Komende twee gevechten worden wel cruciaal. Als hij nu verliest dreigt hij toch vooral een trash talker te worden, categorie Chael Sonnen (ok, hij heeft wel iets meer gepresteerd, maar dat is alweer een tijdje terug).quote:
Heeft Khabib de titel nog niet opgegeven?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Conor wint, dan moet hij dus winnen van de winnaar van Oliveira - Gaethje om de belt te krijgen. En dan is de beste aller tijde nog eens net gestopt. Bizarre divisie.
Dana de ontkenner, zolang het hem uitkomt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Khabib de titel nog niet opgegeven?
Er is een apart kickboks topicquote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:24 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat Badr vs Benny heeft gedaan in de payperview. Ook met het oog op Rico vs Saddik. Ik denk niet dat de gemiddelde casual kijker in Nederland dat wil gaan betalen eerlijk gezegd. Ik twijfel zelf ook.
Toch gaan ze er waarschijnlijk 1,5 miljoen verkopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:25 schreef THEFXR het volgende:
deze main card is beter dan die van 257 PPV
Hawes zag ook de slechte PPV en wil daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
Nu nog eens een cancellation... slechte weightcut zou je wel eerder merken lijkt me. Blessure bij het uit bed komen?
Lijkt me echt kut voor die tegenstander, door het hele proces gegaan vanaf Rusland, helemaal hyped om te presteren en dan zo op het laatst nog gaat het niet door.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Hawes zag ook de slechte PPV en wil daar wat aan doen.
[ twitter ]
Erg cringe dat ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:20 schreef Nober het volgende:
Toch beginnen om 18:00...
Flink hypen van gesprek Khabib met Dana.
[ afbeelding ]
toch die gast van KO of the yearquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:20 schreef Nober het volgende:
Toch beginnen om 18:00...
Flink hypen van gesprek Khabib met Dana.
[ afbeelding ]
Was de perfecte tegenstander voor Max.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
Kattar kreeg even de frustratie van Max van die vorige beslissing tegen Volkanovski over zich heen
Max deed hetzelfde tegen Ortega maar dus niet tegen Volkanovski die kwam met leg kicks.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
Kattar kreeg even de frustratie van Max van die vorige beslissing tegen Volkanovski over zich heen
Weet niet of de commissie hem zomaar zal laten vechten volgende week. Wel fijn dat hij zich beschikbaar stelt. Hard voor de zaak.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
Max blijft voor het geval Conor of Dustin wegvalt
Er zijn nu ook geen uitvallers in de laatste weken voor het evenement dus haalt iedereen met gemak het gewicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
Wat goed dat iedereen zijn gewicht haalt. Of zouden ze soepeltjes met die schuif op de weegschaal omgaan? (wink wink Khabib)
Binnen een dag 1,9 miljoen views. Best bekeken embedded van UFC256: 649k.quote:
Het schijnt...het schijnt...quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Binnen een dag 1,9 miljoen views. Best bekeken embedded van UFC256: 649k.
Is die Conor nog een beetje populair eigenlijk?
De casuals tappen ook wat af.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Binnen een dag 1,9 miljoen views. Best bekeken embedded van UFC256: 649k.
Is die Conor nog een beetje populair eigenlijk?
Nee of vergetenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:58 schreef Nober het volgende:
LIVE
https://kijk.nl/programma(...)vs-magny/XzZ36adDH7a
[..]
Dat wist je nog niet? Is in Vegas.
Verwacht jij nog een title shot?quote:
Als hij wint dan moet Dana hem dat wel gunnen lijkt me.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Verwacht jij nog een title shot?
Miocic vs Ngannou 2 eind maart winnaar tegen Jones of Blaydes?
Ok casualquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:00 schreef opreis het volgende:
Hele andere Connor gezien tijdens de pres co
Wat is er gebeurd? Lijkt wel iemand anders.quote:Op donderdag 21 januari 2021 17:52 schreef THEFXR het volgende:
die Conor lijkt wel 10 jaar ouder geworden
Uberhaupt niet op de weegschaal komen opdagen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:06 schreef Nober het volgende:
OTTMAN AZAITAR IS OUT
His opponent Matt Frevola makes weight 155.5lb.
POIRIER 156
McGREGOR 155
Nee Anik zei het maar de reden moet nog volgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uberhaupt niet op de weegschaal komen opdagen?
Dus toch nog elf gevechten. Al kan er nog van alles gebeuren.quote:Khalil Rountree Jr. makes weight at 206.0 lbs. on his second attempt.
Arman Tsarukyan weighs in at 157.0 lbs on his second attempt and has officially missed weight for UFC 257.
Arman Tsarukyan vs. Matt Frevola is on for UFC 257 per sources.
Tsarukyan will forfeit 20% of his purse as a result of missing weight.
Bij die Haqparast was het onbegonnen werk dat hij maar gewoon weggebleven is?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:31 schreef Nober het volgende:
Aaron Bronsteter:
[..]
Dus toch nog elf gevechten. Al kan er nog van alles gebeuren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij die Haqparast was het onbegonnen werk dat hij maar gewoon weggebleven is?
https://www.instagram.com/p/CKWcKSXsI8c/?igshid=pd5264jpcpubquote:With big pain in my heart I need to announce that my fight is cancelled. The medical team canceled my fight after i got ill.... I will be back within the next weeks after I’m healthy and get booked as soon as possible. I apologize to all my fans and the UFC but as I know God is the best planer and In his decision I trust always .... ❤️
Ha, wat een mongool. Dana z'n (Conor) event zo met risico torpederen, die was woestquote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:25 schreef Nober het volgende:
Azaitar ontslagen door de UFC
[ twitter ]
[ twitter ]
Main event? rond 6 uur of zoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:21 schreef opreis het volgende:
Hoe laag (vroeg) kunnen we de wedstrijd verwachten?
Als ik zeker weet dat ik het kan zien, als ik dan nog loop te kloten met streams dan vind ik het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 16:30 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Mooie tijd om uit je nest te gaan
SBS 9 en kijk.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2021 17:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Als ik zeker weet dat ik het kan zien, als ik dan nog loop te kloten met streams dan vind ik het een ander verhaal.
Kijk dit vanaf 5:23 en zeg me dat nog eensquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:02 schreef Sebbeszweet het volgende:
Hij geeft 0 fucks lijkt het, vorige keer zat Connor duidelijk in zijn hoofd
Hij is een beetje aan het flippen inderdaad, hij doet wat apart ook. Soort hyperfocus waar hij in verkeertquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk dit vanaf 5:23 en zeg me dat nog eens
"Do what you told me."quote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijk dit vanaf 5:23 en zeg me dat nog eens
Zijn wij toch aardig geblessed met kijk 😂quote:
De main card jaquote:Op zondag 24 januari 2021 01:45 schreef Wicky15 het volgende:
Het is toch ook op SBS9 of heb ik het mis?
Oh, het begint al eerder?quote:
01:00 begonnen, scroll maar terug dan zie je het schemaquote:Op zondag 24 januari 2021 01:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oh, het begint al eerder?![]()
Heb heel lang geen UFC meer gekeken, weet niet meer zo hoe het allemaal zit. Maar mijn ritme is nu toch naar de klote, dus ga maar weer eens kijken
Ait thx. Maar dat zit dus achter een betaalmuur?quote:Op zondag 24 januari 2021 01:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
01:00 begonnen, scroll maar terug dan zie je het schema
quote:Op zondag 24 januari 2021 02:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ait thx. Maar dat zit dus achter een betaalmuur?
Duidelijke taalquote:Op zondag 24 januari 2021 02:19 schreef Nober het volgende:
Ik hoor daar blijven en handen hoog.
Prachnio
[..]
[ twitter ]
Toch nog uurtje slaap gepaktquote:
Alle beetjes helpen.quote:Op zondag 24 januari 2021 04:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Had je dan niet beter wakker kunnen blijven
Haha.quote:Op zondag 24 januari 2021 04:44 schreef Dagoduck het volgende:
"Official UFC tire"
Gaan ze de racesport in ofzo...
Veel reclames jaquote:Op zondag 24 januari 2021 04:44 schreef Dagoduck het volgende:
"Official UFC tire"
Gaan ze de racesport in ofzo...
Gaat niet allemaal lekker las ik net, veel mensen die klagen dat de stream vast loopt.quote:Op zondag 24 januari 2021 05:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Met zo'n 1,5 miljoen PPV buys is dit wel het moment ja.
Daarbij komt dat Hooker een maand in quarantaine moet in Nieuw Zeeland voordat hij weer terug kan keren naar zijn gezin. Dat wordt een hele lange maand.quote:Op zondag 24 januari 2021 06:10 schreef 3rr0r het volgende:
altijd kut als je zo lang voorbereidt en de partij dan niet echt lang duurt
Een maand? Dat is wel erg lang. Maar goed, hij heeft iig wel een paycheck.quote:Op zondag 24 januari 2021 06:12 schreef Robbdie het volgende:
[..]
Daarbij komt dat Hooker een maand in quarantaine moet in Nieuw Zeeland voordat hij weer terug kan keren naar zijn gezin. Dat wordt een hele lange maand.
For New Zealanders currently overseasquote:Op zondag 24 januari 2021 06:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een maand? Dat is wel erg lang. Maar goed, hij heeft iig wel een paycheck.
Stoppen, jaar als een god leven en dan denken dat je lachend wint. Tja dat gaat een keer goed, maar niet altijd.quote:
Conor wilde vechten bleek uit interview met hem. UFC gaf hem nietquote:Op zondag 24 januari 2021 06:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Stoppen, jaar als een god leven en dan denken dat je lachend wint. Tja dat gaat een keer goed, maar niet altijd.
Mooi dat hij nu op z’n plek is gezet.
Hij had wel een spinkick. Maar niet de handigste tactiek met die legkicks nee. Vond Conor er echt veel beter uitzien met de boxing.quote:Op zondag 24 januari 2021 06:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
Mooie en goede win van poirier. McGregor leek een beetje afwezig. Normaal heeft hij nog wel van die onorthodoxe kicks, zeker in de eerste ronde. Het wat voorspelbaar allemaal. En hij bleef die kicks eten tot zijn been stuk was.
Geen idee, hoef geen UFC meer te zien, bij show worstelen zie je minder fake gebeuren.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:42 schreef opreis het volgende:
Dustin heeft Connor in een oud mannetje doen veranderen. Ben wel benieuwd wie er nu tegen Chandler gaat, die gast slaat hard.
okay doeiquote:Op zondag 24 januari 2021 10:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, hoef geen UFC meer te zien, bij show worstelen zie je minder fake gebeuren.
Amenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Die arrogante versie van Conor. Papa Conor vind ik wat minder.
Weinig energie van onze Ierse vriend.quote:Op zondag 24 januari 2021 06:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
Mooie en goede win van poirier. McGregor leek een beetje afwezig. Normaal heeft hij nog wel van die onorthodoxe kicks, zeker in de eerste ronde. Het wat voorspelbaar allemaal. En hij bleef die kicks eten tot zijn been stuk was.
Goos, dit zijn geen standaard low kicks hoor. Een low kick kan je nog aardig hebben op je quadriceps, maar deze trappen worden gemikt op je kuitspier. Iets wat ook “populair” geworden is in de laatste paar jaren. (Je kan dat haast parallel leggen aan de opkomst van die gasten die trainen bij City Kickboxing)quote:Op zondag 24 januari 2021 11:33 schreef manny het volgende:
[..]
Weinig energie van onze Ierse vriend.
Het blijft me idd ook verbazen hoe veel van die UFC vechters die standaard low-kick gewoon blijven pakken en dan uiteraard in ronde 2 nauwelijks meer kunnen bewegen. Zag het ook in ONE trouwens.
Ligt er aan hoe je het leestquote:Op zondag 24 januari 2021 12:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Goos, dit zijn geen standaard low kicks hoor. Een low kick kan je nog aardig hebben op je quadriceps, maar deze trappen worden gemikt op je kuitspier. Iets wat ook “populair” geworden is in de laatste paar jaren. (Je kan dat haast parallel leggen aan de opkomst van die gasten die trainen bij City Kickboxing)
Je merkt ook dat Conor nog nooit tegen zoiets heeft gevochten en niet echt wist hoe het te verdedigen was. Ik vond hem in de eerste ronde sterk ogen en hij begon in zijn ritme te komen. Als Dustin die Calf kicks niet gebruikten had hij hem knock out geslagen in de tweede ronde denk ik.
Gozer. Lamleggen lead leg door lage trap gebeurt toch al jaaaaaaren. Nederlanders staan er bekend om. En dat ze nu een nog betere versie hebben uitgevonden door voor de kuit te gaan: helemaal mee eens. Desalniettemin zou daar ook verdedigend inmiddels een antwoord op moeten zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Goos, dit zijn geen standaard low kicks hoor. Een low kick kan je nog aardig hebben op je quadriceps, maar deze trappen worden gemikt op je kuitspier. Iets wat ook “populair” geworden is in de laatste paar jaren. (Je kan dat haast parallel leggen aan de opkomst van die gasten die trainen bij City Kickboxing)
Je merkt ook dat Conor nog nooit tegen zoiets heeft gevochten en niet echt wist hoe het te verdedigen was. Ik vond hem in de eerste ronde sterk ogen en hij begon in zijn ritme te komen. Als Dustin die Calf kicks niet gebruikten had hij hem knock out geslagen in de tweede ronde denk ik.
Lumberjackquote:Op zondag 24 januari 2021 12:32 schreef manny het volgende:
[..]
Gozer. Lamleggen lead leg door lage trap gebeurt toch al jaaaaaaren. Nederlanders staan er bekend om. En dat ze nu een nog betere versie hebben uitgevonden door voor de kuit te gaan: helemaal mee eens. Desalniettemin zou daar ook verdedigend inmiddels een antwoord op moeten zijn.
Bijvoorbeeld. Hoost, Dekker, Souwer en vele anderen. Heerlijk. Oldskool!quote:
Dat antwoord is er dus gewoon nog niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:32 schreef manny het volgende:
[..]
Gozer. Lamleggen lead leg door lage trap gebeurt toch al jaaaaaaren. Nederlanders staan er bekend om. En dat ze nu een nog betere versie hebben uitgevonden door voor de kuit te gaan: helemaal mee eens. Desalniettemin zou daar ook verdedigend inmiddels een antwoord op moeten zijn.
Never forget Anderson Silva 😭quote:Op zondag 24 januari 2021 12:42 schreef manny het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Hoost, Dekker, Souwer en vele anderen. Heerlijk. Oldskool!
Hoost had trouwens een ook nog eens een waanzinnige check, dan gebeurde bijna het omgekeerde: degene die de lowkick uitdeelde werd lamgelegd.
gniffel.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:53 schreef THEFXR het volgende:
![]()
![]()
After her dominating performance against Amanda Ribas at UFC 257, Marina Rodriguez was quick to clear up the confusion which lead her to believe the fight had finished sooner. Speaking to hardcoremma through an interpreter, the up-and-coming Brazilian explained, "He has to stay on top of the action, I get it, but he got very close.
"He has to be right there, to take charge, I understand this. But when I felt the tip of his penis on my face, I thought surely the fight is over.. right?'
Herb Dean is never far from controversy, but this episode will no doubt add to the embattled official's woes. Can Dean expect fighters to continue after he has touched them with his genitals? So far, the experienced referee has not responded to text messages from hardcoremma.
quote:Op zondag 24 januari 2021 13:53 schreef THEFXR het volgende:
Dustins red panty night!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een mooi affiche!quote:Op zondag 24 januari 2021 16:10 schreef opreis het volgende:
Dustin heeft geen zin Chandler, hij wil voor de titel gaan en hij vind dat Chandler nog een paar andere gevechten moet doen voordat Chandler daarvoor in aanmerking mag komen.
Lijkt me daarom prima Chandler tegen Connor.
Conor moet je niet afschrijven, hij is nog steeds een hele flinke kluif voor vrijwel al die gasten.quote:Op zondag 24 januari 2021 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je moet er nooit te snel mee zijn, maar Conor is een beetje einde verhaal nu denk ik. Heeft een hele tijd andere dingen gedaan en nu denk ik gewoon een achterstand op de top van LW. Hij had in deze divisie ook berhaupt geen voorsprong op de rest, i.t.t. featherweight, dus ja. En het hele narratief van dat hij er nu serieus voor is gaan leven, volwassen is geworden en daardoor een beter niveau is gaan halen kan de koelkast in.
Wel jammer dat de echte characters van LW nu een beetje out of the picture raken met ook Ferguson en Khabib naar de achtergrond / weg. Maar spectaculaire gevechten zijn nog wel even gegarandeerd.
Conor heeft gewoon iets te veel side projects gehad. Snap ik ook wel want is een stuk gezondere manier om rijk te worden/blijvenquote:Op zondag 24 januari 2021 18:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Conor moet je niet afschrijven, hij is nog steeds een hele flinke kluif voor vrijwel al die gasten.
Hij maakte gewoon een grote fout door niet te reageren op de kicks. En mentaal is hij niet meer dezelfde lijkt het. Beetje overdreven vriendelijk, handjes schudden etc.
Zelfs Khabib leek in de problemen te gaan komen tegen Gaethje. Misschien Max in het tweede gevecht tegen Volko, al verloor hij die wel. Maar je hoort DC altijd zeggen dat ze de low kicks moeten checken, dus het moet gewoon mogelijk zijn lijkt me?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:51 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dat antwoord is er dus gewoon nog niet.
Hij wilde vorig jaar meerdere keren vechten, na zijn winst in januari op Cerrone. Het was de UFC die hem niet vaker liet vechten. Dan krijg je ringrust ja, maar ligt dus niet alleen aan Conor.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Conor heeft gewoon iets te veel side projects gehad. Snap ik ook wel want is een stuk gezondere manier om rijk te worden/blijven
quote:Op zondag 24 januari 2021 19:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
McGreGod zijn stoten zijn snel. Mochten deze 2 weer tegen elkaar gaan, dan zal McGregor weer de favoriet zijn, ietsje minder dan nu, maar toch. Dat maakt je een goede vechter.
Tja maar je hebt ook gasten die terugkomen en meteen top zijn. Zo veel heeft Conor ook niet bewezen boven featherweight he. Keer gewonnen van Alvarez, Cerrone en Diaz en nu verloren van Diaz, Khabib en Poirier. En vanaf nu gaan ook de jaren tellen, zeker met zijn levensstijl en ook vechtstijl. Tegen Khabib was het ook staand matig, Poirier ging ondanks Conors beste shots niet naar de grond en had hem in ronde 2 al klein, veel eerder dan verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij wilde vorig jaar meerdere keren vechten, na zijn winst in januari op Cerrone. Het was de UFC die hem niet vaker liet vechten. Dan krijg je ringrust ja, maar ligt dus niet alleen aan Conor.
UFC wil kennelijk de gevechten op het contract spaarzaam inzetten op momenten dat ze zeker weten dat ze flink kunnen cashen met de naam McGregor. Misschien hadden ze al eerder gehoopt op weer publiek.
Hij zei ook in het interview dat zijn retirement aankondiging ook uit frustratie was daarom
Stop Chandler dan ook eerder, zou ik zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef SOG het volgende:
Valt me wel op dat wmma vaak wat sneller gestopt wordt vergeleken met de mannen. Sws als je de rodriques fight in eerste instantie niet stopt moet je dat in die latere situatie ook niet doen. Ze krijg wel een gigantische klap maar ze staat gewoon nog met haar handen omhoog. Beetje vreemd om dan wel te stoppen. Bij de mannen bv bij chandler.... die kon nog ff 10 x doorrammen voordat de fight gestopt werdlaat die wijven dan ook gewoon doorgaan:{
Je onderbeen naar buiten draaien en blokken met je scheenbeen zoals je met een lowkick zou doen. Die naar de knie/kuit is wat sneller omdat hij minder afstand overbrugt maar de beweging van de blok is ook korter dus het zou gewoon te doen moeten zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zelfs Khabib leek in de problemen te gaan komen tegen Gaethje. Misschien Max in het tweede gevecht tegen Volko, al verloor hij die wel. Maar je hoort DC altijd zeggen dat ze de low kicks moeten checken, dus het moet gewoon mogelijk zijn lijkt me?
2020quote:35 Fights
10 (T)KO's
4 Submissions
21 Decisions (17 Unanimous, 4 Split)
MMA
28 Fights
8 (T)KO's
3 Submissions
17 Decisions (13 Unanimous, 4 Split)
WMMA
7 Fights
2 (T)KO's
1 Submission
4 Decisions (4 Unanimous)
quote:35 Fights
9 (T)KO's
5 Submissions
20 Decisions (15 unanimous, 5 split)
1 No Contest
MMA
27 Fights
7 (T)KO's
5 Submissions
14 Decisions (11 unanimous, 3 split)
1 No Contest
WMMA
8 Fights
2 (T)KO's
6 Decisions (4 unanimous, 2 split)
Or until x-ray is cleared by a doctor. Dus zegt nog helemaal niksquote:
Benieuwd wie er daarna dan tegen Conor mag, denk dat Poirier trilogy wel de koploper is momenteel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou, ik hoop Poirier versus Oliveira voor de titel. Idealiter ook meteen Gaethje versus Chandler, maar vermoed dat ze daar nog even mee wachten.
DC en Kavanaugh zeggen dat je ook dan zelf schade hebt. Beste oplossing is volgens Kavanaugh ontwijken (en op de langere termijn de trap zelf aan je arsenaal toevoegen). GSP's tactiek was iemand blitzen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Je onderbeen naar buiten draaien en blokken met je scheenbeen zoals je met een lowkick zou doen. Die naar de knie/kuit is wat sneller omdat hij minder afstand overbrugt maar de beweging van de blok is ook korter dus het zou gewoon te doen moeten zijn.
Als je hem 3x zou blokken heeft je tegenstander gelijk minder zin om nog vaker tegen die blok aan te trappen.
Chandler bedoel je?quote:Op woensdag 27 januari 2021 13:45 schreef opreis het volgende:
Waarom staat Gaethje eigenlijk zo hoog in de rankings? Ik snap Dustin wel dat hij klaagt over dat niet zo maar iedereen een title shot moet krijgen.
Nee Gaethje bedoelde ik. Chandler lift mee op zn bellator en performance tegen Hooker, daar kan ik nog wel enigzins in komen dat hij top 5 zou zijn.quote:
Die staan boven hem of niet gerankedquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee Gaethje bedoelde ik. Chandler lift mee op zn bellator en performance tegen Hooker, daar kan ik nog wel enigzins in komen dat hij top 5 zou zijn.
Maar Gaethje heeft van Alvarez, Poirier en Khabib verloren.
Ja weet ik, maar op plek 3 dus Gaethje, misschien mis ik er ook gewoon een paar die in een andere gewichtsklassen zitten zoals Holloway ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die staan boven hem of niet geranked
Maar op dit moment weet je gewoon niet wie van Conor, Gaethje, Oliveira en Chandler de beste is. Ben wel met Khabib eens dat Poirier er net wat bovenuit steekt.
Ik volg het niet helemaal, bedoel je pound-for-pound of light weight rankings? Bij LW heeft niemand die onder hem staat van hem gewonnen, dus zou niet weten wie dan duidelijk nog boven hem zou moeten staan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar op plek 3 dus Gaethje, misschien mis ik er ook gewoon een paar die in een andere gewichtsklassen zitten zoals Holloway ofzo.
Wie moet boven hem staan vind je?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:31 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee Gaethje bedoelde ik. Chandler lift mee op zn bellator en performance tegen Hooker, daar kan ik nog wel enigzins in komen dat hij top 5 zou zijn.
Maar Gaethje heeft van Alvarez, Poirier en Khabib verloren. Zn enige "grote" win is die tegen Ferguson en daarna mocht ie meteen voor de belt tegen Khabib die hij ook verloor. Gaethje staat nu achter Khabib en Poirier....
Kevin Lee zou eigenlijk boven Khabib moeten staan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie moet boven hem staan vind je?
[ afbeelding ]
Poirierquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poirierquote:Op woensdag 27 januari 2021 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Poirier
Oliveira
Gaethje
Ferguson
Chandler
Ik zou zeggen Oliveira dan denk ik. Al moet ik bekennen dat ik het een lastige sport vind om te raten omdat 1. Ze vechten gewoon heel weinig en 2. ze wisselen ook nog eens van gewichts klasse en kampioenschap (UFC of Bellator).quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verliezen van Gaethje en Oliveira kan gebeuren. Die staan ook boven hem gerangschikt zie onze ranking.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Poirier
Oliveira
Gaethje
Chandler
Conor
Ferguson
Ferguson is klaar
Verliezen ok, maar hij is wel twee keer afgeslacht. Ik volg ook in dezen de mening van Khabib, die dit precies voorspeld had. Laatste blessure was er een te veel, had ook andere stance tegen Gaethje daardoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Verliezen van Gaethje en Oliveira kan gebeuren. Die staan ook boven hem gerangschikt zie onze ranking.
Ik heb ook wel eens gedacht dat iemand klaar was na twee nederlagen (Overeem) maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
23:00 Prelimsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:54 schreef 3rr0r het volgende:
UFC Fight Night: Overeem vs. Volkov, February 6, 2021 at the UFC Apex facility in Las Vegas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit, ik dacht dat het dit weekend al wasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
23:00 Prelims
2:00 Main Card
Maar ja, volgende week pas.
[ afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Shit, ik dacht dat het dit weekend al was
Snap ik. Hij had die eigenlijk ook gewoon verlorenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
Rozenstruik durfde geen rematch tegen Cees, zei Cees
[ afbeelding ]
Zou zomaar zijn laatste kunnen zijn indien hij verliest,quote:Op vrijdag 5 februari 2021 06:41 schreef manny het volgende:
Nederlander op de kaart, en dan zeker als main event maakt het toch nog leuker.
Haha, ik ben tegenwoordig ook een casual, maar kijk nooit meer live. SBS9 neem ik op, al is het altijd weer afwachten of ze de mainevent wel uitzenden...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 07:09 schreef Sjemmert het volgende:
Deze vuile casual schakeld vannacht ook even in denk ik.
ik zie dat het er om 02.00 uur in staat bij SBS9, vannacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, ik ben tegenwoordig ook een casual, maar kijk nooit meer live. SBS9 neem ik op, al is het altijd weer afwachten of ze de mainevent wel uitzenden...
Alleen voor Conor en Nederlanders of alle main card weer op tv?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie dat het er om 02.00 uur in staat bij SBS9, vannacht.
Uitzending duurt tot 5:00 volgens de ziggo app dus denk alle main cards ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen voor Conor en Nederlanders of alle main card weer op tv?
[ twitter ]
Haha, hij bedoelt UFC events, niet deze ene main card... Niet allemaal werden meer op tv uitgezondenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:18 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uitzending duurt tot 5:00 volgens de ziggo app dus denk alle main cards ?
Was anders aardig close, zeker in de 5e ronde ging ze los. Ook paar tanden losgeslagen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaat Paige OF beginnen neem aan dat ze er nu wel achter is dat ze niet kan vechten.
ze heeft haar eigen site gestart, ze wil niet delen met OF.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaat Paige OF beginnen neem aan dat ze er nu wel achter is dat ze niet kan vechten.
Dankzij 2,7 miljoen instagram volgers heeft ze al een goed salaris.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
die houden we geheimquote:Op zondag 7 februari 2021 00:12 schreef over_hedge het volgende:
iemand een linkje in de dm naar een goede stream?
quote:
geloof iets van terrorisme landquote:Op zondag 7 februari 2021 00:56 schreef Aiciu het volgende:
Uit welk land komt dariush?
Edit: waarom mag de Iraanse vlag niet gevoerd worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |