou op basis van een dergelijke uitspraak keihard veroordeeld worden.
pi_197461152
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:26 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Stand back, stand by.

Met een hele vette glimlach tegen een groep die als wetteloos en gewelddadig bekend staat. In combinatie met de latere uitspraken is dit in gewone mensentaal een oproep om je vooral niet in te houden. Captain Henk zou op basis van een dergelijke uitspraak keihard veroordeeld worden.
Hij heeft ook 'peaceful' en 'respect for the law' geuit.

Het interpreteren van woorden blijft subjectief.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_197461249
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ja, nadat het leed al was geschiedt. Waarschijnlijk onder grote druk ook nog.
Als er iets niet geloofwaardig over kwam dan was dat filmpje het wel.
Weigeren bij de machtsoverdracht aanwezig te zijn.
pi_197461259
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee dat is niet subjectief, zeker niet als hij al maanden voor de verkiezingen het over fraude heeft, daarna als een klein kind door blijft gaan terwijl hij 60 rechtzaken verloren heeft omdat hij geen bewijs kon aanleveren. :D

In the final moments of his presidency, Mr. Trump is confronting an unfamiliar fate: He is being held to account as never before for things he has said. ^O^
pi_197461570
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:49 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ja, nadat het leed al was geschiedt. Waarschijnlijk onder grote druk ook nog.
Als er iets niet geloofwaardig over kwam dan was dat filmpje het wel.
Weigeren bij de machtsoverdracht aanwezig te zijn.
Nee, 'peaceful' heeft hij al in zijn speech van tevoren gezegd.
pi_197461616
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee dat is niet subjectief, zeker niet als hij al maanden voor de verkiezingen het over fraude heeft, daarna als een klein kind door blijft gaan terwijl hij 60 rechtzaken verloren heeft omdat hij geen bewijs kon aanleveren. :D

In the final moments of his presidency, Mr. Trump is confronting an unfamiliar fate: He is being held to account as never before for things he has said. ^O^
Zie mijn eerdere reactie over de sfeer die hij gecreëerd heeft.

Daar is hij schuldig aan.

Nergens heeft hij letterlijk opgeroepen om datgene te doen wat gebeurd is.
pi_197461658
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:05 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, 'peaceful' heeft hij al in zijn speech van tevoren gezegd.
Joh, dat is net zoiets als een 1% motorgroep te vragen aan een snelheidsbeperking te houden. Waarschijnlijk werkt het averechts.

De oproep was om senatoren te ondersteunen en hen die het er niet mee eens waren te overtuigen. Dat klinkt als een bedreiging in mensentaal.
pi_197461750
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:10 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Joh, dat is net zoiets als een 1% motorgroep te vragen aan een snelheidsbeperking te houden. Waarschijnlijk werkt het averechts.

De oproep was om senatoren te ondersteunen en hen die het er niet mee eens waren te overtuigen. Dat klinkt als een bedreiging in mensentaal.
"dat klinkt als" = een subjectieve interpretatie.

Ik bestrijd nergens dat die interpretatie onjuist zou zijn. Ik vind het alleen onjuist dat die interpretatie als feit wordt gepresenteerd. Daar gaan rechters over.
  zondag 17 januari 2021 @ 12:19:35 #159
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197461788
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik bestrijd nergens dat die interpretatie onjuist zou zijn. Ik vind het alleen onjuist dat die interpretatie als feit wordt gepresenteerd. Daar gaan rechters over.
Iets zegt me dat je niet zo genuanceerd zou zijn over de nummer 9 op de Groenlinks lijst. Komt op mij over als fop-neutraliteit.

Iemand die aanspoort de boel in de fik te steken en zegt 'het was metaforisch bedoeld, ik wil vrede' zal niemand serieus nemen (behalve Trumpgekkies dan).
pi_197461821
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere reactie over de sfeer die hij gecreëerd heeft.

Daar is hij schuldig aan.

Nergens heeft hij letterlijk opgeroepen om datgene te doen wat gebeurd is.
Je hebt natuurlijk het gelinkte artikel gelezen en wilt hierop ingaan. :D Waarschijnlijk niet anders zou je niet met deze onzin aankomen.

figuurlijk moeten we hem niet serieus nemen, maar alles letterlijk zien, behalve dan natuurlijk als het weer eens andersom gebruikt wordt. 8)7

Gelukkig nemen velen jou reactie niet meer serieus net zoals trump nu als paria gezien wordt. :W
pi_197461855
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als captain Henk met dat verhaal komt in een NL rechtbank dan kan wordt ie zonder meer veroordeeld. Maar dit is een Amerikaan die uiteindelijk veroordeeld moet worden door mensen die hij zelf in dat baantje heeft benoemd. Zijn grootste kans is dus dat die mensen hem heel dankbaar zijn.
pi_197461956
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:19 schreef Briqq het volgende:

[..]

Iets zegt me dat je niet zo genuanceerd zou zijn over de nummer 9 op de Groenlinks lijst. Komt op mij over als fop-neutraliteit.

Iemand die aanspoort de boel in de fik te steken en zegt 'het was metaforisch bedoeld, ik wil vrede' zal niemand serieus nemen (behalve Trumpgekkies dan).
Ik heb niets tegen die nummer 9. Verder totaal off topic.
pi_197462015
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk het gelinkte artikel gelezen en wilt hierop ingaan. :D Waarschijnlijk niet anders zou je niet met deze onzin aankomen.

figuurlijk moeten we hem niet serieus nemen, maar alles letterlijk zien, behalve dan natuurlijk als het weer eens andersom gebruikt wordt. 8)7

Gelukkig nemen velen jou reactie niet meer serieus net zoals trump nu als paria gezien wordt. :W
Door die laatste zin ga ik op de rest niet in. Persoonlijk worden is een teken van onkunde. You loose.
pi_197462053
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:23 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Als captain Henk met dat verhaal komt in een NL rechtbank dan kan wordt ie zonder meer veroordeeld. Maar dit is een Amerikaan die uiteindelijk veroordeeld moet worden door mensen die hij zelf in dat baantje heeft benoemd. Zijn grootste kans is dus dat die mensen hem heel dankbaar zijn.
Misschien. Maar ik vermoed zomaar dat Trump ook onder veel Republikeinen inmiddels heeft afgedaan.
  zondag 17 januari 2021 @ 12:35:16 #165
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_197462054
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen die nummer 9. Verder totaal off topic.
Nee hoor. Je bent fop-neutraal.

Trump tot in het oneindige nuanceren terwijl hij opriep tot terrorisme.
pi_197462125
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:35 schreef Briqq het volgende:

[..]

Nee hoor. Je bent fop-neutraal.

Trump tot in het oneindige nuanceren terwijl hij opriep tot terrorisme.
"Opriep tot terrorisme" nog wel. Zo zo, dat vind ik een boude uitspraak.

Hij heeft de sfeer gecreeerd waarin wat gebeurde kon ontstaan. Ik heb hem nergens tot dat horen 'oproepen'. Maar het kan zijn dat ik dat gemist heb. Dus laat maar zien.
pi_197462289
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:17 schreef Montov het volgende:

[..]

"We love you. You're very special."
Zonder twijfel gezegd. Dat klopt.
:')

Wel heerlijk, om te negeren wat iemand zegt wanneer je dat uitkomt.
  zondag 17 januari 2021 @ 13:51:46 #168
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197463584
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:')

Wel heerlijk, om te negeren wat iemand zegt wanneer je dat uitkomt.
Negeren niet, beoordelen op z'n merites heet dat.

quote:
Trump told supporters he “know[s] your pain, I know your hurt” for their anger over his presidential loss, saying, “We love you, you’re very special.”

The president continued to insist the presidential election was fraudulent, which there is no evidence to support.

“You have to go home now, we have to have peace, we have to have law and order,” Trump said, saying his supporters “can’t play into the hands of these people.”

In a now-removed tweet, Trump then told his supporters to “remember this day forever” and said of the violent break-in to the Capitol building, “These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away.”
Als Trump daarna - onder druk gezet - beweert dat dit niet had mogen gebeuren is dat natuurlijk niet heel geloofwaardig. Hij heeft eerder al opgeroepen om de protesten 'wild' te laten verlopen. Dat is geen oproep om binnen de wet te blijven en het enkel bij demonstreren te houden.
pi_197464758
Trump en zijn supporters doen er wel alles aan om een bijltjes dag te forceren. En dan straks gaan ze janken: "Maar ze deden gemeen tegen ons terwijl er aan verbinding gewerkt zou worden."
  zondag 17 januari 2021 @ 14:55:13 #170
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197465116
Op CNN hebben ze het nu over Kamala Harris. Nog geen kritisch woord gehoord. Ik ben blij voor CNN dat ze nu weer vier jaar een president en een vice-president hebben waar ze positief over kunnen zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197465200
quote:
14s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
Op CNN hebben ze het nu over Kamala Harris. Nog geen kritisch woord gehoord. Ik ben blij voor CNN dat ze nu weer vier jaar een president en een vice-president hebben waar ze positief over kunnen zijn.
Je hebt het er maar druk mee.
  zondag 17 januari 2021 @ 15:01:50 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197465291
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je hebt het er maar druk mee.
Hoe bedoel je? Wel apart dat je het meteen over mij hebt in plaats van over de inhoud van wat ik schrijf. Ik lees weleens dat dat een teken is van gebrek aan inhoudelijke argumenten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197465357
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wel apart dat je het meteen over mij hebt in plaats van over de inhoud van wat ik schrijf. Ik lees weleens dat dat een teken is van gebrek aan inhoudelijke argumenten.
Als je wil dat ik reageer op de inhoud, dan moet je toch echt eens een inhoudelijke bijdrage gaan leveren.
  zondag 17 januari 2021 @ 15:05:36 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197465389
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je wil dat ik reageer op de inhoud, dan moet je toch echt eens een inhoudelijke bijdrage gaan leveren.
O, sorry, ik dacht dat het inhoudelijk was toen ik zei dat CNN nog geen kritisch woord over Kamala Harris heeft gezegd. Ik bedoel daarmee dat CNN nogal vooringenomen is, voor wie dat nog niet doorhad. ;)
pi_197465461
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

O, sorry, ik dacht dat het inhoudelijk was toen ik zei dat CNN nog geen kritisch woord over Kamala Harris heeft gezegd. Ik bedoel daarmee dat CNN nogal vooringenomen is, voor wie dat nog niet doorhad. ;)
Het is een beetje van het niveau dagboekaantekeningen van een 12 jarig meisje, alleen meen jij je diarree met anderen te moeten delen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')