Ja, je ziet wel duidelijk dat hij vol adrenaline zit.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hij begint bijna te hyperventileren door zn eigen teksten
Oja ze riep toen op om te bidden tegen IS terreur.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:51 schreef superniger het volgende:
Beatrice is een naïef christenmeisje.
Daar hebben de complotgekkies het steeds over.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe zijn we nou weer bij pedo's terecht gekomen?
Ja IEDEREEN moet HEM horenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, je ziet wel duidelijk dat hij vol adrenaline zit.
Die Bruls is een debiel. Maar Jorritsma klinkt niet onredelijk toch?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
Aboutaleb komt toch 10x beter over dan die Jorritsma. Of die Bruls, ook zo’n verschrikking.
Interview gister had ie het over burgeroorlog en het leger inzetten..quote:Op maandag 25 januari 2021 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Bruls is een debiel. Maar Jorritsma klinkt niet onredelijk toch?
Het lijkt toch ook op een fucking burgeroorlog als je al die beelden ziet? Ook ik ben een groot voorstander van het leger inzetten.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Interview gister had ie het over burgeroorlog en het leger inzetten..
Leger inzetten en met scherp schieten. Opzouten met dit tyfusvolk.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt toch ook op een fucking burgeroorlog als je al die beelden ziet? Ook ik ben een groot voorstander van het leger inzetten.
Dat soort teksten kun je als burgermeester beter voor je houden. Hij zat duidelijk te hoog in de emotie.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt toch ook op een fucking burgeroorlog als je al die beelden ziet? Ook ik ben een groot voorstander van het leger inzetten.
Met scherp schieten gaat mij wel wat ver. Maar t.b.v. handhaving zie ik daar zeker een rol voor ze weggelegd.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Leger inzetten en met scherp schieten. Opzouten met dit tyfusvolk.
Daar heb je gelijk in, hoewel hij het aan het begin van de uitzending nog wel benoemde.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat soort teksten kun je als burgermeester beter voor je houden. Hij zat duidelijk te hoog in de emotie.
Mij niet, weg met dit kutvolk .quote:Op maandag 25 januari 2021 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met scherp schieten gaat mij wel wat ver. Maar t.b.v. handhaving zie ik daar zeker een rol voor ze weggelegd.
Rubberen kogels.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met scherp schieten gaat mij wel wat ver. Maar t.b.v. handhaving zie ik daar zeker een rol voor ze weggelegd.
Ja dat vond ik ook raarquote:Op maandag 25 januari 2021 23:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat lacht Jinek nou? Met haar hoofd
Alles beter dan stilstaan en toekijken.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel zouden het er in totaal zijn? Als je er 2000 kapot schiet, dan ben je er wel van af denk ik?quote:
Als je één keer schiet in zo'n groepje druipen ze wel af.quote:Op maandag 25 januari 2021 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel zouden het er in totaal zijn? Als je er 2000 kapot schiet, dan ben je er wel van af denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |