Stand back, stand by.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:11 schreef Blackst4r het volgende:
Ik zie nergens dat Trump expliciet heeft gezegd dat mensen het capitool moeten bestormen?
Hij heeft ook 'peaceful' en 'respect for the law' geuit.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Stand back, stand by.
Met een hele vette glimlach tegen een groep die als wetteloos en gewelddadig bekend staat. In combinatie met de latere uitspraken is dit in gewone mensentaal een oproep om je vooral niet in te houden. Captain Henk zou op basis van een dergelijke uitspraak keihard veroordeeld worden.
Ja, nadat het leed al was geschiedt. Waarschijnlijk onder grote druk ook nog.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hij heeft ook 'peaceful' en 'respect for the law' geuit.
Het interpreteren van woorden blijft subjectief.
Nee dat is niet subjectief, zeker niet als hij al maanden voor de verkiezingen het over fraude heeft, daarna als een klein kind door blijft gaan terwijl hij 60 rechtzaken verloren heeft omdat hij geen bewijs kon aanleveren.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:43 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hij heeft ook 'peaceful' en 'respect for the law' geuit.
Het interpreteren van woorden blijft subjectief.
Nee, 'peaceful' heeft hij al in zijn speech van tevoren gezegd.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:49 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, nadat het leed al was geschiedt. Waarschijnlijk onder grote druk ook nog.
Als er iets niet geloofwaardig over kwam dan was dat filmpje het wel.
Weigeren bij de machtsoverdracht aanwezig te zijn.
Zie mijn eerdere reactie over de sfeer die hij gecreëerd heeft.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee dat is niet subjectief, zeker niet als hij al maanden voor de verkiezingen het over fraude heeft, daarna als een klein kind door blijft gaan terwijl hij 60 rechtzaken verloren heeft omdat hij geen bewijs kon aanleveren.![]()
In the final moments of his presidency, Mr. Trump is confronting an unfamiliar fate: He is being held to account as never before for things he has said.
Joh, dat is net zoiets als een 1% motorgroep te vragen aan een snelheidsbeperking te houden. Waarschijnlijk werkt het averechts.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:05 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, 'peaceful' heeft hij al in zijn speech van tevoren gezegd.
"dat klinkt als" = een subjectieve interpretatie.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:10 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Joh, dat is net zoiets als een 1% motorgroep te vragen aan een snelheidsbeperking te houden. Waarschijnlijk werkt het averechts.
De oproep was om senatoren te ondersteunen en hen die het er niet mee eens waren te overtuigen. Dat klinkt als een bedreiging in mensentaal.
Iets zegt me dat je niet zo genuanceerd zou zijn over de nummer 9 op de Groenlinks lijst. Komt op mij over als fop-neutraliteit.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
"dat klinkt als" = een subjectieve interpretatie.
Ik bestrijd nergens dat die interpretatie onjuist zou zijn. Ik vind het alleen onjuist dat die interpretatie als feit wordt gepresenteerd. Daar gaan rechters over.
Je hebt natuurlijk het gelinkte artikel gelezen en wilt hierop ingaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reactie over de sfeer die hij gecreëerd heeft.
Daar is hij schuldig aan.
Nergens heeft hij letterlijk opgeroepen om datgene te doen wat gebeurd is.
Als captain Henk met dat verhaal komt in een NL rechtbank dan kan wordt ie zonder meer veroordeeld. Maar dit is een Amerikaan die uiteindelijk veroordeeld moet worden door mensen die hij zelf in dat baantje heeft benoemd. Zijn grootste kans is dus dat die mensen hem heel dankbaar zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
"dat klinkt als" = een subjectieve interpretatie.
Ik bestrijd nergens dat die interpretatie onjuist zou zijn. Ik vind het alleen onjuist dat die interpretatie als feit wordt gepresenteerd. Daar gaan rechters over.
Ik heb niets tegen die nummer 9. Verder totaal off topic.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:19 schreef Briqq het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet zo genuanceerd zou zijn over de nummer 9 op de Groenlinks lijst. Komt op mij over als fop-neutraliteit.
Iemand die aanspoort de boel in de fik te steken en zegt 'het was metaforisch bedoeld, ik wil vrede' zal niemand serieus nemen (behalve Trumpgekkies dan).
Door die laatste zin ga ik op de rest niet in. Persoonlijk worden is een teken van onkunde. You loose.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk het gelinkte artikel gelezen en wilt hierop ingaan.Waarschijnlijk niet anders zou je niet met deze onzin aankomen.
figuurlijk moeten we hem niet serieus nemen, maar alles letterlijk zien, behalve dan natuurlijk als het weer eens andersom gebruikt wordt.![]()
Gelukkig nemen velen jou reactie niet meer serieus net zoals trump nu als paria gezien wordt.
Misschien. Maar ik vermoed zomaar dat Trump ook onder veel Republikeinen inmiddels heeft afgedaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:23 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als captain Henk met dat verhaal komt in een NL rechtbank dan kan wordt ie zonder meer veroordeeld. Maar dit is een Amerikaan die uiteindelijk veroordeeld moet worden door mensen die hij zelf in dat baantje heeft benoemd. Zijn grootste kans is dus dat die mensen hem heel dankbaar zijn.
Nee hoor. Je bent fop-neutraal.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen die nummer 9. Verder totaal off topic.
"Opriep tot terrorisme" nog wel. Zo zo, dat vind ik een boude uitspraak.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:35 schreef Briqq het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent fop-neutraal.
Trump tot in het oneindige nuanceren terwijl hij opriep tot terrorisme.
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:17 schreef Montov het volgende:
[..]
"We love you. You're very special."
Zonder twijfel gezegd. Dat klopt.
Negeren niet, beoordelen op z'n merites heet dat.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel heerlijk, om te negeren wat iemand zegt wanneer je dat uitkomt.
Als Trump daarna - onder druk gezet - beweert dat dit niet had mogen gebeuren is dat natuurlijk niet heel geloofwaardig. Hij heeft eerder al opgeroepen om de protesten 'wild' te laten verlopen. Dat is geen oproep om binnen de wet te blijven en het enkel bij demonstreren te houden.quote:Trump told supporters he “know[s] your pain, I know your hurt” for their anger over his presidential loss, saying, “We love you, you’re very special.”
The president continued to insist the presidential election was fraudulent, which there is no evidence to support.
“You have to go home now, we have to have peace, we have to have law and order,” Trump said, saying his supporters “can’t play into the hands of these people.”
In a now-removed tweet, Trump then told his supporters to “remember this day forever” and said of the violent break-in to the Capitol building, “These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away.”
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
Op CNN hebben ze het nu over Kamala Harris. Nog geen kritisch woord gehoord. Ik ben blij voor CNN dat ze nu weer vier jaar een president en een vice-president hebben waar ze positief over kunnen zijn.
Hoe bedoel je? Wel apart dat je het meteen over mij hebt in plaats van over de inhoud van wat ik schrijf. Ik lees weleens dat dat een teken is van gebrek aan inhoudelijke argumenten.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee.
Als je wil dat ik reageer op de inhoud, dan moet je toch echt eens een inhoudelijke bijdrage gaan leveren.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wel apart dat je het meteen over mij hebt in plaats van over de inhoud van wat ik schrijf. Ik lees weleens dat dat een teken is van gebrek aan inhoudelijke argumenten.
O, sorry, ik dacht dat het inhoudelijk was toen ik zei dat CNN nog geen kritisch woord over Kamala Harris heeft gezegd. Ik bedoel daarmee dat CNN nogal vooringenomen is, voor wie dat nog niet doorhad.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je wil dat ik reageer op de inhoud, dan moet je toch echt eens een inhoudelijke bijdrage gaan leveren.
Het is een beetje van het niveau dagboekaantekeningen van een 12 jarig meisje, alleen meen jij je diarree met anderen te moeten delen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, sorry, ik dacht dat het inhoudelijk was toen ik zei dat CNN nog geen kritisch woord over Kamala Harris heeft gezegd. Ik bedoel daarmee dat CNN nogal vooringenomen is, voor wie dat nog niet doorhad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |